Wanneer komt de volgende meeting? Die moet je toch ff voor ons organiseren.quote:
Tot morgen weer!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:10 schreef peristilius het volgende:
Of zn moeder ontvoeren!
Anyhow, ik vertrek zo uit mn apartementje en ben vanavond om 00:10 als het goed is weer in Nederland, tabee.
En bij z'n (ouwe) werk: http://streetwisedirectdialogue.nl/het_team.php, staat ie niet meer als systeembeheerder terwijl dat via Google wel nog zo is.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:00 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen, ik vind trouwens dat we een soort van zoekactie moeten gaan starten naar Tain. Nu heb ik ook al vernomen dat hij sowieso niet meer verschijnt op MSN en nog wat meer sites waar hij eerst altijd wel was. Ik weet het niet, ik gun het de kerel als hij een nieuw leven heeft gevonden want dat had hij ook wel nodig... maar ik wil ook wel even weten of het hem allemaal nog wel goed afgaat.
Of loop ik nu te stoken?
PM me anders zijn mailadres. Die heb ik niet, of staat die gewoon in zijn FOK!profiel?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:09 schreef Poit het volgende:
Zal zo tijdens m'n pauze de jongeman een mailtje sturen. Ben ook wel benieuwd waar hij uithangt.
Nopequote:Op vrijdag 25 april 2008 12:03 schreef Poit het volgende:
Inderdaad.. Hij had een paar weken vakantie, ging bij z'n nieuwe baan beginnen en sindsdien niet meer gezien..
Over een half uurtje even wat leuks in elkaar dichten voor hem. Nog dingen die ik hem moet vermelden?
Even wat anders Bernie, GTA al binnen bij Le Díxón's?
Nog niet joh? Prutszaakquote:
Mijn dank is groot. Laat maar weten als je iets hoort.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Nog niet joh? Prutszaak
Maaruuh, heb Tain een klein berichtje gestuurd namens ons allen.
Dat is vanwege dat gehele gezeik met Danny en het meelezen van de PM's dat nu gaande is op FOK! Zeker onder een steen geleefd?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:50 schreef Poit het volgende:
Nope...
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Huh?
Stukkie kauwgomquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:30 schreef Laniboekje het volgende:
Echte bouwvakster ja! Strakjes ook nog plintjes opnieuw bevestigen, er heeft er een losgelaten maar we hebben geen montagekit in huis. Althans, ik kan het niet vinden.
Hoi allemaalquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:00 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen, ik vind trouwens dat we een soort van zoekactie moeten gaan starten naar Tain. Nu heb ik ook al vernomen dat hij sowieso niet meer verschijnt op MSN en nog wat meer sites waar hij eerst altijd wel was. Ik weet het niet, ik gun het de kerel als hij een nieuw leven heeft gevonden want dat had hij ook wel nodig... maar ik wil ook wel even weten of het hem allemaal nog wel goed afgaat.
Of loop ik nu te stoken?
Tain!quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoi allemaal
Zag het berichtje van Poit op mijn Hyves dus vandaar dat ik even mijn 'gezicht' laat zien
Gaat tegenwoordig helemaal prima en dat ik bij Streetwise ben weg gegaan is eigenlijk het beste wat ik had kunnen doen. Nieuwe baan bevalt heel erg goed, ik heb er alleen geen toegang meer tot fok en je hebt gezien waar het toe geleid heeft. Mis het eigenlijk ook niet meer (jullie wel, maak je maar geen zorgen) en besteed een stuk minder tijd op internet. Misschien straks weer wat meer, want ik mag weer onder het mes(weer linkerknie maar nu binnenste kruisband, knieschijf, etc) en misschien ga ik daardoor weer wat meer gamen... Mijn consoles zijn al meer dan een half jaar niet aangeweest voor een spelletje en ik ben zelfs compleet gestopt met WoW
Ieder geval wil ik wel mijn excuses aanbieden aan de mensen van games.fok dat ik zo plots verdwenen was zonder een woord te zeggen, dus bij deze: Excuses en ik ben een eikel voor deze actie
Tainquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoi allemaal
Zag het berichtje van Poit op mijn Hyves dus vandaar dat ik even mijn 'gezicht' laat zien
Gaat tegenwoordig helemaal prima en dat ik bij Streetwise ben weg gegaan is eigenlijk het beste wat ik had kunnen doen. Nieuwe baan bevalt heel erg goed, ik heb er alleen geen toegang meer tot fok en je hebt gezien waar het toe geleid heeft. Mis het eigenlijk ook niet meer (jullie wel, maak je maar geen zorgen) en besteed een stuk minder tijd op internet. Misschien straks weer wat meer, want ik mag weer onder het mes(weer linkerknie maar nu binnenste kruisband, knieschijf, etc) en misschien ga ik daardoor weer wat meer gamen... Mijn consoles zijn al meer dan een half jaar niet aangeweest voor een spelletje en ik ben zelfs compleet gestopt met WoW
Ieder geval wil ik wel mijn excuses aanbieden aan de mensen van games.fok dat ik zo plots verdwenen was zonder een woord te zeggen, dus bij deze: Excuses en ik ben een eikel voor deze actie
Och arme jongen.. Misschien neem Sharkdoggie je wel mee als je het lief vraagtquote:Op zondag 27 april 2008 19:59 schreef peristilius het volgende:
Morgen weer werken, ben alweer bijna vergeten dat ik net een week vakantie heb gehad.
quote:Op zondag 27 april 2008 22:57 schreef peristilius het volgende:
Mja, mijn mannelijkheid is ook wel een te grote bedreiging voor je.
Heb nog steeds niet de tijd gehad het goed te spelen, ga zo echt beginnen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:21 schreef MartialArd het volgende:
Lol @ hype... GTA IV een tien laat me niet lachen het is een 8 waard, meer geef ik het niet! De auto's rijden kut en onrealistisch, Nico loopt als een aap, het is veel te snel nacht en dag... Dat zijn mijn complaints, en ik erger me aan elke daarvan.
Kijken of het langer leuk blijft! Denk het niet, maar ach... De extraatjes in mijn Limited Edition zijn cool
De auto's rijden realistischer dan ooit, voelen lekker, goed verschil tussen de auto's en vrij logische physics. Dat je je ergert aan de dag en nacht wisseling kan ik me ook al bijna niet voorstellen. Je klinkt gewoon een beetje als een bitch.quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:21 schreef MartialArd het volgende:
Lol @ hype... GTA IV een tien laat me niet lachen het is een 8 waard, meer geef ik het niet! De auto's rijden kut en onrealistisch, Nico loopt als een aap, het is veel te snel nacht en dag... Dat zijn mijn complaints, en ik erger me aan elke daarvan.
Kijken of het langer leuk blijft! Denk het niet, maar ach... De extraatjes in mijn Limited Edition zijn cool
Je bent zeker maar weer verder gegaan met WOWquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:21 schreef MartialArd het volgende:
lolquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je bent zeker maar weer verder gegaan met WOW
Vet!quote:Op zondag 4 mei 2008 11:37 schreef mordradead het volgende:
je krijgt ook een mewto kaart
Doe assasins creedquote:Op zondag 4 mei 2008 15:03 schreef mschol het volgende:
iemand die nog een leuk spel weet voor een nieuw aangekocht systeem?
gaat om een amd 6000+ X2, 8800GT (512MB), 4GB DDR2
ik heb o.a. FSX, STALKER, CoD4 al geprobeerd... (wat allemaal prima lukt op 1280x1024 op max)
Crysis zal die instellingen niet aankunnen...
maar ben nog even opzoek naar wat extra benchmark/test spul aangezien HL2: Lost coast met alles max (1280x1024, max detail , max AA, max AF) wat artifacts/corruptie gaf in de textures (en de kaart zelf is ongveer 55 graden, als ik smartdoctor moet geloven)
Mwoa:quote:
quote:Minimale systeemeisen:
* Besturingssysteem: Windows XP / Vista
* Processor: Dual core processor 2.6 GHz Intel Pentium D of AMD Athlon 64 X2 3800+
* RAM: 2 GB geheugen
* Videokaart: 256 MB DirectX 10.0 videokaart of DirectX 9.0 kaart met Shader Model 3.0 of hoger
* Geluidskaart: DirectX 9.0 of 10.0 geluidskaart (5.1 geluidskaart aanbevolen)
* Hard Drive ruimte 12 GB
* Ondersteunde videokaarten: ATI RADEON X1300-1950 / HD 2000 / 3000 series NVIDIA GeForce 6600-6800 / 7 / 8 / 9 series
Aanbevolen systeemeisen:
* Processor: Intel Core 2 Duo 2.2 GHz of AMD Athlon 64 X2 4400+
* RAM: 3 GB geheugen
* Videokaart: 512 MB Videogeheugen
ik merk net dat Company of heroes ook een lekkere druk legt op het systeem...quote:Op zondag 4 mei 2008 22:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ass Creed is best zwaar, vooral als je AA lekker opendraait.
Je native res is 1280x1024quote:Op zondag 4 mei 2008 15:03 schreef mschol het volgende:
ik heb o.a. FSX, STALKER, CoD4 al geprobeerd... (wat allemaal prima lukt op 1280x1024 op max)
yup, native res is idd 1280x1024, anders had ik em idd omhooggeschroefd.. (heb een syncmaster 940bf)quote:Op maandag 5 mei 2008 02:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Je native res is 1280x1024Anders moet je die omhoog schroeven
vrij hieroquote:Op maandag 5 mei 2008 09:57 schreef Poit het volgende:
Goedemorgen allemaal?
Iedereen weer aan de noeste arbeid of zijn we nog vrij vandaag?
Aan het "werk"quote:Op maandag 5 mei 2008 09:57 schreef Poit het volgende:
Goedemorgen allemaal?
Iedereen weer aan de noeste arbeid of zijn we nog vrij vandaag?
Haha, ja, hier is het ook nog erg rustig.. Had liever lekker in het zonnetje gezeten vandaag..quote:
iddquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:44 schreef taart het volgende:
we zaten ook echt in een shoarmazaak bier drinkwedstrijdjes te houden met een vaste stamgast, classic
Het mag in die donerzaak eigenlijk ook niet hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:21 schreef mordradead het volgende:
Bij mijn favo donertent hier mag er geen bier worden verkocht maar als je er naar vraagt schuiven ze in de koelkast rijen colablikjes enzo opzij en halen ze erachter bier vandaan
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het mag in die donerzaak eigenlijk ook niet hoorMaar goed, het was wel lekker
We hebben ook nog 100 meter gereden bij iemand (een onbekende vader) in de auto. Dat was een held. Ik bedoel, wie neemt er nou 4 bezopen jongeren rond 23:30 mee in de auto
Een mooie nieuwe auto ook nog.
Goedzo Bernie! je begint het al te leren!quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het mag in die donerzaak eigenlijk ook niet hoorMaar goed, het was wel lekker
We hebben ook nog 100 meter gereden bij iemand (een onbekende vader) in de auto. Dat was een held. Ik bedoel, wie neemt er nou 4 bezopen jongeren rond 23:30 mee in de auto
Een mooie nieuwe auto ook nog.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:42 schreef mordradead het volgende:
Zit ik net te surfen op internet vind ik allemaal naaktfoto's van Bernie, Taart 2 onbekende jongens en een man in een auto
och, als je van 9:00 tot 12:30 in de zon gaat liggen lukt het vast wel hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:44 schreef peristilius het volgende:
Ik krijg niet eens de kans om te verbranden, vandaag weer van 13:00 tot 20:00 werken.
Mwah, heb al wat zon gehad op kreta, verbrand niet zo snel meer van die laffe zon hier denk ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:16 schreef Poit het volgende:
[..]
och, als je van 9:00 tot 12:30 in de zon gaat liggen lukt het vast wel hoor
En ik had even een daagje lekker vrij
[PC] 3 - Waar Spanky zijn S.T.A.L.K.E.R.-liefde doet geldenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Waar blijft die fucking GRID PC demo.
(ik kan nergens anders terecht om dit te vragen)
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
[PC] 3 - Waar Spanky zijn S.T.A.L.K.E.R.-liefde doet gelden
Shoe!![]()
Ja, dat kan ik me voorstellen. Hoe was Istanbul trouwens?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Yup yup. Tentamenleren + lekker weer = slechte combo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |