Die eet.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:44 schreef Vandaag... het volgende:
wat is het rustig en gemoedelijk aan tafel?
Waar is amanda?
Grappig zoals je dat vraagt, mét Amanda is het natuurlijk noch rustig noch gemoedelijkquote:Op donderdag 24 april 2008 19:44 schreef Vandaag... het volgende:
wat is het rustig en gemoedelijk aan tafel?
Waar is amanda?
Het zou fantastisch zijn... maar... de FEBO zal dit ook vast wel onder ogen hebben geziend... dus waarschijnlijk zal het wel allemaal anders gaan de 15e... want hun kindje Brian mag natuurlijk niet de kooi verlaten!!quote:
ohooooo is die van jou (ik vertrouwde 'm al niet), die is net zo schijnheilig als die van PeterNB dusquote:Op donderdag 24 april 2008 19:47 schreef Copycat het volgende:
Wat zijn jullie gemeen tegen de vrienden van brianamanda!
Gelukkig heb ik wel fatsoen! En leuke ideeën voor de kinderkamer van Briamanda. Je weet wel, het dochtertje van Brian en Amanda dat direct na de geboorte een vlindertattoo in haar lies gezet en gouden ringetjes in haar oren geschoten krijgt.
![]()
Verder geloof ik niet dat er iemand uit gaat, vanavond.
Inmiddels word ik al wel maanden gedoogd.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:01 schreef Charmian het volgende:
ohooooo is die van jou (ik vertrouwde 'm al niet), die is net zo schijnheilig als die van PeterNB dus+tvp
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:06 schreef -Blurk- het volgende:
Heeft iemand dat linkje voor me van die site? Per PM als het hier niet mag? Wil ook graag iets liefs voor Brian en Amanda plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een onzin... kunnen die mensen niet nadenken ofzo? Jaap (de meest intelligente) zal nooit B en A opbreken omdat hij weet dat de fans van Brian naar Amanda over zullen lopen. Tenzij dit in opdracht van de Febo gaat. Dus wat je nu absoluut niet wil is dat B of A nu vertrekt.quote:
Mn eerste spoiler, viel nog niet mee!quote:Op donderdag 24 april 2008 20:08 schreef Copycat het volgende:
Mooie spoiler!
Gelukkig verklap je de winnaar niet.
/edit by Mootie, uiteraard.
hoiquote:
Ergens tussen half 9 en half 10.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:11 schreef tony38 het volgende:
jongens hoelaat is de ontslag ronde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zodra ze de kopkaas van de bank hebben geschraapt en Amanda lekker in haar sterretje is genomen.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:11 schreef tony38 het volgende:
jongens hoelaat is de ontslag ronde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahaahahahahahahah oke thanksquote:Op donderdag 24 april 2008 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Zodra ze de kopkaas van de bank hebben geschraapt en Amanda lekker in haar sterretje is genomen.
Peter hoe vond jij het filmpje van Brian de paardenrukker.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
hoi
ik hoop zo dat of brian of amanda de kooi gaat winnen
de enige die het spel op een eerlijke manier spelen,en tot nu toe nog steeds spel en mens kunnen scheiden van elkaar.
heb zelf 2 lieve dochters maar amanda had voor mij de derde mogen worden zo spontaan en open ,gewoon een lieverd
dus ik ga zeker stemmen op allebei
Nou vooruit, nog maar een poging.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
hoi
ik hoop zo dat of brian of amanda de kooi gaat winnen
de enige die het spel op een eerlijke manier spelen,en tot nu toe nog steeds spel en mens kunnen scheiden van elkaar.
heb zelf 2 lieve dochters maar amanda had voor mij de derde mogen worden zo spontaan en open ,gewoon een lieverd
dus ik ga zeker stemmen op allebei
Een beetje?quote:
Beetje flauw Brian of te schilderen als iemand die kickt op seks met paarden.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Peter hoe vond jij het filmpje van Brian de paardenrukker.
Dat komt door die emoticons...quote:
Ik vond die zonder komma's en waar de gemeente is omgekoopt leuker!quote:Op donderdag 24 april 2008 20:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou vooruit, nog maar een poging.
[ afbeelding ]
Edit:Binnen een minuut verwijderd.![]()
Dus jij vind het normaal dat iemand foto,s gaat nemen van de piemel van dat paard en dan een week later aan die piemel gaat rukken en zorgen met een borstel dat hij groter word.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Beetje flauw Brian of te schilderen als iemand die kickt op seks met paarden.
Maar goed, ik kan het ook zien als een uiting van creativiteit.
Nou wat let hem om daar wat aan te veranderen.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:17 schreef Borga het volgende:
Zoals Jaap net al zei toen hij naar het kantoor liep: '' Het is daar veel te gezellig, fuckin' niet normaal.''
Linkje? aubquote:Op donderdag 24 april 2008 20:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus jij vind het normaal dat iemand foto,s gaat nemen van de piemel van dat paard en dan een week later aan die piemel gaat rukken en zorgen met een borstel dat hij groter word.
Dat heeft toch geen zin meerquote:Op donderdag 24 april 2008 20:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou wat let hem om daar wat aan te veranderen.
Hadden.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:21 schreef noekje het volgende:
Ze hebben trouwens een normaal gesprek aan de eettafel.
Ik zou het zo gezegt kunnen hebben.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:19 schreef noekje het volgende:
Ik vond die zonder komma's en waar de gemeente is omgekoopt leuker!
Heb jij de link nog die je vanmiddag hier plaatste van Brian en het paard.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou het zo gezegt kunnen hebben.
Wat is zij nu aan het doen?quote:
dankquote:Op donderdag 24 april 2008 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video/188505
En zoals Beequeen al zei: Kijken op eigen risico.
Thanksquote:Op donderdag 24 april 2008 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zal de mod even over moeten nadenken, goed gedaan.
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb jij de link nog die je vanmiddag hier plaatste van Brian en het paard.
En toch blijf ik erbij Japie en huub samen is altijd leuk.Wat jammer dat Jaap zo Brian moet helpen dat heeft een hoop verziekt.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:31 schreef noekje het volgende:
Huub legt Jaap uit hoe de droger werkt. Jaap gebruikte voorheen de sauna als droger.
Best slim toch?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:31 schreef noekje het volgende:
Huub legt Jaap uit hoe de droger werkt. Jaap gebruikte voorheen de sauna als droger.
Ik vind ze altijd wel vertederend samen, door het contrast voornamelijk. Die kleine die dan die grote helpt. Schattig!quote:Op donderdag 24 april 2008 20:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En toch blijf ik erbij Japie en huub samen is altijd leuk.Wat jammer dat Jaap zo Brian moet helpen dat heeft een hoop verziekt.
Het mooiste van het filmpje is dat Bwian op het laatst vraagt of de erectie komt omdat Fries Tanner ziet.quote:
Die 2 doen me altijd denken aan Laurel en Hardy, succes verzekerd. Volgens mij kunnen Huub en Jaap het ook heel goed vinden, no matter what.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:32 schreef rooie3 het volgende:
En toch blijf ik erbij Japie en huub samen is altijd leuk.Wat jammer dat Jaap zo Brian moet helpen dat heeft een hoop verziekt.
Precies!quote:Op donderdag 24 april 2008 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
Overleg tussen Jaap, Brian en Amanda.
Zo zal het over precies 3 weken ook gaan.
Gedoemd te mislukken... Jaap z'n ego is daar veel te groot voor.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die 2 doen me altijd denken aan Laurel en Hardy, succes verzekerd. Volgens mij kunnen Huub en Jaap het ook heel goed vinden, no matter what.
Niet altijd.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:36 schreef noekje het volgende:
Ricardo kleedt zich als man wel leuk, vind ik.
Als vrouw niet?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:36 schreef noekje het volgende:
Ricardo kleedt zich als man wel leuk, vind ik.
Ik heb het nu niet over het spel maar over gevoel.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:41 schreef akveor het volgende:
Gedoemd te mislukken... Jaap z'n ego is daar veel te groot voor.
Jaap doet alleen maar wat hem opgedragen wordt. Of hij de volgende is ligt niet aan de bewoners.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
waarom denkt brian altijd huub eruit te krijgen die jaap is zo dom want na huub is hij de volgende
Echt ik denk dat Jaap z'n ego groter is dan die van Huub. Alleen vrat die dat vroeger stiekum weg achter zijn PC. Nu hij een podium heeft voelt ie zich superieur. Ik vind het een walgelijk figuur. Het is niet een mens die echt kan genieten. Hij geniet van de ellende van een ander. Het is een sociaal gehandicapte viezerik die denkt te mogen spelen met mensen.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet over het spel, puur over gevoel.
Je weet toch wie de eindbeslissing heeft in de ontslagronde....de FEBO. Dit is allemaal BS en tv momentjes om het spannend te maken.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
waarom denkt brian altijd huub eruit te krijgen die jaap is zo dom want na huub is hij de volgende
Eenschquote:Op donderdag 24 april 2008 20:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Echt ik denk dat Jaap z'n ego groter is dan die van Huub. Alleen vrat die dat vroeger stiekum weg achter zijn PC. Nu hij een podium heeft voelt ie zich superieur. Ik vind het een walgelijk figuur. Het is niet een mens die echt kan genieten. Hij geniet van de ellende van een ander. Het is een sociaal gehandicapte viezerik die denkt te mogen spelen met mensen.
arme coraquote:Op donderdag 24 april 2008 20:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Echt ik denk dat Jaap z'n ego groter is dan die van Huub. Alleen vrat die dat vroeger stiekum weg achter zijn PC. Nu hij een podium heeft voelt ie zich superieur. Ik vind het een walgelijk figuur. Het is niet een mens die echt kan genieten. Hij geniet van de ellende van een ander. Het is een sociaal gehandicapte viezerik die denkt te mogen spelen met mensen.
Brian gaat ook mee in het plan van de Febo om hem erin te laten. Vanavond gaat er niemand weg. Terwijl de poort al voor Jaap open stond. Een ander optie is dat Brian werkelijk zo dom is dat ie geen ontslagronde voor Jaap heeft aangevraagd. Net als Huub en Claire.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
Vind ik ook.Bij Japie zie je nooit echte gevoelens,was hij Huub zijn vriend geweest ,dan had hij gisteren gewoon overal leuk bij kunnen zijn.Maar hij moet domme toneelstukjes doen en Brian en Amanda een beetje helpen.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vindt Jaap juist de meest 'normale' daar. (voor zover dat mogelijk is)quote:Op donderdag 24 april 2008 20:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Die toneelstukjes hadden geen enkele meerwaarde voor het spel. Het huwelijk was al gesloten. Wou ie Huub dwingen tot het aanvragen van een scheiding? Ik heb Jaap dan ook nooit als vriend van Huub gezien. Helaas wordt dat keer op keer bevestigd.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind ik ook.Bij Japie zie je nooit echte gevoelens,was hij Huub zijn vriend geweest ,dan had hij gisteren gewoon overal leuk bij kunnen zijn.Maar hij moet domme toneelstukjes doen en Brian en Amanda een beetje helpen.
Dat weet ik wel maar toch maken Huub en Jaap samen de leukste streams/tv momenten. Ongeacht wat je van Jaap denkt/vindt, samen met Huub heeft hij het programma voor een groot deel gedragen. Huub meer dan Jaap, maar toch.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:47 schreef akveor het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel maar toch maken Huub en Jaap samen de leukste streams/tv momenten. Ongeacht wat je van Jaap denkt/vindt, samen met Huub heeft hij het programma voor een groot deel gedragen. Huub meer dan Jaap, maar toch.
Jammer dat Jaap zo'n windvaan is, dat gaat hem de kop kosten.
Nou daar hebben we dan nog veel aan.Hij wil toch ook winnen en mooie tv maken.Jaap gokt steeds net verkeerd en daarom zal hij nooit meer winnen.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:54 schreef Ziet het volgende:
jullie vatten het veel te persoonlijk op.
Jaap zit daar ook niet voor de kat zijn kut, hij speelt gewoon zijn spel.
Jaap heeft het weer op meesterlijke manier voor elkaar gekregen om zich te infiltreren in de B&A groep.
en het zou helemaal mooie tv zijn als ie de 15e dus nog gewoon bij huub zit
dat zie ik niet meer gebeuren . ik snap alleen niet bij br en del zit japio slechter als bij Huub clairequote:Op donderdag 24 april 2008 20:54 schreef Ziet het volgende:
Jaap heeft het weer op meesterlijke manier voor elkaar gekregen om zich te infiltreren in de B&A groep.
Nou, veel moeite heeft Jaap niet moeten doen hoor met dat infiltreren, B&A wilden maar wat graag zijn steun. Maar omdat Jaap (denk ik) in zijn hart toch naar Huub trekt, loopt hij van de één naar de ander en zal NOOIT partij kiezen, ik vind het een lafaard.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:54 schreef Ziet het volgende:
Kan het woord verhaallijn niet meer horen.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:56 schreef BarryK het volgende:
Ok slim, Jaap vertelt nu dus aan B&A dat hij zich niet zo gaat uitspreken vanavond, zodat de verhaallijnen nog open liggen voor aankomende drie weken.
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:54 schreef Ziet het volgende:
Ik vind dat Jaap het spel juist niet goed speelt. Infiltreren? Hoe dan? Je denk toch niet dat het nu nog lukt B en A weg te krijgen?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:54 schreef Ziet het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:54 schreef Ziet het volgende:
Hij houd Claire er heus wel in hoor of het zou van achter moeten.Maar Brian moet Amanda dumpen 15 mei,dan krijgt hij zeker alle stemmen van Amanda fans.Bij Huub maakt het niet uit die heeft alleen zijn eigen fans.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:58 schreef blomst het volgende:
Dan kan Huub dus nu de finale wel vergeten,Claire eruit dan krijgt hij van Brian Amanda en Jaap de minste punten.
Claire er in krijgt hij ook de minste punten van hen, dus Huub hou Claire er maar in, dan heb je nog een kleine kans dat Claire kan winnen.
De enige mogelijkheid die Huub eventueel nog kan hebben is dat hij Claire de minste punten geeft en Claire Huub de meeste. Maar eerder denk ik dat de febo verplicht ook deze keer weer Huub erin te laten. Want geld is geld. Toch JdM?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:58 schreef blomst het volgende:
Dan kan Huub dus nu de finale wel vergeten,Claire eruit dan krijgt hij van Brian Amanda en Jaap de minste punten.
Claire er in krijgt hij ook de minste punten van hen, dus Huub hou Claire er maar in, dan heb je nog een kleine kans dat Claire kan winnen.
hahahaha dan schiet ie mooi mis de huub fans gaan echt niet voor jaap stemmenquote:Op donderdag 24 april 2008 20:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dat Jaap het spel juist niet goed speelt. Infiltreren? Hoe dan? Je denk toch niet dat het nu nog lukt B en A weg te krijgen?Hij had een paar maanden geleden Brian en Amanda moeten wegspelen zoals Huub voorstelde. Want Jaap zal nooit winnen van Brian en Amanda. Zijn misrekening is dat hij denkt dat de Huub fans zulke grote B en A haters zijn dat ze voor hem zullen stemmen als ie Huub heeft gewipt. (Mocht dat al lukken op de 15de) Verder mis ik mis gewoon een menselijk aspect.
Dat zal Jaap nooit doen.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij houd Claire er heus wel in hoor of het zou van achter moeten.Maar Brian moet Amanda dumpen 15 mei,dan krijgt hij zeker alle stemmen van Amanda fans.Bij Huub maakt het niet uit die heeft alleen zijn eigen fans.
Precies... en doe maar een vluggertje dit keer... het is gewoon te nep zonder Jaap op de ontslagstoel.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
Goed, genoeg geneuzel. Kom maar op met die nep ontslagronde, duurt nu al lang genoeg.
+1quote:Op donderdag 24 april 2008 21:03 schreef BarryK het volgende:
Ricardo zegt dat hij gaat kotsen als Jaap die pissebed eet.
Het lijkt mij juist slimmer om zoveel mogelijk punten aan Claire te geven. Claire zal het toch niet redden in de finale. Door haar alle punten te geven, gaan die dus 'down the drain' en werken niet meer tegen je. Als Huub die punten niet aan Clare geeft, komen ze bij een tegenstander terecht.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:01 schreef akveor het volgende:
[..]
De enige mogelijkheid die Huub eventueel nog kan hebben is dat hij Claire de minste punten geeft en Claire Huub de meeste. Maar eerder denk ik dat de febo verplicht ook deze keer weer Huub erin te laten. Want geld is geld. Toch JdM?
Een pissebed.......how tastefull. Mogen we eerst getuige zijn van een paardenpiemelafrukkende Brian, nu vreet Jaap een pissebed op. Nivootje hè?quote:
Het punt is dat Jaap, Amanda en Brian Huub weinig punten gaan geven, en hij of Claire eruit gaat.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist slimmer om zoveel mogelijk punten aan Claire te geven. Claire zal te toch niet redden in de finale. Door haar alle punten te geven, gaan die dus 'down the drain' en werken niet meer tegen je. Als Huub die punten niet aan Clare geeft, komen ze bij een tegenstander terecht.
En niet te vergeten dat 'blijspel' van gisterenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een pissebed.......how tastefull. Mogen we eerst getuige zijn van een paardenpiemelafrukkende Brian, nu vreet Jaap een pissebed op. Nivootje hè?![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:08 schreef Borga het volgende:
Gaat een mooie tv uitzending worden. Jaap vreet een pissebed en Bwian masturbeert een paard.
Ja en dan zit ie zelf thuis omdat de andere 3 hem de minste punten geven en aan Claire meer dan aan hem. Die achterstand hoopt ie met sms weer in te halen. Hij heeft geen andere keus doordat Jaap ws weinig punten geeft.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist slimmer om zoveel mogelijk punten aan Claire te geven. Claire zal het toch niet redden in de finale. Door haar alle punten te geven, gaan die dus 'down the drain' en werken niet meer tegen je. Als Huub die punten niet aan Clare geeft, komen ze bij een tegenstander terecht.
dus dattequote:Op donderdag 24 april 2008 21:02 schreef marky het volgende:
Er is er maar een daar die het spel speelt en dat is de redaktie de rest zijn gewoon poppetjes waar mee geschoven wordt over het bord.
'navond BSOL.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist slimmer om zoveel mogelijk punten aan Claire te geven. Claire zal te toch niet redden in de finale. Door haar alle punten te geven, gaan die dus 'down the drain' en werken niet meer tegen je. Als Huub die punten niet aan Clare geeft, komen ze bij een tegenstander terecht.
Ze gaan eerst de glazen deuren panseren, en daarna het meubulair verankeren zodat een of ander kwaad figuur er straks niet mee begint te smijten ^^quote:Op donderdag 24 april 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
Goed, genoeg geneuzel. Kom maar op met die nep ontslagronde, duurt nu al lang genoeg.
Hoeveel vliegjes en ander gespuis krijgt een mens jaarlijks ook alweer binnen?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:14 schreef Dementor het volgende:
Rachel denkt dat Jaap van 1 pissebed ziek gaat worden.
Een kotsende Ricardo komt er ook nog bij...quote:Op donderdag 24 april 2008 21:08 schreef Borga het volgende:
Gaat een mooie tv uitzending worden. Jaap vreet een pissebed en Bwian masturbeert een paard.
Waarom denk je dat ze meelezen?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:02 schreef marky het volgende:
Er is er maar een daar die het spel speelt en dat is de redaktie de rest zijn gewoon poppetjes waar mee geschoven wordt over het bord.
Logisch... Huub moet in de waan blijven dat hij met Jaap naar de finale gaat. Iedereen wwet al beter behalve Huub lijkt het. En dat begrijp ik gewoon niet. Net als deze onlogische ontslagronde. Niemand verteld mij meer dat Jaap aan Huub's kant staat of heeft gestaan. Met B en A weer als lachende derde. Ik word daar gewoon niet goed van.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:56 schreef BarryK het volgende:
Ok slim, Jaap vertelt nu dus aan B&A dat hij zich niet zo gaat uitspreken vanavond, zodat de verhaallijnen nog open liggen voor aankomende drie weken.
Godverdomme, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 24 april 2008 21:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een kotsende Ricardo komt er ook nog bij...
Chique en smaakvolquote:Op donderdag 24 april 2008 21:08 schreef Borga het volgende:
Oh wat spannend.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:17 schreef Mokum020 het volgende:
Aha...op de bank...dus de fake ontslagronde kan beginnen...!
Het aantal weet ik niet, geen zin om te googlen. Ik weet wel dat het voornamelijk om spinnen gaat. Bon appetit, maar wat niet weet deert niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:15 schreef mootie het volgende:
Hoeveel vliegjes en ander gespuis krijgt een mens jaarlijks ook alweer binnen?
Wat is daar spannend aan dan?quote:
Ach gossie mag ze ook nog een keer haar liefde voor Huub verklaren. Ik hoop dat ze hem eruit stemt maar zelfs dat is teveel gevraagd.quote:
Het was een ironische post.quote:
Er komt zo weer een andere verdeling hoor.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie toch wat spanning op de gezichten van de bewoners.
Ja dat weet ik. Vond het al zo wonderlijk dat Brian en amanda ineens aan het zoenen waren zomaar in het openbaar juist nadat we vanmiddag weer eens onze twijfels hadden geuit over de geaardheid van Brian.quote:
Eens. We krijgen dus niets van het persoon Jaap te zien zo. Mag hij zo snel mogelijk weg?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:08 schreef akveor het volgende:
Jaap zegt dat ie nog 1100CP heeft. Zieleppot.
OTquote:Op donderdag 24 april 2008 21:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach gossie mag ze ook nog een keer haar liefde voor Huub verklaren. Ik hoop dat ze hem eruit stemt maar zelfs dat is teveel gevraagd.
Owkeeeej, dan begrijpen we elkaar (voor het eerst).quote:Op donderdag 24 april 2008 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
Het was een ironische post.
Ik bedoel dus juist dat het helemaal niet spannend is, omdat Huub en Claire elkaar er toch wel inlaten.
Dumdumdumdum........ik heb het niet meer. Heb jij nog pammetjes?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:26 schreef Mokum020 het volgende:
Ik hou het niet meer hier!
Brrrrrrrrrr.......................spannend!
Stom dat die andere dat dan altijd gepikt hebben.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik kots op de redactie om al die maanden dat scorum niet op die stoel neer gezet te hebben daarom zijn ze zo arrogant
Nee...slik net de laatste!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dumdumdumdum........ik heb het niet meer. Heb jij nog pammetjes?
Bergenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dumdumdumdum........ik heb het niet meer. Heb jij nog pammetjes?
Ach gut, dan nu zeker een breek in de ontslagronde?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:31 schreef beequeen het volgende:
BREAKING NEWS tijdens deze ijzingwekkende ontslagronde: Amanda's nepwimper is losgelaten, wie belt 112?
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:31 schreef akveor het volgende:
Huub als laatste dus..... nog even een TV momentje over de rug van Claire maken.
Slik ze maar lekker zelf, je zult ze nodig hebben. Brian gaat uitleggen waarom hij Claire wegstemt.quote:
Ik denk dat je niet eens op jezelf mag stemmen.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:29 schreef akveor het volgende:
Huub die maakt het nog even Fake spannend door ook op Claire te stemmen.
Huub stemt Claire weg hoor. Brian heeft aangekondigd dat de ontslagronde van vandaag schokkend zal zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:32 schreef avonne het volgende:
oh, help ! Mis ik bijna de o zo spannende ontslagronde, die van er op of er onder
Kan ik veilig de streams aanzetten? Geen slabek-alert of zoiets?
Wat moet hij dan weglopen?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:31 schreef akveor het volgende:
Huub als laatste dus..... nog even een TV momentje over de rug van Claire maken.
Je kunt ook geen stem uitbrengen.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:33 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet eens op jezelf mag stemmen.
Logisch, inspelen op de zwaktepunten (het familie uitschelden) van Huub.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:34 schreef Dementor het volgende:
Ah ratje begint direct over de moeder van Huub.
Neequote:Op donderdag 24 april 2008 21:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Een handjevol kun je toch wel missen?
oh, oke, dus volgende week kunnen we ook Brian zalvend horen uitleggen dat het zijn idee was en dat Flens het gestolen heeftquote:Op donderdag 24 april 2008 21:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub stemt Claire weg hoor. Brian heeft aangekondigd dat de ontslagronde van vandaag schokkend zal zijn.
Nope, in de keuze voor iemand op de stoel moet je je stem uitbrengen....quote:
paardenrukker stront slet kaashoer achter elkaarquote:Op donderdag 24 april 2008 21:36 schreef tony38 het volgende:
kaashoer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kopkaas
Claire zit toch op de stoel?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:34 schreef Dementor het volgende:
Ah ratje begint direct over de moeder van Huub.
Jammer dat Amanda het denkt te moeten herhalen.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
Sterke monoloog van Brian, ik zat gewoon hardop te applaudiseren hier.
De opbouw is minder sterk, ze maakt soms zinnen niet af.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jammer dat Amanda het denkt te moeten herhalen.
Maakt toch niet uit, Huub is de hoofdschuldige, no matter what. Kutkabouter ook.quote:
Lik maar aan me.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kun je wat Prosac missen? Het is hard nodig hier!
1 maar?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:37 schreef akveor het volgende:
Ja Brian wrijf het er maar in dat Huub ook jouw (Claire's) puntje nodig heeft. Heb je Flens al een beurt gegeven?
Het lijkt DGK welquote:Op donderdag 24 april 2008 21:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
paardenrukker stront slet kaashoer achter elkaar![]()
heb je voor mij ook wat trek die snol en verrotte rat niet meerquote:Op donderdag 24 april 2008 21:38 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda zet ik even op mute...
*slaat pammetje naar binnen*
Ik wil ook een pammetjequote:Op donderdag 24 april 2008 21:38 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda zet ik even op mute...
*slaat pammetje naar binnen*
Ik ook niet, ik denk dat ik maar even aan Prosac ga likkenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
heb je voor mij ook wat trek die snol en verrotte rat niet meer
Zou Flens samenwerken met Fries?quote:
logisch? ik kan het niet volgen.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Logisch, inspelen op de zwaktepunten (het familie uitschelden) van Huub.
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:41 schreef SHE het volgende:
waarschijnlijk heeft Flens net zo'n grote lul als Fries.
Moet haast wel, want Brian doet het niet voor mindah.
Dat zijn moeder maar mag lijen voor elke seconde dat ze die nageboorte in leven heeft weten te houden.
*spuugt *
Echt niet, dan graaft hij zijn eigen graf. Laat Huub maar lekker zijn zegje doen en alles zal "rech kom."quote:Op donderdag 24 april 2008 21:40 schreef grazygirl het volgende:
het zou zo maar kunnen dat huub claire er uit moet stemmen daardoor zoveel stemmen verliest en er ook snel uit zal knallen dan hebben rat en snol vrij spel
Dus niet...ze blijft gewoon. Is Huub dan dom in dit geval? Ik vind zijn argumenten best aardig..quote:Op donderdag 24 april 2008 21:45 schreef chufi het volgende:
Als Huub slim is stemt haar er uit om haar te behoeden voor de laatste maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |