Wanneer komt de volgende meeting? Die moet je toch ff voor ons organiseren.quote:
Tot morgen weer!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:10 schreef peristilius het volgende:
Of zn moeder ontvoeren!
Anyhow, ik vertrek zo uit mn apartementje en ben vanavond om 00:10 als het goed is weer in Nederland, tabee.
En bij z'n (ouwe) werk: http://streetwisedirectdialogue.nl/het_team.php, staat ie niet meer als systeembeheerder terwijl dat via Google wel nog zo is.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:00 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen, ik vind trouwens dat we een soort van zoekactie moeten gaan starten naar Tain. Nu heb ik ook al vernomen dat hij sowieso niet meer verschijnt op MSN en nog wat meer sites waar hij eerst altijd wel was. Ik weet het niet, ik gun het de kerel als hij een nieuw leven heeft gevonden want dat had hij ook wel nodig... maar ik wil ook wel even weten of het hem allemaal nog wel goed afgaat.
Of loop ik nu te stoken?
PM me anders zijn mailadres. Die heb ik niet, of staat die gewoon in zijn FOK!profiel?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:09 schreef Poit het volgende:
Zal zo tijdens m'n pauze de jongeman een mailtje sturen. Ben ook wel benieuwd waar hij uithangt.
Nopequote:Op vrijdag 25 april 2008 12:03 schreef Poit het volgende:
Inderdaad.. Hij had een paar weken vakantie, ging bij z'n nieuwe baan beginnen en sindsdien niet meer gezien..
Over een half uurtje even wat leuks in elkaar dichten voor hem. Nog dingen die ik hem moet vermelden?
Even wat anders Bernie, GTA al binnen bij Le Díxón's?
Nog niet joh? Prutszaakquote:
Mijn dank is groot. Laat maar weten als je iets hoort.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Nog niet joh? Prutszaak
Maaruuh, heb Tain een klein berichtje gestuurd namens ons allen.
Dat is vanwege dat gehele gezeik met Danny en het meelezen van de PM's dat nu gaande is op FOK! Zeker onder een steen geleefd?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:50 schreef Poit het volgende:
Nope...
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Huh?
Stukkie kauwgomquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:30 schreef Laniboekje het volgende:
Echte bouwvakster ja! Strakjes ook nog plintjes opnieuw bevestigen, er heeft er een losgelaten maar we hebben geen montagekit in huis. Althans, ik kan het niet vinden.
Hoi allemaalquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:00 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen, ik vind trouwens dat we een soort van zoekactie moeten gaan starten naar Tain. Nu heb ik ook al vernomen dat hij sowieso niet meer verschijnt op MSN en nog wat meer sites waar hij eerst altijd wel was. Ik weet het niet, ik gun het de kerel als hij een nieuw leven heeft gevonden want dat had hij ook wel nodig... maar ik wil ook wel even weten of het hem allemaal nog wel goed afgaat.
Of loop ik nu te stoken?
Tain!quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoi allemaal
Zag het berichtje van Poit op mijn Hyves dus vandaar dat ik even mijn 'gezicht' laat zien
Gaat tegenwoordig helemaal prima en dat ik bij Streetwise ben weg gegaan is eigenlijk het beste wat ik had kunnen doen. Nieuwe baan bevalt heel erg goed, ik heb er alleen geen toegang meer tot fok en je hebt gezien waar het toe geleid heeft. Mis het eigenlijk ook niet meer (jullie wel, maak je maar geen zorgen) en besteed een stuk minder tijd op internet. Misschien straks weer wat meer, want ik mag weer onder het mes(weer linkerknie maar nu binnenste kruisband, knieschijf, etc) en misschien ga ik daardoor weer wat meer gamen... Mijn consoles zijn al meer dan een half jaar niet aangeweest voor een spelletje en ik ben zelfs compleet gestopt met WoW
Ieder geval wil ik wel mijn excuses aanbieden aan de mensen van games.fok dat ik zo plots verdwenen was zonder een woord te zeggen, dus bij deze: Excuses en ik ben een eikel voor deze actie
Tainquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoi allemaal
Zag het berichtje van Poit op mijn Hyves dus vandaar dat ik even mijn 'gezicht' laat zien
Gaat tegenwoordig helemaal prima en dat ik bij Streetwise ben weg gegaan is eigenlijk het beste wat ik had kunnen doen. Nieuwe baan bevalt heel erg goed, ik heb er alleen geen toegang meer tot fok en je hebt gezien waar het toe geleid heeft. Mis het eigenlijk ook niet meer (jullie wel, maak je maar geen zorgen) en besteed een stuk minder tijd op internet. Misschien straks weer wat meer, want ik mag weer onder het mes(weer linkerknie maar nu binnenste kruisband, knieschijf, etc) en misschien ga ik daardoor weer wat meer gamen... Mijn consoles zijn al meer dan een half jaar niet aangeweest voor een spelletje en ik ben zelfs compleet gestopt met WoW
Ieder geval wil ik wel mijn excuses aanbieden aan de mensen van games.fok dat ik zo plots verdwenen was zonder een woord te zeggen, dus bij deze: Excuses en ik ben een eikel voor deze actie
Och arme jongen.. Misschien neem Sharkdoggie je wel mee als je het lief vraagtquote:Op zondag 27 april 2008 19:59 schreef peristilius het volgende:
Morgen weer werken, ben alweer bijna vergeten dat ik net een week vakantie heb gehad.
quote:Op zondag 27 april 2008 22:57 schreef peristilius het volgende:
Mja, mijn mannelijkheid is ook wel een te grote bedreiging voor je.
Heb nog steeds niet de tijd gehad het goed te spelen, ga zo echt beginnen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:21 schreef MartialArd het volgende:
Lol @ hype... GTA IV een tien laat me niet lachen het is een 8 waard, meer geef ik het niet! De auto's rijden kut en onrealistisch, Nico loopt als een aap, het is veel te snel nacht en dag... Dat zijn mijn complaints, en ik erger me aan elke daarvan.
Kijken of het langer leuk blijft! Denk het niet, maar ach... De extraatjes in mijn Limited Edition zijn cool
De auto's rijden realistischer dan ooit, voelen lekker, goed verschil tussen de auto's en vrij logische physics. Dat je je ergert aan de dag en nacht wisseling kan ik me ook al bijna niet voorstellen. Je klinkt gewoon een beetje als een bitch.quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:21 schreef MartialArd het volgende:
Lol @ hype... GTA IV een tien laat me niet lachen het is een 8 waard, meer geef ik het niet! De auto's rijden kut en onrealistisch, Nico loopt als een aap, het is veel te snel nacht en dag... Dat zijn mijn complaints, en ik erger me aan elke daarvan.
Kijken of het langer leuk blijft! Denk het niet, maar ach... De extraatjes in mijn Limited Edition zijn cool
Je bent zeker maar weer verder gegaan met WOWquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:21 schreef MartialArd het volgende:
lolquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je bent zeker maar weer verder gegaan met WOW
Vet!quote:Op zondag 4 mei 2008 11:37 schreef mordradead het volgende:
je krijgt ook een mewto kaart
Doe assasins creedquote:Op zondag 4 mei 2008 15:03 schreef mschol het volgende:
iemand die nog een leuk spel weet voor een nieuw aangekocht systeem?
gaat om een amd 6000+ X2, 8800GT (512MB), 4GB DDR2
ik heb o.a. FSX, STALKER, CoD4 al geprobeerd... (wat allemaal prima lukt op 1280x1024 op max)
Crysis zal die instellingen niet aankunnen...
maar ben nog even opzoek naar wat extra benchmark/test spul aangezien HL2: Lost coast met alles max (1280x1024, max detail , max AA, max AF) wat artifacts/corruptie gaf in de textures (en de kaart zelf is ongveer 55 graden, als ik smartdoctor moet geloven)
Mwoa:quote:
quote:Minimale systeemeisen:
* Besturingssysteem: Windows XP / Vista
* Processor: Dual core processor 2.6 GHz Intel Pentium D of AMD Athlon 64 X2 3800+
* RAM: 2 GB geheugen
* Videokaart: 256 MB DirectX 10.0 videokaart of DirectX 9.0 kaart met Shader Model 3.0 of hoger
* Geluidskaart: DirectX 9.0 of 10.0 geluidskaart (5.1 geluidskaart aanbevolen)
* Hard Drive ruimte 12 GB
* Ondersteunde videokaarten: ATI RADEON X1300-1950 / HD 2000 / 3000 series NVIDIA GeForce 6600-6800 / 7 / 8 / 9 series
Aanbevolen systeemeisen:
* Processor: Intel Core 2 Duo 2.2 GHz of AMD Athlon 64 X2 4400+
* RAM: 3 GB geheugen
* Videokaart: 512 MB Videogeheugen
ik merk net dat Company of heroes ook een lekkere druk legt op het systeem...quote:Op zondag 4 mei 2008 22:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ass Creed is best zwaar, vooral als je AA lekker opendraait.
Je native res is 1280x1024quote:Op zondag 4 mei 2008 15:03 schreef mschol het volgende:
ik heb o.a. FSX, STALKER, CoD4 al geprobeerd... (wat allemaal prima lukt op 1280x1024 op max)
yup, native res is idd 1280x1024, anders had ik em idd omhooggeschroefd.. (heb een syncmaster 940bf)quote:Op maandag 5 mei 2008 02:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Je native res is 1280x1024Anders moet je die omhoog schroeven
vrij hieroquote:Op maandag 5 mei 2008 09:57 schreef Poit het volgende:
Goedemorgen allemaal?
Iedereen weer aan de noeste arbeid of zijn we nog vrij vandaag?
Aan het "werk"quote:Op maandag 5 mei 2008 09:57 schreef Poit het volgende:
Goedemorgen allemaal?
Iedereen weer aan de noeste arbeid of zijn we nog vrij vandaag?
Haha, ja, hier is het ook nog erg rustig.. Had liever lekker in het zonnetje gezeten vandaag..quote:
iddquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:44 schreef taart het volgende:
we zaten ook echt in een shoarmazaak bier drinkwedstrijdjes te houden met een vaste stamgast, classic
Het mag in die donerzaak eigenlijk ook niet hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:21 schreef mordradead het volgende:
Bij mijn favo donertent hier mag er geen bier worden verkocht maar als je er naar vraagt schuiven ze in de koelkast rijen colablikjes enzo opzij en halen ze erachter bier vandaan
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het mag in die donerzaak eigenlijk ook niet hoorMaar goed, het was wel lekker
We hebben ook nog 100 meter gereden bij iemand (een onbekende vader) in de auto. Dat was een held. Ik bedoel, wie neemt er nou 4 bezopen jongeren rond 23:30 mee in de auto
Een mooie nieuwe auto ook nog.
Goedzo Bernie! je begint het al te leren!quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het mag in die donerzaak eigenlijk ook niet hoorMaar goed, het was wel lekker
We hebben ook nog 100 meter gereden bij iemand (een onbekende vader) in de auto. Dat was een held. Ik bedoel, wie neemt er nou 4 bezopen jongeren rond 23:30 mee in de auto
Een mooie nieuwe auto ook nog.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:42 schreef mordradead het volgende:
Zit ik net te surfen op internet vind ik allemaal naaktfoto's van Bernie, Taart 2 onbekende jongens en een man in een auto
och, als je van 9:00 tot 12:30 in de zon gaat liggen lukt het vast wel hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:44 schreef peristilius het volgende:
Ik krijg niet eens de kans om te verbranden, vandaag weer van 13:00 tot 20:00 werken.
Mwah, heb al wat zon gehad op kreta, verbrand niet zo snel meer van die laffe zon hier denk ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:16 schreef Poit het volgende:
[..]
och, als je van 9:00 tot 12:30 in de zon gaat liggen lukt het vast wel hoor
En ik had even een daagje lekker vrij
[PC] 3 - Waar Spanky zijn S.T.A.L.K.E.R.-liefde doet geldenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Waar blijft die fucking GRID PC demo.
(ik kan nergens anders terecht om dit te vragen)
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
[PC] 3 - Waar Spanky zijn S.T.A.L.K.E.R.-liefde doet gelden
Shoe!![]()
Ja, dat kan ik me voorstellen. Hoe was Istanbul trouwens?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Yup yup. Tentamenleren + lekker weer = slechte combo
Een kleine meevaller heb je al.. Het is hier nu al slecht weerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:22 schreef Laniboekje het volgende:
Dag lieve GAM SC'ertjes!
Ik leef ook nog. Veel gewerkt de afgelopen dagen, inclusief het weekend. Zit nu ook weer op kantoor, morgen cursus, donderdag werken en dan heb ik vrijdag eindelijk vrij en wordt het weer slecht weer. Just my luck...
Je was toevallig niet in Delft??quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:05 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb vandaag dus de BHV-cursus gehad met brandjes blussen e.d. Waren leuke steekvlammen door het verradelijke windje dat er stond. Maar ik ben netjes geslaagd.
Wat heeft Lani nou in Delft te zoeken?quote:
Je bent echt een vieze geniepige lurkert he?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat heeft Lani nou in Delft te zoeken?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat heeft Lani nou in Delft te zoeken?
Echt, overal waar ik post is Roy wel te vinden!quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je bent echt een vieze geniepige lurkert he?
Komt vast door je sexy avatarquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Echt, overal waar ik post is Roy wel te vinden!
Je hebt gewoon goeie smaak waardoor je in dezelfde topics postquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Echt, overal waar ik post is Roy wel te vinden!
crysis uitspelen, en mits nodig verslag school afrondenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:39 schreef Poit het volgende:
Goedemorgen deze morgen. Heeft er iemand nog grootse plannen voor dit weekend? Het is per slot van rekening alweer donderdag, het aftellen naar het weekend is begonnen
Is Crysis een beetje leuk om te spelen of is het pure grafische krachtpatserij?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
crysis uitspelen, en mits nodig verslag school afronden
tot de mijn vind ik het prima te spelen.over het stuk in de mijnen heb ik een beetje een twijfel gevoelquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Is Crysis een beetje leuk om te spelen of is het pure grafische krachtpatserij?
Raymanquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:36 schreef Poit het volgende:
Ok, ach, mijn pctje trekt al die zooi niet meer joh
* Poit gaat Quake I nog maar een keer zoeken![]()
[ afbeelding ]
Ja ja, wrijf het er maar in.. Ik hoop dat je geniet van de regenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:04 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes. Ik heb nu al weekend.
Welke regen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja ja, wrijf het er maar in.. Ik hoop dat je geniet van de regen
Je gaat me niet vertellen dat het in het stomme Brabant droog is he!! Ik kan hier bijna zwemmen...quote:
Idd, praaaachtig weer (nouja geen regen dan toch) hier in omgeving Breda. As alwaysquote:
Poit... Brabant is droog!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat het in het stomme Brabant droog is he!! Ik kan hier bijna zwemmen...
Oeh trouwens.. M'n autotje begint nu echt heel slecht te worden.. Binnenkort toch maar eens zoeken naar een vervanger..
Uhuh! Doen we goed. Het is geen prachtig weer, maar er is ook geen regen. Geen reden tot klagen! Zeg Rossdale, wanneer ga ik jou een keer tegen het lijf lopen in Breda of kom je nooit in de stad?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Idd, praaaachtig weer (nouja geen regen dan toch) hier in omgeving Breda. As always
Ha-ha!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:08 schreef peristilius het volgende:
Nou, ik ga zo lekker door de regen naar mn werk fietsen, is ook heel leuk.
Wacht maar, alle regen hier komt ook nog wel jullie kant op, is het niet vandaag dan is het wel morgen!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Uhuh! Doen we goed. Het is geen prachtig weer, maar er is ook geen regen. Geen reden tot klagen! Zeg Rossdale, wanneer ga ik jou een keer tegen het lijf lopen in Breda of kom je nooit in de stad?
Ik ben regelmatig in het centrum hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Uhuh! Doen we goed. Het is geen prachtig weer, maar er is ook geen regen. Geen reden tot klagen! Zeg Rossdale, wanneer ga ik jou een keer tegen het lijf lopen in Breda of kom je nooit in de stad?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig in het centrum hoorIk denk alleen echt niet dat ik je zou herkennen op straat.
Moeten we toch maar eens afspreken met uitgaan ofzo, zo schiet het niet erg op inderdaad
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:06 schreef mordradead het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw lekker chillen dacht het wel
Pas maar op, de bui komt je kant opquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:06 schreef mordradead het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw lekker chillen dacht het wel
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:23 schreef koei het volgende:
Wat is er sowieso erg aan een deukje in een auto? Tuurlijk zonder deukje is de auto mooier, maar echt last heb je er meestal ook niet van...
Maar goed, ik rijd in een donker groene auto met knalroze bumpers, wieldoppen en versiering enzo, en gekleurde stickers overal op de auto dus mijn eisen wat betreft de looks van een auto zijn ook niet zo hoogZolang het maar rijdt!
Wellicht handiger dan ja!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moeten we toch maar eens afspreken met uitgaan ofzo, zo schiet het niet erg op inderdaad
Tja, zolang je droog zit is het gewoon net alsof je in de Splash zit ofzoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:56 schreef Laniboekje het volgende:
Over plassen rijden gesproken... paar maanden terug was het lekker noodweer. Ik in mijn autootje wachten voor een stoplicht, komt er een bus aanrijden die met 80 door een plas rijdt. Heeeele golf over mijn auto, stond gewoon te schudden. En een plezier wat ik had, dat was pas cool. De bestuurder achter me moest ook lachen.![]()
En natuurlijk heb ik gewonnen. Ik zei toch dat ik goed was.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik heb net Uno tegen Lani gespeeld
En maar klagen dat je het zo druk hebt met school en dingen, maar ondertussen de hele dag UNO spelenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor Uno met Lani maak je tijd!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:32 schreef koei het volgende:
[..]
En maar klagen dat je het zo druk hebt met school en dingen, maar ondertussen de hele dag UNO spelen
Dat was dan weer minder jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En natuurlijk heb ik gewonnen. Ik zei toch dat ik goed was.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor Uno met Lani maak je tijd!
[..]
Jij mag niet klagen, ik heb voor jou speciaal Lost Cities gekocht!quote:
Wat een womanizer ben je ook he?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen, ik heb voor jou speciaal Lost Cities gekocht!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, of samenwerken natuurlijk. Best leuk nog om te doen, niet de 60 euro waard die het spel zou moeten kosten maar voor het bedrag wat ik er voor heb neergelegd leuk om te doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:52 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Heroscape is toch met helden van allemaal verschillende settings die het tegen elkaar opnemen ofzo
Munchkin is volgens mij ook min-of-meer bedoeld om moeilijk te zijn.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:26 schreef koei het volgende:
Ik vind Heroscape er te ingewikkeld uit zien. Ik krijg een beetje het Warcraft idee bij dat spel en dat is niet positief
Doe mij maar spellen die er simpel uitzien en simpele regels hebben, maar toch uitdagend en elke keer weer anders zijn. En dan kom je al snel uit bij Catan, maar ook andere spelletjes als Morgenland, El Grande en Elfenland (wel met uitbreiding Elfengold, anders is het saai) zijn niet zo moeilijk om te snappen maar wel leuk.
Ik heb ook nog Munchkin liggen, dat ziet er dan weer simpel uit maar snap ik helemaal niks van
Je moet bij die game vooral zorgen dat je een goede teammate hebt.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:16 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Warcraft the board game is echt te ingewikkeld, geef mij maar spellen zonder al die statistieken en kaartjes en weetikhet.
Haha, nee joh, je moet wel een beetje moeite doenquote:Op maandag 19 mei 2008 11:52 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Beh neen, dan speel ik wel iets op de PC waar dat allemaal voor me in de gaten wordt gehouden. Risk vind ik al tricky.
idd! Mijn teammate suckte waardoor ik verloor, ondanks mijn goede weloverwogen strategie!quote:Op maandag 19 mei 2008 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet bij die game vooral zorgen dat je een goede teammate hebt.
Haha, nee joh, gekkie. Het gaat hiet altijd met vlagen. Is het tenminste voor iedereen bij te houdenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:29 schreef koei het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat ik alle mensen hier weggejaagd heb
Patapon is echt stomquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:21 schreef koei het volgende:
Ik heb een PSP, maar ik gebruik hem eigenlijk nooit. Nog minder zelfs dan mn Wii
Alleen voor wintersport is het relaxt, kun je in de bus nog een filmpje kijken als iedereen gaat slapen. Wat betreft games vind ik het nogsteeds een beetje tegen vallen allemaal. Ik mis de echt leuke games... Maar ik moet Patapon ook nog een keer gaan proberen, dat is waarschijnlijk wel een spel voor mij...
Ja, maar je had ook voor het kopen al kunnen weten dat er geen Mario in zou zitten...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Patapon is echt stom![]()
Ik had 'm maar kon m gelukkig (met winst
) weer verkopen!
Probleem van de spellen van die maken (Loco Roco, Patapon) is dat het concept werkelijk brilliant is, en de aankleding ook, maar dat de games meestal niet lang leuk zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Patapon is echt stom![]()
Ik had 'm maar kon m gelukkig (met winst
) weer verkopen!
oh.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:33 schreef koei het volgende:
Ja, maar voor Buzz! heb je ook vrienden nodig natuurlijk!
Nee joh!!! Op de PS2 was Buzz echt geweldig!!quote:
Én Guitar Heroquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Vrienden Bier en een PS2 is voor mij verplicht jezelf voor lul zetten met SingStar
Maar jij hebt alle HP films alquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:37 schreef koei het volgende:
ach, met zulke prijzen kun je toch je uiteindelijke HD DVD collectie wel met winst verkopen als je alle films hebt gezien en maak je er iemand anders weer blij mee denk ik. Ik ga thuis nog even kijken. Harry Potter op HD DVD voor 3 euro
Met deze uitspraak impliceer je dat er nu wel mensen willen betalen voor FOK!... Ik kan me dat eigenlijk niet voorstellen...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik sta klaar om te happen.
Fok is trouwens vertiefd traag de laatste tijd. Tegen de tijd dat ze abonnementen gaan invoeren wilt niemand meer voor Fok betalen vanwege de traagheid/uitval.
dan geef je nu "veel" geld uit aan een uitgestorven formaat.. goed planquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nog 2 weken dan eindelijk vakantie
Heb afgelopen 2 weken +20 HD-DVD's gekocht (tussen de 3 en 6 euro per stuk) zonder verzendkosten. Heeft de ondergang van HD-DVD toch zijn voordelen gehad. HD-DVD Xbox 360 addons worden nu ook voor 20 euro per stuk verkocht (voor de mensen die goedkoop HD films willen kijken)
Over 5-10 jaar is de opvolger van Blu-ray allang weer aangekondigd en mag je alle films die je gekocht hebt om de heb weer opnieuw kopen op de Blu-ray 2.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dan geef je nu "veel" geld uit aan een uitgestorven formaat.. goed plan
dan wacht ik liever 5-10 jaar en dan is blu-ray even duur als dvd nu en ben ik uiteindelijk veel goedkoper uit.
ik koop films omdat ik ze wil hebben, als ik ze wil kijken download ik het wel...quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:03 schreef koei het volgende:
[..]
Over 5-10 jaar is de opvolger van Blu-ray allang weer aangekondigd en mag je alle films die je gekocht hebt om de heb weer opnieuw kopen op de Blu-ray 2.
Ik koop films omdat ik ze wil kijken of omdat ik ze wil hebben. HD DVD's zou ik kopen om te kijken, na het kijken kunnen ze dan door naar marktplaats ofzo, of ik houd ze omdat dat me teveel moeite is (zoals bij veel van mn DVD's die ik ook allemaal voor minder dan 5 euro koop). Films die ik echt wil hebben koop ik wel op Blu Ray.
Kiki Dee.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:39 schreef koei het volgende:
Ja, duetten met SingStar zijn echt het beste! Don't go breaking my heart met Elton John en een vrouw wiens naam ik niet weet is mijn all time favorite! Hoe fouter de muziek, hoe leuker
Ik hoop dat er een beetje toffe tracks op SingStar 2 staan, draadloze mics lijken mij sowieso al erg fijn!
Guitar Hero is ook tof, maar dat pikken non-gamers niet zo snel op. Het spel is te moeilijk om snel onder de knie te hebben en kost wat oefening voordat je een beetje mee kan komen
Ik heb tot nu toe ook elke keer verloren, chick waarmee ik speelde kan veel beter toonhoogte houden enzo. En dat terwijl ik de tekst weer beter wist!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:23 schreef Poit het volgende:
Heb al een tijd geen Singstar meer gedaan.. Wordt in elk geval iedere keer genadeloos afgeslacht..
Zit net even in het Boom Blox Wii topic te kijken. Jullie zijn er wel erg enthousiast over he.. Heeel misschien toch maar eens kijken naar dat gekke dingie.
Niet joh? Jij lijkt mij toch wel hét karaoke beest bij uitstek!quote:
Awww! Moet je even opletten wanneer we in de crew SingStar 2 voor de PS3 gaan reviewen, vorige keer is dat ook met een groepje gedaan, mag je vast wel meespelen!quote:
Dan had je er een foto van moeten maken, Disneylandstyle!quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:53 schreef koei het volgende:
De gemaakte foto zal helaas niemand zien, het waren van die attractiefoto's en ik heb ze niet af laten drukken.
Het is voor mij dan ook weer een kleine 5 jaar geleden dat ik voor het laatst daar geweest ben. Ben wel van plan binnenkort weer een keer te gaan.. En dan juist, door het jeugdsentiment, door het sprookjesbos heenquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:53 schreef koei het volgende:
Oh, ik dacht dat je een Wii wilde gaan kopenMaar als je hem toch al hebt staan dan zou ik Boomblox zeker halen, het is gewoon een spel dat je in huis moet hebben als er vrienden langs komen, en hij is maar 40 euro.
En vroeger vond ik het sprookjesbos ook geweldig, maar ik ben er vorig jaar nog helemaal doorheen gewandeld en dat was wel weer eventjes genoeg. En ik heb het geduld niet meer om tien minuten lang te kijken naar bewegende schoenjes. De gemaakte foto zal helaas niemand zien, het waren van die attractiefoto's en ik heb ze niet af laten drukken.
Ja, maar in Disney maakt iedereen daar foto's van, in de Efteling helemaal niemand. Plus dat ik geen camera bij me had.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan had je er een foto van moeten maken, Disneylandstyle!
Anyway, Bernie! Goed nieuws omtrent Samba di Amigo! De game zal te spelen zijn met twee Wiimotes ipv Wiimote + Nunchuck! Geen gedoe met het korte koordje dus zoals in de preview op FOK!games nog opgemerkt stond naar aanleiding van onze korte speelsessie met de game
Natuurlijk zou ik de foto nog een keer kunnen maken terwijl hij in scene gezet is, maar ik betwijfel of ik die dan zo op internet zou zetten. Voor je het weet wordt je foto met daaronder een foute engelse uitspraak in vele topics gepost, dat risico is met achtbaanfoto's toch iets minder denk ik...quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is voor mij dan ook weer een kleine 5 jaar geleden dat ik voor het laatst daar geweest ben. Ben wel van plan binnenkort weer een keer te gaan.. En dan juist, door het jeugdsentiment, door het sprookjesbos heen
Jammer van de foto, je hebt me erg nieuwsgierig gemaaktMisschien een retry? Even een ventilator op het smuigeltje zetten voor het hans klok effect
Zal even kijken wat de rest van de maand me gaat brengen voordat ik voor dat kecke spelleke ga kieken. Heb per slot van rekening net een PSP gekocht
Zijn er al wilde plannen voor het weekend?
Dat wist ik alquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan had je er een foto van moeten maken, Disneylandstyle!
Anyway, Bernie! Goed nieuws omtrent Samba di Amigo! De game zal te spelen zijn met twee Wiimotes ipv Wiimote + Nunchuck! Geen gedoe met het korte koordje dus zoals in de preview op FOK!games nog opgemerkt stond naar aanleiding van onze korte speelsessie met de game
Dat klopt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:32 schreef Poit het volgende:
Mogguh..
[..]
Niet joh? Jij lijkt mij toch wel hét karaoke beest bij uitstek!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:08 schreef RaymanNL het volgende:
Dat klopt.
Oud nieuws?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat wist ik alWas al bekend gemaakt tijdens de Nintendo Media Summit van een paar werken geleden
Er komen ook samba ballen controller omhulsels uit
![]()
[..]
Dat klopt.
Beetje jammerquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oud nieuws?Roy-O-Rama am fail!
Ik daag je uit.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:00 schreef Chanty87 het volgende:
Singstar! Daarmee pwn ik iedereen![]()
Hoi trouwens![]()
Had je nog wat aan m'n ezelsbruggetje??quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik daag je uit.
Heb het overigens nog nooit gedaan.
Aaaah, vind het fijn dat ik eindelijk weer lekker kan zuipen en takken kan roken zonder schuldgevoel omdat ik eigenlijk moet leren.
Zeker, saved the day.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Had je nog wat aan m'n ezelsbruggetje??
Mogguh,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:43 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes. Vandaag nog even een dagje werken en vanavond naar de nieuwe Indiana Jones.
Mensen kijken!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Mogguh,
Ook nog even een dagje werken en dan??? Denk dat ik morgen lekker op een terrasje ga zitten en een beetje pilsener nuttigen en om me heen kijken. Zoiets.
Bijvoorbeeld.. Met een scheef oog over de zonnebril koekeloeren naar vrouwelijk schoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |