abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58318377
Ik scharrel nu al een tijdje wat met een jongen, maar het is niet zomaar en scharrel. Ik beschouw hem echt wel als een goede vriend, alleen hebben we dus ook sex.. Maar hoe langer we nu met elkaar omgaan (we zien elkaar zoiezo 1 x per week vast) hoe meer ik me aan dingen van hem irriteer. In het begin kwam ál het contact van zijn kant, hij smste, hij begon op msn tegen mij te praten en hij wou continu afspreken. Na een tijdje werd dit minder en nu komt het dus meer van mijn kant (ik zoek niet meer contact als in het begin, maar hij is duidelijk gaan minderen ) Ik heb hem hier op aangesproken en hij zei dus ook letterlijk "Ja dat heet indruk maken..."
Het is dus niet dat ik gek op hem ben, maar ik zie hem wel graag, vind het gezellig met hem en hij zegt hetzelfde en laat dit soms ook wel merken. Hij maakt alleen erg moeilijk afspraken, zegt vaak af op het laatste moment en zegt nooit eens concreet dan en dan ben ik vrij. Het komt op mij over alsof hij het liefst alle opties open houdt aangezien die nog meer "vriendinnetjes'' heeft..
Ik heb hem er gister weer op aangesproken en ja hoor welk verwijt krijg ik? Ik zeur teveel... (ik ben gewoon niet het type dat alles maar pikt en goedvindt en geef gewoon aan wat ik van dingen vind ) En ik verwacht teveel van hem, volgens hem.
Het enige wat ik van hem dus verwacht is dat hij qua afspreken duidelijk en eerlijk naar mij is. Dat verwacht ik niet alleen van hem, maar dat verwacht ik in iedere vriendschap/relatie... Is dat nou zo gek?

Samenvatting: Waarom doen mannen in het begin wel moeite, maar na een tijdje niet meer en als je er dan wat van zegt, waarom zeur je dan meteen??
pi_58318471
Jezus zeg, wat ben jij een zeikerd !
pi_58318516
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:23 schreef NED het volgende:
Jezus zeg, wat ben jij een zeikerd !
Dank je... verder nog iets te melden?
  zaterdag 26 april 2008 @ 12:28:30 #4
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_58318552
Je verkracht het hele concept van "being friends with benefits". Hij wil gewoon ongecompliceerd neuken, jij gaat lopen klagen over duidelijkheid... Laaaame, je bent z'n vriendin niet.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_58318555
Ik persoonlijk zou er ook gek van worden op deze manier. Want zo heb je dus ook het gezeik dat een relatie hoort en dat was nu net niet zijn bedoeling. Blijkbaar gaat hij er afstandelijker mee om dan jij, vraag hem hoe hij het graag wil zien. Kun jij daar niet mee leven, dan heeft hij pech.
  zaterdag 26 april 2008 @ 12:30:23 #6
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_58318583
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:17 schreef chikkiieej het volgende:
alleen hebben we dus ook sex..
pics or it didn't happen
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_58318585
Hij zegt zelf dat je teveel zeurt en je geeft het ook zelf toe, dus daar ligt het probleem.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_58318594
Chikkiieej, zo te lezen is hij zijn interesse kwijt. In het begin was ie vast nog exclusiever in jou geïnteresseerd, maar omdat jij misschien de boot een beetje afhield is hij verder gaan kijken. M.a.w. he moved on en keeps you on the side.

Ik ben zelf overigens ook iemand van duidelijke afspraken in vriendschappen e.d., dus dat vage vind ik wel respectloos en hoogst irritant. Ook dat ie je dan een zeur noemt. Dat is overigens niet exclusief aan mannen voorbehouden: met vrouwen heb ik het ook meegemaakt. (Maar dat was achteraf bezien misschien meer een vent met tieten.)

Het laat wel zien dat jij hem leuker vindt dan hij jou. Laat hem wat meer links liggen. Maak zelf ook "indruk".
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
pi_58318649
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:30 schreef Biancavia het volgende:
Hij zegt zelf dat je teveel zeurt en je geeft het ook zelf toe, dus daar ligt het probleem.
Hooooo ik geef nergens toe dat ik teveel zeur. Ik geef aan dat ik niet het type ben dat mijn bek houd als me iets dwars zit... En dat doe ik dus ook niet

@ de rest, in eerste instantie was het de bedoeling alleen sex, maar we sporten nu iedere week samen, daardoor zitten we dus min of meer aan elkaar vast Dat maakt het dus een beetje lastig anders had ik ook allang gezegd..
pi_58318682
Bullshit. Ik kan het idee dat je allang had gezegd als jullie niet zouden sporten, echt niet verenigen met je posts hier.
pi_58318691
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:30 schreef Falalalan het volgende:
Chikkiieej, zo te lezen is hij zijn interesse kwijt. In het begin was ie vast nog exclusiever in jou geïnteresseerd, maar omdat jij misschien de boot een beetje afhield is hij verder gaan kijken. M.a.w. he moved on en keeps you on the side.

Ik ben zelf overigens ook iemand van duidelijke afspraken in vriendschappen e.d., dus dat vage vind ik wel respectloos en hoogst irritant. Ook dat ie je dan een zeur noemt. Dat is overigens niet exclusief aan mannen voorbehouden: met vrouwen heb ik het ook meegemaakt. (Maar dat was achteraf bezien misschien meer een vent met tieten.)

Het laat wel zien dat jij hem leuker vindt dan hij jou. Laat hem wat meer links liggen. Maak zelf ook "indruk".
Och ik weet ook wel dat ie er meerdere meiden op na houdt, zijn goed recht, we zijn allebei single.. Maar omdat ik het toch wel als een vriendschap zie (en hij ook!) houd ik dus niet van dat vage gedoe. Bij andere scharrels maakte het me geen zak uit, die sprak ik gerust een half jaar niet..
pi_58318714
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:34 schreef chikkiieej het volgende:

[..]

Hooooo ik geef nergens toe dat ik teveel zeur. Ik geef aan dat ik niet het type ben dat mijn bek houd als me iets dwars zit... En dat doe ik dus ook niet
Jij vindt van niet, maar hij vindt van wel. En als het op hem zo overkomt dan ís het ook zeuren.

zeu·ren (onovergankelijk werkwoord; zeurde, heeft gezeurd; zeurder)
1 langdurig op vervelende toon of lastige wijze over iets spreken, veelal om zich te beklagen of om een verlangen te uiten
quote:
@ de rest, in eerste instantie was het de bedoeling alleen sex, maar we sporten nu iedere week samen, daardoor zitten we dus min of meer aan elkaar vast Dat maakt het dus een beetje lastig anders had ik ook allang gezegd..
Oh ja, nee, als je samen elke week sport ben je inderdaad onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_58318715
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:36 schreef MLI het volgende:
Bullshit. Ik kan het idee dat je allang had gezegd als jullie niet zouden sporten, echt niet verenigen met je posts hier.
Door het sporten (en elkaar dus verplicht wekelijks zien) wordt het meer een issue.. Als het alleen nog maar sex was geweest had je ff paar weken afstand genomen en was er niks aan de hand geweest. Dus niks geen bullshit..
pi_58318737
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:36 schreef chikkiieej het volgende:

[..]

Och ik weet ook wel dat ie er meerdere meiden op na houdt, zijn goed recht, we zijn allebei single.. Maar omdat ik het toch wel als een vriendschap zie (en hij ook!) houd ik dus niet van dat vage gedoe. Bij andere scharrels maakte het me geen zak uit, die sprak ik gerust een half jaar niet..
Maar waarschijnlijk verdraag je dergelijk gedrag wel van je vriendinnen en zeg je er gewoon wat van als het je dwars zit, in plaats van te zeuren.
pi_58318757
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:38 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Jij vindt van niet, maar hij vindt van wel. En als het op hem zo overkomt dan ís het ook zeuren.

zeu·ren (onovergankelijk werkwoord; zeurde, heeft gezeurd; zeurder)
1 langdurig op vervelende toon of lastige wijze over iets spreken, veelal om zich te beklagen of om een verlangen te uiten

[..]

Oh ja, nee, als je samen elke week sport ben je inderdaad onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Van hem wel erg makkelijk om mij meteen zeikerd te noemen he. Ik ben gewoon niet het meisje dat mooi gaat zitten wezen en dr bek dichthoud, zoals hij ze misschien liever heeft, pech voor hem dus..
En nee, niet onlosmakelijk verbonden nee, maar wel elkaar wekelijks zien..
pi_58318788
hij heeft gewoon gelijk. het beste zet je er een punt achter, want dit gaat niks worden. als je elkaar al gaat claimen in een seksrelatie....
pi_58318789
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:39 schreef MLI het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk verdraag je dergelijk gedrag wel van je vriendinnen en zeg je er gewoon wat van als het je dwars zit, in plaats van te zeuren.
Ik zeg tegen hem ook wat me dwars zit, maar híj noemt het zeuren
pi_58318837
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:40 schreef chikkiieej het volgende:

[..]

Van hem wel erg makkelijk om mij meteen zeikerd te noemen he. Ik ben gewoon niet het meisje dat mooi gaat zitten wezen en dr bek dichthoud, zoals hij ze misschien liever heeft, pech voor hem dus..
En nee, niet onlosmakelijk verbonden nee, maar wel elkaar wekelijks zien..
Volgens mij ben jij degene met pech en kan hij er prima mee leven dat je een neukertje bent en meer niet. Je verhaal klopt voor geen meter als je een tevreden scharrel bent, want dat soort verwijten die je geeft zijn meer voor mensen die een relatie hebben. Face it, de rollen zijn omgedraaid, jouw gevoel is erin geschoten terwijl hij gewoon tevreden is als ie je af en toe kan bellen voor een doorsmeerbeurt.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_58318944
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:46 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij degene met pech en kan hij er prima mee leven dat je een neukertje bent en meer niet. Je verhaal klopt voor geen meter als je een tevreden scharrel bent, want dat soort verwijten die je geeft zijn meer voor mensen die een relatie hebben. Face it, de rollen zijn omgedraaid, jouw gevoel is erin geschoten terwijl hij gewoon tevreden is als ie je af en toe kan bellen voor een doorsmeerbeurt.
Als jij het zegt zal het wel zo zijn...? Zo'n naïef mokkel ben ik nou ook weer niet.. Het gaat hier helemaal niet om de sex (die halen we allebei ergens anders ook wel) het gaat hier om zijn gedrag buiten de sex om
pi_58319087
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:17 schreef chikkiieej het volgende:
Samenvatting: Waarom doen mannen in het begin wel moeite, maar na een tijdje niet meer en als je er dan wat van zegt, waarom zeur je dan meteen??
Omdat alle wijven hoeren zijn, tenzij je een burka aan doet, je muil houd en luisterd naar wat de man zegt.
  zaterdag 26 april 2008 @ 13:08:16 #21
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58319170
Dom naiëf meisje. Daten?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zaterdag 26 april 2008 @ 13:45:35 #23
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_58319701
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:51 schreef chikkiieej het volgende:

[..]

Als jij het zegt zal het wel zo zijn...? Zo'n naïef mokkel ben ik nou ook weer niet.. Het gaat hier helemaal niet om de sex (die halen we allebei ergens anders ook wel) het gaat hier om zijn gedrag buiten de sex om
Fair enough. Dan heeft hij geen behoefte om vrienden te zijn. Die heeft hij ws. genoeg, en jij was interessant voor 't neuken en meer niet.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_58321366
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:51 schreef chikkiieej het volgende:

[..]

Je bent net een defecte gokkast. Je gooit een kwartje erin, je ziet het kwartje erin verdwijnen, je hoort wat getik van het vallende kwartje... maar er gebeurt niks. Behalve dat ik mijn kwartje kwijt ben.

Ik vinnut lief, jouw soort onafhankelijke zelfstandige vrijdenkende meisjes.
Nuecken?
twee violen en een trommel en een fluit
pi_58321480
Tering je zeikt. Klagen over minder initiatief van zijn kant

Zoals iedereen al zegt, je bent z'n vriendin niet. Doe niet zo labiel.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')