Hooooo ik geef nergens toe dat ik teveel zeur. Ik geef aan dat ik niet het type ben dat mijn bek houd als me iets dwars zit... En dat doe ik dus ook nietquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:30 schreef Biancavia het volgende:
Hij zegt zelf dat je teveel zeurt en je geeft het ook zelf toe, dus daar ligt het probleem.
Och ik weet ook wel dat ie er meerdere meiden op na houdt, zijn goed recht, we zijn allebei single.. Maar omdat ik het toch wel als een vriendschap zie (en hij ook!) houd ik dus niet van dat vage gedoe. Bij andere scharrels maakte het me geen zak uit, die sprak ik gerust een half jaar niet..quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:30 schreef Falalalan het volgende:
Chikkiieej, zo te lezen is hij zijn interesse kwijt. In het begin was ie vast nog exclusiever in jou geïnteresseerd, maar omdat jij misschien de boot een beetje afhield is hij verder gaan kijken. M.a.w. he moved on en keeps you on the side.
Ik ben zelf overigens ook iemand van duidelijke afspraken in vriendschappen e.d., dus dat vage vind ik wel respectloos en hoogst irritant. Ook dat ie je dan een zeur noemt. Dat is overigens niet exclusief aan mannen voorbehouden: met vrouwen heb ik het ook meegemaakt. (Maar dat was achteraf bezien misschien meer een vent met tieten.)
Het laat wel zien dat jij hem leuker vindt dan hij jou. Laat hem wat meer links liggen. Maak zelf ook "indruk".
Jij vindt van niet, maar hij vindt van wel. En als het op hem zo overkomt dan ís het ook zeuren.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:34 schreef chikkiieej het volgende:
[..]
Hooooo ik geef nergens toe dat ik teveel zeur. Ik geef aan dat ik niet het type ben dat mijn bek houd als me iets dwars zit... En dat doe ik dus ook niet![]()
Oh ja, nee, als je samen elke week sport ben je inderdaad onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:@ de rest, in eerste instantie was het de bedoeling alleen sex, maar we sporten nu iedere week samen, daardoor zitten we dus min of meer aan elkaar vastDat maakt het dus een beetje lastig anders had ik ook allang
gezegd..
Door het sporten (en elkaar dus verplicht wekelijks zien) wordt het meer een issue.. Als het alleen nog maar sex was geweest had je ff paar weken afstand genomen en was er niks aan de hand geweest. Dus niks geen bullshit..quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:36 schreef MLI het volgende:
Bullshit. Ik kan het idee dat je allanghad gezegd als jullie niet zouden sporten, echt niet verenigen met je posts hier.
Maar waarschijnlijk verdraag je dergelijk gedrag wel van je vriendinnen en zeg je er gewoon wat van als het je dwars zit, in plaats van te zeuren.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:36 schreef chikkiieej het volgende:
[..]
Och ik weet ook wel dat ie er meerdere meiden op na houdt, zijn goed recht, we zijn allebei single.. Maar omdat ik het toch wel als een vriendschap zie (en hij ook!) houd ik dus niet van dat vage gedoe. Bij andere scharrels maakte het me geen zak uit, die sprak ik gerust een half jaar niet..
Van hem wel erg makkelijk om mij meteen zeikerd te noemen he. Ik ben gewoon niet het meisje dat mooi gaat zitten wezen en dr bek dichthoud, zoals hij ze misschien liever heeft, pech voor hem dus..quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jij vindt van niet, maar hij vindt van wel. En als het op hem zo overkomt dan ís het ook zeuren.
zeu·ren (onovergankelijk werkwoord; zeurde, heeft gezeurd; zeurder)
1 langdurig op vervelende toon of lastige wijze over iets spreken, veelal om zich te beklagen of om een verlangen te uiten
[..]
Oh ja, nee, als je samen elke week sport ben je inderdaad onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Ik zeg tegen hem ook wat me dwars zit, maar híj noemt het zeurenquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk verdraag je dergelijk gedrag wel van je vriendinnen en zeg je er gewoon wat van als het je dwars zit, in plaats van te zeuren.
Volgens mij ben jij degene met pech en kan hij er prima mee leven dat je een neukertje bent en meer niet. Je verhaal klopt voor geen meter als je een tevreden scharrel bent, want dat soort verwijten die je geeft zijn meer voor mensen die een relatie hebben. Face it, de rollen zijn omgedraaid, jouw gevoel is erin geschoten terwijl hij gewoon tevreden is als ie je af en toe kan bellen voor een doorsmeerbeurt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:40 schreef chikkiieej het volgende:
[..]
Van hem wel erg makkelijk om mij meteen zeikerd te noemen he. Ik ben gewoon niet het meisje dat mooi gaat zitten wezen en dr bek dichthoud, zoals hij ze misschien liever heeft, pech voor hem dus..![]()
En nee, niet onlosmakelijk verbonden nee, maar wel elkaar wekelijks zien..
Als jij het zegt zal het wel zo zijn...?quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:46 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene met pech en kan hij er prima mee leven dat je een neukertje bent en meer niet. Je verhaal klopt voor geen meter als je een tevreden scharrel bent, want dat soort verwijten die je geeft zijn meer voor mensen die een relatie hebben. Face it, de rollen zijn omgedraaid, jouw gevoel is erin geschoten terwijl hij gewoon tevreden is als ie je af en toe kan bellen voor een doorsmeerbeurt.
Omdat alle wijven hoeren zijn, tenzij je een burka aan doet, je muil houd en luisterd naar wat de man zegt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:17 schreef chikkiieej het volgende:
Samenvatting: Waarom doen mannen in het begin wel moeite, maar na een tijdje niet meer en als je er dan wat van zegt, waarom zeur je dan meteen??
Fair enough. Dan heeft hij geen behoefte om vrienden te zijn. Die heeft hij ws. genoeg, en jij was interessant voor 't neuken en meer niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:51 schreef chikkiieej het volgende:
[..]
Als jij het zegt zal het wel zo zijn...?Zo'n naïef mokkel ben ik nou ook weer niet.. Het gaat hier helemaal niet om de sex (die halen we allebei ergens anders ook wel) het gaat hier om zijn gedrag buiten de sex om
Je bent net een defecte gokkast. Je gooit een kwartje erin, je ziet het kwartje erin verdwijnen, je hoort wat getik van het vallende kwartje... maar er gebeurt niks. Behalve dat ik mijn kwartje kwijt ben.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:51 schreef chikkiieej het volgende:
[..]
Als jij het zegt zal het wel zo zijn...?Zo'n naïef mokkel ben ik nou ook weer niet.. Het gaat hier helemaal niet om de sex (die halen we allebei ergens anders ook wel) het gaat hier om zijn gedrag buiten de sex om
Hoe kan een sex relatie niet om de sex gaan ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:51 schreef chikkiieej het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:17 schreef chikkiieej het volgende:
Ik scharrel nu al een tijdje wat met een jongen, maar het is niet zomaar en scharrel. Ik beschouw hem echt wel als een goede vriend, alleen hebben we dus ook sex..Maar hoe langer we nu met elkaar omgaan (we zien elkaar zoiezo 1 x per week vast) hoe meer ik me aan dingen van hem irriteer. In het begin kwam ál het contact van zijn kant, hij smste, hij begon op msn tegen mij te praten en hij wou continu afspreken. Na een tijdje werd dit minder en nu komt het dus meer van mijn kant (ik zoek niet meer contact als in het begin, maar hij is duidelijk gaan minderen
) Ik heb hem hier op aangesproken en hij zei dus ook letterlijk "Ja dat heet indruk maken..."
![]()
Het is dus niet dat ik gek op hem ben, maar ik zie hem wel graag, vind het gezellig met hem en hij zegt hetzelfde en laat dit soms ook wel merken. Hij maakt alleen erg moeilijk afspraken, zegt vaak af op het laatste moment en zegt nooit eens concreet dan en dan ben ik vrij. Het komt op mij over alsof hij het liefst alle opties open houdt aangezien die nog meer "vriendinnetjes'' heeft..![]()
Ik heb hem er gister weer op aangesproken en ja hoor welk verwijt krijg ik? Ik zeur teveel... (ik ben gewoon niet het type dat alles maar pikt en goedvindt en geef gewoon aan wat ik van dingen vind) En ik verwacht teveel van hem, volgens hem.
Het enige wat ik van hem dus verwacht is dat hij qua afspreken duidelijk en eerlijk naar mij is. Dat verwacht ik niet alleen van hem, maar dat verwacht ik in iedere vriendschap/relatie... Is dat nou zo gek?
Samenvatting: Waarom doen mannen in het begin wel moeite, maar na een tijdje niet meer en als je er dan wat van zegt, waarom zeur je dan meteen??
Als hij jou ook als een vriendin zou zien, zou hij wel degelijk interesse hebben in wat jij te melden hebt. Je spreekt jezelf nogal tegen en ik denk dat je inderdaad te veel verwacht en zeurtquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:40 schreef chikkiieej het volgende:
[..]
Van hem wel erg makkelijk om mij meteen zeikerd te noemen he. Ik ben gewoon niet het meisje dat mooi gaat zitten wezen en dr bek dichthoud, zoals hij ze misschien liever heeft, pech voor hem dus..![]()
In deze situatie gaat het niet om de sex, dat is prima..quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe kan een sex relatie niet om de sex gaan ?
Zoals ik al 100x zeg (lezen is echt moeilijk hier) het gaat in deze situatie niet om de sexrelatie.. Ik had in mijn OP beter kunnen zetten dat het om mijn beste vriendin ging ofzo, dan was mijn punt misschien duidelijker geweestquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:06 schreef SHE het volgende:
Natuurlijk hartstikke prachtig dat je zoiets infantiels als een sexrelatie een goede kans wilt geven, maar als je niet tegen de hitte kan, moet je uit de keuken blijven.
Hij heeft duidelijk geen zin in je bullshit. En terecht, dat is namelijk geen onderdeel van een sexrelatie. Daarin wordt geneukt en zo min mogelijk gezeurd.
Als je goed zou lezen is dat dus zeker niet zo.. Maar selectief lezen is ook een vak natuurlijk..quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:45 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Fair enough. Dan heeft hij geen behoefte om vrienden te zijn. Die heeft hij ws. genoeg, en jij was interessant voor 't neuken en meer niet.
Omdat ik sex heb zonder een relatie ben ik makkelijk? En in welke eeuw leef jij??quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:36 schreef LasTeR het volgende:
Om even op je samenvattende vraag te komen, omdat jij héél makkelijk bent.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:40 schreef chikkiieej het volgende:
[..]
Omdat ik sex heb zonder een relatie ben ik makkelijk? En in welke eeuw leef jij??
Misschien wel ja.. Maar zo heeft iedereen zijn principes..quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:43 schreef rosaatje het volgende:
Het maakt niet uit of het om een goede vriend(in) gaat of in deze om een scharrel. Ook in een vriendschap zou je wellicht wat teveel eraan trekken en wat teveel verwachten van de ander.![]()
In deze situatie is dat zeker geen non-redenering, maar dat gaat jullie verder allemaal niet zoveel aan en dat doet er ook niet toe. Behalve dus dat het zonder sporten allangquote:En ga nu niet roepen dat je zo'n zelfstandige 'ik-pik-geen-bullshit-vrouw-van-de-wereld' bent, want als dat daadwerkelijk zo was geweest dan had je de eer aan jezelf gehouden en had jij het contact verbroken.
Graag of niet toch?![]()
En dat je dan 1 keer per week samen naar de sportschool gaat is een non-redenering om contact te moeten onderhouden. Het feit dat elke week mensen tegen kom bij de Appie Heijn wil ook niet zeggen dat ik men hun een ontzettend goed contact moet onderhouden.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:42 schreef LasTeR het volgende:
[..]Als hij geen vaste afspraken met je wil maken komt dat omdat hij zijn opties open wil houden, jij loopt hem toch wel achterna.
Omdat ik aangeef wat me dwars zit zeik ik meteen? Dat vind ik dus dikke bullshit..quote:Nu heeft hij het wel een beetje gehad met je, en vind het allemaal wel best, en jij werkt hem nu alleen maar op de zenuwen door je gezeik.
* rosaatje Slaat zichzelf voor het hoofdquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:49 schreef chikkiieej het volgende:
[..]
Misschien wel ja.. Maar zo heeft iedereen zijn principes..
[..]
In deze situatie is dat zeker geen non-redenering, maar dat gaat jullie verder allemaal niet zoveel aan en dat doet er ook niet toe. Behalve dus dat het zonder sporten allangwas geweest
er is helemaal niets mis met het niveau hier, dit keer. Jij hebt andere verwachtingen bij deze ''vriendschap'' dan hij en die zul je moeten bijstellen, of je beeindigt de vriendschap. Dat zijn je opties, hij wil er duidelijk niet meer in investeren. En dat jij zo overgevoelig op de posts reageert, zegt wel iets over hoe diep deze ''vriendschap'' toch voor jou zitquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:27 schreef chikkiieej het volgende:
Sjongejonge wat een geweldig niveau hier toch altijd... Reageer dan niet als je niks zinnigs te zeggen hebt..
Nope, het was bij beide meteen duidelijk dat er geen relatie in zou zitten..quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:01 schreef mrbox het volgende:
Kan het ook zijn dat hij in het begin meer dan alleen vriend++ wilde zijn, maar na een tijdje heeft gerealiseerd dat er niet meer inzit en dat jij nu nog een beetje tegen oud zeer aan loopt te schoppen!?
Ja precies, misschien moet je je probleem voorleggen aan je vriendinnen die je wel naar de mond praten. En als wij niet het hele verhaal kennen, komt dat omdat jij niet het hele verhaal verteltquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:03 schreef chikkiieej het volgende:
Ik ga hier echt niet meer op ieder detail in, ik weet hier als enige hoe het verhaal precies zit en ga dat niet continu zitten verdedigen. Het is niet zo'n lul als het lijkt, het is een lieve schat, alleen onmogelijk om afspraken mee te maken en dat irriteert me net zo erg als dat me bij andere mensen (vriendinnen/familie/buren/the paus whatever) zou irriteren..
Roosaatje wat betreft het A zeggen en niet B, dat is dus precies wat hij doet! Jaa ik kom van de week wel bij je langs en vervolgens komt ie dus niet..
Maar ik laat het hierbij.. Fok is niet echt mijn ding om hier serieuze reacties te verwachten
Sommige posts slaan echt nergens op..quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
er is helemaal niets mis met het niveau hier, dit keer. Jij hebt andere verwachtingen bij deze ''vriendschap'' dan hij en die zul je moeten bijstellen, of je beeindigt de vriendschap. Dat zijn je opties, hij wil er duidelijk niet meer in investeren. En dat jij zo overgevoelig op de posts reageert, zegt wel iets over hoe diep deze ''vriendschap'' toch voor jou zit
Als hij zegt dat hij langskomt en dat vervolgens niet doet. Wat kun je daar dan uit afleiden?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:03 schreef chikkiieej het volgende:
Ik ga hier echt niet meer op ieder detail in, ik weet hier als enige hoe het verhaal precies zit en ga dat niet continu zitten verdedigen. Het is niet zo'n lul als het lijkt, het is een lieve schat, alleen onmogelijk om afspraken mee te maken en dat irriteert me net zo erg als dat me bij andere mensen (vriendinnen/familie/buren/the paus whatever) zou irriteren..
Roosaatje wat betreft het A zeggen en niet B, dat is dus precies wat hij doet! Jaa ik kom van de week wel bij je langs en vervolgens komt ie dus niet..
Maar ik laat het hierbij.. Fok is niet echt mijn ding om hier serieuze reacties te verwachten
Oke, nog 1 x..quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja precies, misschien moet je je probleem voorleggen aan je vriendinnen die je wel naar de mond praten. En als wij niet het hele verhaal kennen, komt dat omdat jij niet het hele verhaal vertelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |