Technoboy zit niet bij scantraxx hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:59 schreef Silaz het volgende:
Is er een nieuwe uit dan?![]()
Neem aan dat phases nu nog niet gereleased wordt of.. ?
ik heb het weekend van m'n levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:53 schreef Noxa het volgende:
Jullie nieuwe van 2 Best Enemies al binnen?
Wat een HEERLIJKE plaat![]()
![]()
x2quote:
wel een lekker nummer maar wat een kut MC zeg kan die kerel zijn muil niet houwequote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:02 schreef JortK het volgende:
2_Best_Enemies_-_Phases-(POLL290)-WEB-2008-iHQ
Het is geen vinyl, het is een web release.quote:
quote:
The Pitcher - Karmaquote:
Whoehoeee, and the shit just keeps hitting the fan.quote:
Waarquote:Op zondag 4 mei 2008 00:42 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Jup!
Daar kanik me helemaal in vinden, en wat een platen allemaalquote:Op zondag 4 mei 2008 01:12 schreef luckass het volgende:
Die italianen snappen het tenminste. Dat uitstellen van scantraxx...
Pciesquote:Op zondag 4 mei 2008 05:53 schreef mstx het volgende:
XXlerator was vet.
Boy en Jort nog gezien.
Alleen jammer dat The Prophet het op het einde verneukte met die kut oldskool rotzooi.
Neh'kron, dat is de huis-DJquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vnvd dikke line-up in New York... The pitcher, Zany, noisecontrollers en nog 1 geloof ik...
JDX op Hard Bass was zo verschrikkelijk dik, helemaal toen hij Wan Taim (of hoe die plaat ook heet) draaidequote:Op zondag 4 mei 2008 12:00 schreef mstx het volgende:
Ondanks dat ik de muziek van JDX op het begin niet echt geweldig vond, vond ik wel dat hij zwaar goed mixte.
Verder wel alles goed met dr of niet ?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:10 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nou vannacht de hele nacht op het ziekenhuis doorgebracht...vriendin was wat in het drinken geplurt...Dana dus neit eens meegekregen. Die stephy ervoor draaide wel donders goed!
Had gister een date wat uitliep waardoor ik deze XXlrtr heb moeten missenquote:
tsssssquote:Op zondag 4 mei 2008 13:10 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nou vannacht de hele nacht op het ziekenhuis doorgebracht...vriendin was wat in het drinken geplurt...
Viel heel erg mee kan ik je vertellenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Had gister een date wat uitliep waardoor ik deze XXlrtr heb moeten missenhad er eigenlijk best veel zin in... hoe was de drukte btw?
Idd, ik miste Phases ook.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vond het wel vaag. Phases hoorde ik als eerst bij een filmpje van Headhunterz. En nou was de maker én HH samen en nog wat dat nummer nie gedraaid. Arise komt dan 2 keer voorbij, maar Brennan Heart vertikt om vorige week én deze week gewoon Momento te draaien..... best jammer. 2 top platen wat mij eerder in de stemming had gekregen
Was niet echt druk geloof ik, voorin meer dan genoeg ruimte.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:04 schreef JortK het volgende:
Project_One_-_Numbers-Onesided_Bootleg_Vinyl-2008-HB
Project_One_-_Rate_Reducer_Bootleg_Vinyl-2008-HB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaa Distorded ja... ik geloof dat JDX hem ook draaide, maar die mixte hem na 60 seconden er weer uit ofzoquote:Op zondag 4 mei 2008 15:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Idd, ik miste Phases ook.![]()
Ik weet nog wel dat Brennan Heart nog een enorme afgezaagde kutplaat draaide, weet alleen niet meer welke dat nou was.
edit: Distorted dus, werd eerder op de avond ook al gedraaid. Wat heb ik toch een schijthekel aan die plaat.
dikke shitquote:Op zondag 4 mei 2008 15:04 schreef JortK het volgende:
Project_One_-_Numbers-Onesided_Bootleg_Vinyl-2008-HB
Project_One_-_Rate_Reducer_Bootleg_Vinyl-2008-HB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies hetzelfde hier, maar mocht My Life Is Just A Demo wel heel snelquote:Op zondag 4 mei 2008 15:56 schreef mstx het volgende:
Toen ik Builder - My Life Is Just A Demo voor het eerst hoorde vond ik er niet zoveel aan, maar hoe vaker ik hem hoor hoe meer ik hem kan waarderen.Eigenlijk hetzelfde als toen bij Her Voice dus.
quote:
Om half 1 mocht ze weer weg uit het ziekenhuis... ze voelde zich nu dus ook wel weer okequote:Op zondag 4 mei 2008 13:41 schreef Silaz het volgende:
Omg. Van mensen die wat in je drinken pleuren wordt ik zo ziek van he. zoiets doe je toch niet? verneuk je alleen maar andermans avond mee.![]()
![]()
Hoe gaat het nu met je vriendin?
Ik vind Zany de laatste tijd gewoon zaadquote:Op zondag 4 mei 2008 15:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Idd, ik miste Phases ook.![]()
Ik weet nog wel dat Brennan Heart nog een enorme afgezaagde kutplaat draaide, weet alleen niet meer welke dat nou was.
edit: Distorted dus, werd eerder op de avond ook al gedraaid. Wat heb ik toch een schijthekel aan die plaat.
[..]
Keer 2quote:Op zondag 4 mei 2008 17:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vind Zany de laatste tijd gewoon zaad.
valt me nu pas op dat daar namen staan johquote:Op maandag 5 mei 2008 01:36 schreef no1uknow het volgende:
Gewoon kwestie van OP editten
Maar ik heb je er al bijgezet, zie je pas in nieuwe hardstyle topic
quote:Heb je nog plannen voor je aliassen: Steve Sweet en Parkneger?
Die zijn voor alle mensen die The Darkraver niet kunnen betalen… whahahaha!
En toch nog wel een pikantequote:Hoe staat het eigenlijk met je lever? Werkt hij nog?
Weet je, het is net als sporten: hoe meer je iets traint, hoe beter iets wordt. En geloof me, die lever is netjes afgetraind, hahaha! En zolang er geen serieuze klachten zijn... doorzuipen!
quote:Tijdens je interview op Slam FM in Mental Theo’s The Creepshow laatst meldde Theo dat je vader wordt. Uit naam van al je vrouwelijke fans en je groupies: zeg dat het niet waar is......
Pappa Steve... dat kan toch niet mensen. Ik ben nog niet verantwoordelijk genoeg! Zo meteen gaan we nog ruzie maken wie er mag gamen op de PS 4 of 5 tegen die tijd! Er loopt er wel eentje rond van mij volgens mij, weet alleen niet waar... Maar eh, dat was maar een geintje van Theo, die dacht even een lekkere roddel de radio op te gooien, maar als de mensen goed geluisterd hebben zei Theo helemaal aan het einde van de show dat het niet waar was.
Dat hele rijtje:quote:Op maandag 5 mei 2008 11:36 schreef NLS04 het volgende:
Het is volgens mij een plaat die je supervet of ramkut vindt maar ik vind I Will growl tot nu toe een van de betere platen van 2008
Das duidelijk Roderick jaquote:Op maandag 5 mei 2008 15:26 schreef Da_Ripper het volgende:
--------------------------------------
Nog over de OP:
Is dit die Xaaf/Xafi die laatst genoemd werd als voormalig duo met Calypso?
www.globalhardstyle.comquote:Op maandag 5 mei 2008 15:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Verder wil ik het lijstje met de linx ook wat uitbreiden.
Ik heb al toegevoegd:
Hardcentral en PlanetLiveSet.
www.freakymusic.com --> Fusionquote:Ook de platenlabels kunnen wat uitgebreider.
Tot nu toe stonden er alleen Scantraxx en StraightOn Recordings.
Dus post even wat handige links
en noem een paar labels die zo in je opkomen...
quote:Op maandag 5 mei 2008 16:20 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
www.globalhardstyle.com![]()
[..]
www.freakymusic.com --> Fusion
www.saifam.com --> Saifam
www.rytmic.com --> Dutch Master Works
... --> Hardcopy Records (o.a. Deepack)
www.seismicrecords..nl --> Seismic
Kijk maar uit dat daarmee niet je post teveel tekens gaat bevattenquote:Op maandag 5 mei 2008 17:58 schreef Da_Ripper het volgende:
Yeah,
eindelijk uitgefigulierd hoe ik die DJ's in kolommen ga krijgen.
Wat ik uiteindelijk heb gedaan is in paint een spatie.jpg maken met dezelfde kleur achtergrond als FOK!
En dan gewoon een stuk of 20x paste tussen de artiesten...
![]()
*A-lusion[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]*Abyss[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]*Activator
*Alpha² (Alpha Twins)[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://i28.tinypic.com/2wozsph.jpg[/IMG[IMG]http://i28.tinypic.com/2wozsph.jpg]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ]*Alphaverb[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://i28.tinypic.com/2wozsph.jpg[/IMG[IMG]http://i28.tinypic.com/2wozsph.jpg]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://i28.tinypic.com/2wozsph.jpg[/IMG[IMG]http://i28.tinypic.com/2wozsph.jpg]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]*Alter Egosz
*checkquote:Op maandag 5 mei 2008 18:03 schreef JortK het volgende:
Volgens mij kun je een image een width meegeven, check hier maar even
Ik was nuchterquote:Op maandag 5 mei 2008 10:14 schreef JortK het volgende:
Boy je staat er weer lekker op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[Nerd modus]quote:Op maandag 5 mei 2008 18:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe dat font heet van "Hardstyle", en/of waar ik het kan downloaden?
[ afbeelding ]
Aan Korsakoff_Snakeye heb ik ook niets
FF teste, of de kleur klopt...
*A-lusion[ afbeelding ]*Abyss[ afbeelding ]*Activator
*Alpha² (Alpha Twins)[ afbeelding ]*Alphaverb[ afbeelding ]*Alter Egosz
Ja dus![]()
Wat bedoel je met TS?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:38 schreef CrustyClown het volgende:
[Nerd modus]
De kleuren zijn niet hetzelfde bij mij. Zit echt een klein verschil tussen volgens mij....
En ik heb de TS altijd in een andere kleur weergegeven, dus helpen de JPG's niet, dus waarom geen transparante GIF? Is nog kleiner ook?
[/nerd modus]
TS = Topic Starterquote:
ik dacht al topic starter, maar wist niet dat je zover kon customizen.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
TS = Topic Starter
kun je instellen dat die post andere kleur heeft, net als bijvoorbeeld je eigen
top vinyl!quote:
Idd. Persoonlijk vind ik Rushroom het beste, gewoon omdat 'ie zo simpel is.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
top vinyl!
en toch vind ik Venom nog de minste van de 3
wilde het al niet te hard roepen maar dat vind ik dus ookquote:Op maandag 5 mei 2008 21:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Idd. Persoonlijk vind ik Rushroom het beste, gewoon omdat 'ie zo simpel is.![]()
Over simpel gesproken: P1 - Rate Reducerquote:Op maandag 5 mei 2008 21:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Idd. Persoonlijk vind ik Rushroom het beste, gewoon omdat 'ie zo simpel is.![]()
Ah, dus zo heet dat nummer waar ik zaterdag zo op losging.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Over simpel gesproken: P1 - Rate Reducer
Dat moet gewoon een grap geweest zijn die vocal
Juistem!quote:Op maandag 5 mei 2008 21:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Ah, dus zo heet dat nummer waar ik zaterdag zo op losging.Heerlijk nummer
x2quote:Op maandag 5 mei 2008 21:50 schreef LeonH het volgende:
heeft iemand trouwens al die bootleg vinyls van project one? op nieuwsgroepen staat nog niks op namelijk... heul raar voor usenet begrippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |