Ja, waarom niet?quote:
Vind het best weinig.quote:Op zondag 27 april 2008 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
Sowieso zijn de graphics in de MP wat minder..lijkt me ook niet raar als je 16 man ondersteunt in zo'n wereld.
Wou je bij Centrum zeggen dat je het voor 44 euro kon kopen bij Alexandriumquote:Op zondag 27 april 2008 17:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
Ik zal het effe simpel uitleggen.
MM Zoetermeer 44 euro.
MM Alexandrium laagste prijsgarantie -> verlagen naar 44 euro.
MM Centrum (binnen 15 km van Alexandrium) laagste prijsgarantie -> 44 euro.
Hoe simpel wil je het hebben?
Wat een lagfest was dat inderdaadquote:Op zondag 27 april 2008 17:33 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Vind het best weinig.
San Andreas multiplayer op de pc, via sampn00b, met 50-100 man online
Nee, Mediamarkt Arena heeft geen night launch?quote:Op zondag 27 april 2008 14:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welke Media Markt ga jij? Die in Amsterdam doet er niet aan, maar boeiend heb hem morgen om half 8 bij een movie max store via een vrienddie hem pas morgen binnen krijgt. En ook nog eens met korting krijg hem mee voor jawel ¤40,-
![]()
quote:Op zondag 27 april 2008 17:33 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Vind het best weinig.
quote:Op zondag 27 april 2008 17:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
Ik zal het effe simpel uitleggen.
MM Zoetermeer 44 euro.
MM Alexandrium laagste prijsgarantie -> verlagen naar 44 euro.
MM Centrum (binnen 15 km van Alexandrium) laagste prijsgarantie -> 44 euro.
Hoe simpel wil je het hebben?
Klopt, maar SA ziet er niet uit. Heb je daar uberhaupt wel NPC's terwijl je online bent? Politie?quote:Op zondag 27 april 2008 17:33 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Vind het best weinig.
+ de hele stad was gewoon dood en het enige wat bewoog zijn die 50 spelersquote:Op zondag 27 april 2008 17:49 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Dat was wel laggy, maar met 50 man midden in de nacht touren, was altijd wel leuk
quote:Update:Door technische problemen verschijnt de videorecensie later vanavond. Wij hopen die rond 20:00 uur online te hebben.
Ja hoorquote:Op zondag 27 april 2008 17:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Ze verlagen niet de vaste prijs in de winkel, alleen de mensen die erom vragen krijgen hem voor 44 euro.
Ik leef met je mee!!!!quote:Op zondag 27 april 2008 17:59 schreef Frasier het volgende:
Koop je vandaag een nieuwe full hd tv wil je 'm thuis testen heeft je xbox 't begeven. Welk nummer moet je bellen voor die klote klantenservice?
Dat lijkt me sterk, want dan hadden alle Mediamarkten in de Randstad net zo goed van begin af aan 44 euro kunnen hanteren.quote:Op zondag 27 april 2008 17:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja hoor
Dus eigenlijk moet je een grote poster meenemen naar de MM, bij GTA neerhangen en erop zetten: JE KUNT DEZE OOK VOOR 44 EURO MEENEMEN VANWEGE LAAGSTE PRIJSGARANTIE.
Toen ik een keer wat bij de MM haalde wat duurder was dan bij de FRS (een dvd) verlaagden ze de prijs direct, in het algemeen ja.
Godverdomme, hoelang kan 't duren voordat je weer een nieuwe hebt?quote:Op zondag 27 april 2008 17:59 schreef Frasier het volgende:
Koop je vandaag een nieuwe full hd tv wil je 'm thuis testen heeft je xbox 't begeven. Welk nummer moet je bellen voor die klote klantenservice?
Hier doet ie het ook niet.quote:Op zondag 27 april 2008 18:02 schreef latin_LiZzY het volgende:
Is er ook een directe link naar de gametrailers review? Ik krijg alleen een website met undefined erop.
quote:Op zondag 27 april 2008 17:59 schreef Frasier het volgende:
quote:Slechthorenden (teksttelefoon):
0800 023 3895
Rightquote:Op zondag 27 april 2008 18:05 schreef Pronk het volgende:
Ik heb het spel besteld op BartSmit.com en deze staat sinds vrijdagavond al op status verzonden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |