abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58287008
Brian verdraait het dat Huub meekwam met Jaap toen Brr met Jaap wou spreken.
pi_58287010
Jaap en Huub samen waren leuk toen er nog vertrouwen was.....helaas zullen we dat niet meer zien...Jaap is vastgeklonken aan B&A...weet ik zeker anders zouden ze nu niet opeens zeggen dat ze Jaap erin zullen houden
Hangplek voor vrije gedachten
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2008 @ 20:53:50 #103
135305 beequeen
Lost.
pi_58287024
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:47 schreef akveor het volgende:

Echt ik denk dat Jaap z'n ego groter is dan die van Huub. Alleen vrat die dat vroeger stiekum weg achter zijn PC. Nu hij een podium heeft voelt ie zich superieur. Ik vind het een walgelijk figuur. Het is niet een mens die echt kan genieten. Hij geniet van de ellende van een ander. Het is een sociaal gehandicapte viezerik die denkt te mogen spelen met mensen.
Dat weet ik wel maar toch maken Huub en Jaap samen de leukste streams/tv momenten. Ongeacht wat je van Jaap denkt/vindt, samen met Huub heeft hij het programma voor een groot deel gedragen. Huub meer dan Jaap, maar toch.
Jammer dat Jaap zo'n windvaan is, dat gaat hem de kop kosten.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58287049
jullie vatten het veel te persoonlijk op.
Jaap zit daar ook niet voor de kat zijn kut, hij speelt gewoon zijn spel.

Jaap heeft het weer op meesterlijke manier voor elkaar gekregen om zich te infiltreren in de B&A groep.
en het zou helemaal mooie tv zijn als ie de 15e dus nog gewoon bij huub zit
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_58287067
CL air E 'ha ha't' vrolijk verder
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_58287070
oooo Jaap gunt Huub geen punten als hij de meeste van claire kan krijgen en bij rat dan ik neem aan dat del ook de meeste AAN RAT GEEFT EN ANDERS OM dus blijft toch het zelfde hooor die 2 ratten zo erug slijmennnnnn
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2008 @ 20:55:35 #107
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_58287073
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:53 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat weet ik wel maar toch maken Huub en Jaap samen de leukste streams/tv momenten. Ongeacht wat je van Jaap denkt/vindt, samen met Huub heeft hij het programma voor een groot deel gedragen. Huub meer dan Jaap, maar toch.
Jammer dat Jaap zo'n windvaan is, dat gaat hem de kop kosten.
jaap
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2008 @ 20:55:43 #108
128220 Peter6000
pi_58287076
Daar spreekt Jaap hardop uit, dat hij liever Claire in de finale heeft dan Huub.
pi_58287096
Ok slim, Jaap vertelt nu dus aan B&A dat hij zich niet zo gaat uitspreken vanavond, zodat de verhaallijnen nog open liggen voor aankomende drie weken.
pi_58287111
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:54 schreef Ziet het volgende:

Jaap heeft het weer op meesterlijke manier voor elkaar gekregen om zich te infiltreren in de B&A groep.
Nou daar hebben we dan nog veel aan.Hij wil toch ook winnen en mooie tv maken.Jaap gokt steeds net verkeerd en daarom zal hij nooit meer winnen.
pi_58287121
quote:

dat zie ik niet meer gebeuren . ik snap alleen niet bij br en del zit japio slechter als bij Huub claire
pi_58287145
quote:

Nou, veel moeite heeft Jaap niet moeten doen hoor met dat infiltreren, B&A wilden maar wat graag zijn steun. Maar omdat Jaap (denk ik) in zijn hart toch naar Huub trekt, loopt hij van de één naar de ander en zal NOOIT partij kiezen, ik vind het een lafaard.
pi_58287148
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:56 schreef BarryK het volgende:
Ok slim, Jaap vertelt nu dus aan B&A dat hij zich niet zo gaat uitspreken vanavond, zodat de verhaallijnen nog open liggen voor aankomende drie weken.
Kan het woord verhaallijn niet meer horen.
pi_58287151
Dan kan Huub dus nu de finale wel vergeten,Claire eruit dan krijgt hij van Brian Amanda en Jaap de minste punten.
Claire er in krijgt hij ook de minste punten van hen, dus Huub hou Claire er maar in, dan heb je nog een kleine kans dat Claire kan winnen.
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2008 @ 20:58:44 #115
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_58287155
quote:

Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  donderdag 24 april 2008 @ 20:59:48 #116
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58287174
quote:

Ik vind dat Jaap het spel juist niet goed speelt. Infiltreren? Hoe dan? Je denk toch niet dat het nu nog lukt B en A weg te krijgen? Hij had een paar maanden geleden Brian en Amanda moeten wegspelen zoals Huub voorstelde. Want Jaap zal nooit winnen van Brian en Amanda. Zijn misrekening is dat hij denkt dat de Huub fans zulke grote B en A haters zijn dat ze voor hem zullen stemmen als ie Huub heeft gewipt. (Mocht dat al lukken op de 15de) Verder mis ik mis gewoon een menselijk aspect.
pi_58287190
rat , denk eens na debiel Huub gaat net als jij nergens heen eikel
pi_58287195
quote:

Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2008 @ 21:01:06 #120
135305 beequeen
Lost.
pi_58287211
Goed, genoeg geneuzel. Kom maar op met die nep ontslagronde, duurt nu al lang genoeg.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58287220
Jaap: wat krijg ik als ik 'm opeet.
Brian: twintig contactpunten
Brr gaat punten pakken
pi_58287223
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:58 schreef blomst het volgende:
Dan kan Huub dus nu de finale wel vergeten,Claire eruit dan krijgt hij van Brian Amanda en Jaap de minste punten.
Claire er in krijgt hij ook de minste punten van hen, dus Huub hou Claire er maar in, dan heb je nog een kleine kans dat Claire kan winnen.
Hij houd Claire er heus wel in hoor of het zou van achter moeten.Maar Brian moet Amanda dumpen 15 mei,dan krijgt hij zeker alle stemmen van Amanda fans.Bij Huub maakt het niet uit die heeft alleen zijn eigen fans.
pi_58287225
Komt dat beestje uit Amanda dr pruik?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 24 april 2008 @ 21:01:43 #124
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58287226
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:58 schreef blomst het volgende:
De enige mogelijkheid die Huub eventueel nog kan hebben is dat hij Claire de minste punten geeft en Claire Huub de meeste. Maar eerder denk ik dat de febo verplicht ook deze keer weer Huub erin te laten. Want geld is geld. Toch JdM?
Op donderdag 24 april 2008 20:59 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik vind dat Jaap het spel juist niet goed speelt. Infiltreren? Hoe dan? Je denk toch niet dat het nu nog lukt B en A weg te krijgen? Hij had een paar maanden geleden Brian en Amanda moeten wegspelen zoals Huub voorstelde. Want Jaap zal nooit winnen van Brian en Amanda. Zijn misrekening is dat hij denkt dat de Huub fans zulke grote B en A haters zijn dat ze voor hem zullen stemmen als ie Huub heeft gewipt. (Mocht dat al lukken op de 15de) Verder mis ik mis gewoon een menselijk aspect.
hahahaha dan schiet ie mooi mis de huub fans gaan echt niet voor jaap stemmen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')