Ik ga grote kans net als normaal niet helpen om m vol te krijgen...quote:Op maandag 28 april 2008 07:55 schreef Deansensitized het volgende:
Het is vandaag aan ons hem vol te krijgen G
Verder is er geen sterveling
heey pilesquote:
Wat voor ambtenaarstijden zijn dat manquote:Op maandag 28 april 2008 08:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik begin pas om 8 uur hè
Goedemorgen allemaal
Ik moet ook tot 5quote:Op maandag 28 april 2008 08:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat voor ambtenaarstijden zijn dat man
Ik ookquote:Op maandag 28 april 2008 08:27 schreef Deansensitized het volgende:
Maarja, wel pas kwart over vijf thuis
pff.. ik begin om half 8 (vaak 7.20 uur binnen) en dan ben ik rond kwart voor 6 met geluk thuisquote:Op maandag 28 april 2008 08:27 schreef Deansensitized het volgende:
40 per week, alle dagen van 7 tot 16
Maarja, wel pas kwart over vijf thuis
Pff, lange dagenquote:Op maandag 28 april 2008 08:31 schreef Bootje84 het volgende:
pff.. ik begin om half 8 (vaak 7.20 uur binnen) en dan ben ik rond kwart voor 6 met geluk thuis
Lekker is dat hè (kwartier fietsen)quote:Op maandag 28 april 2008 08:36 schreef Californium het volgende:
(ik woon 10 minuten lopen van stageplek...:))
mijn school is 8 minuten lopenquote:Op maandag 28 april 2008 08:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Lekker is dat hè (kwartier fietsen)
Gaat weer tegenvallen als ik vanaf september weer anderhalf uur moet reizen
half 8 tot 5 (4x p week) woensdag's vrij.. helaas ben je komende woensdag automatisch vrijquote:
wij tellen geen uren, alleen het resultaatquote:Op maandag 28 april 2008 08:43 schreef Piles het volgende:
Moet donderdag werken, maar vrijdag is verplichte vrije dag op stage
Mag je woensdag en donderdag eigenlijk ook meetellen als uren?
Dan moet ik nog wel een jaar of 2quote:Op maandag 28 april 2008 08:47 schreef Bootje84 het volgende:
wij tellen geen uren, alleen het resultaat
haaaaaaiquote:Op maandag 28 april 2008 08:52 schreef Leinonlein het volgende:Hoi allen
![]()
[..]
Dat ja![]()
En verder heb ik alleen donderdag vrij
Waar ben je dan?quote:Op maandag 28 april 2008 07:55 schreef Deansensitized het volgende:
Het is vandaag aan ons hem vol te krijgen G
Verder is er geen sterveling
goeiemoggelquote:
Ik heb gefeest bij een optredenquote:Op maandag 28 april 2008 09:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
goeiemoggel
hebben mensen nog kinky dingen gedaan dit weekend?
Lilian en ik hebben vandaag officieel een jaar verkering![]()
![]()
![]()
Helemaal niksquote:Op maandag 28 april 2008 09:06 schreef Bootje84 het volgende:
hebben mensen nog kinky dingen gedaan dit weekend?
Gefeliciteerdquote:Lilian en ik hebben vandaag officieel een jaar verkering![]()
![]()
![]()
dank u vriendelijkquote:
Telt het ook als ik zeg dat Yesse foto's naar me gestuurd heeftquote:Op maandag 28 april 2008 09:09 schreef Bootje84 het volgende:
Ik wil eerst ff jullie kinky verhalen horen, daarna vertel ik de mijne..
pictures or it didnt happenquote:Op maandag 28 april 2008 09:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Telt het ook als ik zeg dat Yesse foto's naar me gestuurd heeft
als jij dat kinky vindt wel hoorquote:Op maandag 28 april 2008 09:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Telt het ook als ik zeg dat Yesse foto's naar me gestuurd heeft
Hola Bootje! Hier is alles puik hoor, alleen vandaag wat bewolktquote:
ligt er ook aan in welke positie die foto's zijn genomen.. vanuit een schoen onder een rokje of gewoon door haarzelf in de spiegel?quote:
stuur ze door dan!quote:
Dat jij daar tegen bentquote:Op maandag 28 april 2008 09:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Semi sexpraat om 9 uur op maandag morgen
Hoewel ik kan begrijpen dat Yesse een interressant gespreksonderwerp is, is het op dit moment echt te vroeg om nu al over Yesse (in die context) te hebben. Vraag het me nog een keer om half 12quote:Op maandag 28 april 2008 09:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat jij daar tegen bent![]()
Het gaat wel over Yesse hè
Ik heb wel wat helemaal uit elkaar getrokken... Het was mijn motor en die heb ik daarna weer in elkaar gezet..quote:Op maandag 28 april 2008 09:24 schreef Bootje84 het volgende:
maaruh mensen,
waar blijven de kinky weekendverhalen???
Wat zijn kinkyweekend verhalen. Niet iedereen laat zich elk weekend door een groot geschapen neger nemen (zo blijkt)quote:Op maandag 28 april 2008 09:24 schreef Bootje84 het volgende:
maaruh mensen,
het hoeft niet per se over sex te gaan.. gewoon verhalen een beetje uitbreiden... maak er wat leuks van..quote:Op maandag 28 april 2008 09:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat zijn kinkyweekend verhalen. Niet iedereen laat zich elk weekend door een groot geschapen neger nemen (zo blijkt)
Ik ben niet zo creatief, zeker niet maandagochtend half 10quote:Op maandag 28 april 2008 09:28 schreef Bootje84 het volgende:
het hoeft niet per se over sex te gaan.. gewoon verhalen een beetje uitbreiden... maak er wat leuks van..
Ik heb even een ex opgezocht zaterdagquote:Op maandag 28 april 2008 09:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
het hoeft niet per se over sex te gaan.. gewoon verhalen een beetje uitbreiden... maak er wat leuks van..
post ze ff danquote:
Goede morgenquote:
Goeiemorgenquote:Op maandag 28 april 2008 09:41 schreef nicomart het volgende:
Ik wacht het gewoon rustig allemaal af
Goeiemorgen Yesse![]()
Welk weekend?quote:Op maandag 28 april 2008 09:24 schreef Bootje84 het volgende:
maaruh mensen,
wow! indrukwekkendquote:Op maandag 28 april 2008 09:42 schreef Yesse het volgende:
Een van mijn "kinky" foto's :::
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 april 2008 09:42 schreef Yesse het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heb ik die nietquote:Op maandag 28 april 2008 09:42 schreef Yesse het volgende:
[ afbeelding ]
als ik Yesse was zou ik nou wegblijven uit dit topic...quote:Op maandag 28 april 2008 09:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat jij daar tegen bent![]()
Het gaat wel over Yesse hè
ik ben al 4 uur wakker..quote:Op maandag 28 april 2008 09:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben niet zo creatief, zeker niet maandagochtend half 10
Misschien moet je een voorbeeld geven
Goede morgen!quote:Op maandag 28 april 2008 09:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als ik Yesse was zou ik nou wegblijven uit dit topic...
Yesse snapt hopelijk wel dat het allemaal als grapje isquote:Op maandag 28 april 2008 09:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
als ik Yesse was zou ik nou wegblijven uit dit topic...
Ik zou eerder gedachtes erbij krijgen als jullie over kinky foto's van mij pratenquote:Op maandag 28 april 2008 09:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Goede morgen!
Maar als we zo over jou gaan praten ga je dus weg?![]()
Ik snapquote:Op maandag 28 april 2008 09:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Yesse snapt hopelijk wel dat het allemaal als grapje is
@Bootje: je was vlakbij
heeeeeey Deantje!!!!quote:
que?quote:Op maandag 28 april 2008 09:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Yesse snapt hopelijk wel dat het allemaal als grapje is
@Bootje: je was vlakbij
dat is toch een half weekje?quote:Op maandag 28 april 2008 09:53 schreef Thrilled het volgende:
half weekje stage? Ik mag het hier na dinsdag al voor gezien houden!
kunooooquote:Op maandag 28 april 2008 09:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zou eerder gedachtes erbij krijgen als jullie over kinky foto's van mij praten
Goedemorgen!
Je was zo'n 20 km van me vandaan toen je in het zwembad lagquote:Op maandag 28 april 2008 09:53 schreef Bootje84 het volgende:
que?
is ook maar iets minder dan de helftquote:Op maandag 28 april 2008 09:53 schreef Thrilled het volgende:
half weekje stage? Ik mag het hier na dinsdag al voor gezien houden!
Ja maar ik weet welke foto's Piles het over heeft want die heb ik hem gisteren gestuurdquote:Op maandag 28 april 2008 09:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zou eerder gedachtes erbij krijgen als jullie over kinky foto's van mij praten
Goedemorgen!
Gelukkig maar. Het zou eng worden als je niet wist welke foto's ik hadquote:Op maandag 28 april 2008 09:57 schreef Yesse het volgende:
Ja maar ik weet welke foto's Piles het over heeft want die heb ik hem gisteren gestuurd
Jaquote:Op maandag 28 april 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Het zou eng worden als je niet wist welke foto's ik had
quote:Op maandag 28 april 2008 09:59 schreef Deansensitized het volgende:
Wanneer krijgen wij ze te zien ??
Een flyer? A5 denk ik?quote:Op maandag 28 april 2008 10:03 schreef Deansensitized het volgende:
Wat voor afmetingen heeft een gemiddelde flyer?
En wat zou zoiets per stuk kosten?
Lekker danquote:Op maandag 28 april 2008 10:03 schreef nicomart het volgende:
oh mijn god... Ik zie net de naam van de docente die bij mij groenlicht-presentatie van mijn afstuderen komt zitten...
5 van mijn klasgenoten raadde haar naam in 1 keer toen ik zei dat het echt mijn allergrootste vriendin was
In de eerste heb ik een "redelijke aanvaring" met haar gehad, nadat ze eigenhandig en met de meest onzinnige argumenten er bijna voor zorgde dat ik na het eerste jaar al moest stoppen met deze opleiding.
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 28 april 2008 10:03 schreef nicomart het volgende:
toch niet de center parcs daar he? Zwembad daar is zo slecht!
Naja, van die mooie gladde stevige die ze op straat vaak uitdelenquote:
zoals ik al zei, het zwembad is vernieuwd.. ziet er echt niet slecht uit. leuk zwembad.quote:Op maandag 28 april 2008 10:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
toch niet de center parcs daar he? Zwembad daar is zo slecht!
A6 dusquote:Op maandag 28 april 2008 10:05 schreef Deansensitized het volgende:
A5 is half A4 toch? En als ik het goed heb is het daar weer de helft van
nou het is vooral klein en geen wildwaterbaan! Dat is de reden waarom ik en een groep vrienden 1 of 2 keer per jaar CP bezoeken.. De wildwaterbaanrace.. en daar valt het echt heel erg tegenquote:Op maandag 28 april 2008 10:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Er zijn mooiere, maar slecht vind ik het niet
vernieuwd na februari dit jaar nog?? Dan vind ik het nog steeds baggerquote:Op maandag 28 april 2008 10:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zoals ik al zei, het zwembad is vernieuwd.. ziet er echt niet slecht uit. leuk zwembad.
Ja ik heb alles voor elkaar en mijn stagebegeleider hier is vol lof voor me en bood al aan om de afspraak te verzetten in de hoop dat we dan een andere docent erbij krijgenquote:Op maandag 28 april 2008 10:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Lekker dan
Maar kan je nu laten zien wat je waard en bent en wat er van je geworden is!
Mja, lekker handzaamquote:Op maandag 28 april 2008 10:06 schreef Piles het volgende:
[..]
A6 dus
Maar dat is wel erg klein toch?
voor flyers kan het op zich wel hoor.. het is niet echt groot en flashy, maar het kan natuurlijk welquote:Op maandag 28 april 2008 10:06 schreef Piles het volgende:
[..]
A6 dus
Maar dat is wel erg klein toch?
Dat is wel tofquote:Op maandag 28 april 2008 10:10 schreef nicomart het volgende:
Ja ik heb alles voor elkaar en mijn stagebegeleider hier is vol lof voor me en bood al aan om de afspraak te verzetten in de hoop dat we dan een andere docent erbij krijgen
Hangt van de oplage / papier / kleuren af. Zoek anders ff drukkerij in de buurtquote:Op maandag 28 april 2008 10:10 schreef Deansensitized het volgende:
Iemand idee wat zoiets kost per stuk?
Ik zou een paar drukkerijen aanschrijven / bellen en wat prijsopgaven vragen. Kan nogal verschil inzitten namelijk..quote:Op maandag 28 april 2008 10:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mja, lekker handzaam
En minder duur om te laten drukken
jna?
Gaat om dezequote:Op maandag 28 april 2008 10:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
voor flyers kan het op zich wel hoor.. het is niet echt groot en flashy, maar het kan natuurlijk wel
Naja, van dat lekker gladde spul. En hoeft maar enkelzijdig. Uiteraard wel in kleur!quote:Op maandag 28 april 2008 10:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt van de oplage / papier / kleuren af. Zoek anders ff drukkerij in de buurt
Ja hij is wel een toffe gozer :pquote:
Op internet zijn genoeg prijzen te vinden denk ikquote:Op maandag 28 april 2008 10:13 schreef Deansensitized het volgende:
En ga ook wel mailen, maar dacht misschien weten jullie zoiets wel, heb ik wat een richtprijs
sorry geen ideequote:Op maandag 28 april 2008 10:13 schreef Deansensitized het volgende:
En ga ook wel mailen, maar dacht misschien weten jullie zoiets wel, heb ik wat een richtprijs
Ze hebben nu een wildwaterbaan en een turbotunnel en dat vind jij baggerquote:Op maandag 28 april 2008 10:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou het is vooral klein en geen wildwaterbaan! Dat is de reden waarom ik en een groep vrienden 1 of 2 keer per jaar CP bezoeken.. De wildwaterbaanrace.. en daar valt het echt heel erg tegen![]()
[..]
vernieuwd na februari dit jaar nog?? Dan vind ik het nog steeds bagger
[..]
Ja ik heb alles voor elkaar en mijn stagebegeleider hier is vol lof voor me en bood al aan om de afspraak te verzetten in de hoop dat we dan een andere docent erbij krijgen
Daar ben ikquote:Op maandag 28 april 2008 10:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mja, lekker handzaam
En minder duur om te laten drukken
jna?
zucht....quote:Op maandag 28 april 2008 10:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou het is vooral klein en geen wildwaterbaan! Dat is de reden waarom ik en een groep vrienden 1 of 2 keer per jaar CP bezoeken.. De wildwaterbaanrace.. en daar valt het echt heel erg tegen![]()
[..]
vernieuwd na februari dit jaar nog?? Dan vind ik het nog steeds bagger
[..]
Bronquote:Aqua Mundo met wildwaterbaan en Turbo Tunnel
De Aqua Mundo is helemaal vernieuwd. Naast de nieuwe tropische tuin met Aqua Café heeft de Aqua Mundo een nieuwe spectaculaire glijbaan, de Turbo Tunnel en een nieuwe wildwaterbaan. Genoeg reden om de Aqua Mundo te gaan bezoeken.
oeh wildwaterbaan. Doet me denken aan tropicana. Ben ik ook jaren niet meer geweest. Ik weet niet waarom ik daar nu ineens aan denk maargoed...quote:Op maandag 28 april 2008 10:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze hebben nu een wildwaterbaan en een turbotunnel en dat vind jij bagger
jnaquote:Op maandag 28 april 2008 10:15 schreef jna het volgende:
[..]
Daar ben ik![]()
Drukkerij gianotten is volgens onze ervaring het goedkoopste.
Oja, goedemorgen iedereen
Hygienisch is anders idd. Daarom kom ik er ook nooit meer. Ik ben eigenlijk al jaren niet in een zwembad geweest...quote:Op maandag 28 april 2008 10:19 schreef Bootje84 het volgende:
tropicana nam het niet zo nauw met hygiene... en het was daar letterlijk zwart van de mensen ook al waren er maar 10 man...
Dan stond die wildwaterbaan in februari nog op halve kracht ofzo, want het was alleen een waterbaan en wild was het zeer zeker nietquote:Op maandag 28 april 2008 10:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze hebben nu een wildwaterbaan en een turbotunnel en dat vind jij bagger
[ afbeelding ]
tja, je kan geen wildwaterbaan maken met een mega-kracht als je wil dat de mensen keuzes kunnen maken.. zo een splitsing is pijnlijk met een been aan beide kanten..quote:Op maandag 28 april 2008 10:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dan stond die wildwaterbaan in februari nog op halve kracht ofzo, want het was alleen een waterbaan en wild was het zeer zeker niet
Die turbotunnel is te suf voor woorden.. Dan ga je in een band zitten, heb je 2 bochten en je bent al weer beneden. Wij van de officiele onafhankelijke zwembad-keurings-dienst zijn ontevreden
volwassen? tja.. qua leeftijd en lichaam misschien, maar qua geeft ga ik 1 of 2 keer per jaar gewoon als 12 jarige jongen van de wildwaterbaan af..quote:Op maandag 28 april 2008 10:22 schreef G.Fawkes het volgende:
wij (allemaal volwassen mensen) zijn nu over de snelheid van een turbotunnel en en wildwaterbaan aan het praten. Ik wil graag een veto uitspreken...
Ander onderwerp alsjeblieft!
Welke andersquote:Op maandag 28 april 2008 10:24 schreef Bootje84 het volgende:
duinrell is wat mij betreft zwembad #1.. ik hou altijd wel van zwembaden..
Tikibad!!quote:Op maandag 28 april 2008 10:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja, je kan geen wildwaterbaan maken met een mega-kracht als je wil dat de mensen keuzes kunnen maken.. zo een splitsing is pijnlijk met een been aan beide kanten..
Turbotunnel had leuker gekund, maar het idee is erg leuk. duinrell is wat mij betreft zwembad #1.. ik hou altijd wel van zwembaden..
Nee precies, doe mij maar een lekkere sauna of beter, een heel wellness oordquote:Op maandag 28 april 2008 10:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hygienisch is anders idd. Daarom kom ik er ook nooit meer. Ik ben eigenlijk al jaren niet in een zwembad geweest...
http://www.drukkerijgianotten.nl/index.php?id=61#quote:Op maandag 28 april 2008 10:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
jna
Site? Prijzen? Levertijd?
Doe mij maar echte zon met echte strand en echte zandquote:Op maandag 28 april 2008 10:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee precies, doe mij maar een lekkere sauna of beter, een heel wellness oord
Saunaquote:Op maandag 28 april 2008 10:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee precies, doe mij maar een lekkere sauna of beter, een heel wellness oord
oei piet! dus toch de keuze genomen om een andere plek te zoeken..? Hoe ben je tot die conclusie gekomen?quote:Op maandag 28 april 2008 10:25 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas meld zich als afstudeerstageplaatszoekende.
Ik heb geen idee hoe dat voeltquote:
Ook per 5.000 weet je hoe fucking veel dat is? We zijn de Ramones nietquote:Op maandag 28 april 2008 10:25 schreef jna het volgende:
[..]
http://www.drukkerijgianotten.nl/index.php?id=61#
Prijzen: zie site![]()
Levertijd:
Dinsdag voor 19:00 uur bestanden aanleveren, donderdag bezorgd.
Het gevaar lopen om aan de einde van de rit te horen te krijgen, dat de opdracht en plek niet voldoende was en hierna opnieuw te moeten beginnen bij een andere plek leek mij een te groot risico.quote:Op maandag 28 april 2008 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
oei piet! dus toch de keuze genomen om een andere plek te zoeken..? Hoe ben je tot die conclusie gekomen?
btw
Tropical islands in Duitsland (http://www.tropical-islands.de/), het grootste tropische zwembad van Europa met jungle en supervette glijbanen! Echt het vetste zwembad waar ik ooit was. Het grappige is dat het is gebouwd in het grootse gebouw ter wereld waar geen steunpilaren staan, het gebouw was ook ooit bedoeld om zeppelins in te bouwen, supervet echtquote:Op maandag 28 april 2008 10:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
duinrell is wat mij betreft zwembad #1.. ik hou altijd wel van zwembaden..
We krijgen echt een overdosis aan meetlocaties zoquote:Op maandag 28 april 2008 10:32 schreef Leinonlein het volgende:
Ik wil binnenkort weer heen want ze hebben sinds kort het grootse wellness centrum van Duitsland
Ik heb er HEEL erg aan getwijfeld om een keer met Lilly er naartoe te gaan. staat nog steeds op mijn verlanglijstje. Die hoge glijbaan.. kan ze daar last krijgen van hoogtevrees? Ik wil er denk ik een weekendje heen ofzo. misschien zomervakantie.. Beetje bereikbaar?quote:Op maandag 28 april 2008 10:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Tropical islands in Duitsland (http://www.tropical-islands.de/), het grootste tropische zwembad van Europa met jungle en supervette glijbanen! Echt het vetste zwembad waar ik ooit was. Het grappige is dat het is gebouwd in het grootse gebouw ter wereld waar geen steunpilaren staan, het gebouw was ook ooit bedoeld om zeppelins in te bouwen, supervet echt.
Ik wil binnenkort weer heen want ze hebben sinds kort het grootse wellness centrum van Duitsland
Moet je ff bellen of je er niet minder kunt krijgen. Zijn best aardige mensen daarquote:Op maandag 28 april 2008 10:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ook per 5.000 weet je hoe fucking veel dat is? We zijn de Ramones niet
waren die in the first place niet goedgekeurd door school dan...?quote:Op maandag 28 april 2008 10:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het gevaar lopen om aan de einde van de rit te horen te krijgen, dat de opdracht en plek niet voldoende was en hierna opnieuw te moeten beginnen bij een andere plek leek mij een te groot risico.
Dat had ik ook aan het begin. Ik ging altijd na het fitnessen (helaas wel gescheiden sauna.. dus geen mooie Zweedse schone.., maar wel (homofiele) bejaarde mannen, die zonder handdoek om zijn middel een beetje naar de zwans kijken)quote:Op maandag 28 april 2008 10:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Sauna
Veel te warm, en ik moet te lang stil zitten
Wel goedgekeurd, maar te licht bevonden, dus er moet verder verzwaard worden.quote:Op maandag 28 april 2008 10:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
waren die in the first place niet goedgekeurd door school dan...?
Zal eens horenquote:Op maandag 28 april 2008 10:35 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je ff bellen of je er niet minder kunt krijgen. Zijn best aardige mensen daar
probeer veiling honselersdjik..? ik had daar ook 2 plekken geroggeld..quote:Op maandag 28 april 2008 10:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wel goedgekeurd, maar te licht bevonden, dus er moet verder verzwaard worden.
Het hangt er vanaf.. Ik ben ook iemand met hoogtevrees, althans ik had het. Als je gewoon op een plateau staat, zonder in de afgrond te kunnen kijken dan heb je er geen last van..quote:Op maandag 28 april 2008 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb er HEEL erg aan getwijfeld om een keer met Lilly er naartoe te gaan. staat nog steeds op mijn verlanglijstje. Die hoge glijbaan.. kan ze daar last krijgen van hoogtevrees? Ik wil er denk ik een weekendje heen ofzo. misschien zomervakantie.. Beetje bereikbaar?
nee wel benieuwd eigenlijkquote:Op maandag 28 april 2008 10:39 schreef jna het volgende:
Al meer mensen hier het nieuwe album van de jeugd van tegenwoordig gehoord?
nog een beetje niveau? of veel k-woord gescheld?quote:Op maandag 28 april 2008 10:39 schreef jna het volgende:
Heb ik niet zo'n behoefte aan geloof ikquote:Op maandag 28 april 2008 10:39 schreef jna het volgende:
Whehe vind ik ook man! Na een kwartier gaat bassie altijd weg uit de saunaquote:Op maandag 28 april 2008 10:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Sauna
Veel te warm, en ik moet te lang stil zitten
quote:Op maandag 28 april 2008 10:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik niet zo'n behoefte aan geloof ik
JVT JWTquote:Op maandag 28 april 2008 10:39 schreef jna het volgende:
roycoooquote:Op maandag 28 april 2008 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe vind ik ook man! Na een kwartier gaat bassie altijd weg uit de sauna! Op zich wel ff lekker na de fitness, wel goed voor de spieren!
quote:
Nieuwe single wel, verder nog niks.quote:Op maandag 28 april 2008 10:39 schreef jna het volgende:
Oh jeetje dus je moet helemaal op nieuw beginnen?quote:Op maandag 28 april 2008 10:25 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas meld zich als afstudeerstageplaatszoekende.
dont gimme that facequote:Op maandag 28 april 2008 10:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Yoo, had mij al eerder gemeld heurz
![]()
Ik zou best afstuderen bij HP of Samsung.. bijkomende probleem is dat deze 2 bij Utrecht en Schiphol-Rijk gevestigd zijn. Omdat ik dagelijks geen auto tot mijn beschikking heb en mijn reistijd met ov max 5 kwartier wil houden. Is dat geen optie, maar de Bloemenveiling is natuurlijk ook interessantquote:Op maandag 28 april 2008 10:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
probeer veiling honselersdjik..? ik had daar ook 2 plekken geroggeld..
pak grote bedrijven, heb ik ook gedaan.. siemens, hp, samsung etc.. think large, act larger..
I'll give you another one:quote:
Daar ga ik nu een beetje op zoek.. Social Networking vind ik wel interessant, maar heeft weinig met mijn studie te maken.. (wel met een minor die ik gevolgd heb)quote:Op maandag 28 april 2008 10:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh jeetje dus je moet helemaal op nieuw beginnen?. Wat zoek je ongeveer?
tja piet. nofi, maar er komt een tijd dat je geen prioriteiten kan stellen.. alleen is het wel fubar qua tijd enzo nu.. wat zei je vorige stagebedrijf toen je meldde dat je wegging.? voelde ze zich nog schuldig?quote:Op maandag 28 april 2008 10:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zou best afstuderen bij HP of Samsung.. bijkomende probleem is dat deze 2 bij Utrecht en Schiphol-Rijk gevestigd zijn. Omdat ik dagelijks geen auto tot mijn beschikking heb en mijn reistijd met ov max 5 kwartier wil houden. Is dat geen optie, maar de Bloemenveiling is natuurlijk ook interessant
denk eraan dat het genoeg raakvlakken met je opleiding moet hebben he.. een minor is weinig raakvlak.quote:Op maandag 28 april 2008 10:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar ga ik nu een beetje op zoek.. Social Networking vind ik wel interessant, maar heeft weinig met mijn studie te maken.. (wel met een minor die ik gevolgd heb)
klinkt goedquote:
None taken, maar goed als ik een auto heb, vind ik het echt geen probleem om naar Utrecht te rijden en dagelijks in de file te staan. Utrecht/Nieuwegein is pak hem beet 2,5 uur met de trein.. In de meest gunstige situatie is 15 min naar Naaldwijk, 60 min naar Rotterdam CS, 45 min naar Utrecht CS en dan 20 min naar Papendorp (waar AtosOrigin, HP en CapGemini zitten). Met de auto doe ik er in de spits zeker ook 1,5 uur over maar goed, dan kan ik wel door naar de training ofzo.quote:Op maandag 28 april 2008 10:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja piet. nofi, maar er komt een tijd dat je geen prioriteiten kan stellen.. alleen is het wel fubar qua tijd enzo nu.. wat zei je vorige stagebedrijf toen je meldde dat je wegging.? voelde ze zich nog schuldig?
Minor pastte goed bij BI, en een van mijn docenten zit in het lectoraat van deze minor.quote:Op maandag 28 april 2008 10:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
denk eraan dat het genoeg raakvlakken met je opleiding moet hebben he.. een minor is weinig raakvlak.
Ik wil ook een sinasappelquote:
Moet je zeker absoluut heen gaan, is echt vet. Ik ben daar met mijn lover geweest en we hebben daar in het tropisch regenwoud in een tent overnacht, dat is daar ook mogelijk. De glijbanen zijn opzich niet echt hoog, maar 1tje gaat zo ontzettend hard dat ik werkelijk superangt had om naar beneden te gaan, heb het ook 1 keer gedaan en toen niet meer. Maar ze hebben ook Reife (met banden) glijbanen en normale die niet zo snel gaan. Ik zou zeker gaan, is echt leuk. Alleen het eten daar is duur, slecht en enorm zoutquote:Op maandag 28 april 2008 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb er HEEL erg aan getwijfeld om een keer met Lilly er naartoe te gaan. staat nog steeds op mijn verlanglijstje. Die hoge glijbaan.. kan ze daar last krijgen van hoogtevrees? Ik wil er denk ik een weekendje heen ofzo. misschien zomervakantie.. Beetje bereikbaar?
Over als je iets eet/drinkt altijd aanbieden aan andere gesprokenquote:
Ik denk dat ik dan mijn stagevergoeding kwijt ben aan parkeergeldquote:Op maandag 28 april 2008 11:07 schreef Bootje84 het volgende:
en als je met de auto naar delft rijd om daar de trein naar utrecht te pakken..? scheelt denk ik zo een uur..?
maar je zit wel mooi met de gebakken peren.. kan je niet bij JBC terecht?
Klinkt logischquote:Op maandag 28 april 2008 11:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan moet je die voortaan kopen en meenemen
Daar wil ik heen!!!quote:
Was het ookquote:Op maandag 28 april 2008 11:16 schreef Deansensitized het volgende:
Ziet er wel gezellig uit Yesse
Ga je er heen Kees
Als mijn vrienden en ik naar zulke tenten gaan.. hoop ik eigenlijk nooit de bob te zijn.. of ik moet een suikershot nemen van hier tot tokyo..quote:
QFT. in die tenten WIL je niet nuchter zijn.. anders wordt je gek.quote:Op maandag 28 april 2008 11:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als mijn vrienden en ik naar zulke tenten gaan.. hoop ik eigenlijk nooit de bob te zijn.. of ik moet een suikershot nemen van hier tot tokyo..
quote:Op maandag 28 april 2008 11:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Was het ook
Weer een nieuwe meetlocatie
Ja, zo blijven we aan de gangquote:Op maandag 28 april 2008 11:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Was het ook
Weer een nieuwe meetlocatie
als ik in zo'n tent nuchter ben dan kan ik altijd wel ontzettend lachen om al die dronken droppies daar..quote:Op maandag 28 april 2008 11:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT. in die tenten WIL je niet nuchter zijn.. anders wordt je gek.
Nu is het wel leuk om te zien, hoe je maten in een kapot zien gaan en de volgende ochtend moet vertellen, dat die lekkere meid, helemaal niet zo lekker was en je nog geprobeerd hebt om hem waar te schuwen en nu gestalkt wordt met vage smsjesquote:Op maandag 28 april 2008 11:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mjah ik ben altijd de 'bob' al gingen we niet met de autoquote:Op maandag 28 april 2008 11:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als mijn vrienden en ik naar zulke tenten gaan.. hoop ik eigenlijk nooit de bob te zijn.. of ik moet een suikershot nemen van hier tot tokyo..
En dan keihard HEEEEEEE HOOOOOO HEEEEE HOOOOOOO meezingen/meelallen
Ik doe nooit stomme dingenquote:Op maandag 28 april 2008 11:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mjah ik ben altijd de 'bob' al gingen we niet met de auto![]()
Op zich wel handig, je moet er even aan wennen, niemand die het raar vind dat je zo meelalt, maar wel je hoofd erbij houden en geen stomme dingen doen
En overal foto's van hebt als bewijsquote:Op maandag 28 april 2008 11:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu is het wel leuk om te zien, hoe je maten in een kapot zien gaan en de volgende ochtend moet vertellen, dat die lekkere meid, helemaal niet zo lekker was en je nog geprobeerd hebt om hem waar te schuwen en nu gestalkt wordt met vage smsjes
Het kan welquote:Op maandag 28 april 2008 11:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik alleen maarquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 11:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu is het wel leuk om te zien, hoe je maten in een kapot zien gaan en de volgende ochtend moet vertellen, dat die lekkere meid, helemaal niet zo lekker was en je nog geprobeerd hebt om hem waar te schuwen en nu gestalkt wordt met vage smsjes
Wou net zeggen, als ik nuchter ben ben ik nogsteeds prima in staat knap stomme dingen te doen hoorquote:
Waarom wil je zo graag kinky weekendverhalenquote:Op maandag 28 april 2008 11:27 schreef Bootje84 het volgende:
waar blijven eigenlijk de kinky weekendverhalen..? ik heb er maar 1 gezien en die was van mezelf
tja, heb ik ff wat te lezen.. of maak je nooit wat mee? op je 2 dagenban na?quote:Op maandag 28 april 2008 11:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag kinky weekendverhalenow je kunt ook op google zoeken
Mijn verhaal was niet zo kinky, wil hem heus vertellen hoorquote:Op maandag 28 april 2008 11:27 schreef Bootje84 het volgende:
waar blijven eigenlijk de kinky weekendverhalen..? ik heb er maar 1 gezien en die was van mezelf
Mijnes was helemaal niet zo geweldig kinky.. Zaterdag geen reet uitgevoerd.. behalve dan even naar Vlaardingen en zondag was ik aan het sporten in Haarlem..quote:Op maandag 28 april 2008 11:27 schreef Bootje84 het volgende:
Oja, op welk plein lag nou die paal in de weg?quote:Op maandag 28 april 2008 11:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijnes was helemaal niet zo geweldig.. Zaterdag geen reet uitgevoerd.. behalve dan even naar Vlaardingen en zondag was ik aan het sporten in Haarlem..
vertel! met foto's?quote:Op maandag 28 april 2008 11:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn verhaal was niet zo kinky, wil hem heus vertellen hoor
Donderdag naar de pub. Vrijdag even een biertje. Zaterdag optreden en zondag werken. Een leuk weekend maar niet direct het navertellen waardig zegmaar...quote:Op maandag 28 april 2008 11:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja, heb ik ff wat te lezen.. of maak je nooit wat mee? op je 2 dagenban na?
uhm.. op het plein waar de markt staat.. bij het liesveld zeg maar..quote:Op maandag 28 april 2008 11:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oja, op welk plein lag nou die paal in de weg?
Ik was zaterdag naar een Fiara de Abril, 1 of ander lentefeest in Barcelona. Reusachtige kermis, en veel tenten waar flamenco dansen en buikdansen wasquote:Op maandag 28 april 2008 11:27 schreef Bootje84 het volgende:
Foto zie boven en FoBo (die nog niemand heeft gevonden ondanks mijn hintquote:
Vaag.. Maar daar stond toch gewoon de marktquote:Op maandag 28 april 2008 11:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. op het plein waar de markt staat.. bij het liesveld zeg maar..
Het lijkt erop dat jij de enige bent die nuchter is op foto 1.quote:Op maandag 28 april 2008 11:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Foto zie boven en FoBo (die nog niemand heeft gevonden ondanks mijn hint)
En verhaal volgt, die ga ik nu typen
die rechterchick ziet er stoned uit...quote:Op maandag 28 april 2008 11:41 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat jij de enige bent die nuchter is op foto 1.
yep.. maar goed. Ik was daarna wel zo vriendelijk om dat ding uit de weg te leggen..quote:Op maandag 28 april 2008 11:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vaag.. Maar daar stond toch gewoon de markt
Zo ziet ze er altijd uitquote:Op maandag 28 april 2008 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
die rechterchick ziet er stoned uit...
maaruh, ik begreep de hint wel, was alleen te lui om erop te klikken...
Wat netjesquote:Op maandag 28 april 2008 11:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
yep.. maar goed. Ik was daarna wel zo vriendelijk om dat ding uit de weg te leggen..
Had hem ook mee kunnen nemen
Gewoon solliciteren voor een afstudeerstage, vliegticket boeken en gaanquote:Op maandag 28 april 2008 11:36 schreef Bootje84 het volgende:
leintje, hoe ben je eigenlijk in barca terechtgekomen?
Ik ben ook heel sociaalquote:
Die eenheid? Woon je in Camp David? Stagiair bij defensiequote:Op maandag 28 april 2008 11:45 schreef plukkert het volgende:
Ik had alleen een verjaardagsfeest zaterdag, waar we een kampvuur gemaakt hadden met alle post voor mensen die al een jaar niet meer in die eenheid woonden(en dat was veel
) Verder vrij rustig weekend.. Lekker Luik en F1 gekeken enzo
Hablo espanol?quote:Op maandag 28 april 2008 11:47 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren voor een afstudeerstage, vliegticket boeken en gaan.
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 28 april 2008 11:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die eenheid? Woon je in Camp David? Stagiair bij defensie
Ik moet echt gaan bijhouden waar iedereen zich bevindt. Campus zal wel niet in Nederland zijnquote:Op maandag 28 april 2008 11:50 schreef plukkert het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestNee studentencampus
En ik woon daar gelukkig niet
Lijkt me nuttiger dan al die lijstjes die er nu in staanquote:Op maandag 28 april 2008 11:52 schreef G.Fawkes het volgende:
Kunnen we dat niet in de Op kwijt? Waar iedereen stageloopt (welk land/stad)
quote:Op maandag 28 april 2008 11:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me nuttiger dan al die lijstjes die er nu in staan
en nuttig vind je bij deze SC passen?quote:Op maandag 28 april 2008 11:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me nuttiger dan al die lijstjes die er nu in staan
Goed puntquote:Op maandag 28 april 2008 11:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
en nuttig vind je bij deze SC passen?
Bootje in Cartman modusquote:Op maandag 28 april 2008 11:48 schreef Bootje84 het volgende:
haha, dat probleem lost zichzelf mooi op dan..hippies.. http://www.telegraaf.nl/b(...)gens_impotent__.html
Het is als je het aan iemand vraagt ¿Hablas Español?quote:Op maandag 28 april 2008 11:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hablo espanol?
sprak je al spaans voordat je erheen ging of wat..?
jup..quote:Op maandag 28 april 2008 11:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
en nuttig vind je bij deze SC passen?
Hou toch eens opquote:Op maandag 28 april 2008 11:55 schreef G.Fawkes het volgende:
Op zich de meet lijst is wel handig. Maar wie er nog allemaal een man/vrouw zoekt. Tja...
Nu Yesse bezet is, heeft het nog maar weinig zin natuurlijk
quote:
Hij vroeg er toch zelf omquote:
waarom native dutch dan..?quote:Op maandag 28 april 2008 11:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het is als je het aan iemand vraagt ¿Hablas Español?. Mijn antwoord: Hablo un poco Español hihi. Eigenlijk als je het echt goed wilt doen is het Castellano.
Maar nee, ik spreek eigenlijk bijna geen Spaans (de standaard gesprekjes weet je wel), ben het wel aan het leren, zit hier namelijk op taalles. Maar in dit bedrijf voldoet Engels gelukkig, en ze zochten iemand die native Dutch is dus ik had mazzel. Hoop in de zomer wel zo goed Spaans te spreken dat ik ergens een job vinden kan eigenlijk...
Ik nietquote:
Ik mag het er niet meer over hebben van Yessequote:Op maandag 28 april 2008 12:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
waarom native dutch dan..?
en Fawkes.. yesse bezet? wat heb ik gemist?
Omdat er bedrijven zijn die actief zijn in meer landen dan alleen 1. En om een vreemde markt te veroveren is het toch wel noodzakelijk dat iemand in het bedrijf iets af weet van de desbetreffende taal en cultuurquote:
Huldiging kijkenquote:Op maandag 28 april 2008 12:07 schreef Yesse het volgende:
Hier staat TV Rijnmond aan![]()
FEYENOOOOOOOORD
![]()
Huldiging kijken zo
Hoop dat de binnenstad een beetje heel blijftquote:Op maandag 28 april 2008 12:07 schreef Yesse het volgende:
Hier staat TV Rijnmond aan![]()
FEYENOOOOOOOORD
![]()
Huldiging kijken zo
Nee is leuk huldigingquote:Op maandag 28 april 2008 12:09 schreef plukkert het volgende:
[..]
Huldiging kijkenGa sinaasappels pellen ofzo
Bij mijn vaders werk hebben ze ook een seizoenskaart voor de medewerkersquote:Op maandag 28 april 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee is leuk huldigingEn er zitten hier veel Feyenoorders.. Bedrijf heeft zelfs een seizoenskaart
Ja ik ook, anders wordt dat Imago ook weer zo versterktquote:Op maandag 28 april 2008 12:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoop dat de binnenstad een beetje heel blijft
Precies, het is leuk dat je iets te vieren heb, maar dan moet je niet de boel gaan slopen.. Het is toch meestal die 0,01% die het voor de rest weer moet verkloten..quote:Op maandag 28 april 2008 12:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik ook, anders wordt dat Imago ook weer zo versterkt
Nee, nog niet neequote:
Heb het net opquote:
Ja maar Feyenoord heeft toch wat meer naam..quote:Op maandag 28 april 2008 12:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies, het is leuk dat je iets te vieren heb, maar dan moet je niet de boel gaan slopen.. Het is toch meestal die 0,01% die het voor de rest weer moet verkloten..
Nou ja bij de huldiging van Ajax blijft er ook vrij weinig heel
Ff collega helpen die Word niet helemaal snaptequote:
Ja maar waar is ze dan?quote:Op maandag 28 april 2008 12:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ff collega helpen die Word niet helemaal snapte
En Marloes is terug
Ik zie haar ook niet hoor.. of ben ik nu gewoon kippig..quote:Op maandag 28 april 2008 12:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar waar is ze dan?
En word niet snappen?
Ik krijg er spontaan trek van zegquote:Op maandag 28 april 2008 12:10 schreef Deansensitized het volgende:
Tomaten-venckel soep met broodje zalmburger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |