Ze gaan daar serieus onze legendarische medische staf overnemenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:20 schreef kevin6188 het volgende:
Goeie zaak dat AZ onze clubarts overneemt.
inderdaad behoorlijk diep, maar ja zulke mensen maakt het dus écht niks uit wat ze aantrekken.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:49 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Pikachuword een man en ga naar het breezer topic
Club kan geen verzekering meer afsluiten nu.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze gaan daar serieus onze legendarische medische staf overnemen
Nieuw beleid van Uri Coronelquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat het hier op vrijdagmiddag ging over Bier, hoeren en kermis ipv je druk te maken over het kapsel van een heerenveen speler of feyenoorder in de arena.
Er is hier wel kermis in de buurt. Maar daar heb ik heul geen zin in. Ik spaar mijn krachten voor Koninginnedag!quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat het hier op vrijdagmiddag ging over Bier, hoeren en kermis ipv je druk te maken over het kapsel van een heerenveen speler of feyenoorder in de arena.
Kermis is toch alleen voor Marokaantjes als Affellay.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kermis is toch alleen voor Marokaantjes als Affellay.
U bent in het ootje genomen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Wilde ik net kaarten halen voor AJAX - Heerenveen accepteert die hoere ticketbox mijn seizoenskaart niet en die van me vader ook niet
rare shit ouwe
Is toch ook gewoon vrije verkoopquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Wilde ik net kaarten halen voor AJAX - Heerenveen accepteert die hoere ticketbox mijn seizoenskaart niet en die van me vader ook niet
rare shit ouwe
Morgen pas hoor.quote:
Stadionverbodquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
rare shit ouwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |