Wat mij betreft welquote:Op maandag 28 april 2008 19:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
* Francesco Zeta; heeft/had maar 1 optreden.. toevoegen?
quote:Op maandag 28 april 2008 20:22 schreef CrustyClown het volgende:
Is dit een idee? Laat het iig even weten.
+ Kold Konexion, Hard'Onez, Carnifex.quote:
Ik noem ze samen want als ik ze tegenkom zijn ze nog altijd samenquote:Op maandag 28 april 2008 21:45 schreef Sethje het volgende:
Xavi & Calypso zijn uit elkaar inmiddels....ze zijn wel solo weer bezig
'Het kan me helemaal geen donder schelen wat jullie denken!'quote:Op maandag 28 april 2008 09:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
All for the Thrill/ Helemaal kapot
.
DJ D is echt ondergewaardeerd, hij heeft echt heldige producties.
Ik heb het idee dat ze met behoorlijk wat mot uit elkaar zijn gegaan. Trekken ze nog wel vee samen op dan ?quote:Op maandag 28 april 2008 22:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik noem ze samen want als ik ze tegenkom zijn ze nog altijd samen
Ik kom ze bijna altijd samen tegen met nog wat anderen, kan natuurlijk zijn dat ze wel mot hebben gehad maar dat het weer goed isquote:Op maandag 28 april 2008 23:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze met behoorlijk wat mot uit elkaar zijn gegaan. Trekken ze nog wel vee samen op dan ?
?quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mooie statement van Zatox. Maar dat ff terzijde
Die is echt zó slechtquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:52 schreef JortK het volgende:
Mo-Do_-_Eins_Zwei_Polizei__Incl_Blutonium_Boys_Remix-DE-Promo_Vinyl-2008-QMI
be very patientedquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Mijn god als die uitkomt op vinyl PM'en graag wat een geweldig nummer
A-Lusion
whahaha was jij er ook ja? voor de rest ben ik het 100% met je eenschquote:Op woensdag 30 april 2008 01:03 schreef NLS04 het volgende:
Zojuist terug van de korenmarkt waar al een klein warming up feest voor morgen wasMad mr frosty draaide heerlijke echte early rave en later op de avond was er al flink wat publiek. Voor de mensen die die morgen ook gaan kan ik adviseren om oordoppen mee tenemen mocht je die hebben, want tering wat ging het er hard op
dan nemen we die toch gewoon meequote:Op woensdag 30 april 2008 01:03 schreef NLS04 het volgende:
Voor de mensen die die morgen ook gaan kan ik adviseren om oordoppen mee tenemen mocht je die hebben, want tering wat ging het er hard op
Preciesquote:
zoals jij al wist... ik heb in ieder geval 1 kameraad die meegaatquote:Op woensdag 30 april 2008 11:13 schreef Sethje het volgende:
waaaa ik wil zo graag naar arnhem maar nu wil er ineens bijna niemand mee ofzo :S echt geen zin om in mn eentje te gaan...hopelijk kom ik er nog vandaag
Tis kutweer waarom zou je je er druk over makenquote:Op woensdag 30 april 2008 11:13 schreef Sethje het volgende:
waaaa ik wil zo graag naar arnhem maar nu wil er ineens bijna niemand mee ofzo :S echt geen zin om in mn eentje te gaan...hopelijk kom ik er nog vandaag
Hier (15km naast Arnhem) is het gewoon normaal weer hoor, het zonnetje scheen daarnet ook nog even.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Tis kutweer waarom zou je je er druk over maken
dikke shit, meet = vooraanquote:
haha inderdaad! was ook wel aan het tijdstip te zienquote:
aha, bij de bar dusquote:
dan is de meet bij de DJbooth-barquote:Op woensdag 30 april 2008 13:04 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
De DJ-booth is een balkonMet daaronder een bar
Gemeetquote:
Posers kwam 2 keer voorbijquote:Op woensdag 30 april 2008 23:45 schreef mstx het volgende:
Wat een foto
Maar was wel lacheng
Jones die Fucking Posers draait![]()
Ik misschien, hoor ik net.quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:41 schreef JortK het volgende:
Wie gaan er zaterdag nog naar de Matrixx?
en niet te vergeten Faistos die Faistos & Troubleboy - Fuck Yeah! draaitquote:
Idemquote:
ik had gewoon oordoppen meequote:Op donderdag 1 mei 2008 11:37 schreef NLS04 het volgende:
bohh ben ik de enige met een irritante ruis in de oren?
Hulde aan de gehoorbeschermers.quote:
Whhaha te erg die fotoquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en niet te vergeten Faistos die Faistos & Troubleboy - Fuck Yeah! draait![]()
![]()
als we het toch over onbekende mensen hebben:
[ afbeelding ]
die ook helemaal van de kaart was en pure Smirnoff zat te tankenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Hulde aan de gehoorbeschermers.
A-Lusion met z'n vingers in z'n oren.
Boy ook weer wakkerquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ennuh hoe heet dat nou dat nummer dat 4 keer is gedraaid gister? Kom ff niet op de vocal. Maar ik vond 'm lekker
Bij de 4e keer hadden ze het door en toen werd ie vroegtijdig eruit gemixtquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die ook helemaal van de kaart was en pure Smirnoff zat te tanken
[..]
Boy ook weer wakkeren nou je het zo vraagt, ik heb geen idee welke dat ook alweer was
Ja zijn kaak vloog alle kanten op hehequote:Op donderdag 1 mei 2008 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die ook helemaal van de kaart was en pure Smirnoff zat te tanken
wel vette vocalquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:48 schreef Sethje het volgende:
Dat was Zatox - So High....Redixx had hem net gedraaid, begint Ran-D zijn set er ook mee, toen werd ie alweer uitgemixed idd.
En wat zag ik er weer goed uit gisteren zie ik
Dan zal het niet alleen van de Smirnoff zijn geweestquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja zijn kaak vloog alle kanten op hehe
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja zijn kaak vloog alle kanten op hehe
het was erg druk maar ik vond de sfeer echt top (op dat ene vechtpartijtje na dan, maar die was al snel opgelost). ik heb zelden zo leuke koninginnedag gehad!!quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:37 schreef NLS04 het volgende:
bohh ben ik de enige met een irritante ruis in de oren?Op een gegeven moment trok ik het echt niet meer "binnen de poort" . Ging toen er net buiten staan waar ik vervolgens midden in een vechtpartij belande met mn wazige kop
Had er geen fuck mee te maken maar die drukte was in ieder geval niet erg bevordelijk voor de sfeer naar mijn idee. Desondanks wel een leuke dag + nacht gehad
Respect voor global soundz en volgend jaar gewoon op een groter plein
![]()
Ow en wat was die Audio attack tool van Frequencerz dik zeg![]()
quote:CD2: mixed & compiled by noisecontrollers
1. noisecontrollers – intro bassleader 2008
2. noisecontrollers – bassleader anthem
3. 2 best enemies – phases
4. donkey rollers – thunderbeats (in qontrol re-amp remix)
5. floorcrushers – psycho stylez
6. smd – just like you
7. the pitcher – karma
8. killer clown – tormented
9. zany & the prophet – 384000
10. the pitcher – titan
11. dj isaac – in my veins
12. noisecontrollers – shreek
13. headhunterz – reloaded part 2
14. dozer – reverse
15. noisecontrollers – hocus pocus
16. noisecontrollers – venom
17. noisecontrollers – night after night
Thunderbeats en Psycho Stylez zijn vette platenquote:CD2: mixed & compiled by noisecontrollers
1. noisecontrollers – intro bassleader 2008
2. noisecontrollers – bassleader anthem
3. 2 best enemies – phases
4. donkey rollers – thunderbeats (in qontrol re-amp remix)
5. floorcrushers – psycho stylez
6. smd – just like you
7. the pitcher – karma
8. killer clown – tormented
9. zany & the prophet – 384000
10. the pitcher – titan
11. dj isaac – in my veins
12. noisecontrollers – shreek
13. headhunterz – reloaded part 2
14. dozer – reverse
15. noisecontrollers – hocus pocus
16. noisecontrollers – venom
17. noisecontrollers – night after night
Nee dat niet, er zit verschil in de cdj's, bij de cdj1000 mkIII als je dan de cue indrukt en hem loslaat loopt het nummer gewoon verder. bij de cdj 800 en andere versies van de cdj1000 mk I en II (dit weet ik niet zeker), als je dan de cue indrukt en losgaat gaat hij weer terug naar het eerste cue point, en begint hij dus weer aan de eerste beat van het nummer. Wel slordig thoughquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:41 schreef mstx het volgende:
Oja, die DJ die gisteren voor 2-Sidez draaide. Drukt 'ie midden in een nummer per ongeluk op een knopje waardoor het nummer opnieuw begint.
En hij kon ook niet echt mixen trouwens.
Know your gearquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:51 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee dat niet, er zit verschil in de cdj's, bij de cdj1000 mkIII als je dan de cue indrukt en hem loslaat loopt het nummer gewoon verder. bij de cdj 800 en andere versies van de cdj1000 mk I en II (dit weet ik niet zeker), als je dan de cue indrukt en losgaat gaat hij weer terug naar het eerste cue point, en begint hij dus weer aan de eerste beat van het nummer. Wel slordig though
Spanning danquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:10 schreef Sethje het volgende:
ja idd dat is ook slecht, ik zeg het trouwens verkeerd want hij heeft zowiezo de cue dan nog een keer ingedrukt anders begint ie niet opnieuw..maar wel erg slordig idd
Check de hint..quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:54 schreef no1uknow het volgende:
Zany & The Prophet - 384.000 is echt een lekker nummer
pm hint wie heeft 'm voor me
ja ik was aanwezig bij deze setquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nog meer mensen die dit heugelijke stukje destijds hebben meegemaakt!
Mooi om terug te zien iig!
dan zal ie misschien de verkeerde cdj gepakt hebben waar het nummer al op draaide... kan gebeuren maar bij dat soort dingen moet je toch 3x opletten. Heb het zelf ook wel eens dat ik een paar keer moet kijken welke cdj de plaat afspeeltquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:51 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee dat niet, er zit verschil in de cdj's, bij de cdj1000 mkIII als je dan de cue indrukt en hem loslaat loopt het nummer gewoon verder. bij de cdj 800 en andere versies van de cdj1000 mk I en II (dit weet ik niet zeker), als je dan de cue indrukt en losgaat gaat hij weer terug naar het eerste cue point, en begint hij dus weer aan de eerste beat van het nummer. Wel slordig though
Ik ga er waarschijnlijk ook zijn... maar 1094 bezoekers + 813 twijfelaarsquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:41 schreef JortK het volgende:
Wie gaan er zaterdag nog naar de Matrixx?
Vette shit ouwequote:Op donderdag 1 mei 2008 22:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
nou, ik heb wel ff ge-lol'dquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:48 schreef LeonH het volgende:
kreeg 'm net van ene via hyves... klein glimlachje meer ook niet eigenlijk
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:48 schreef LeonH het volgende:
Kippenvelquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
ik vind hem anders wel geniaal gedaanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:48 schreef LeonH het volgende:
en hij heet Jens (van Grinsven)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Kippenvel
Ik ben zo hard losgegaan tijdens die set, ik was me zonnebril er door kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |