Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op zondag 27 april 2008 12:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Je moet gewoon zeggen dat je las op internet dat verschillende winkels hem al verkopen.
Hij ligt ook al klaar voor mijquote:Op zondag 27 april 2008 12:53 schreef RaymanNL het volgende:
Die special edition is wel erg tof zeg. Een kistjes met daarin een tas, de game, een artbook (hardcover) sleutelhanger, nog wat folders, en een sleuteltje voor het slot van het kistje
In het kistje staat gegraffeerd: Grand Theft Auto IV, uiteraard. Tof. Wij hebben trouwens ook voldoende voorraad binnen gekregen
En heb je al met ons gedeeld hoe en waar je aan het spel bent gekomen?quote:Op zondag 27 april 2008 13:28 schreef Reki het volgende:
Ik heb het spel al sinds zaterdag. Echt een heul vet spelAlleen baal ik ervan dat ik geen HDTV heb maar op een SDTV ziet het er ook prachtig uit!
het gooi? ( heb nog geen tijd gehad!)quote:Op zondag 27 april 2008 13:38 schreef Motorhoofd het volgende:
Iemand al in omgeving Dordrecht gekeken of ze hem verkopen?
Goede vraag, ik denk zelf dat je dan wel een iets hogere framerate hebt, maar denk niet dat je dat merkt, zal misschien 7 fps schelen.quote:Op zondag 27 april 2008 13:43 schreef Merkie het volgende:
Loopt de game nou beter als je hem op 480p (scartkabeltje dus) speelt i.p.v 720p?
wat is dat nou voor vraag, tuurlijk nietquote:Op zondag 27 april 2008 13:43 schreef Merkie het volgende:
Loopt de game nou beter als je hem op 480p (scartkabeltje dus) speelt i.p.v 720p?
quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 13:46 schreef ryangozer het volgende:
[..]
wat is dat nou voor vraag, tuurlijk niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |