Wat is daar mis mee? Met een beetje intimidatie kan je tijdens het voetbal een grote slag slaan voorafgaand of tijdens een wedstrijd.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:42 schreef TiMPiN het volgende:
Die Bak-Nielsen is ook nog geblesseerd he? je kop kaalscheren om zo de verdedigers angst aan te jagen..
Ja, maar de nieuwe lichting spelers hebben daar ook geen ontzag meer voor. Ik bedoel, als je soms ziet hoe die kleine ventjes reageren als zo'n reus op ze af komt stormen.....quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:46 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Met een beetje intimidatie kan je tijdens het voetbal een grote slag slaan voorafgaand of tijdens een wedstrijd.
Ik noem een Jaap Stam die de tegenstander bij de strot grijpt. Ik noem een Matterazzi die Zidane over de schreef weet te krijgen. Ik noem een John Heitinga die zijn koppie besloot te milimeteren in het kader van 'een nieuwe start'. Ik noem een Buffon die... enz, enz, enz.
Misschien, maar het is wel weer lekker makkelijk om een "quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar de nieuwe lichting spelers hebben daar ook geen ontzag meer voor. Ik bedoel, als je soms ziet hoe die kleine ventjes reageren als zo'n reus op ze af komt stormen.....
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geen idee of het hier al gemeld was, maar ik lees op heel veel sites dat Arsenal in de zomer Huntelaar wil aantrekken.
Waarom toch al die kutteams die aandacht hebben. Real, Arsenal, ManU, Roma.. Ga lekker naar AC om Marco op te volgen. Blijf lekker bij Ajax..
Ja en? Op Hyves kan je alles zettenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
op die hyves van dat kind staat vakkeuze 410
quote:De verkapte doodsbedreiging aan het adres van Jaakke door een 'supporter' vormt hierin een nieuw dieptepunt
Welk vak?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Jaaaaa, ik heb ook kaarten voor Ajax - Heerenveen.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:33 schreef toma het volgende:
[..]dat ie site hier uberhaupt aandacht aan besteed.
p.s. @ Rumille je mag geen mensen bedreigen!
quote:
114quote:
lol, Zuid eerste ring. Veel plezier.quote:
Ik denk dat we jouw beter kunnen herkennen aan de plek waar de ambulance zal arriveren.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kan me herkennen aan mijn psv kampioensshirt.
Ach, als het maar gezellig is.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk dat we jouw beter kunnen herkennen aan de plek waar de ambulance zal arriveren.
Dat ligt helemaal in jou handenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, als het maar gezellig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |