abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58395317
Ik speculeer even mee. Het zou me niets verbazen als die ouwe niet erg lang meer zou leven.
Dat ie niet alleen moe was, maar ook wist dat ie fysiek ziek was of zo, waardoor ie toch niets meer te verliezen heeft.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_58395413
Hij maakt er eerder eigenhandig een eind aan, vermoed ik.
pi_58395507
Daar controleren ze wel extra op, hoorde ik gister op het nieuws. Men verwacht blijkbaar dat ie dat zal doen.
En zo gek is die verwachting ook idd niet. Hij kon wel leven met de misdaad, maar kan hij ook leven met de ontdekking?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_58396475
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 21:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat die moeder zielig is... ja. maar haar kinderen. die nooit daglicht hebben gezien net zo hard.

de vraag was in deze waarom er geen lawaai werd gemaakt, als er 3 kinderen boven 'mochten' wonen omdat teveel herrie de buren had kunnen waarschuwen is het toch een logische vraag waarom de achterblijvers niet met elk voor de hand liggend middel stampij hebben gemaakt, en dan met name moeders, die weet immers dat er zoiets als een buitenwereld bestaat, haar kinderen kennen alleen maar die kelder
pleased to meet you
pi_58396543
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 23:52 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ergens had hij er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om de pasgeboren kindjes allemaal te verbranden zoals hij met die ene heeft gedaan die dood ging, eigenlijk heel vreemd dat hij ze heeft laten *leven*.
ik vermoed dat hij haar 'toestond' om een kind te krijgen omdat zij anders gek zou zijn geworden van eenzaamheid na 5 jaar alleen in die kelder .. zou me niets verbazen als die ouwe nog meent ook dat dat 'humaan' was van hem
pleased to meet you
pi_58396634
quote:
Op woensdag 30 april 2008 03:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
De menselijke geest heeft rare spelonken blijkt weer eens.
Als dát menselijk is, dan wens ik daar afstand van te doen
  † In Memoriam † woensdag 30 april 2008 @ 13:09:49 #182
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58397335
quote:
Op woensdag 30 april 2008 12:12 schreef moussie het volgende:

[..]

ik vermoed dat hij haar 'toestond' om een kind te krijgen omdat zij anders gek zou zijn geworden van eenzaamheid na 5 jaar alleen in die kelder .. zou me niets verbazen als die ouwe nog meent ook dat dat 'humaan' was van hem
1 Kind is te begrijpen maar 7X is wel wat teveel van het goede.
pi_58398018
quote:
Op woensdag 30 april 2008 09:07 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
ben ik nou gek of is het op zijn minst verdacht dat zijn eigen vrouw niet in zijn "atelier" mag komen niet gestoord willen worden als je aan het "werk" bent is nog te verklaren maar een echt verbod? zeker met zijn verleden

daarbij kan ik me nog steeds niet voorstellen dat ze nooit wat gemerkt heeft dat ze niet in het complot zat wil ik overigens wel geloven
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_58398206
quote:
Huurder incesthuis hoorde 12 jaar geklop maar deed niets
Een huurder die 12 jaar lang boven de kelder woonde waar Josef Fritzl zijn dochter Elisabeth opsloot en verkrachtte, zegt dat hij 's nachts vreemde geluiden hoorde en zag hoe het incestmonster met een kruiwagen eten bracht als het donker was. Hij ondernam echter geen enkele actie. Alweer een verrassende nieuwe wending in het al zo onwaarschijnlijke Oostenrijkse horrorverhaal.

Klok terugdraaien
Alfred Dubanovsky (42) wist dat Josef Fritzl zijn dagen doorbracht in de kelder en iedereen verbood nog maar in de buurt ervan te komen. Toch kwam het niet in hem op dat er iets ongewoons aan de gang was. "Ik wou dat ik de klok kon terugdraaien. Alle tekenen waren daar, maar ik herkende ze niet. Wie zou ooit gedacht hebben dat zoiets vreselijks zich afspeelde onder mijn voeten? Ik zal er de rest van mijn leven spijt over hebben."

Gesofisticeerd alarm
Dubanovsky trok een jaar geleden uit het huis en werkt nog altijd in het tankstation vlakbij de woonst van de Fritzls. "De huisbaas liet geen enkele huurder van zijn acht flatjes in de buurt van de kelder of de achtertuin komen", zegt hij. "Hij waarschuwde ons dat de kelder beveiligd was met een gesofisticeerd elektronisch alarmsysteem. Wie zich toch op het verboden terrein waagde, werd onmiddellijk het huis uitgestuurd."

Eten met kruiwagen
"Hij bracht eten en andere boodschappen met een kruiwagen naar de kelder, altijd 's nachts. Soms hoorde ik geklop uit de kelder dat ik niet kon thuisbrengen. Ik had nooit kunnen bevroeden waartoe deze man allemaal in staat was."

Bang van politie
"Als de politie ter sprake kwam, raakte hij onmiddellijk in paniek", gaat Dubanovsky verder. "Bij een dispuut over wie de herstellingskosten van een deur zou betalen, bond hij direct in toen ik dreigde met een rechtszaak."

Zes jaar bouwwerken
Fritzl bouwde zes jaar aan zijn "sekskelder". Hij volgde daarbij nauwlettend alle bouwvoorschriften. Elisabeth was zijn favoriete dochter omdat ze zo knap was. Hij begon haar te verkrachten toen ze 12 was en wou haar niet verliezen. De kelder was zijn afschuwelijke en tegelijkertijd ontzettend uitgekookte manier om haar bij zich te houden.

Fritzl kon zich alleszins nog goed amuseren op vakantie in Thailand, terwijl zijn dochter en diens kinderen in de kelder opgesloten zaten. Dat kan u hier zien.
  woensdag 30 april 2008 @ 15:24:43 #185
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_58399148
Nou men gaat daar wel errug ver om zich vooral maar nergens mee te bemoeien
Onvoorstelbaar

Volgens mij hebben meer mensen wel degelijk iets gemerkt maar iedereen dacht * laat een ander zich er maar mee bemoeien dan krijg ik er geen last mee *
Stelletje laffe honden
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_58399190
quote:
Op woensdag 30 april 2008 14:16 schreef Deliah het volgende:

[..]

duidelijk is wel waarom hij naar tailand op vakantie ging maar dat roept 1 belangrijke vraag op, wie gaf de kinderen in de kelder te eten? of konden die kinderen hun eigen eten pakken in de vakantie?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 30 april 2008 @ 15:33:02 #187
78780 deedeetee
pi_58399231
Voor 2 of 3 weken kun je wel eten inslaan hoor. Alleen heb je dan wel een paar kruiwagens te versjouwen. Niet dat dat nou een probleem was want de hele buurt keek wel ff de andere kant uit als het weer 'ns nodig was.........

Onvoorstelbaar dat de mensen dat allemaal genegeerd hebben. Onvoorstelbaar dat die vrouw nooit eens polshoogste is gaan nemen in de tijd dat die vent in Thailand zat.
  † In Memoriam † woensdag 30 april 2008 @ 15:41:26 #188
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58399312
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:28 schreef GewoneMan het volgende:
maar dat roept 1 belangrijke vraag op, wie gaf de kinderen in de kelder te eten? of konden die kinderen hun eigen eten pakken in de vakantie?
Kruiwagens VOL met eten werden opgeslagen in *die kelder* (een voorraad was er dus blijkbaar altijd)
  † In Memoriam † woensdag 30 april 2008 @ 15:45:32 #189
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58399363
quote:
Op woensdag 30 april 2008 13:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ben ik nou gek of is het op zijn minst verdacht dat zijn eigen vrouw niet in zijn "atelier" mag komen niet gestoord willen worden als je aan het "werk" bent is nog te verklaren maar een echt verbod? zeker met zijn verleden
quote:
"De huisbaas liet geen enkele huurder van zijn acht flatjes in de buurt van de kelder of de achtertuin komen", zegt hij. "Hij waarschuwde ons dat de kelder beveiligd was met een gesofisticeerd elektronisch alarmsysteem. Wie zich toch op het verboden terrein waagde, werd onmiddellijk het huis uitgestuurd
Hij zal zijn partner en kinderen ook wel hebben verboden om daar te komen, dat is MIJN schuur, het is een atoomkelder voor als er ooit oorlog uitbreekt, er zitten sloten op dus aannemelijk dat je daar niet binnen mag komen, tijdens de bouw zal ze alles misschien wel hebben mogen zien, daarna is het hermetisch afgesloten voor *als de bom valt*.

Las hier overigens ook iets over het feit dat de oudste zoon gebrekkig praat, zou dat iets te maken met de vermenging van de genen ? Het lijkt mij dat je juist alle tijd hebt om je volledig te storten op praten met elkaar en veel leert van TV en radio.
  woensdag 30 april 2008 @ 15:47:03 #190
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_58399385
Daym, heel erg spijtig dat de buurman daar niets mee heeft gedaan...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  † In Memoriam † woensdag 30 april 2008 @ 15:49:22 #191
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58399412
Er waren 8 gehuurde flatjes , in die 24 jaar is er geen enkel huurder die iets heeft gedaan, mogelijk dat je gewoon denkt dat het 1 van je buren is die s'nachts klopgeluiden maakt
  woensdag 30 april 2008 @ 15:56:51 #192
78780 deedeetee
pi_58399484
Ná Natascha Kampusch nog steeds net doen of zoiets iets kán ? Niet ff checken als je dat veilig kunt doen ? Kom op zeg ! Wat een zooitje woont daar bij elkaar.......
Dat hysterische * niemand mag in de buurt van de kelder komen * had toch op zijn minst bij iemand de alarmbellen moeten laten afgaan. Waarom zou je zo moeilijk doen over een atoomkelder
Dat er eten opslaat dat lang houdbaar is kan ik begrijpen maar eten dat niet houdbaar is ? en dat keer op keer met kruiwagens tegelijk ?

Ik begin me af te vragen of die kerel soms iets door het eten en/of drinken mengde om de boel rustig te houden in die kelder. Het is ook vreemd dat die jongen van 18 niet gewoon normaal kan lezen,schrijven en spreken...
pi_58399514
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:49 schreef Loedertje het volgende:
Er waren 8 gehuurde flatjes , in die 24 jaar is er geen enkel huurder die iets heeft gedaan, mogelijk dat je gewoon denkt dat het 1 van je buren is die s'nachts klopgeluiden maakt
die klop geluiden vanuit de kelder geloof ik niet zo. dat was zwaar geisoleerd en zonder die islolatie had zijn geheim geen 24 jaar geduurt.

ik acht het aannemelijk dat die buurman overdrijft om zijn verhaal in de media te kunnen doen. alleen een kruiwagen zien is natuurlijk erg mager hé
pi_58399540
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:56 schreef deedeetee het volgende:
Het is ook vreemd dat die jongen van 18 niet gewoon normaal kan lezen,schrijven en spreken...
dat is helemaal niet vreemd dat kind heeft nooit op school gezeten. je kan van radio en tv wel een en ander leren (met name spreken vermoed ik) maar echt de nederlandse taal beheersen lijkt me niet zeker niet in lezen en schrijven
pi_58399577
Ik las dat hij Elisabeth had uitgekozen omdat ze zo knap was. Ging het hem dan echt puur om het bevredigen van de seksuele lust?
pi_58399581
quote:
Op woensdag 30 april 2008 16:04 schreef floris.exe het volgende:
Ik las dat hij Elisabeth had uitgekozen omdat ze zo knap was. Ging het hem dan echt puur om het bevredigen van de seksuele lust?
7 kinderen dus ik vermoed van wel
pi_58399583
quote:
Op woensdag 30 april 2008 16:04 schreef floris.exe het volgende:
Ze ziet er anders uit als een gingerkid op die foto
pi_58399627
quote:
Op woensdag 30 april 2008 16:04 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Ze ziet er anders uit als een gingerkid op die foto
Hier ziet ze er anders erg leuk uit naar mijn mening:
pi_58399678
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_58399726
quote:
Op woensdag 30 april 2008 16:07 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Hier ziet ze er anders erg leuk uit naar mijn mening:
[ afbeelding ]
ja, daar ziet ze er wel schattig uit, maar daar zie je dan ook niet dat ze rood haar heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')