abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58318377
Ik scharrel nu al een tijdje wat met een jongen, maar het is niet zomaar en scharrel. Ik beschouw hem echt wel als een goede vriend, alleen hebben we dus ook sex.. Maar hoe langer we nu met elkaar omgaan (we zien elkaar zoiezo 1 x per week vast) hoe meer ik me aan dingen van hem irriteer. In het begin kwam ál het contact van zijn kant, hij smste, hij begon op msn tegen mij te praten en hij wou continu afspreken. Na een tijdje werd dit minder en nu komt het dus meer van mijn kant (ik zoek niet meer contact als in het begin, maar hij is duidelijk gaan minderen ) Ik heb hem hier op aangesproken en hij zei dus ook letterlijk "Ja dat heet indruk maken..."
Het is dus niet dat ik gek op hem ben, maar ik zie hem wel graag, vind het gezellig met hem en hij zegt hetzelfde en laat dit soms ook wel merken. Hij maakt alleen erg moeilijk afspraken, zegt vaak af op het laatste moment en zegt nooit eens concreet dan en dan ben ik vrij. Het komt op mij over alsof hij het liefst alle opties open houdt aangezien die nog meer "vriendinnetjes'' heeft..
Ik heb hem er gister weer op aangesproken en ja hoor welk verwijt krijg ik? Ik zeur teveel... (ik ben gewoon niet het type dat alles maar pikt en goedvindt en geef gewoon aan wat ik van dingen vind ) En ik verwacht teveel van hem, volgens hem.
Het enige wat ik van hem dus verwacht is dat hij qua afspreken duidelijk en eerlijk naar mij is. Dat verwacht ik niet alleen van hem, maar dat verwacht ik in iedere vriendschap/relatie... Is dat nou zo gek?

Samenvatting: Waarom doen mannen in het begin wel moeite, maar na een tijdje niet meer en als je er dan wat van zegt, waarom zeur je dan meteen??
pi_58318471
Jezus zeg, wat ben jij een zeikerd !
pi_58318516
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:23 schreef NED het volgende:
Jezus zeg, wat ben jij een zeikerd !
Dank je... verder nog iets te melden?
  zaterdag 26 april 2008 @ 12:28:30 #4
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_58318552
Je verkracht het hele concept van "being friends with benefits". Hij wil gewoon ongecompliceerd neuken, jij gaat lopen klagen over duidelijkheid... Laaaame, je bent z'n vriendin niet.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_58318555
Ik persoonlijk zou er ook gek van worden op deze manier. Want zo heb je dus ook het gezeik dat een relatie hoort en dat was nu net niet zijn bedoeling. Blijkbaar gaat hij er afstandelijker mee om dan jij, vraag hem hoe hij het graag wil zien. Kun jij daar niet mee leven, dan heeft hij pech.
  zaterdag 26 april 2008 @ 12:30:23 #6
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_58318583
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:17 schreef chikkiieej het volgende:
alleen hebben we dus ook sex..
pics or it didn't happen
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_58318585
Hij zegt zelf dat je teveel zeurt en je geeft het ook zelf toe, dus daar ligt het probleem.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_58318594
Chikkiieej, zo te lezen is hij zijn interesse kwijt. In het begin was ie vast nog exclusiever in jou geïnteresseerd, maar omdat jij misschien de boot een beetje afhield is hij verder gaan kijken. M.a.w. he moved on en keeps you on the side.

Ik ben zelf overigens ook iemand van duidelijke afspraken in vriendschappen e.d., dus dat vage vind ik wel respectloos en hoogst irritant. Ook dat ie je dan een zeur noemt. Dat is overigens niet exclusief aan mannen voorbehouden: met vrouwen heb ik het ook meegemaakt. (Maar dat was achteraf bezien misschien meer een vent met tieten.)

Het laat wel zien dat jij hem leuker vindt dan hij jou. Laat hem wat meer links liggen. Maak zelf ook "indruk".
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
pi_58318649
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:30 schreef Biancavia het volgende:
Hij zegt zelf dat je teveel zeurt en je geeft het ook zelf toe, dus daar ligt het probleem.
Hooooo ik geef nergens toe dat ik teveel zeur. Ik geef aan dat ik niet het type ben dat mijn bek houd als me iets dwars zit... En dat doe ik dus ook niet

@ de rest, in eerste instantie was het de bedoeling alleen sex, maar we sporten nu iedere week samen, daardoor zitten we dus min of meer aan elkaar vast Dat maakt het dus een beetje lastig anders had ik ook allang gezegd..
pi_58318682
Bullshit. Ik kan het idee dat je allang had gezegd als jullie niet zouden sporten, echt niet verenigen met je posts hier.
pi_58318691
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:30 schreef Falalalan het volgende:
Chikkiieej, zo te lezen is hij zijn interesse kwijt. In het begin was ie vast nog exclusiever in jou geïnteresseerd, maar omdat jij misschien de boot een beetje afhield is hij verder gaan kijken. M.a.w. he moved on en keeps you on the side.

Ik ben zelf overigens ook iemand van duidelijke afspraken in vriendschappen e.d., dus dat vage vind ik wel respectloos en hoogst irritant. Ook dat ie je dan een zeur noemt. Dat is overigens niet exclusief aan mannen voorbehouden: met vrouwen heb ik het ook meegemaakt. (Maar dat was achteraf bezien misschien meer een vent met tieten.)

Het laat wel zien dat jij hem leuker vindt dan hij jou. Laat hem wat meer links liggen. Maak zelf ook "indruk".
Och ik weet ook wel dat ie er meerdere meiden op na houdt, zijn goed recht, we zijn allebei single.. Maar omdat ik het toch wel als een vriendschap zie (en hij ook!) houd ik dus niet van dat vage gedoe. Bij andere scharrels maakte het me geen zak uit, die sprak ik gerust een half jaar niet..
pi_58318714
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:34 schreef chikkiieej het volgende:

[..]

Hooooo ik geef nergens toe dat ik teveel zeur. Ik geef aan dat ik niet het type ben dat mijn bek houd als me iets dwars zit... En dat doe ik dus ook niet
Jij vindt van niet, maar hij vindt van wel. En als het op hem zo overkomt dan ís het ook zeuren.

zeu·ren (onovergankelijk werkwoord; zeurde, heeft gezeurd; zeurder)
1 langdurig op vervelende toon of lastige wijze over iets spreken, veelal om zich te beklagen of om een verlangen te uiten
quote:
@ de rest, in eerste instantie was het de bedoeling alleen sex, maar we sporten nu iedere week samen, daardoor zitten we dus min of meer aan elkaar vast Dat maakt het dus een beetje lastig anders had ik ook allang gezegd..
Oh ja, nee, als je samen elke week sport ben je inderdaad onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_58318715
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:36 schreef MLI het volgende:
Bullshit. Ik kan het idee dat je allang had gezegd als jullie niet zouden sporten, echt niet verenigen met je posts hier.
Door het sporten (en elkaar dus verplicht wekelijks zien) wordt het meer een issue.. Als het alleen nog maar sex was geweest had je ff paar weken afstand genomen en was er niks aan de hand geweest. Dus niks geen bullshit..
pi_58318737
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:36 schreef chikkiieej het volgende:

[..]

Och ik weet ook wel dat ie er meerdere meiden op na houdt, zijn goed recht, we zijn allebei single.. Maar omdat ik het toch wel als een vriendschap zie (en hij ook!) houd ik dus niet van dat vage gedoe. Bij andere scharrels maakte het me geen zak uit, die sprak ik gerust een half jaar niet..
Maar waarschijnlijk verdraag je dergelijk gedrag wel van je vriendinnen en zeg je er gewoon wat van als het je dwars zit, in plaats van te zeuren.
pi_58318757
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:38 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Jij vindt van niet, maar hij vindt van wel. En als het op hem zo overkomt dan ís het ook zeuren.

zeu·ren (onovergankelijk werkwoord; zeurde, heeft gezeurd; zeurder)
1 langdurig op vervelende toon of lastige wijze over iets spreken, veelal om zich te beklagen of om een verlangen te uiten

[..]

Oh ja, nee, als je samen elke week sport ben je inderdaad onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Van hem wel erg makkelijk om mij meteen zeikerd te noemen he. Ik ben gewoon niet het meisje dat mooi gaat zitten wezen en dr bek dichthoud, zoals hij ze misschien liever heeft, pech voor hem dus..
En nee, niet onlosmakelijk verbonden nee, maar wel elkaar wekelijks zien..
pi_58318788
hij heeft gewoon gelijk. het beste zet je er een punt achter, want dit gaat niks worden. als je elkaar al gaat claimen in een seksrelatie....
pi_58318789
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:39 schreef MLI het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk verdraag je dergelijk gedrag wel van je vriendinnen en zeg je er gewoon wat van als het je dwars zit, in plaats van te zeuren.
Ik zeg tegen hem ook wat me dwars zit, maar híj noemt het zeuren
pi_58318837
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:40 schreef chikkiieej het volgende:

[..]

Van hem wel erg makkelijk om mij meteen zeikerd te noemen he. Ik ben gewoon niet het meisje dat mooi gaat zitten wezen en dr bek dichthoud, zoals hij ze misschien liever heeft, pech voor hem dus..
En nee, niet onlosmakelijk verbonden nee, maar wel elkaar wekelijks zien..
Volgens mij ben jij degene met pech en kan hij er prima mee leven dat je een neukertje bent en meer niet. Je verhaal klopt voor geen meter als je een tevreden scharrel bent, want dat soort verwijten die je geeft zijn meer voor mensen die een relatie hebben. Face it, de rollen zijn omgedraaid, jouw gevoel is erin geschoten terwijl hij gewoon tevreden is als ie je af en toe kan bellen voor een doorsmeerbeurt.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_58318944
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:46 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij degene met pech en kan hij er prima mee leven dat je een neukertje bent en meer niet. Je verhaal klopt voor geen meter als je een tevreden scharrel bent, want dat soort verwijten die je geeft zijn meer voor mensen die een relatie hebben. Face it, de rollen zijn omgedraaid, jouw gevoel is erin geschoten terwijl hij gewoon tevreden is als ie je af en toe kan bellen voor een doorsmeerbeurt.
Als jij het zegt zal het wel zo zijn...? Zo'n naïef mokkel ben ik nou ook weer niet.. Het gaat hier helemaal niet om de sex (die halen we allebei ergens anders ook wel) het gaat hier om zijn gedrag buiten de sex om
pi_58319087
quote:
Samenvatting: Waarom doen mannen in het begin wel moeite, maar na een tijdje niet meer en als je er dan wat van zegt, waarom zeur je dan meteen??
Omdat alle wijven hoeren zijn, tenzij je een burka aan doet, je muil houd en luisterd naar wat de man zegt.
  zaterdag 26 april 2008 @ 13:08:16 #21
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58319170
Dom naiëf meisje. Daten?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zaterdag 26 april 2008 @ 13:45:35 #23
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_58319701
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:51 schreef chikkiieej het volgende:

[..]

Als jij het zegt zal het wel zo zijn...? Zo'n naïef mokkel ben ik nou ook weer niet.. Het gaat hier helemaal niet om de sex (die halen we allebei ergens anders ook wel) het gaat hier om zijn gedrag buiten de sex om
Fair enough. Dan heeft hij geen behoefte om vrienden te zijn. Die heeft hij ws. genoeg, en jij was interessant voor 't neuken en meer niet.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_58321366
quote:

[..]

Je bent net een defecte gokkast. Je gooit een kwartje erin, je ziet het kwartje erin verdwijnen, je hoort wat getik van het vallende kwartje... maar er gebeurt niks. Behalve dat ik mijn kwartje kwijt ben.

Ik vinnut lief, jouw soort onafhankelijke zelfstandige vrijdenkende meisjes.
Nuecken?
pi_58321480
Tering je zeikt. Klagen over minder initiatief van zijn kant

Zoals iedereen al zegt, je bent z'n vriendin niet. Doe niet zo labiel.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  zaterdag 26 april 2008 @ 16:06:00 #26
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58321960
Natuurlijk hartstikke prachtig dat je zoiets infantiels als een sexrelatie een goede kans wilt geven, maar als je niet tegen de hitte kan, moet je uit de keuken blijven.
Hij heeft duidelijk geen zin in je bullshit. En terecht, dat is namelijk geen onderdeel van een sexrelatie. Daarin wordt geneukt en zo min mogelijk gezeurd.
pi_58322086
quote:

[..]

Hoe kan een sex relatie niet om de sex gaan ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_58322626
quote:
Ik scharrel nu al een tijdje wat met een jongen, maar het is niet zomaar en scharrel. Ik beschouw hem echt wel als een goede vriend, alleen hebben we dus ook sex.. Maar hoe langer we nu met elkaar omgaan (we zien elkaar zoiezo 1 x per week vast) hoe meer ik me aan dingen van hem irriteer. In het begin kwam ál het contact van zijn kant, hij smste, hij begon op msn tegen mij te praten en hij wou continu afspreken. Na een tijdje werd dit minder en nu komt het dus meer van mijn kant (ik zoek niet meer contact als in het begin, maar hij is duidelijk gaan minderen ) Ik heb hem hier op aangesproken en hij zei dus ook letterlijk "Ja dat heet indruk maken..."
Het is dus niet dat ik gek op hem ben, maar ik zie hem wel graag, vind het gezellig met hem en hij zegt hetzelfde en laat dit soms ook wel merken. Hij maakt alleen erg moeilijk afspraken, zegt vaak af op het laatste moment en zegt nooit eens concreet dan en dan ben ik vrij. Het komt op mij over alsof hij het liefst alle opties open houdt aangezien die nog meer "vriendinnetjes'' heeft..
Ik heb hem er gister weer op aangesproken en ja hoor welk verwijt krijg ik? Ik zeur teveel... (ik ben gewoon niet het type dat alles maar pikt en goedvindt en geef gewoon aan wat ik van dingen vind ) En ik verwacht teveel van hem, volgens hem.
Het enige wat ik van hem dus verwacht is dat hij qua afspreken duidelijk en eerlijk naar mij is. Dat verwacht ik niet alleen van hem, maar dat verwacht ik in iedere vriendschap/relatie... Is dat nou zo gek?

quote:

[..]

Als hij jou ook als een vriendin zou zien, zou hij wel degelijk interesse hebben in wat jij te melden hebt. Je spreekt jezelf nogal tegen en ik denk dat je inderdaad te veel verwacht en zeurt
pi_58323202
Sjongejonge wat een geweldig niveau hier toch altijd... Reageer dan niet als je niks zinnigs te zeggen hebt..
pi_58323270
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 16:14 schreef mrbox het volgende:

[..]

Hoe kan een sex relatie niet om de sex gaan ?
In deze situatie gaat het niet om de sex, dat is prima..
pi_58323311
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 16:06 schreef SHE het volgende:
Natuurlijk hartstikke prachtig dat je zoiets infantiels als een sexrelatie een goede kans wilt geven, maar als je niet tegen de hitte kan, moet je uit de keuken blijven.
Hij heeft duidelijk geen zin in je bullshit. En terecht, dat is namelijk geen onderdeel van een sexrelatie. Daarin wordt geneukt en zo min mogelijk gezeurd.
Zoals ik al 100x zeg (lezen is echt moeilijk hier) het gaat in deze situatie niet om de sexrelatie.. Ik had in mijn OP beter kunnen zetten dat het om mijn beste vriendin ging ofzo, dan was mijn punt misschien duidelijker geweest
  zaterdag 26 april 2008 @ 17:36:32 #32
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58323335
Om even op je samenvattende vraag te komen, omdat jij héél makkelijk bent.
pi_58323370
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:45 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Fair enough. Dan heeft hij geen behoefte om vrienden te zijn. Die heeft hij ws. genoeg, en jij was interessant voor 't neuken en meer niet.
Als je goed zou lezen is dat dus zeker niet zo.. Maar selectief lezen is ook een vak natuurlijk..
pi_58323371
Trouwens, even in het algemeen: het is seKS. Ik vraag me af of seks nu vaker verkeerd wordt getypt dan chique en sowieso.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_58323388
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 17:36 schreef LasTeR het volgende:
Om even op je samenvattende vraag te komen, omdat jij héél makkelijk bent.
Omdat ik sex heb zonder een relatie ben ik makkelijk? En in welke eeuw leef jij??
  zaterdag 26 april 2008 @ 17:42:20 #36
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58323411
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 17:40 schreef chikkiieej het volgende:

[..]

Omdat ik sex heb zonder een relatie ben ik makkelijk? En in welke eeuw leef jij??
Als hij geen vaste afspraken met je wil maken komt dat omdat hij zijn opties open wil houden, jij loopt hem toch wel achterna. Nu heeft hij het wel een beetje gehad met je, en vind het allemaal wel best, en jij werkt hem nu alleen maar op de zenuwen door je gezeik.
pi_58323426
Het maakt niet uit of het om een goede vriend(in) gaat of in deze om een scharrel. Ook in een vriendschap zou je wellicht wat teveel eraan trekken en wat teveel verwachten van de ander.

En ga nu niet roepen dat je zo'n zelfstandige 'ik-pik-geen-bullshit-vrouw-van-de-wereld' bent, want als dat daadwerkelijk zo was geweest dan had je de eer aan jezelf gehouden en had jij het contact verbroken.
Graag of niet toch?
En dat je dan 1 keer per week samen naar de sportschool gaat is een non-redenering om contact te moeten onderhouden. Het feit dat elke week mensen tegen kom bij de Appie Heijn wil ook niet zeggen dat ik men hun een ontzettend goed contact moet onderhouden.
pi_58323513
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 17:43 schreef rosaatje het volgende:
Het maakt niet uit of het om een goede vriend(in) gaat of in deze om een scharrel. Ook in een vriendschap zou je wellicht wat teveel eraan trekken en wat teveel verwachten van de ander.
Misschien wel ja.. Maar zo heeft iedereen zijn principes..
quote:
En ga nu niet roepen dat je zo'n zelfstandige 'ik-pik-geen-bullshit-vrouw-van-de-wereld' bent, want als dat daadwerkelijk zo was geweest dan had je de eer aan jezelf gehouden en had jij het contact verbroken.
Graag of niet toch?
En dat je dan 1 keer per week samen naar de sportschool gaat is een non-redenering om contact te moeten onderhouden. Het feit dat elke week mensen tegen kom bij de Appie Heijn wil ook niet zeggen dat ik men hun een ontzettend goed contact moet onderhouden.
In deze situatie is dat zeker geen non-redenering, maar dat gaat jullie verder allemaal niet zoveel aan en dat doet er ook niet toe. Behalve dus dat het zonder sporten allang was geweest
pi_58323549
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 17:42 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Als hij geen vaste afspraken met je wil maken komt dat omdat hij zijn opties open wil houden, jij loopt hem toch wel achterna.

Dat staat toch al in mijn OP.. En achterna lopen doe ik al weken niet meer
quote:
Nu heeft hij het wel een beetje gehad met je, en vind het allemaal wel best, en jij werkt hem nu alleen maar op de zenuwen door je gezeik.
Omdat ik aangeef wat me dwars zit zeik ik meteen? Dat vind ik dus dikke bullshit..
  zaterdag 26 april 2008 @ 17:52:56 #40
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58323584
Ik snap niet waarom je hier over in zit, zoek lekker iemand anders als hij je niet bevalt. Of heb je je erg gehecht?
pi_58323619
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 17:49 schreef chikkiieej het volgende:

[..]

Misschien wel ja.. Maar zo heeft iedereen zijn principes..
[..]

In deze situatie is dat zeker geen non-redenering, maar dat gaat jullie verder allemaal niet zoveel aan en dat doet er ook niet toe. Behalve dus dat het zonder sporten allang was geweest
* rosaatje Slaat zichzelf voor het hoofd
WAT???

Waarom open je dan in godesnaam zo'n topic, (ik ben allergisch voor A zeggen en vervolgens niet B )? En ik snap niet hoe dat geen non-redenering kan zijn? Op welke manier kan sporten nou zo belangrijk zijn, dat je daarom per se contact moet onderhouden....maar goed, je geeft al aan dat je dat niet wilt vertellen...zucht.

Het klinkt mij in de oren, alsof je gewoon een excuus zoekt om contact met hem te moeten blijven houden.
Elk weldenken en zelfrespecterend mens had in mijn ogen allang het contact verbroken...
pi_58323729
Kan het ook zijn dat hij in het begin meer dan alleen vriend++ wilde zijn, maar na een tijdje heeft gerealiseerd dat er niet meer inzit en dat jij nu nog een beetje tegen oud zeer aan loopt te schoppen!?
pi_58323737
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 17:27 schreef chikkiieej het volgende:
Sjongejonge wat een geweldig niveau hier toch altijd... Reageer dan niet als je niks zinnigs te zeggen hebt..
er is helemaal niets mis met het niveau hier, dit keer. Jij hebt andere verwachtingen bij deze ''vriendschap'' dan hij en die zul je moeten bijstellen, of je beeindigt de vriendschap. Dat zijn je opties, hij wil er duidelijk niet meer in investeren. En dat jij zo overgevoelig op de posts reageert, zegt wel iets over hoe diep deze ''vriendschap'' toch voor jou zit
pi_58323757
Ik ga hier echt niet meer op ieder detail in, ik weet hier als enige hoe het verhaal precies zit en ga dat niet continu zitten verdedigen. Het is niet zo'n lul als het lijkt, het is een lieve schat, alleen onmogelijk om afspraken mee te maken en dat irriteert me net zo erg als dat me bij andere mensen (vriendinnen/familie/buren/the paus whatever) zou irriteren..
Roosaatje wat betreft het A zeggen en niet B, dat is dus precies wat hij doet! Jaa ik kom van de week wel bij je langs en vervolgens komt ie dus niet..

Maar ik laat het hierbij.. Fok is niet echt mijn ding om hier serieuze reacties te verwachten
pi_58323806
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:01 schreef mrbox het volgende:
Kan het ook zijn dat hij in het begin meer dan alleen vriend++ wilde zijn, maar na een tijdje heeft gerealiseerd dat er niet meer inzit en dat jij nu nog een beetje tegen oud zeer aan loopt te schoppen!?
Nope, het was bij beide meteen duidelijk dat er geen relatie in zou zitten..
pi_58323820
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:03 schreef chikkiieej het volgende:
Ik ga hier echt niet meer op ieder detail in, ik weet hier als enige hoe het verhaal precies zit en ga dat niet continu zitten verdedigen. Het is niet zo'n lul als het lijkt, het is een lieve schat, alleen onmogelijk om afspraken mee te maken en dat irriteert me net zo erg als dat me bij andere mensen (vriendinnen/familie/buren/the paus whatever) zou irriteren..
Roosaatje wat betreft het A zeggen en niet B, dat is dus precies wat hij doet! Jaa ik kom van de week wel bij je langs en vervolgens komt ie dus niet..

Maar ik laat het hierbij.. Fok is niet echt mijn ding om hier serieuze reacties te verwachten
Ja precies, misschien moet je je probleem voorleggen aan je vriendinnen die je wel naar de mond praten. En als wij niet het hele verhaal kennen, komt dat omdat jij niet het hele verhaal vertelt
pi_58323824
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:02 schreef Xennia het volgende:

[..]

er is helemaal niets mis met het niveau hier, dit keer. Jij hebt andere verwachtingen bij deze ''vriendschap'' dan hij en die zul je moeten bijstellen, of je beeindigt de vriendschap. Dat zijn je opties, hij wil er duidelijk niet meer in investeren. En dat jij zo overgevoelig op de posts reageert, zegt wel iets over hoe diep deze ''vriendschap'' toch voor jou zit
Sommige posts slaan echt nergens op.. En ik weet dat ik snel in de verdediging schiet... euhm zoals nu
  zaterdag 26 april 2008 @ 18:07:38 #48
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58323828
Wat zoek je hier dan? Confirmatie dat hij een lul is? Medeleven? Antwoorden?

Als jij met hem om wil blijven gaan moet je dit maar voor lief nemen, of je moet zorgen dat hij veranderd. Dat kunnen wij niet voor je doen chikkiiej
pi_58323837
quote:

Als hij zegt dat hij langskomt en dat vervolgens niet doet. Wat kun je daar dan uit afleiden?
Ik zou denken dat je niet belangrijk genoeg bent voor hem...althans die indruk geeft hij wel, anders zou hij wel tijd voor je vrijmaken.

Dat wij denken dat het een lul is komt door jouw OP...dan had je het anders moeten verwoorden.

En ik denk dat je wel degelijk serieuze reacties krijgt hier, tussen de cynische en 'onder-de-gordel-uitspraken'.
Jouw probleem is mijn inziens eerder dat je niet de reacties of de antwoorden krijgt die je zou willen.
Niemand zegt dat jij het bij het rechte eind hebt, of dat je zo dapper voor jezelf opkomt.
Dat doe je namelijk niet!

Maar goed...jouw keuze, jouw leven...succes nog!
pi_58323843
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:07 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja precies, misschien moet je je probleem voorleggen aan je vriendinnen die je wel naar de mond praten. En als wij niet het hele verhaal kennen, komt dat omdat jij niet het hele verhaal vertelt
Oke, nog 1 x.. Mijn vriendinnen hoeven me helemaal niet naar de mond te praten, dat hoeft niemand te doen.. En ik vind het idd niet nodig om het hele verhaal te vertellen incl alle detals..
pi_58323995
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:08 schreef chikkiieej het volgende:

[..]

Oke, nog 1 x.. Mijn vriendinnen hoeven me helemaal niet naar de mond te praten, dat hoeft niemand te doen.. En ik vind het idd niet nodig om het hele verhaal te vertellen incl alle detals..
Als je niet alles verteld kan je natuurlijk ook niet verwachten, dat "wij" als Fok!ers helderziend kunnen invullen. "We" lezen wat, vermengen dat met onze eigen ervaringen/inzichten en dan reageren "we". (de serieuze reacties iig)
De vraag is eerder, wat had je verwacht toen je het topic maakte ? Denk dat je dan al genoeg antwoord hebt op je vraag
pi_58324131
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:19 schreef mrbox het volgende:

[..]

Als je niet alles verteld kan je natuurlijk ook niet verwachten, dat "wij" als Fok!ers helderziend kunnen invullen. "We" lezen wat, vermengen dat met onze eigen ervaringen/inzichten en dan reageren "we". (de serieuze reacties iig)
De vraag is eerder, wat had je verwacht toen je het topic maakte ? Denk dat je dan al genoeg antwoord hebt op je vraag
Medelijden
pi_58324204
hm, heel herkenbaar verhaal...

Ik herken me heel erg in jouw houding van: "ik wil alleen maar vriendschap + en echt geen relatie hoor, ik ben niet verliefd" maar elke keer als ik zo'n scharrel had - en ook al hield ik er dan meerdere naast - en ik hoorde mezelf zeggen: ja maar wanneer kunnen we dan weer afspreken? en ik kreeg een ontwijkend antwoord terug, dan voelde ik me kut... En ging ik nóg harder zeggen dat ik niet verliefd was hoor!

Maar moet zeggen, duurde effe, maar werd opeens wel duidelijk: ik was gewoon wel verliefd en die ander, die was gewoon not that into me en dat was klote. En ik wilde eigenlijk dat hij mij wel ietsje pietsje leuker vond, en dat ie ook gewoon uitkeek naar mij ontmoeten en dus een datum wilde prikken.

Ik kwam erachter doordat ikhet gedrag van die ander ging vergelijken met mijn eigen gedrag bij scharrels waar ik echt zeker weten niets om gaf: ik hield de boot ook wat af, dacht: njah, ik zie em wel met uitgaan ofzo en ik ga me niet vastpinnen op die ene avond, wie weet wat ik allemaal nog voor leuks tegenkom!

Vrouwen kunnen nu eenmaal niet zo goed scharrelen als mannen... we worden stiekem toch een keer verliefd. En als dat gebeurt en je zit al in zo'n scharrelrelatie, dan kan het nooit meer worden dan dat, alleen minder, omdat je het irritante claimende wijf uithangt. Dus ik ben gewoon gestopt met scharrelen!

Bij vrienden en vriendinnen vind ik het ook wel prettig om een datum/tijdstip af te spreken, duidelijkheid te krijgen, maar daar voel ik dan ook niet op die manier voor dat er ook sex aan vast zit als er wel sex aan vast kan zitten, dan houd ik het dus ook het liefst vaag, tenzij ik stiekem meer voel.
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_58324690
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:33 schreef m-niki het volgende:
hm, heel herkenbaar verhaal...

Ik herken me heel erg in jouw houding van: "ik wil alleen maar vriendschap + en echt geen relatie hoor, ik ben niet verliefd" maar elke keer als ik zo'n scharrel had - en ook al hield ik er dan meerdere naast - en ik hoorde mezelf zeggen: ja maar wanneer kunnen we dan weer afspreken? en ik kreeg een ontwijkend antwoord terug, dan voelde ik me kut... En ging ik nóg harder zeggen dat ik niet verliefd was hoor!

Maar moet zeggen, duurde effe, maar werd opeens wel duidelijk: ik was gewoon wel verliefd en die ander, die was gewoon not that into me en dat was klote. En ik wilde eigenlijk dat hij mij wel ietsje pietsje leuker vond, en dat ie ook gewoon uitkeek naar mij ontmoeten en dus een datum wilde prikken.

Ik kwam erachter doordat ikhet gedrag van die ander ging vergelijken met mijn eigen gedrag bij scharrels waar ik echt zeker weten niets om gaf: ik hield de boot ook wat af, dacht: njah, ik zie em wel met uitgaan ofzo en ik ga me niet vastpinnen op die ene avond, wie weet wat ik allemaal nog voor leuks tegenkom!

Vrouwen kunnen nu eenmaal niet zo goed scharrelen als mannen... we worden stiekem toch een keer verliefd. En als dat gebeurt en je zit al in zo'n scharrelrelatie, dan kan het nooit meer worden dan dat, alleen minder, omdat je het irritante claimende wijf uithangt. Dus ik ben gewoon gestopt met scharrelen!

Bij vrienden en vriendinnen vind ik het ook wel prettig om een datum/tijdstip af te spreken, duidelijkheid te krijgen, maar daar voel ik dan ook niet op die manier voor dat er ook sex aan vast zit als er wel sex aan vast kan zitten, dan houd ik het dus ook het liefst vaag, tenzij ik stiekem meer voel.
Duidelijk.. Maar ik zeg toch wel heel stellig dat ik niet verliefd ben. Mijn verstand wéét gewoon dat een relatie tussen ons noooit gaat werken Ik bedoel, als scharrelen al zo moeizaam gaat wordt een relatie nooit wat natuurlijk, ja een hoop ruzie en ergernis.. Ik denk dat het meer is dat ik de aandacht die ik in het begin wél van hem kreeg nu niet meer krijg. Door de moeite die hij er toen wél in stak ligt de lat vrij hoog en nu voldoet ie daar niet meer aan.. Maar goed... Ik kijk het nog wel ff aan.. Het is echt wel een schat, maar soms..
pi_58324972
tja, misschien als je idd die lat wat naar beneden stelt, dat het nog best weer leuk kan worden. Ik bedoel ergens is het wel ideaal: een vriendje om mee te sporten/whatever en om af en toe mee in bed te belanden. Maar wees wel eerlijk naar jezelf (ik kan mezelf namelijk ook heel erg goed voorliegen )

Tip: gooi een muntstuk op waarbij munt staat voor-kappen met die gast en kop voor - nog even aanzien.
en als je dan munt gooit, het ook echt doen. Als het je dan niet lukt, dan weet je dat je stiekem jezelf een beetje zit voor te liegen wb. het niet meer voelen dan wat je nu denkt te voelen.

(djies, voelen voelen voelen.. alleen dat ik het er al zo vaak over heb, zegt alweer genoeg: vrouwen kunnen niet scharrelen hahaha)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_58325134
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:28 schreef chikkiieej het volgende:

[..]

Medelijden
Wel jammer he, dat je dan een reality-check krijgt
pi_58326832
Je houdt niet van vaag gedoe, maar je bent niet zijn vriendin.
Toch eis je (ja: eis) je duidelijkheid over afspraken, wanneer hij waar is, met wie en waarom, wat hij wil, wat hij voelt, etcetera.

Je zegt dus wel dat je zijn vriendin niet bent, maar dat zijn gewoon woordjes die je ooit ergens gehoord hebt en eens wilt uitproberen.
Wat jij duidelijkheid noemt heet 'zekerheid'. Die heb je zelf namelijk niet. Je wilt dat hij jou die zekerheid geeft en je neemt het hem kwalijk als hij dat niet wil.
Ondertussen laat je bewust/onbewust natuurlijk overduidelijk merken dat je bepaalde dingen (zoals het feit dat jij niet op de 1e plaats staat) NIET leuk vindt. En wanneer hij aanvoelt dat die boodschap niet welkom is bij jou en leidt tot gedrein en gezeik, en dus besluit dat jij die boodschap duidelijk NIET wilt horen, begin je te jammeren om duidelijkheid...

Nee, jij wilt helemaal geen 'duidelijkheid'. Jij wilt gewoon horen dat hij verliefd op jou is, dat hij die andere meiden aan de kant zet en alleen voor jou wil gaan.
Maar als dat niet zo is en hij niet keer op keer jouw gevoelens wil kwetsen heet het dat hij fout is omdat hij 'niet duidelijk' wil zijn.

Wees eerlijk. Je wilt gewoon horen wat je wilt horen, en andere boodschappen zijn niet welkom.
pi_58327086
Het is een scharrel zoals je zelf al aangeeft. In het begin heeft hij moeite gedaan, omdat je hem toen nog niet zag staan. Nu is er vastigheid, jullie zien elkaar 1x in de week, dus er is niets meer om nog moeite voor te doen. Hij wil alleen seks met je en dat is duidelijk. Jij verlangt meer van hem dan alleen seks, maar dat zit er niet in.

Nu moet je voor jezelf een beslissing maken. Je blijft alleen seks met hem hebben en laat hem verder met rust of je stopt met seks hebben. Dat heeft als gevolg dat je hem waarschijnlijk niet meer ziet, of jullie worden gewoon vrienden. De keuze is aan jou. Hij heeft het goed voor elkaar zoals het nu is dus verwacht van hem geen veranderingen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_58328904
lijkt me duidelijk, hij zoekt geen vriendschap, alleen een neukertje. Hij zegt t zelf al! hij wilde gewoon indruk maken, vandaar die "vriendschap'.
Nu heeftie waarschijnlijk een een nieuw exemplaar gevonden waar hij een " vriendschap" mee aan het opbouwen is, en heeftie minder tijd voor jou.
het overgrote deel van de mannen beschaouen praten over een relatie(wat voor vorm dan ook) als zeuren, tenzij ze zwaar verliefd zijn.

Veranderen zal hij het niet, dus als ik zou gewoon ergens anders gaan sporten.
  zaterdag 26 april 2008 @ 23:24:00 #60
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58329923
quote:

[..]

Nee, voor jou dus, ik zie hier nog geen klaagtopic van hem namelijk.

En over dat "vastzitten" door elke week samen te sporten; dan weet je toch DUIDELIJK dat je hem die dag iig ziet?! Het probleem is gewoon dat je egootje geblutst is door zijn afgenomen interesse en dat trek jij niet.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 26 april 2008 @ 23:35:02 #61
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_58330209
quote:

Vrouwen

Eerst kwam al het contact van zijn kant... dat was niet goed, en nu komt het minder van zijn kant is het ook weer niet goed.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_58331041
een seksrelatie beginnen met je beste vriend
dat is gewoon onmogelijk, want als je je seksueel aangetrokken voelt tot je beste vriend, en hij zich tot jouw, en jullie neuken, dan heb je gewoon een relatie. desnoods een open relatie. maar het is iets compleet anders dan een seksrelatie. hoe naief
pi_58338443
Mensen, ik heb een goed gesprek met hem gehad en ik weet wel zeker dat we het allebei niet als "puur sex" zien, omdat we ook vriendschappelijk prima met elkaar op kunnen schieten. Dit zei ik al vanaf het begin, maar dat wouden jullie niet zien.. Verder zeggen jullie maar wat je er van denkt, maar ik weet inmiddels precies hoe het zit van zijn kant én van mijn kant.

@Byte_Me, als je goed had gelezen kon je zien dat het vanuit sex een vriendschap is geworden en niet andersom..
@mgerben, ik eis duidelijk in afspraken als het een afspraak tussen ons betreft, wat ie daarbuiten doet met wie dan ook kan me niks schelen, heb ik ook niks mee te maken Ook wéét ik dat ik niet op de 1e plaats sta, dat is zijn werk en ik hoef niet eens op de 1e plaats te staan, aangezien we geen relatie hebben, dus hoe je hier nu weer bij komt is mij een raadsel.. En hoe je erbij komt dat ik wil horen dat ie verliefd is vraag ik me ook af, dat zijn iig niet mijn woorden..
pi_58338923
Okay, dus je opent een topic over je scharrel, waarin je alle lezers vervolgens voor gek verklaart dat ze er vanuit gaan dat het over een scharrel gaat, en begint vervolgens krijsend te weerleggen waarom het geen scharrel is maar een vriend.

Als jij nou eens zowel tegen je scharrel als tegen de lezers hier gewoon eens uitlegt wat je hebt en wat je zoekt, want je maakt er een potje van met al die halve waarheden en verhalen die je niet wilt vertellen, er valt werkelijk niet zinnig op te reageren op dit warrige gezeur.

Over teveel verwachten: Wat voor zinnigs verwacht je van een topic als dit als je de vraag wel aan ons voorlegt, maar de situatie weigert uit te leggen, maar wel weer geiiriteerd reageert op iedereen die gewoon reageert op de woorden die je schrijft. '

Het beste wat ik ervan kan maken is dat je als een jankerig trutje overkomt, en zoek het lekker uit met je goeie vriend die je in dit topic aan ons introduceerde als je scharreltje.
  zondag 27 april 2008 @ 15:26:38 #65
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_58339880
quote:
Op zondag 27 april 2008 14:36 schreef Roquefort het volgende:
Okay, dus je opent een topic over je scharrel, waarin je alle lezers vervolgens voor gek verklaart dat ze er vanuit gaan dat het over een scharrel gaat, en begint vervolgens krijsend te weerleggen waarom het geen scharrel is maar een vriend.

Als jij nou eens zowel tegen je scharrel als tegen de lezers hier gewoon eens uitlegt wat je hebt en wat je zoekt, want je maakt er een potje van met al die halve waarheden en verhalen die je niet wilt vertellen, er valt werkelijk niet zinnig op te reageren op dit warrige gezeur.

Over teveel verwachten: Wat voor zinnigs verwacht je van een topic als dit als je de vraag wel aan ons voorlegt, maar de situatie weigert uit te leggen, maar wel weer geiiriteerd reageert op iedereen die gewoon reageert op de woorden die je schrijft. '

Het beste wat ik ervan kan maken is dat je als een jankerig trutje overkomt, en zoek het lekker uit met je goeie vriend die je in dit topic aan ons introduceerde als je scharreltje.
amen !
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 27 april 2008 @ 17:55:26 #66
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_58342620
quote:
Op zondag 27 april 2008 15:26 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

amen !
En nu pics natuurlijk!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_58348254
Ik ben duidelijk zat geweest.. Er worden hier alleen veelsteveel aannames gemaakt en dat maakt het verhaal onduidelijk.. Ik ga dat echt niet meer zitten verdedigen, zoals ik zei, we (hij en ik) zijn er uit en dit topic kan dus op slot (of whatever)

Zoiezo is die afzeikcultuur hier echt te belachelijk voor woorden, je kan ook gewoon normaal met elkaar om gaan en normaal reageren (zoals m_niki.. ) Zo vanachter een pc is dat wel lekker makkelijk, lekker afzeiken..
pi_58349622
quote:
Op zondag 27 april 2008 22:30 schreef chikkiieej het volgende:
Ik ben duidelijk zat geweest.. Er worden hier alleen veelsteveel aannames gemaakt en dat maakt het verhaal onduidelijk.. Ik ga dat echt niet meer zitten verdedigen, zoals ik zei, we (hij en ik) zijn er uit en dit topic kan dus op slot (of whatever)

Zoiezo is die afzeikcultuur hier echt te belachelijk voor woorden, je kan ook gewoon normaal met elkaar om gaan en normaal reageren (zoals m_niki.. ) Zo vanachter een pc is dat wel lekker makkelijk, lekker afzeiken..
Dat je dit al afzeiken vindt, zegt genoeg over je frustratie-tolerantie
pi_58353368
quote:
Het komt op mij over alsof hij het liefst alle opties open houdt aangezien die nog meer "vriendinnetjes'' heeft..
je hebt helemaal gelijk , zo zit het, zeikwijf!

het idee van een scharrel is 'ongecompliceerde seks' en als anders, dan geen scharrel

!
Doei.
pi_58353379
quote:
Op zondag 27 april 2008 22:30 schreef chikkiieej het volgende:

Het is 'sowieso', domme breezer .
Doei.
pi_58353403
Je pussie-power heb je al uit handen gegeven meid... wat wil je nou?
pi_58353408
quote:
Ik ga hier echt niet meer op ieder detail in, ik weet hier als enige hoe het verhaal precies zit en ga dat niet continu zitten verdedigen.
open dan geen topic, maar begin een dagboek

die zegt niets terug dus kan ook niet 'zeuren'
Doei.
pi_58353730
Ooooook als je "slechts" een neukrelatie heb mag je heus wel van iemand verwachten dat ie zich op zijn minst aan gemaakte afspraken houdt. Dus dat is gewoon onbeschoft van hem. Dat hij er duidelijk minder zin meer in heeft dan jou is een ander verhaal.

Is hij goed in bed? Wegen de orgasmes op tegen de ergernis over dat jij altijd achter hém moet aanlopen?

Ja, ok, niks aan doen en accepteren dat je te cumhungry bent om respect te kunnen eisen. Nee, hem alle toegang tot je poentje ontzeggen en dan bloedt dat samen sporten ook vanzelf wel dood.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_58354656
quote:
Op maandag 28 april 2008 09:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooook als je "slechts" een neukrelatie heb mag je heus wel van iemand verwachten dat ie zich op zijn minst aan gemaakte afspraken houdt. Dus dat is gewoon onbeschoft van hem. Dat hij er duidelijk minder zin meer in heeft dan jou is een ander verhaal.
Dat dacht ik dus ook! Lijken me gewone normale omgangsnormen..
quote:
Is hij goed in bed? Wegen de orgasmes op tegen de ergernis over dat jij altijd achter hém moet aanlopen?

Ja, ok, niks aan doen en accepteren dat je te cumhungry bent om respect te kunnen eisen. Nee, hem alle toegang tot je poentje ontzeggen en dan bloedt dat samen sporten ook vanzelf wel dood.
De sex is goed ja..
pi_58354778
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:36 schreef chikkiieej het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook! Lijken me gewone normale omgangsnormen..
[..]

De sex is goed ja..
je reageert dus alleen op mensen die jou gelijk geven !

hoe triest is dat
Doei.
pi_58355174
Nou dan is het toch goed, als jij kunt leven met het feit dat je je eigen geilheid boven het krijgen van respect stelt is er dus helemaal niets aan de hand!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_58355584
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou dan is het toch goed, als jij kunt leven met het feit dat je je eigen geilheid boven het krijgen van respect stelt is er dus helemaal niets aan de hand!
Jeps, het is nu ook wel weer goed, zoals ik al een paar keer heb gepost
  maandag 28 april 2008 @ 11:21:36 #78
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58355680
ahhh jullie hebben nu een relatie... zeker weten dat jullie op een lijn liggen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 28 april 2008 @ 11:25:34 #79
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_58355811
Wordt je ook kwaad als hij je weer eens 'per ongeluk' voor de zoveelste keer in je mond en gezicht spuit?
  maandag 28 april 2008 @ 11:30:08 #80
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_58355923
Neuken en verder je smoel houden. Doe je of kan je dat niet, dan

Klaar!
pi_58356598
alleen voor de sex?en dan eisen stellen,hoop voor je dat je nooit verliefd wordt op een getrouwde man heb je de zelfde shit.een vriend is een vriend je weet toch dat als je dan sex hebt samen dat je daarmee je vriendschap verspeeld.
Je bent nooit volledig gekleed tot je een glimlach draagt.
pi_58356817
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:21 schreef Re het volgende:
ahhh jullie hebben nu een relatie... zeker weten dat jullie op een lijn liggen?
We hebben helemaal geen relatie, hoe kom je daar nu weer bij? We weten nu van elkaar dat het wederzijds is dat het meer is dan alleen sex, dus ook een goede vriendschap.. We mogen elkaar gewoon echt graag, maar zijn niet verliefd en een relatie gaat gewoon niet werken..
pi_58356836
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:58 schreef wallpaper het volgende:
alleen voor de sex?en dan eisen stellen,hoop voor je dat je nooit verliefd wordt op een getrouwde man heb je de zelfde shit.een vriend is een vriend je weet toch dat als je dan sex hebt samen dat je daarmee je vriendschap verspeeld.
Getrouwde mannen blijf ik af, maar daar gaat het hier nu niet om.. En in mijn OP is ook al meteen te lezen dat het meer is dan alleen sex, maar dat wil er hier niet in..
pi_58356847
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:11 schreef chikkiieej het volgende:

[..]

We hebben helemaal geen relatie, hoe kom je daar nu weer bij? We weten nu van elkaar dat het wederzijds is dat het meer is dan alleen sex, dus ook een goede vriendschap.. We mogen elkaar gewoon echt graag, maar zijn niet verliefd en een relatie gaat gewoon niet werken..
!
Doei.
  maandag 28 april 2008 @ 12:16:16 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58356897
quote:

Is de vriendschap hecht genoeg om ook, als straks de seks minder wordt of hij of jij verliefd en monogaam wordt, te blijven bestaan. Uit eigen ervaring: vriendschappen ontstaan uit seksrelaties gaan vaak niet zo diep (hihi, ik zei diep).
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58357407
Ah, wat lief. Je bent verliefd!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_58357525
Dus, toen hij achter jou aanging vond je het kut, nu hij dat laat vind je het ook kut?

Je bent een attention whore, niets meer en niets minder.
pi_58357585
quote:

[..]

Het is dus meer dan vriendschap, maar minder dan een relatie?

Tering, ben je echt zo naief of gedraag je je alleen maar zo dom?
pi_58357634
hij heeft genoeg van je.
you have to kiss a lot of frogs to find your prince
  maandag 28 april 2008 @ 12:54:23 #90
188728 Lyzio
why do we fall
pi_58357643
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 april 2008 @ 12:58:59 #91
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58357700
de pwn plaatjes kunnen best achterwege blijven
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 28 april 2008 @ 13:00:33 #92
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_58357718
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:54 schreef Lyzio het volgende:
[ afbeelding ]
pi_58357738
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:58 schreef Re het volgende:
Jammer, het geeft namelijk perfect de situatie van de TS weer.
  maandag 28 april 2008 @ 13:03:18 #94
188728 Lyzio
why do we fall
pi_58357770
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:58 schreef Re het volgende:
Een plaatje zegt meer dan 5 bladzijdes volbaggeren met quasi-intellectuele adviezen en TS uitlachen.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 april 2008 @ 13:48:49 #95
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_58358520
quote:
Op maandag 28 april 2008 13:03 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Een plaatje zegt meer dan 5 bladzijdes volbaggeren met quasi-intellectuele adviezen en TS uitlachen.
IDD

A picture is worth 1000 words!
pi_58358654
TS heeft gevoelens.

huilie!
pi_58358715
gevoelens zijn zó 2006
Doei.
pi_58359485
Blablabl....
pi_58360505
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:33 schreef m-niki het volgende:

Eindelijk een vrouw zónder bord voor dr kop.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_58368319
Och vrouwen die beweren dat ze zomaar een scharrel kunnen hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')