abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 april 2008 @ 20:05:42 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58386957
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 19:52 schreef Arcee het volgende:
Bah, wat is dit een onvoorstelbaar ranzig verhaal.

Die arme mensen.

Ik ben wel benieuwd naar hun verhalen. Vraag me af of we die ooit te horen zullen krijgen.
vanaf nu zul je vooral horen dat hun huid niet bestand is voor zon en dat hun botten bros zijn. wat hoor je nog van dat vorige slachtoffer dat 8 of iets minder jaar had opgesloten gezeten?

niks hoor je verder.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_58387001
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 20:03 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Nou als dat echt zo is begrijp ik niet dat Elisabeth niet ook een hoop lawaai is gaan maken.....
angst...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 29 april 2008 @ 20:08:09 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58387016
en nog iets. dat lawaai-gelul is meer iets anders. misschien was opa/vader bang dat kinderen in opstand kwamen tegen hem.

je kon namelijk in die kelder zo hard brullen als je wilde, niemand die je hoorde
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 april 2008 @ 20:08:20 #154
862 Arcee
Look closer
pi_58387019
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 20:05 schreef zoalshetis het volgende:
wat hoor je nog van dat vorige slachtoffer dat 8 of iets minder jaar had opgesloten gezeten?
Dat was anders, die kwam ook wel eens buiten. Nou ja, iig 1 keer toen ze vluchtte maar volgens mij ook wel vaker.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_58387026
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 19:42 schreef cinnamongirl het volgende:
De reden van het feit dat drie van de zes kinderen 'boven' mochten leven bij Josef, de moeder en Elizabeth's broers en zussen, is dat deze kinderen veel lawaai maakten en de situatie daardoor dus ontdekt had kunnen worden.
Is dat zo, heb je dat uit een betrouwbare bron of is dat speculatie ? Want als ik zo lees dat die oorspronkelijke kelder uitgebouwd schijnt te zijn in de loop der tijd vraag ik me af of er niet sprake was van ruimtegebrek daar beneden, mogelijk/waarschijnlijk een combinatie van die 2 factoren ?

Want als veel lawaai een mogelijkheid zou zijn om ontdekt te worden, dan ga je toch veel lawaai maken .. tenzij je inmiddels zo verknipt bent dat je nog niet eens kan bedenken dat je weg wil ?
pleased to meet you
pi_58387089
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 20:03 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Nou als dat echt zo is begrijp ik niet dat Elisabeth niet ook een hoop lawaai is gaan maken.....
Tja, ik weet niet wat 24 jaar gevangenschap en verkrachting door je eigen vader met je doet maar het lijkt me in ieder geval niet onwaarschijnlijk dat ze zich niet durfde te verzetten.
Hij zal hebben gedreigd de kinderen iets aan te doen. Het kan ook zijn dat er een soort Stockholm-syndroom optrad?
pi_58387100
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 20:08 schreef moussie het volgende:

[..]

Is dat zo, heb je dat uit een betrouwbare bron of is dat speculatie ?
Ik zag het net op RTL nieuws!
  dinsdag 29 april 2008 @ 20:17:55 #159
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58387222
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 20:08 schreef moussie het volgende:

tenzij je inmiddels zo verknipt bent dat je nog niet eens kan bedenken dat je weg wil ?

wat denk je zelf met kinderen die nooit daglicht hebben gezien?
pi_58388159
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 20:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat denk je zelf met kinderen die nooit daglicht hebben gezien?
ik heb het meer over de moeder, dat die toen ze op haar 18de daar werd opgesloten na jaren misbruik al zo murw was dat ze niets durfde te doen, of het in het begin wel geprobeerd heeft maar jaren later, toen haar eerste kind werd geboren, de hoop al had opgegeven omdat er niemand reageerde ?
Wie weet heeft die vader haar wel toegestaan om kinderen te krijgen omdat zij gek werd van eenzaamheid ? Wie weet is die meid van 19 wel niet haar eerste kind ?
Echt waar, ik vind dit een horror-verhaal, volgens mij zou zelfs Hitchcock hiervan griezelen
pleased to meet you
  dinsdag 29 april 2008 @ 21:45:53 #161
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58389065
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 21:04 schreef moussie het volgende:

[..]

ik heb het meer over de moeder, dat die toen ze op haar 18de daar werd opgesloten na jaren misbruik al zo murw was dat ze niets durfde te doen, of het in het begin wel geprobeerd heeft maar jaren later, toen haar eerste kind werd geboren, de hoop al had opgegeven omdat er niemand reageerde ?
Wie weet heeft die vader haar wel toegestaan om kinderen te krijgen omdat zij gek werd van eenzaamheid ? Wie weet is die meid van 19 wel niet haar eerste kind ?
Echt waar, ik vind dit een horror-verhaal, volgens mij zou zelfs Hitchcock hiervan griezelen
dat die moeder zielig is... ja. maar haar kinderen. die nooit daglicht hebben gezien net zo hard.

pi_58389344
quote:
Om hen voor de publiciteit te beschermen, overweegt de deelstaat de kinderen een nieuwe identiteit te geven. De drie ondergronds levende kinderen zijn nog niet bij de burgerlijke stand gemeld, en ook geen Oostenrijks staatsburger.
Dubbelrol werd Josef Fritzl teveel

Dat vroeg ik mij dus ook al af.

Maar hoe doe je het dan met de moeder? Alleen deze kinderen een nieuwe identiteit geven? En moet ik dan denken aan een heel nieuw leven zonder ooit hun moeder nog weer te zien? Raar idee om ze ook nog hun moeder af te nemen, maar misschien lezen jullie het anders? Een andere identiteit zonder te verhuizen en te breken met de familie zal namelijk niet echt helpen om achter hun nieuwe identiteit te schuilen. Die krijg je alleen voor elkaar wanneer de pers e.d de kinderen met rust zal laten.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 29 april 2008 @ 22:01:50 #163
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58389410
het raarste is natuurlijk dat de vrouw van meneer niets gemerkt heeft
ondanks de vele geadopteerde kinderen.
  dinsdag 29 april 2008 @ 22:04:52 #164
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_58389468
Met het jongetje van 5 kan het nog best goed komen maar de oudste jongen die nu 18 is.

Nooit kunnen fietsen, nooit kunnen rennen, nooit uit een boom kunnen vallen...

Geen zon,geen regen, geen frisse lucht.

Nooit ruzie kunnen hebben met de halve klas.

Nooit kunnen verdwalen in een warenhuis en zijn moeder kwijtraken.

En ga zo maar door. Wat die allemaal gemist heeft kan hij nooit meer inhalen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 29 april 2008 @ 22:07:54 #165
78780 deedeetee
pi_58389526
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 22:01 schreef zoalshetis het volgende:
het raarste is natuurlijk dat de vrouw van meneer niets gemerkt heeft
ondanks de vele geadopteerde kinderen.
Die mag van mij in het guinness book als minst nieuwsgierige vrouw ter wereld.
  dinsdag 29 april 2008 @ 22:11:20 #166
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58389605
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 22:04 schreef deedeetee het volgende:
Met het jongetje van 5 kan het nog best goed komen maar de oudste jongen die nu 18 is.

Nooit kunnen fietsen, nooit kunnen rennen, nooit uit een boom kunnen vallen...

Geen zon,geen regen, geen frisse lucht.

Nooit ruzie kunnen hebben met de halve klas.

Nooit kunnen verdwalen in een warenhuis en zijn moeder kwijtraken.

En ga zo maar door. Wat die allemaal gemist heeft kan hij nooit meer inhalen.
klopt. is de woede van de mensen die er verder niks mee te maken hebben dan erger dan het verotte leven ipv. moord?
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2008 @ 23:52:07 #167
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58391806
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 19:42 schreef cinnamongirl het volgende:
De reden van het feit dat drie van de zes kinderen 'boven' mochten leven bij Josef, de moeder en Elizabeth's broers en zussen, is dat deze kinderen veel lawaai maakten en de situatie daardoor dus ontdekt had kunnen worden.
Ergens had hij er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om de pasgeboren kindjes allemaal te verbranden zoals hij met die ene heeft gedaan die dood ging, eigenlijk heel vreemd dat hij ze heeft laten *leven*.
pi_58391908
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 23:52 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ergens had hij er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om de pasgeboren kindjes allemaal te verbranden zoals hij met die ene heeft gedaan die dood ging, eigenlijk heel vreemd dat hij ze heeft laten *leven*.
denk dat het te maken heeft met zijn sexuele voorkeur vers vlees en jonger vooral
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_58393163
quote:

[..]

Dat pasgeboren kindje was al dood toch?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  † In Memoriam † woensdag 30 april 2008 @ 03:11:24 #170
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58393625
quote:
Op woensdag 30 april 2008 01:43 schreef paddy het volgende:

[..]

Dat pasgeboren kindje was al dood toch?
Lees jij wel
pi_58393641
De menselijke geest heeft rare spelonken blijkt weer eens.
pi_58394474
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:06 schreef pinow het volgende:

[..]

Liever deze reacties van onbegrip en woede, dan onverschilligheid.

Het zijn niet direct slimme/correcte reacties, maar ze zetten wel aan tot denken/handelen.
Druk van de media kan ook positieve gevolgen hebben.
Ze zetten helemaal niet aan tot denken en handelen. Sterker nog, ze zetten aan tot alleen maar meer onzinnig gewauwel. Je denkt dat er zich niets begeeft tussen dergelijke reacties van onbegrip en woede en onverschilligheid? Ik wel, namelijk realistische reacties. Je denkt toch niet werkelijk dat dergelijke reacties van onbegrip en woede en de druk van de media leiden tot een verbetering van de situatie of een voorkoming van soortgelijke gevallen in de toekomst? Natuurlijk niet, een gek is een gek en die gaat gewoon zijn gang.

En je ziet het in de praktijk. Om de zoveel tijd gebeurt er iets ergs wat het menselijke voorstellingsvermogen te boven gaat en iedere keer weer reageert het grote publiek op dezelfde manier. Ik snap de emoties, onbegrip en woede, maar denk nu eerst eens na voordat je wat roept, denk ik dan.
  † In Memoriam † woensdag 30 april 2008 @ 08:54:12 #173
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58394677
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 20:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vanaf nu zul je vooral horen dat hun huid niet bestand is voor zon en dat hun botten bros zijn. wat hoor je nog van dat vorige slachtoffer dat 8 of iets minder jaar had opgesloten gezeten?

niks hoor je verder.
quote:
Terwijl de doodzieke Kerstin (19) in het ziekenhuis nog in coma wordt gehouden, zijn haar broers en zusjes met hun moeder en grootmoeder opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis in Amstetten. Daar worden de twee kinderen die onder de grond opgroeiden en de drie kinderen die bovengronds leefden, langzaam met elkaar vertrouwd gemaakt. Hoewel hij nooit naar school is geweest, kan de 18-jarige Stephan lezen en schrijven. Ondanks het gebrek aan zonlicht lijden hij en zijn broertje Felix (5) niet aan vitamine D-gebrek, dat rachitis (vergroeiingen door weke botten) kan veroorzaken
  woensdag 30 april 2008 @ 09:07:14 #174
16715 Mylene
*schatje*
pi_58394748
quote:
Moeder in tranen tegen incestdochter: "Sorry, ik wist het niet"

Elisabeth Fritzl en haar moeder Rosemarie.

Je houdt het niet voor mogelijk, maar toch is het horrorhuis van de Fritzls in Oostenrijk akelige realiteit. Na 24 jaar opsluiting in de kelder van de ouderlijke woonst werd dochter Elisabeth Fritzl (42) gisteren plots verenigd met haar moeder Rosemarie (69). De drie kinderen die 'boven' mochten opgroeien zagen voor het eerst in hun leven hun twee broers uit de kelder. Dramatische, hartverscheurende emoties. Moeder-grootmoeder Rosemarie barstte in tranen uit voor haar dochter: "Sorry, ik wist hier niks van".

Vondelingetjes
Onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk, dat moeder Rosemarie niets wist van het dubbelleven dat haar man Josef - bijgenaamd het incestmonster - een kwarteeuw in haar eigen huis leidde. Ze legde er zich blijkbaar gedwee bij neer dat de kelder, het atelier van de vader des huizes, verboden terrein was. Ook drie vondelingetjes voor de deur later ging bij niemand een lichtje branden, ook niet bij het gerecht dat Josef Fritzl in de jaren '70 al eens had laten brommen voor poging tot verkrachting.

Lijkje in de oven
Met zijn bloedeigen dochter Elisabeth, die hij opsloot in de kelder, bleef het niet bij pogingen. 24 jaar lang werd ze door haar vader verkracht, en baarde ze zeven kinderen van hem. Eentje stierf: Weg ermee, de oven in, was de reactie van het incestmonster. Met zijn vrouw Rosemarie verwekte de horrorvader ook zeven kinderen. DNA-onderzoek wees inmiddels uit dat Josef wel degelijk de vader is van Elisabeths zes kinderen die nog in leven zijn. Haar dochter Kerstin (19) - door wie de mensonterende bal aan het rollen ging - verkeert nog altijd in levensgevaar.

Tranenvloed
Lisa (16), Monika (14) en Alexander (12) waren de twijfelachtige 'gelukkigen' die werden geadopteerd door hun grootmoeder en (groot)vader. Zij groeiden enigszins 'normaal' op, alleszins in het huis zelf, BOVEN en niet IN de kelder dus. Voor het eerst in hun leven kregen ze hun broers Stefan (18) en Felix (5) te zien, van wier bestaan ze dus niet eens afwisten. Dat gebeurde tijdens de familiereünie, waarbij Rosemarie, Elisabeth en alle kinderen aanwezig waren. "Een emotionele tranenvloed. Voor de broers uit de kelder was het lastig. Ze spreken niet zo duidelijk als hun broer en zussen, maar ze konden zich toch uitdrukken", zei de politie.

Slot aan binnenkant
De hele familie wordt intens professioneel begeleid in een ziekenhuis. Hun kamer is voorzien van een slot aan de binnenkant, zodat ze hun eigen vrijheid kunnen controleren.

Briefjes schrijven
Over Josef Fritzl zei kolonel Franz Polzer, hoofd van het onderzoek, dat hij niets uit de weg ging om zijn familie, kennissen en iedereen om de tuin te leiden. Zo liet Fritzl zijn dochter Elisabeth briefjes schrijven als zou ze bij een sekte verzeild zijn geraakt. Zo werden ook de vondelingen verklaard. "Niks wijst op medeplichtigheid vanwege zijn vrouw Rosemarie", besluit Polzer. (jv)
bron
pi_58394948
quote:
Op woensdag 30 april 2008 09:07 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Zijn atelier? Hij was iets té kwistig met z'n penseel

Hoe is dit alles aan het licht gekomen btw?
pi_58395317
Ik speculeer even mee. Het zou me niets verbazen als die ouwe niet erg lang meer zou leven.
Dat ie niet alleen moe was, maar ook wist dat ie fysiek ziek was of zo, waardoor ie toch niets meer te verliezen heeft.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_58395413
Hij maakt er eerder eigenhandig een eind aan, vermoed ik.
pi_58395507
Daar controleren ze wel extra op, hoorde ik gister op het nieuws. Men verwacht blijkbaar dat ie dat zal doen.
En zo gek is die verwachting ook idd niet. Hij kon wel leven met de misdaad, maar kan hij ook leven met de ontdekking?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_58396475
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 21:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat die moeder zielig is... ja. maar haar kinderen. die nooit daglicht hebben gezien net zo hard.

de vraag was in deze waarom er geen lawaai werd gemaakt, als er 3 kinderen boven 'mochten' wonen omdat teveel herrie de buren had kunnen waarschuwen is het toch een logische vraag waarom de achterblijvers niet met elk voor de hand liggend middel stampij hebben gemaakt, en dan met name moeders, die weet immers dat er zoiets als een buitenwereld bestaat, haar kinderen kennen alleen maar die kelder
pleased to meet you
pi_58396543
quote:

[..]

ik vermoed dat hij haar 'toestond' om een kind te krijgen omdat zij anders gek zou zijn geworden van eenzaamheid na 5 jaar alleen in die kelder .. zou me niets verbazen als die ouwe nog meent ook dat dat 'humaan' was van hem
pleased to meet you
pi_58396634
quote:
Op woensdag 30 april 2008 03:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
De menselijke geest heeft rare spelonken blijkt weer eens.
Als dát menselijk is, dan wens ik daar afstand van te doen
  † In Memoriam † woensdag 30 april 2008 @ 13:09:49 #182
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58397335
quote:
Op woensdag 30 april 2008 12:12 schreef moussie het volgende:

[..]

ik vermoed dat hij haar 'toestond' om een kind te krijgen omdat zij anders gek zou zijn geworden van eenzaamheid na 5 jaar alleen in die kelder .. zou me niets verbazen als die ouwe nog meent ook dat dat 'humaan' was van hem
1 Kind is te begrijpen maar 7X is wel wat teveel van het goede.
pi_58398018
quote:
Op woensdag 30 april 2008 09:07 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
ben ik nou gek of is het op zijn minst verdacht dat zijn eigen vrouw niet in zijn "atelier" mag komen niet gestoord willen worden als je aan het "werk" bent is nog te verklaren maar een echt verbod? zeker met zijn verleden

daarbij kan ik me nog steeds niet voorstellen dat ze nooit wat gemerkt heeft dat ze niet in het complot zat wil ik overigens wel geloven
pi_58398206
quote:
Huurder incesthuis hoorde 12 jaar geklop maar deed niets
Een huurder die 12 jaar lang boven de kelder woonde waar Josef Fritzl zijn dochter Elisabeth opsloot en verkrachtte, zegt dat hij 's nachts vreemde geluiden hoorde en zag hoe het incestmonster met een kruiwagen eten bracht als het donker was. Hij ondernam echter geen enkele actie. Alweer een verrassende nieuwe wending in het al zo onwaarschijnlijke Oostenrijkse horrorverhaal.

Klok terugdraaien
Alfred Dubanovsky (42) wist dat Josef Fritzl zijn dagen doorbracht in de kelder en iedereen verbood nog maar in de buurt ervan te komen. Toch kwam het niet in hem op dat er iets ongewoons aan de gang was. "Ik wou dat ik de klok kon terugdraaien. Alle tekenen waren daar, maar ik herkende ze niet. Wie zou ooit gedacht hebben dat zoiets vreselijks zich afspeelde onder mijn voeten? Ik zal er de rest van mijn leven spijt over hebben."

Gesofisticeerd alarm
Dubanovsky trok een jaar geleden uit het huis en werkt nog altijd in het tankstation vlakbij de woonst van de Fritzls. "De huisbaas liet geen enkele huurder van zijn acht flatjes in de buurt van de kelder of de achtertuin komen", zegt hij. "Hij waarschuwde ons dat de kelder beveiligd was met een gesofisticeerd elektronisch alarmsysteem. Wie zich toch op het verboden terrein waagde, werd onmiddellijk het huis uitgestuurd."

Eten met kruiwagen
"Hij bracht eten en andere boodschappen met een kruiwagen naar de kelder, altijd 's nachts. Soms hoorde ik geklop uit de kelder dat ik niet kon thuisbrengen. Ik had nooit kunnen bevroeden waartoe deze man allemaal in staat was."

Bang van politie
"Als de politie ter sprake kwam, raakte hij onmiddellijk in paniek", gaat Dubanovsky verder. "Bij een dispuut over wie de herstellingskosten van een deur zou betalen, bond hij direct in toen ik dreigde met een rechtszaak."

Zes jaar bouwwerken
Fritzl bouwde zes jaar aan zijn "sekskelder". Hij volgde daarbij nauwlettend alle bouwvoorschriften. Elisabeth was zijn favoriete dochter omdat ze zo knap was. Hij begon haar te verkrachten toen ze 12 was en wou haar niet verliezen. De kelder was zijn afschuwelijke en tegelijkertijd ontzettend uitgekookte manier om haar bij zich te houden.

Fritzl kon zich alleszins nog goed amuseren op vakantie in Thailand, terwijl zijn dochter en diens kinderen in de kelder opgesloten zaten. Dat kan u hier zien.
  woensdag 30 april 2008 @ 15:24:43 #185
78780 deedeetee
pi_58399148
Nou men gaat daar wel errug ver om zich vooral maar nergens mee te bemoeien
Onvoorstelbaar

Volgens mij hebben meer mensen wel degelijk iets gemerkt maar iedereen dacht * laat een ander zich er maar mee bemoeien dan krijg ik er geen last mee *
Stelletje laffe honden
pi_58399190
quote:
Op woensdag 30 april 2008 14:16 schreef Deliah het volgende:

[..]

duidelijk is wel waarom hij naar tailand op vakantie ging maar dat roept 1 belangrijke vraag op, wie gaf de kinderen in de kelder te eten? of konden die kinderen hun eigen eten pakken in de vakantie?
  woensdag 30 april 2008 @ 15:33:02 #187
78780 deedeetee
pi_58399231
Voor 2 of 3 weken kun je wel eten inslaan hoor. Alleen heb je dan wel een paar kruiwagens te versjouwen. Niet dat dat nou een probleem was want de hele buurt keek wel ff de andere kant uit als het weer 'ns nodig was.........

Onvoorstelbaar dat de mensen dat allemaal genegeerd hebben. Onvoorstelbaar dat die vrouw nooit eens polshoogste is gaan nemen in de tijd dat die vent in Thailand zat.
  † In Memoriam † woensdag 30 april 2008 @ 15:41:26 #188
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58399312
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:28 schreef GewoneMan het volgende:
maar dat roept 1 belangrijke vraag op, wie gaf de kinderen in de kelder te eten? of konden die kinderen hun eigen eten pakken in de vakantie?
Kruiwagens VOL met eten werden opgeslagen in *die kelder* (een voorraad was er dus blijkbaar altijd)
  † In Memoriam † woensdag 30 april 2008 @ 15:45:32 #189
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58399363
quote:
Op woensdag 30 april 2008 13:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ben ik nou gek of is het op zijn minst verdacht dat zijn eigen vrouw niet in zijn "atelier" mag komen niet gestoord willen worden als je aan het "werk" bent is nog te verklaren maar een echt verbod? zeker met zijn verleden
quote:
"De huisbaas liet geen enkele huurder van zijn acht flatjes in de buurt van de kelder of de achtertuin komen", zegt hij. "Hij waarschuwde ons dat de kelder beveiligd was met een gesofisticeerd elektronisch alarmsysteem. Wie zich toch op het verboden terrein waagde, werd onmiddellijk het huis uitgestuurd
Hij zal zijn partner en kinderen ook wel hebben verboden om daar te komen, dat is MIJN schuur, het is een atoomkelder voor als er ooit oorlog uitbreekt, er zitten sloten op dus aannemelijk dat je daar niet binnen mag komen, tijdens de bouw zal ze alles misschien wel hebben mogen zien, daarna is het hermetisch afgesloten voor *als de bom valt*.

Las hier overigens ook iets over het feit dat de oudste zoon gebrekkig praat, zou dat iets te maken met de vermenging van de genen ? Het lijkt mij dat je juist alle tijd hebt om je volledig te storten op praten met elkaar en veel leert van TV en radio.
  woensdag 30 april 2008 @ 15:47:03 #190
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_58399385
Daym, heel erg spijtig dat de buurman daar niets mee heeft gedaan...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  † In Memoriam † woensdag 30 april 2008 @ 15:49:22 #191
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58399412
Er waren 8 gehuurde flatjes , in die 24 jaar is er geen enkel huurder die iets heeft gedaan, mogelijk dat je gewoon denkt dat het 1 van je buren is die s'nachts klopgeluiden maakt
  woensdag 30 april 2008 @ 15:56:51 #192
78780 deedeetee
pi_58399484
Ná Natascha Kampusch nog steeds net doen of zoiets iets kán ? Niet ff checken als je dat veilig kunt doen ? Kom op zeg ! Wat een zooitje woont daar bij elkaar.......
Dat hysterische * niemand mag in de buurt van de kelder komen * had toch op zijn minst bij iemand de alarmbellen moeten laten afgaan. Waarom zou je zo moeilijk doen over een atoomkelder
Dat er eten opslaat dat lang houdbaar is kan ik begrijpen maar eten dat niet houdbaar is ? en dat keer op keer met kruiwagens tegelijk ?

Ik begin me af te vragen of die kerel soms iets door het eten en/of drinken mengde om de boel rustig te houden in die kelder. Het is ook vreemd dat die jongen van 18 niet gewoon normaal kan lezen,schrijven en spreken...
pi_58399514
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:49 schreef Loedertje het volgende:
Er waren 8 gehuurde flatjes , in die 24 jaar is er geen enkel huurder die iets heeft gedaan, mogelijk dat je gewoon denkt dat het 1 van je buren is die s'nachts klopgeluiden maakt
die klop geluiden vanuit de kelder geloof ik niet zo. dat was zwaar geisoleerd en zonder die islolatie had zijn geheim geen 24 jaar geduurt.

ik acht het aannemelijk dat die buurman overdrijft om zijn verhaal in de media te kunnen doen. alleen een kruiwagen zien is natuurlijk erg mager hé
pi_58399540
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:56 schreef deedeetee het volgende:
Het is ook vreemd dat die jongen van 18 niet gewoon normaal kan lezen,schrijven en spreken...
dat is helemaal niet vreemd dat kind heeft nooit op school gezeten. je kan van radio en tv wel een en ander leren (met name spreken vermoed ik) maar echt de nederlandse taal beheersen lijkt me niet zeker niet in lezen en schrijven
pi_58399577
Ik las dat hij Elisabeth had uitgekozen omdat ze zo knap was. Ging het hem dan echt puur om het bevredigen van de seksuele lust?
pi_58399581
quote:
Op woensdag 30 april 2008 16:04 schreef floris.exe het volgende:
Ik las dat hij Elisabeth had uitgekozen omdat ze zo knap was. Ging het hem dan echt puur om het bevredigen van de seksuele lust?
7 kinderen dus ik vermoed van wel
pi_58399583
quote:
Op woensdag 30 april 2008 16:04 schreef floris.exe het volgende:
Ze ziet er anders uit als een gingerkid op die foto
pi_58399627
quote:
Op woensdag 30 april 2008 16:04 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Ze ziet er anders uit als een gingerkid op die foto
Hier ziet ze er anders erg leuk uit naar mijn mening:
pi_58399678
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_58399726
quote:
Op woensdag 30 april 2008 16:07 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Hier ziet ze er anders erg leuk uit naar mijn mening:
[ afbeelding ]
ja, daar ziet ze er wel schattig uit, maar daar zie je dan ook niet dat ze rood haar heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')