Ik zou het zo gezegt kunnen hebben.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:19 schreef noekje het volgende:
Ik vond die zonder komma's en waar de gemeente is omgekoopt leuker!
Heb jij de link nog die je vanmiddag hier plaatste van Brian en het paard.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou het zo gezegt kunnen hebben.
Wat is zij nu aan het doen?quote:
dankquote:Op donderdag 24 april 2008 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video/188505
En zoals Beequeen al zei: Kijken op eigen risico.
Thanksquote:Op donderdag 24 april 2008 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zal de mod even over moeten nadenken, goed gedaan.
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb jij de link nog die je vanmiddag hier plaatste van Brian en het paard.
En toch blijf ik erbij Japie en huub samen is altijd leuk.Wat jammer dat Jaap zo Brian moet helpen dat heeft een hoop verziekt.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:31 schreef noekje het volgende:
Huub legt Jaap uit hoe de droger werkt. Jaap gebruikte voorheen de sauna als droger.
Best slim toch?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:31 schreef noekje het volgende:
Huub legt Jaap uit hoe de droger werkt. Jaap gebruikte voorheen de sauna als droger.
Ik vind ze altijd wel vertederend samen, door het contrast voornamelijk. Die kleine die dan die grote helpt. Schattig!quote:Op donderdag 24 april 2008 20:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En toch blijf ik erbij Japie en huub samen is altijd leuk.Wat jammer dat Jaap zo Brian moet helpen dat heeft een hoop verziekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |