De beste controller is subjectief (en de dualshock/socaxis is voor de rest gewoon beter natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2008 14:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Op de downloadable content en de superieure multiplayer na, ja. Oja, en de controller niet te vergeten.
En de betere kleurenquote:Op zondag 27 april 2008 14:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Op de downloadable content en de superieure multiplayer na, ja. Oja, en de controller niet te vergeten.
Het spel word op de xbox gewoon in 1280x720 gerenderd, en vervolgens naar de gekozen resolutie ( of dat nou 480p is op 1080p) ge-up of downscaled. Maakt dus niets uit qua performance.quote:Op zondag 27 april 2008 13:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom tuurlijk niet? 720p = 1280x720, via scart heb je 720x576 (bedoelde ook 576p en niet 480p eigenlijk) anamorf. Als ik op mijn PC de resolutie lager zet is de framerate toch ook beter, waarom geldt dat dan niet voor de Xbox?
Dikke laadtijden man!! 5 seconden wachten!quote:Op zondag 27 april 2008 14:03 schreef ryangozer het volgende:
[..]
nee
trouwens ik zag op alle live streams dat je als je dood bent dikke laadtijden hebt om terug te komen zegmaar, maar dat is dan dus alleen voor 360?
Je sarcasme faalt aangezien als je de game eenmaal 200 uur hebt gespeeld, dat lekker aantikt.quote:Op zondag 27 april 2008 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dikke laadtijden man!! 5 seconden wachten!
Ja, na die 15 min installatie van de ps3 hebben wij de game al bijna uitgespeelt :pquote:Op zondag 27 april 2008 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dikke laadtijden man!! 5 seconden wachten!
Iedereen die dood gaat is een sukkelquote:Op zondag 27 april 2008 14:12 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je sarcasme faalt aangezien als je de game eenmaal 200 uur hebt gespeeld, dat lekker aantikt.
Ook dan is 5 seconden niet zolang hoor. Zorg er maar gewoon voor dat je niet dood gaatquote:Op zondag 27 april 2008 14:12 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je sarcasme faalt aangezien als je de game eenmaal 200 uur hebt gespeeld, dat lekker aantikt.
Je hebt trouwens ook laadtijden bij missies.quote:Op zondag 27 april 2008 14:13 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ook dan is 5 seconden niet zolang hoor. Zorg er maar gewoon voor dat je niet dood gaat
Helemaal waar.quote:Op zondag 27 april 2008 14:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Iedereen die dood gaat is een sukkel.
Ohja, zo kan je het inderdaad zien..quote:Op zondag 27 april 2008 14:12 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Laadtijden heb je altijd, en die laadtijden die ik heb gezien vind ik totaal niet storend. Ik weet niet precies waar de ophef over is, t is maar 5 seconden als je doodgaat en niet veel meer als je een missie start. Vind dat ze t wel goed hebben gedaan eigenlijkquote:Op zondag 27 april 2008 14:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je hebt trouwens ook laadtijden bij missies.
quote:Op zondag 27 april 2008 14:16 schreef Gamer_V het volgende:
Stel je voor dat FOK! op normale snelheid ging al die jaren, dan had ik minstens 25% meer kunnen FOK!ken
Dan moe je maar niet gaan berekenen hoeveel uren van je leven je op de WC hebt gezeten, nutteloos hebt lopen zappen tussen kanalen, scheten hebt gelaten etc.quote:Op zondag 27 april 2008 14:12 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Maar normaal, is dat FOK!-normaal of nonFOK!-normaal, want dat is een heel verschil.quote:Op zondag 27 april 2008 14:16 schreef Gamer_V het volgende:
Stel je voor dat FOK! op normale snelheid ging al die jaren, dan had ik minstens 25% meer kunnen FOK!ken
Ik hou niet op met mijn andere activiteiten om scheten te laten, tussen kanalen zappen (wat ik sowieso al nauwelijks doe) is entertainment (simpel: mijn blijheid balk gaat omhoog!) en op de wc zitten is absoluut nodig. Een primaire levensbehoefte.quote:Op zondag 27 april 2008 14:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan moe je maar niet gaan berekenen hoeveel uren van je leven je op de WC hebt gezeten, nutteloos hebt lopen zappen tussen kanalen, scheten hebt gelaten etc.
Het staan in de file, wachten op je nummertje bij het postkantoor, wachten op laden van websites, wachten tot de douche vrij is. Wachten tot het pis daadwerkelijk uit je plassertje vloeit. Wachten bij stoplichten. Wachten tot een game geinstalleerd is. Ik kan wel verder gaan hoor.quote:Op zondag 27 april 2008 14:23 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik hou niet op met mijn andere activiteiten om scheten te laten, tussen kanalen zappen (wat ik sowieso al nauwelijks doe) is entertainment (simpel: mijn blijheid balk gaat omhoog!) en op de wc zitten is absoluut nodig. Een primaire levensbehoefte.
Wachten op laadschermen is niets van dit alles. Je vergelijking slaat dus helemaal nergens op. Maar probeer het vooral nog eens. Of liever niet eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |