quote:Het hele weekend op pad met een mooi wiefke. Even kijken of ik de laatste lentekriebels nog mee kan pakken voordat het zomer wordt.
Kijken mag altijd!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:28 schreef Laniboekje het volgende:
Poit. Jij mag helemaal niet naar vrouwelijk schoon kijken, jij hebt al vrouwelijk schoon!
niet meer...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:28 schreef Laniboekje het volgende:
Poit. Jij mag helemaal niet naar vrouwelijk schoon kijken, jij hebt al vrouwelijk schoon!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar. Lekkere kerels...
Och geeft niet, het is uiteindelijk mijn eigen keuze geweest en ik loop er niet mee te koop. U kon het niet wetenquote:
quote:
Als je maar voor jezelf de goede keus hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Och geeft niet, het is uiteindelijk mijn eigen keuze geweest en ik loop er niet mee te koop. U kon het niet weten
Ieuw...quote:
Ik denk het wel ja.. Dus.. Even m'n vrouwenradar weer opstartenquote:[..]
Als je maar voor jezelf de goede keus hebt gemaakt.
Bahquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lekker kroelen met zijn baardje.
[..]
Snorren en baarden zijn weer hip hoor. Was laatst in rtl shownewsquote:
Hmm... beetje jammer.. ik heb geen snorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
Snorren en baarden zijn weer hip hoor. Was laatst in rtl shownewsDus pas maar op!
Sinds wanneer is de GAM SC een horrorverhaal topic geworden??quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Lekker toch? Beetje met je vinger krulletjes maken in die lange baard van hem. Nam Nam!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de GAM SC een horrorverhaal topic geworden??
Zie het al voor me, met je vingers door die baard heen, tussen de etensresten, hier en daar een verloren huisdier
Ik wilde een leuk plaatje van een rat posten, maar ik ben een beetje geschokt door Google image searchquote:
Je maakt me nieuwsgierig...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wilde een leuk plaatje van een rat posten, maar ik ben een beetje geschokt door Google image searchLani, vertrouw op mij en zoek NIET op 'rat' met google...
I know, maar niet doen...quote:
quote:
Dát zouden meer mensen moeten doen!quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dát zouden meer mensen moeten doen!
Dat dit tegen je gezegd wordt is zeker heel zeldzaam?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dát zouden meer mensen moeten doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |