Imo nee. Hoewel ik het niet erg vind om chicks met witte broeken te zien is het niet echt classy meer. Maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Doe datZal ik vanavond iets wits aan doen?
In de zomer kan het wel weerquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Imo nee. Hoewel ik het niet erg vind om chicks met witte broeken te zien is het niet echt classy meer. Maar dat is mijn mening
Jaquote:
Het kan wel maar ik vind het niet echt briljant. Maar zo heeft iedereen zijn eigen smaakquote:
Ik hou van zwartquote:
Ik heb MBO ICT niv 4 afgerond, ben nu op het HBO bezigquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je maar een vak moeten leren
quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb MBO ICT niv 4 afgerond, ben nu op het HBO bezig. Je moet wat he.
Waarom niet zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daarna door voor je WO?
Gothicquote:
heul veul plezier!quote:
quote:
Mhwaquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daarna door voor je WO?
Mja, ik vertrek over een half uurtje ofsoquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:55 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey, jij moest toch weg?
Nu dusquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:02 schreef G.Fawkes het volgende:
ah ok. Ik verveel me een beetje maar ben ook pleiten over 10 minuten. Geen vakantie, helaas
jij gaat topic 400 missen!quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:24 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ben macje inpakken en er vandoor
Succes aan de werkenden en lerenden en iedereen een fijne week, ik meld me over een week weer![]()
Met dit weer.. arme jijquote:
Volgens mij ben ik zelfs een beetje verbrandquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De zomer lijkt te zijn begonnen![]()
Het was zwaar om te werken vandaagquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:19 schreef Deansensitized het volgende:
Mtf, wat een weer, zweet me het apelazerus... dit is geen weer voor blanken
Snap je nu waarom het in Suriname enzo net iets rustiger gaat?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:19 schreef Deansensitized het volgende:
Weekend
Eindelijk
Mtf, wat een weer, zweet me het apelazerus... dit is geen weer voor blanken
Hell yeah...quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:23 schreef jna het volgende:
[..]
Snap je nu waarom het in Suriname enzo net iets rustiger gaat?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:35 schreef PieterBas het volgende:
Goedenmiddag
Lekker in het tuintje zitten
en net even naar Vlaardingen geweest
Ja, maar mij hoor je niet zeuren over de kouquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
typisch Nederlands weer hoor, is het eens mooi weer, gelijk weer zeuren dat het zo warm is.![]()
Deanquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:37 schreef Deansensitized het volgende:
Hoi Yenice![]()
Pieter
jna
Luctor
Kees
Als nieuw? Zit een grote vlek op te voorkant! veeg die er eens af!quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:30 schreef Deansensitized het volgende:
Van tante gekregen
Als nieuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd, lijkt me een duidelijk geval van schimmelquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als nieuw? Zit een grote vlek op te voorkant! veeg die er eens af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |