Bron: http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?p=1906869&sid=42c43013c92470eb88e212969ec7e56equote:Op zondag 27 april 2008 15:08 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ForeGames snachts open gaat? Op hun site staat namelijk dat ze sochtends om 8uur open gaan om ons tegemoed te komen, niet dat het me veel uitmaakt dan ga ik snachts wel even langs hoor
[..]
Dus je hebt gelijk.quote:Ik heb fore games uit tilburg gemaild daarover, die hebben geen nachtelijke opening... Ze zeiden zelf dat je m tussen 8uur sochtends en 21:00 savonds kon afhalen...
Manege de gouden maantjes ( van de vader van ankie van grunsven) en nachtcafe "het aa-tje"quote:Op zondag 27 april 2008 15:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
Gaat er in Groningen nog iets om 00:00 open?
Jammergenoeg niet..quote:Op zondag 27 april 2008 15:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
Gaat er in Groningen nog iets om 00:00 open?
quote:Op zondag 27 april 2008 15:33 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Manege de gouden maantjes ( van de vader van ankie van grunsven) en nachtcafe "het aa-tje"
Dat staat er bovenquote:Op zondag 27 april 2008 15:53 schreef Blinker het volgende:
Asociaal hoge scores overal. Ik kan niet meer wachten zeg!
Trouwens die actie van MM voor 49,- voor welke vestigingen geldt die actie?
Rijswijk. Maar laagste prijs garantie binn.. ag laat ook maar.quote:Op zondag 27 april 2008 15:53 schreef Blinker het volgende:
Asociaal hoge scores overal. Ik kan niet meer wachten zeg!
Trouwens die actie van MM voor 49,- voor welke vestigingen geldt die actie?
Per game zetten ze er ook bij hoor!quote:Op zondag 27 april 2008 15:59 schreef Gamer_V het volgende:
[ afbeelding ]
Zoetermeer
[..]
Rijswijk. Maar laagste prijs garantie binn.. ag laat ook maar.
Oh kut, ik dacht dat ik beide versies zou krijgen!quote:Op zondag 27 april 2008 16:08 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Per game zetten ze er ook bij hoor!kneuzen.
Anders denken mensen dat ze beide versies tegelijk krijgen voor 44 euroquote:Op zondag 27 april 2008 16:08 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Per game zetten ze er ook bij hoor!kneuzen.
Hey trouwens, Alphen a/d Rijn is toch minder dan 15 km bij Zoetermeer vandaan? Dus dan zou ik hem bij MM Alphen a/d Rijn ook voor 44 euro mee kunnen krijgen?quote:Op zondag 27 april 2008 15:59 schreef Gamer_V het volgende:
[ afbeelding ]
Zoetermeer
[..]
Rijswijk. Maar laagste prijs garantie binn.. ag laat ook maar.
In theorie wel dus. Op deze manier bespaarde ik een ritje naar den haag en 40 euro voor mijn ps3, het staat in hun voorwaarden. Gewoon de games afdeling medewerker aanspreken, die kijkt het na op de site en print dan een mooie bon voor je uit. Neem deze plaatjes maar mee voor de zekerheid.quote:Op zondag 27 april 2008 16:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hey trouwens, Alphen a/d Rijn is toch minder dan 15 km bij Zoetermeer vandaan? Dus dan zou ik hem bij MM Alphen a/d Rijn ook voor 44 euro mee kunnen krijgen?
Uiteindelijk kun je een hele lange keten makenquote:Op zondag 27 april 2008 16:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hey trouwens, Alphen a/d Rijn is toch minder dan 15 km bij Zoetermeer vandaan? Dus dan zou ik hem bij MM Alphen a/d Rijn ook voor 44 euro mee kunnen krijgen?
Dankquote:Op zondag 27 april 2008 16:23 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
In theorie wel dus. Op deze manier bespaarde ik een ritje naar den haag en 40 euro voor mijn ps3, het staat in hun voorwaarden. Gewoon de games afdeling medewerker aanspreken, die kijkt het na op de site en print dan een mooie bon voor je uit. Neem deze plaatjes maar mee voor de zekerheid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, zo werkt het dus niet.quote:Op zondag 27 april 2008 16:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je een hele lange keten maken
Alphen a/d Rijn ligt dan weer minder dan 15 km van Rotterdam ofzo, die weer minder dan 15 km van Dordrecht, en zo kom je het hele land door
Behalve natuurlijk in Twente, want Hengelo en Enschede liggen niet dicht bij andere MM'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |