dikke shitquote:Op zondag 4 mei 2008 15:04 schreef JortK het volgende:
Project_One_-_Numbers-Onesided_Bootleg_Vinyl-2008-HB
Project_One_-_Rate_Reducer_Bootleg_Vinyl-2008-HB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies hetzelfde hier, maar mocht My Life Is Just A Demo wel heel snelquote:Op zondag 4 mei 2008 15:56 schreef mstx het volgende:
Toen ik Builder - My Life Is Just A Demo voor het eerst hoorde vond ik er niet zoveel aan, maar hoe vaker ik hem hoor hoe meer ik hem kan waarderen.Eigenlijk hetzelfde als toen bij Her Voice dus.
quote:
Om half 1 mocht ze weer weg uit het ziekenhuis... ze voelde zich nu dus ook wel weer okequote:Op zondag 4 mei 2008 13:41 schreef Silaz het volgende:
Omg. Van mensen die wat in je drinken pleuren wordt ik zo ziek van he. zoiets doe je toch niet? verneuk je alleen maar andermans avond mee.![]()
![]()
Hoe gaat het nu met je vriendin?
Ik vind Zany de laatste tijd gewoon zaadquote:Op zondag 4 mei 2008 15:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Idd, ik miste Phases ook.![]()
Ik weet nog wel dat Brennan Heart nog een enorme afgezaagde kutplaat draaide, weet alleen niet meer welke dat nou was.
edit: Distorted dus, werd eerder op de avond ook al gedraaid. Wat heb ik toch een schijthekel aan die plaat.
[..]
Keer 2quote:Op zondag 4 mei 2008 17:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vind Zany de laatste tijd gewoon zaad.
valt me nu pas op dat daar namen staan johquote:Op maandag 5 mei 2008 01:36 schreef no1uknow het volgende:
Gewoon kwestie van OP editten
Maar ik heb je er al bijgezet, zie je pas in nieuwe hardstyle topic
quote:Heb je nog plannen voor je aliassen: Steve Sweet en Parkneger?
Die zijn voor alle mensen die The Darkraver niet kunnen betalen… whahahaha!
En toch nog wel een pikantequote:Hoe staat het eigenlijk met je lever? Werkt hij nog?
Weet je, het is net als sporten: hoe meer je iets traint, hoe beter iets wordt. En geloof me, die lever is netjes afgetraind, hahaha! En zolang er geen serieuze klachten zijn... doorzuipen!
quote:Tijdens je interview op Slam FM in Mental Theo’s The Creepshow laatst meldde Theo dat je vader wordt. Uit naam van al je vrouwelijke fans en je groupies: zeg dat het niet waar is......
Pappa Steve... dat kan toch niet mensen. Ik ben nog niet verantwoordelijk genoeg! Zo meteen gaan we nog ruzie maken wie er mag gamen op de PS 4 of 5 tegen die tijd! Er loopt er wel eentje rond van mij volgens mij, weet alleen niet waar... Maar eh, dat was maar een geintje van Theo, die dacht even een lekkere roddel de radio op te gooien, maar als de mensen goed geluisterd hebben zei Theo helemaal aan het einde van de show dat het niet waar was.
Dat hele rijtje:quote:Op maandag 5 mei 2008 11:36 schreef NLS04 het volgende:
Het is volgens mij een plaat die je supervet of ramkut vindt maar ik vind I Will growl tot nu toe een van de betere platen van 2008
Das duidelijk Roderick jaquote:Op maandag 5 mei 2008 15:26 schreef Da_Ripper het volgende:
--------------------------------------
Nog over de OP:
Is dit die Xaaf/Xafi die laatst genoemd werd als voormalig duo met Calypso?
www.globalhardstyle.comquote:Op maandag 5 mei 2008 15:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Verder wil ik het lijstje met de linx ook wat uitbreiden.
Ik heb al toegevoegd:
Hardcentral en PlanetLiveSet.
www.freakymusic.com --> Fusionquote:Ook de platenlabels kunnen wat uitgebreider.
Tot nu toe stonden er alleen Scantraxx en StraightOn Recordings.
Dus post even wat handige links
en noem een paar labels die zo in je opkomen...
quote:Op maandag 5 mei 2008 16:20 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
www.globalhardstyle.com![]()
[..]
www.freakymusic.com --> Fusion
www.saifam.com --> Saifam
www.rytmic.com --> Dutch Master Works
... --> Hardcopy Records (o.a. Deepack)
www.seismicrecords..nl --> Seismic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |