Wauw, gevangen in een onsterfelijk document.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:35 schreef emokid het volgende:
Yep, zeer tof. Er staat een deel van zijn optreden in Gent op, waarbij ik de silhouette van mijn hoofd kan zien. (yay
).
Yep, zeer mooi. April was mijn eerste echte aanraking met Kozelek. Zie ook wanneer ik dit topic geopend heb.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:50 schreef Darkestrah het volgende:
Binnenkort dan maar eens kijken of die documentaire wat is!
Het nummer Blue Orchids van het album April mag hier ook wel even genoemd worden.
quote:Mark Kozelek, aka Sun Kil Moon, plays "Track Number 8" exclusively for the web backstage in the Late Night band room.
Leuk filmpje, maar dat licht erachter is toch wel vrij irritant de hele tijd.quote:
Wauw, jaloers.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:17 schreef emokid het volgende:
12 november ga ik hem weer zien, in Parijs. Nu al zenuwachtig.
Liever een beetje zenuwachtig dan een beetje jaloers.quote:Op maandag 12 november 2012 09:21 schreef emokid het volgende:
Nu in de trein richting Parijs. Hij speelt vanavond al. Ik heb er vreselijk veel zin in en ben zelfs een beetje zenuwachtig..
Voor mij praktisch naast de deur zelfs. No way dat ik dit laat schieten! Ben benieuwd of hij met band of solo zal zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 12:29 schreef Gehenna het volgende:
Oej, beetje uit de richting (maar dat is eigenlijk vrijwel alles voor mij)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |