welk argument heeft hij dan om haar eventueel wel weg te stemmen?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft zogenaamd tot vanmiddag aan toe getwijfeld met zijn beslissing.
Maar ach, hij brengt het wel leuk.
Ik had het erg dom gevonden, maar toch had ik het verwacht (gepushed foor Talpaquote:Op donderdag 24 april 2008 21:48 schreef jassy het volgende:
Had je anders verwacht?
Volgens hem dat er dan 1 speler minder is, en na 15 mei weer 1 speler minder: en dat maakt de kans 1 op 3.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:49 schreef avonne het volgende:
[..]
welk argument heeft hij dan om haar eventueel wel weg te stemmen?
Flens is een vent of heeft zo'n grote cl......?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, ik hoor net dat ze net zo'n grote heeft, dus ze kan het alleen af
idd, as if.. wie moet Huub dan neuken, Jaap? Rachel?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft zogenaamd tot vanmiddag aan toe getwijfeld met zijn beslissing.
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:53 schreef Ziet het volgende:
hehehe Huub: jouw gezicht sprak gister boekdelen, het stond zelfs ind e telegraaf
Ze schijnt een grote l te hebbenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Flens is een vent of heeft zo'n grote cl......?![]()
Claire blijft, Huub heeft mooi gesproken. Amanda begint binnen een paar minuten te tetteren. Ik zet daar al mijn ceepees op in.
Bedankt Barry.![]()
OT: Ik moet even goed nadenken over je ava.....een zeef/douchekop met?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:53 schreef akveor het volgende:
Hallo.... mag Claire ook nog even? Regie!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |