be very patientedquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Mijn god als die uitkomt op vinyl PM'en graag wat een geweldig nummer
A-Lusion
whahaha was jij er ook ja? voor de rest ben ik het 100% met je eenschquote:Op woensdag 30 april 2008 01:03 schreef NLS04 het volgende:
Zojuist terug van de korenmarkt waar al een klein warming up feest voor morgen wasMad mr frosty draaide heerlijke echte early rave en later op de avond was er al flink wat publiek. Voor de mensen die die morgen ook gaan kan ik adviseren om oordoppen mee tenemen mocht je die hebben, want tering wat ging het er hard op
dan nemen we die toch gewoon meequote:Op woensdag 30 april 2008 01:03 schreef NLS04 het volgende:
Voor de mensen die die morgen ook gaan kan ik adviseren om oordoppen mee tenemen mocht je die hebben, want tering wat ging het er hard op
Preciesquote:
zoals jij al wist... ik heb in ieder geval 1 kameraad die meegaatquote:Op woensdag 30 april 2008 11:13 schreef Sethje het volgende:
waaaa ik wil zo graag naar arnhem maar nu wil er ineens bijna niemand mee ofzo :S echt geen zin om in mn eentje te gaan...hopelijk kom ik er nog vandaag
Tis kutweer waarom zou je je er druk over makenquote:Op woensdag 30 april 2008 11:13 schreef Sethje het volgende:
waaaa ik wil zo graag naar arnhem maar nu wil er ineens bijna niemand mee ofzo :S echt geen zin om in mn eentje te gaan...hopelijk kom ik er nog vandaag
Hier (15km naast Arnhem) is het gewoon normaal weer hoor, het zonnetje scheen daarnet ook nog even.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Tis kutweer waarom zou je je er druk over maken
dikke shit, meet = vooraanquote:
haha inderdaad! was ook wel aan het tijdstip te zienquote:
aha, bij de bar dusquote:
dan is de meet bij de DJbooth-barquote:Op woensdag 30 april 2008 13:04 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
De DJ-booth is een balkonMet daaronder een bar
Gemeetquote:
Posers kwam 2 keer voorbijquote:Op woensdag 30 april 2008 23:45 schreef mstx het volgende:
Wat een foto
Maar was wel lacheng
Jones die Fucking Posers draait![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |