Wauw, gevangen in een onsterfelijk document.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:35 schreef emokid het volgende:
Yep, zeer tof. Er staat een deel van zijn optreden in Gent op, waarbij ik de silhouette van mijn hoofd kan zien. (yay
).
Yep, zeer mooi. April was mijn eerste echte aanraking met Kozelek. Zie ook wanneer ik dit topic geopend heb.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:50 schreef Darkestrah het volgende:
Binnenkort dan maar eens kijken of die documentaire wat is!
Het nummer Blue Orchids van het album April mag hier ook wel even genoemd worden.
quote:Mark Kozelek, aka Sun Kil Moon, plays "Track Number 8" exclusively for the web backstage in the Late Night band room.
Leuk filmpje, maar dat licht erachter is toch wel vrij irritant de hele tijd.quote:
Wauw, jaloers.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:17 schreef emokid het volgende:
12 november ga ik hem weer zien, in Parijs. Nu al zenuwachtig.
Liever een beetje zenuwachtig dan een beetje jaloers.quote:Op maandag 12 november 2012 09:21 schreef emokid het volgende:
Nu in de trein richting Parijs. Hij speelt vanavond al. Ik heb er vreselijk veel zin in en ben zelfs een beetje zenuwachtig..
Voor mij praktisch naast de deur zelfs. No way dat ik dit laat schieten! Ben benieuwd of hij met band of solo zal zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 12:29 schreef Gehenna het volgende:
Oej, beetje uit de richting (maar dat is eigenlijk vrijwel alles voor mij)
Wow, erg cool. Wist helemaal niet dat deze twee heren samen gingen werken (The Album Leaf maakt ook erg mooie muziek, past er goed bij als ik er zo over nadenk) en dit is hun eerste concert samen. Dat wordt zeker de moeite voor zij die gaan.quote:Op zondag 25 november 2012 12:09 schreef On het volgende:
11 mei komt Sun Kil Moon in Dordrecht!
http://www.last.fm/festival/3446406+Urban+Explorers+2013
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:06 schreef On het volgende:
Ik heb het nummer nu een paar keer beluisterd en voelde toch wat gemengde gevoelens opkomen die ik heb geprobeerd te beschrijven in een blogpostje, met name gericht op dat hij gescheiden is van zijn gitaar. Ben benieuwd hoe jullie hier over denken. (Dit moet je wel relativeren natuurlijk, vind het uiteindelijk prachtig dat hij creatieve dingen onderneemt en binnenkort op komt treden).Deze post was mij even ontgaan, maar heb je mooi omschreven, was voor mij ook het ontbrekende element in het nummer. Is wel vaker natuurlijk: je hebt respect voor de creatieve ondernemingen, maar ergens diep mis je dan toch bepaalde vertrouwde elementen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:29 schreef Arn0 het volgende:
Heb je meer info? Want ik vind het wel jammer, het leek echt een leuke en unieke combinatie.
Dit staat op FB van (blijkbaar) de organisator.quote:Ok the cooperation with The Album Leaf has been blown off. But Mark Kozelek/ Sun Kil Moon is still performing a one of benelux show! We still think this going to sound amazing in the Monumental Big Church of our town.
Hieh, hopelijk speelt hij ons liedje.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:40 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb ze ook binnen. Kun je eindelijk mijn vriendinnetje zien On.
edit: En ons eerste concertje samen.
En een dag later ging het uit.quote:
Die was van een medewerker daar, want hij had het koud he?quote:Op zondag 12 mei 2013 02:57 schreef On het volgende:
Was mooi hoor. Alleen wat kort en geen Carry me Ohio, Katy Song, Alesund, Four Fingered Fisherman en zo nog wat. Maar zijn stem en spel zijn natuurlijk magistraal en vormen een mooi contrast met zijn foeilelijke trainingsjack.
Ja, dat liet hij wel merken hehe.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die was van een medewerker daar, want hij had het koud he?
Denk je? Kan het me niet herinneren.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:19 schreef On het volgende:
Hij speelde volgens mij ook deze Jason Molina cover.
http://m.soundcloud.com/graveface/mark-kozelek-its-easier-now
Misschien vergis ik mij, maar het is wel een mooie cover.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Denk je? Kan het me niet herinneren.
Dat sowieso.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:30 schreef On het volgende:
[..]
Misschien vergis ik mij, maar het is wel een mooie cover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja, ik kan daar echt niks mee en hoewel ik mijn Broadrick collectie graag compleet wil hebben gaat deze er niet inkomen denk ik...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:15 schreef Gehenna het volgende:
Die samenwerkingsplaat kon ik echt niet in komen. Hoewel het wel z'n momenten had hoor, was het voor mij toch grotendeels dat Jesu op autopilot leek te staan en Mark Kozelek daarover maar door en door en door ratelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |