abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2008 @ 19:12:42 #51
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60401885
quote:
Op maandag 28 juli 2008 19:10 schreef Topspin het volgende:
Ik zou me er persoonlijk niet zoveel van aantrekken als ik jou was, niet iedereen leest de sig, de sig wordt volgens mij in het merendeel van de gevallen over het hoofd gezien
Ja, ik had dat natuurlijk wel verwacht. Punt is dat ik het niet gezegd heb. Normaal wordt er bij zo'n lollige quote dan een link geplaatst als bewijs.
Ik vraag me af hoever een fokuser mag gaan dan, gewoon om te sarren.
Dit heeft natuurlijk niks meer te maken met een discussie hebben, of het niet met elkaar eens zijn, dit is gewoon kwetsend bedoeld.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_60401925
Gewoon een FA PM'n en je hebt antwoord
Genieten is toegestaan!!!
  maandag 28 juli 2008 @ 19:15:23 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60401948
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:42 schreef maedel het volgende:
MIjn postplezier is inmiddels aardig vergald door het kleuterachtige gedrag van L.Denninger, wat hij laat blijken middels het faken van een quote van mij in zijn sig.

Wat kan ik hier aan doen?
Gewoon vragen blijkt niet te werken is wel gebleken (zie boven)...

Moet ik kinderachtig terug gaan reageren, of is er toch iets van policy hierover op fok?

Voor alle duidelijkheid, ik zit niet te wachten op een reactie van L.Denninger, tenzij hij mijn naam uit zijn sig haalt. Ik wil gewoon weten van iemand van de crew of hier iets aan gedaan wordt ja of nee.
Dat mag ook via pm.
Ik denk het gewoon kan en mag, net wat topspin zegt je ziet wel meer mensen andere quoten enzo. Zal het eens achter de schermen vragen aan een FA.

Persoonlijk zou ik er gewoon boven blijven staan, het zegt meer iets over de user in kwestie.
The truth was in here.
  maandag 28 juli 2008 @ 19:37:01 #54
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60402391
quote:
Op maandag 28 juli 2008 19:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik denk het gewoon kan en mag, net wat topspin zegt je ziet wel meer mensen andere quoten enzo. Zal het eens achter de schermen vragen aan een FA.
Het is geen quote. Het is verzonnen.
quote:
Persoonlijk zou ik er gewoon boven blijven staan, het zegt meer iets over de user in kwestie.
Ja, dat geloof ik allemaal. Ik vind als iemand een ander in het gezicht slaat dat dat ook meer zegt over degene die slaat. Wil niet zeggen dat de geslagene geen zeer hoofd heeft daarna.
En, ik kan daar heel open in zijn, ik vind het kwetsend. Dat iemand zegt dat ik gezegd heb dat ik mag liegen raakt mij tot op het bot. Liegen is voor mij zonde nummer 1.
Dus, als dat L.Denningers bedoeling is, iemand zo ontzettend kwetsen, dan is dat misschien zo, maar ik vind het echt onvoorstelbaar dat er zulke mensen bestaan en dat het zomaar allemaal kan.

Iedereen moet elke keer maar alles negeren en opzij kijken en er boven staan.
Totdat de emmer overloopt... En dan is het 2012
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:40:36 #55
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60413207
Ik vind het kinderachtig en onacceptabel om na een waarschuwing bewust door te gaan met iemand persoonlijk aanvallen , niet echt bevordelijk voor andere mensen om open te zijn , niet alleen kan je afgebrand worden op wat je post en tijdens een discussie maar dus ook morgen , overmorgen en zolang iemand maar zin heeft .
sommige mensen zoeken constant de grens omdat ze die van nature blijkbaar niet hebben , die moeten we helpen ..
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:44:47 #56
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_60413306
Ja, het is inderdaad superkut als iemand je beschuldigt van uitspraken die je nooit gedaan hebt,
helemaal als er nooit wat van gezegd wordt !
En als je het er dan met die user over wilt hebben negeert ze hij het gewoon,
om vervolgens een week later weer opnieuw diezelfde valse quotes aan te halen !

Ik voel je pijn.
zzz
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:03:24 #57
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60414886
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 09:44 schreef L.Denninger het volgende:
Ik voel je pijn.
Maar je doet er niks mee. Blijkbaar kun je je alleen stoer voelen door anderen te kwetsen.
Jammer.

Ik stop er nu mee. Ik hoop dat je er blij van wordt. Heeft tenminste iemand er nog wat aan.
pi_60745703

...wakker worden!!!

't is wel wat stil in FB
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 07:49:54 #59
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60753110
He wat??
The truth was in here.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:06:21 #60
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_60753956
Als het hier stil is, dan is dat toch juist goed?
Dat betekend dat TRU lekker draait zonder gezeik!
pi_60803952
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 10:25 schreef Bastard het volgende:
Nou dit topic is sneller ten onder gegaan dan de Titanic
Wat is dit voor een sluitpost? Kun je op z'n minst een reden opgeven waarom dit topic dicht ging.. Met inbreng van Xith liep het topic weer lekker. Echter, je had klaarblijkelijk geen zin om al die brallende comments te deleten. Of sterker nog, je schaarde jezelf bij hun kamp, en ging tegen onze mening in dat topic lekker dichtgooien? Zelfs objectiveit is je ook vreemd.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:34:54 #62
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60807169
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:09 schreef EnglishTest het volgende:

[..]

Wat is dit voor een sluitpost? Kun je op z'n minst een reden opgeven waarom dit topic dicht ging.. Met inbreng van Xith liep het topic weer lekker. Echter, je had klaarblijkelijk geen zin om al die brallende comments te deleten. Of sterker nog, je schaarde jezelf bij hun kamp, en ging tegen onze mening in dat topic lekker dichtgooien? Zelfs objectiveit is je ook vreemd.
Wat ik jammer vind is dat ik er niet direct bij kon zijn toen de eerste nonsens in het topic kwam, nu was het werkelijk 1 grootte bak met onzin reacties. Als ik die allemaal verwijder dan hou je alleen de OP over.

Ik zou zeggen probeer het nog een keer, misschien met een iets uitgebreidere OP over wat je wil bereiken met dit topic. Waarom het vlgs jou geen dingo/hond is, achtergrond info over dat beest etc.. met een beetje meer moeite aan de OP krijg je vaak ook betere topics.
The truth was in here.
pi_60810130
Hey, bedankt voor je reply. Ik zal even kijken of ik een beter topic erover kan openen.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 08:22:31 #64
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_60972860
Kan er even een nieuwe op worden gemaakt voor het Lucifer/occultisme topic? Ik ben echt niet helemaal wakker
pi_60980980
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 08:22 schreef Windigo het volgende:
Kan er even een nieuwe op worden gemaakt voor het Lucifer/occultisme topic? Ik ben echt niet helemaal wakker
Volgens mij kun je zelf nog editten na 48 uur van het plaatsen, sowieso na 24 uur van het plaatsen. De edit knop gebruiken en zo kun je de OP aanpassen hoe je wilt

Heb in kladblok een OP staan met alle delen erin maar als ik die hier plaats dan zie je alleen de link en kun je nog niet het topic vullen met andere delen omdat de links alleen aanklikbaar zijn.
Genieten is toegestaan!!!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:34:01 #66
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_60981262
TruVP
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:25:53 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61592548
Atlantis; Echt of nep? #2

Kan hier recorts even aangepast worden in de OP? Er staan wel meerdere typefouten in, maar deze vind ik wel heel storend
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 15 september 2008 @ 19:00:03 #68
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61652941
HALLO?
  maandag 15 september 2008 @ 19:21:22 #69
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61653606
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
Atlantis; Echt of nep? #2

Kan hier recorts even aangepast worden in de OP? Er staan wel meerdere typefouten in, maar deze vind ik wel heel storend
Done, sorry ik heb niet eerder gezien dat dt topic was geupdate.
The truth was in here.
  maandag 15 september 2008 @ 19:26:15 #70
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61653760
Thanks
pi_62202422
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:09 schreef EnglishTest het volgende:
Ik weet niet direct over welk topic dit gaat, maar het schijnt weer een algemene tendens te worden om alle TRU-topics te ridiculiseren, en idd meestal nog met medewerking van de moderators.

Velen durven al niets meer te posten omdat alles toch direct belachelijk gemaakt wordt.

Kan er in ONZ anders geen subforum gemaakt met de naam TRU, waar iedereen zich es goe kan laten gaan en iedereen uitlachen ???

Ik heb hier een aantal jaren niet meer gepost, maar ik begin me terug te herinneren waarom ik gestopt was
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:34:05 #72
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62203465
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik weet niet direct over welk topic dit gaat, maar het schijnt weer een algemene tendens te worden om alle TRU-topics te ridiculiseren, en idd meestal nog met medewerking van de moderators.
Heb je voorbeelden waarvan je dat vind?
quote:
Ik heb hier een aantal jaren niet meer gepost, maar ik begin me terug te herinneren waarom ik gestopt was
Die opmerking lees ik wel vaker, maar het forum staat of valt met de users die actief zijn.
We hebben een toch duidelijke FAQ naar mijn idee waarin we benadrukken hoe belangrijk een duidelijk OP is.
Met een halfslachtige OP krijg je halfslachtige opmerkingen bijvoorbeeld.
The truth was in here.
pi_62204510
Ja ik heb daar voorbeelden van , denk maar aan de 7 en 14 oktober topics. Denk niet dat daar nog iemand iets "serieus" in durft te posten, ik alleszins niet. Er zal dan wel geargumenteerd worden dat er niets serieus over zo'n topic kan gezegd worden, maar dat kan dan voor meerdere topics gelden.
Ik zeg niet dat alle topics vergald worden, denk maar aan het recente topic van Ticker over de onderwater-stad. Maar dit is dan weer een topic dat tastbaar is, het bestaat , er zijn foto's van etc. En daar wordt dan meestal ook serieus op gereageerd. Maar zodra het over iets ontastbaar gaat is het hek van de dam en kan er weer volop bespot worden.

Maar volgende reacties vind ik persoonlijk niet kunnen :
quote:
zullen al die goedgelovige en naïve huppeltrutjes die in dit soort onzin geloven vanaf de 15e nu eens inzien dat ze dom zijn, en de komende 10 jaar hun mond houden met dit soort onzin verhalen? Of zijn ze nog dommer dan gedacht, en blijven ze met onzinverhalen komen?
Verander "ze" door het woord marokkanen en ge krijgt een ban wegens racisme. Een beetje respect voor elke visie graag.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:20:13 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62204936
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:07 schreef UncleScorp het volgende:
Verander "ze" door het woord marokkanen en ge krijgt een ban wegens racisme. Een beetje respect voor elke visie graag.
Daar heb je gelijk in, verwijderd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:29:10 #75
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62205276
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, verwijderd.
Aan de andere kant vind ik de vraag "Als er dit keer weer niks gebeurt, mogen we mensen die er heilig in geloofden dan een stel idioten noemen ?" best aanvaardbaar als je kijkt naar hoe vaak er dit soort voorspellingen gedaan worden.
Dan geef je mensen namelijk gewoon een optie : "Nou okee, als de volgende 5 voorspellingen weer niet uit komen mag je me een idioot noemen ".
Immers, een ezel in het algemeen, stoot zich geen 15x aan dezelfde steen, toch ?
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')