Joah, vast welquote:
Imo nee. Hoewel ik het niet erg vind om chicks met witte broeken te zien is het niet echt classy meer. Maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Doe datZal ik vanavond iets wits aan doen?
In de zomer kan het wel weerquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Imo nee. Hoewel ik het niet erg vind om chicks met witte broeken te zien is het niet echt classy meer. Maar dat is mijn mening
Jaquote:
Het kan wel maar ik vind het niet echt briljant. Maar zo heeft iedereen zijn eigen smaakquote:
Ik hou van zwartquote:
Ik heb MBO ICT niv 4 afgerond, ben nu op het HBO bezigquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je maar een vak moeten leren
quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb MBO ICT niv 4 afgerond, ben nu op het HBO bezig. Je moet wat he.
Waarom niet zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daarna door voor je WO?
Gothicquote:
heul veul plezier!quote:
quote:
Mhwaquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daarna door voor je WO?
Mja, ik vertrek over een half uurtje ofsoquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:55 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey, jij moest toch weg?
Nu dusquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:02 schreef G.Fawkes het volgende:
ah ok. Ik verveel me een beetje maar ben ook pleiten over 10 minuten. Geen vakantie, helaas
jij gaat topic 400 missen!quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:24 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ben macje inpakken en er vandoor
Succes aan de werkenden en lerenden en iedereen een fijne week, ik meld me over een week weer![]()
Met dit weer.. arme jijquote:
Volgens mij ben ik zelfs een beetje verbrandquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De zomer lijkt te zijn begonnen![]()
Het was zwaar om te werken vandaagquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:19 schreef Deansensitized het volgende:
Mtf, wat een weer, zweet me het apelazerus... dit is geen weer voor blanken
Snap je nu waarom het in Suriname enzo net iets rustiger gaat?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:19 schreef Deansensitized het volgende:
Weekend
Eindelijk
Mtf, wat een weer, zweet me het apelazerus... dit is geen weer voor blanken
Hell yeah...quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:23 schreef jna het volgende:
[..]
Snap je nu waarom het in Suriname enzo net iets rustiger gaat?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:35 schreef PieterBas het volgende:
Goedenmiddag
Lekker in het tuintje zitten
en net even naar Vlaardingen geweest
Ja, maar mij hoor je niet zeuren over de kouquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
typisch Nederlands weer hoor, is het eens mooi weer, gelijk weer zeuren dat het zo warm is.![]()
Deanquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:37 schreef Deansensitized het volgende:
Hoi Yenice![]()
Pieter
jna
Luctor
Kees
Als nieuw? Zit een grote vlek op te voorkant! veeg die er eens af!quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:30 schreef Deansensitized het volgende:
Van tante gekregen
Als nieuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd, lijkt me een duidelijk geval van schimmelquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als nieuw? Zit een grote vlek op te voorkant! veeg die er eens af!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als nieuw? Zit een grote vlek op te voorkant! veeg die er eens af!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, lijkt me een duidelijk geval van schimmel
Dean kun je pesten maar van ReMcOrE blijf je afquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij hebt een andere variant in je usericon zitten
Het is toch niet besmettelijk
Alleen brak ik bijna mijn benen door een of andere idioot.. die zo nodig een paal midden op een plein moest leggen..quote:
Ja, dacht ik ook hoor, denk zal wel ruim in de 400 weer binnenkomen, maar niet dusquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:41 schreef Piles het volgende:
Had eigenlijk wel verwacht dat deze al vol zou zijn nu, maar het was te lekker weer denk ik
Denk je dat met dit weer het hier druk zo wordenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook hoor, denk zal wel ruim in de 400 weer binnenkomen, maar niet dus
Ik was bijna bang ik m zou missenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook hoor, denk zal wel ruim in de 400 weer binnenkomen, maar niet dus
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dean kun je pesten maar van ReMcOrE blijf je af
Pesten is pas pesten als het de andere partij pas iets doet toch?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Deanquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:37 schreef Deansensitized het volgende:
Hoi Yenice![]()
Pieter
jna
Luctor
Kees
En ik heb weer een anderequote:Op zaterdag 26 april 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij hebt een andere variant in je usericon zitten
Het is toch niet besmettelijk
Ja naja, misschien gisteravond flink doorgebaggerd, maar viel allemaal nog wel meequote:Op zaterdag 26 april 2008 18:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Denk je dat met dit weer het hier druk zo worden
Maar die van jou, is dat American Football? Of Rugby?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik heb weer een andere
Het lijkt wel besmettelijk te zijn![]()
En dan is hij ook nog niet eens omquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:29 schreef Houniet het volgende:
Wat een dag.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal van planquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:32 schreef Yesse het volgende:
Ik ben me aan het voorbereiden op vanavond
Nopequote:Op zaterdag 26 april 2008 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Wisseling van de wacht
Ben ik toch niet alleen
Of heb je ook nog plannen voor vanavond?
Ik heb er eigenlijk al een aantal weken last van dat ik heel moe ben en snel chaggie.....Dadelijk Dit was het nieuws....Gelukkig ben ik een vrouw en kan ik 2 dingen tegelijkquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:19 schreef Piles het volgende:
Luie zaterdagavond
Zometeen WeekendMiljonairs Superzaterdag
En met mij gaat alles prima, maar best verrot moe eigenlijk
Dat heb ik ook regelmatig, maar kan me goed inhouden gelukkigquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:25 schreef Californium het volgende:
Ik heb er eigenlijk al een aantal weken last van dat ik heel moe ben en snel chaggie.....
Wordt het hier ook besluit ik netquote:Dadelijk Dit was het nieuws....
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:27 schreef nicomart het volgende:
Ben dus maar naar huis gereden want ik moet over een half uurtje weer gaan werken tot 3 uur
Wordt het ook weer lekker weerquote:Morgen dan maar een sutkje rijden
Me vriend is veels te vaak de pineut....quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig, maar kan me goed inhouden gelukkig
Ik word meestal gewoon strontvervelend en irritantquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:31 schreef Californium het volgende:
Me vriend is veels te vaak de pineut....Kan dan geprikkeld worden door alles en en dan wordt ik weer boos om niets....maar hij is heel lief en dat verdient hij niet....
![]()
awwww.....quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik word meestal gewoon strontvervelend en irritant
En heb niemand om me op af te reageren
quote:
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:34 schreef Californium het volgende:
gisteren trouwens 7 maanden met me schatje!!!
![]()
HostiCali
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |