dat was in de Euroborgquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van de Arena krijg je toch vanzelf een warm gevoel.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Don't fuck met Jerhoen Verhoeven, mijn favoriete eredivisie-doelman komend seizoen!
Op die hyves van 'Jaakke'quote:Bas:-d (112)
gisteren, 08:06
Daat vind ik niet Hoor Jaakke:-s
Maar je moet het wel een beetje beter doen hoor bij Ajax:-d Doe nou eens goede aankopen bijvoorbeeld geen urzaiz typetjes meer! HAal Sulejmani en Geef hem en Huntelaar een hoog loon. EN haal Pranjic! dan winnen we nog eens wat. Danny koevermans mag je ook halen.
Pikachuquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Op die hyves van 'Jaakke'Heiligschennis!
En jij naar een Guido-topic? Doe normaal man.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:49 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Pikachuword een man en ga naar het breezer topic
Moet ik em laten impregneren als ik em gewoon daar bij vak 022 wil ophangen of maakt dat niet uit?quote:Het spandoek is niet brandveilig. Er is speciaal brandvertragend impregneermiddel op de markt, waarmee je je spandoek kunt bewerken, bijv. flamelock.n
Kan je gewoon ophangen. En anders spray je toch even van dat fik vertrager eroverheen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:03 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik wil dus een Urzaiz spandoek bestellen op oranjedoek.nl (:') ) Maar der staat dit in de FAQ
[..]
Moet ik em laten impregneren als ik em gewoon daar bij vak 022 wil ophangen of maakt dat niet uit?
Gewoon ophangen die handel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:03 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik wil dus een Urzaiz spandoek bestellen op oranjedoek.nl (:') ) Maar der staat dit in de FAQ
[..]
Moet ik em laten impregneren als ik em gewoon daar bij vak 022 wil ophangen of maakt dat niet uit?
Nee, ik heb geen zoon.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:27 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ben jij toevallig die gast, met z'n jas helemaal dichtgeritst zodat z'n psv-shirt niet zichtbaar was, die ik vorig jaar in de fanshop heel zachtjes tegen z'n zoon hoorde fluisteren: "Moet je een shirtje van Ajax hebben, kunnen we het begraven".
Ik heb nog nooit iemand zo hard om z'n eigen grap horen lachen.
Met intimidatie is niks mis, maar na een transfer naar NL je kop inene scheren vind ik gwn kansloos. voetbal dan gwn ook in zweden met je kale panquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:46 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Met een beetje intimidatie kan je tijdens het voetbal een grote slag slaan voorafgaand of tijdens een wedstrijd.
Ik noem een Jaap Stam die de tegenstander bij de strot grijpt. Ik noem een Matterazzi die Zidane over de schreef weet te krijgen. Ik noem een John Heitinga die zijn koppie besloot te milimeteren in het kader van 'een nieuwe start'. Ik noem een Buffon die... enz, enz, enz.
Hoe diep ben je gezonken, bahquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:19 schreef vliegende_olifant het volgende:
Het ergste was bij jong ajax - jong feyenoord dat er zon feyenoorder in het vak zat en die had zn feyenoord shirt aanen hij deed zn jas open
terwijl der naast hem een kale gozer aant vertellen was hoe die de kakkerlakken dood wou maken whehehe
Ze gaan daar serieus onze legendarische medische staf overnemenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:20 schreef kevin6188 het volgende:
Goeie zaak dat AZ onze clubarts overneemt.
inderdaad behoorlijk diep, maar ja zulke mensen maakt het dus écht niks uit wat ze aantrekken.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:49 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Pikachuword een man en ga naar het breezer topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |