Hoezo is dat een domme vraag?quote:Op zondag 27 april 2008 13:46 schreef ryangozer het volgende:
[..]
wat is dat nou voor vraag, tuurlijk niethij loopt op allebei hetzelfde, alleen is hd natuurlijk veel beter beeld.
Waarom tuurlijk niet? 720p = 1280x720, via scart heb je 720x576 (bedoelde ook 576p en niet 480p eigenlijk) anamorf. Als ik op mijn PC de resolutie lager zet is de framerate toch ook beter, waarom geldt dat dan niet voor de Xbox?quote:Op zondag 27 april 2008 13:46 schreef ryangozer het volgende:
[..]
wat is dat nou voor vraag, tuurlijk niethij loopt op allebei hetzelfde, alleen is hd natuurlijk veel beter beeld.
wtfquote:Op zondag 27 april 2008 13:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom tuurlijk niet? 720p = 1280x720, via scart heb je 720x576 anamorf. Als ik op mijn PC de resolutie lager zet is de framerate toch ook beter, waarom geldt dat dan niet voor de Xbox?
Ja. 720p is gewoon een hogere resolutie dan standaard PAL. Lagere resolutie = betere framerate heeft PC gaming mij geleerdquote:
Waarom denk je dat het hezelfde loopt? HD is hogere resolutie, dus wel een iets lagere fps, lijkt mij vrij logisch. Alleen ik denk niet dat het merkbaar is voor het oog.quote:Op zondag 27 april 2008 13:46 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Maar misschien heb je dan wel minder framedrops. Kleinere textures, minder rekenwerk.quote:Op zondag 27 april 2008 13:51 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het hezelfde loopt? HD is hogere resolutie, dus wel een iets lagere fps, lijkt mij vrij logisch. Alleen ik denk niet dat het merkbaar is voor het oog.
Ja inderdaadquote:Op zondag 27 april 2008 13:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar misschien heb je dan wel minder framedrops. Kleinere textures, minder rekenwerk.
he man, ken ik je broertje dan van de intertoys in arnhem?quote:
Niets zeggen, hij geeft t doorquote:Op zondag 27 april 2008 13:55 schreef freak1 het volgende:
[..]
he man, ken ik je broertje dan van de intertoys in arnhem?
mwah, vriend van me werkte daar, kwam daar regelmatig.quote:
De Ps3 ondersteunt ook 1080pquote:Op zondag 27 april 2008 13:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja. 720p is gewoon een hogere resolutie dan standaard PAL. Lagere resolutie = betere framerate heeft PC gaming mij geleerd.
15 min??...... lang wachten?????.... gvd moet tot dinsdag wachten das pas lang wachten !!!!quote:Op zondag 27 april 2008 13:59 schreef Reki het volgende:
[..]
trouwens de tekst op het hoesje is mooi "bol" en glinstertIn het hoesje zit een grote map van Liberty City (A2 formaat denk ik) en een boekje ofc.
Voor de PS3-versie duurt de installatie 15 minutenmaar dan heb je in de game helemaal geen laadtijden (alleen als je het spel opstart 30 seconden)
arnhem? maar ik zeg liever niksquote:
neequote:Op zondag 27 april 2008 14:01 schreef SuperKnurft het volgende:
Trouwens, ik meende dat je bij de xbox360 de optie had om de game te installeren, is dat ook mogelijk?
Ik denk het wel dan.quote:Op zondag 27 april 2008 14:03 schreef ryangozer het volgende:
[..]
nee
trouwens ik zag op alle live streams dat je als je dood bent dikke laadtijden hebt om terug te komen zegmaar, maar dat is dan dus alleen voor 360?
Held !quote:Op zondag 27 april 2008 13:59 schreef Reki het volgende:
[..]
trouwens de tekst op het hoesje is mooi "bol" en glinstertIn het hoesje zit een grote map van Liberty City (A2 formaat denk ik) en een boekje ofc.
Voor de PS3-versie duurt de installatie 15 minutenmaar dan heb je in de game helemaal geen laadtijden (alleen als je het spel opstart 30 seconden)
eindelijkquote:Op zondag 27 april 2008 14:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dus de PS3 pwnt de 360 hier keihard?
Op de downloadable content en de superieure multiplayer na, ja. Oja, en de controller niet te vergeten.quote:Op zondag 27 april 2008 14:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dus de PS3 pwnt de 360 hier keihard?
Pff, zal mij verbazen wat de MM Heerlen ervoor gaat rekenen.quote:Op zondag 27 april 2008 14:06 schreef Gamer_V het volgende:
De game wordt 44 euro bij de Media markt Zoetermeer![]()
En met laagste prijs garantie binnen 15 km dus ook in rijswijk en den haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |