abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:55:30 #226
3185 Adelante
To let it go now
pi_58973967
quote:
ABBA meezingshow:
Kom tussen 20-23.30 uur en zing mee met alle ABBA hits.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_58975619
quote:
Op maandag 26 mei 2008 15:00 schreef bohabi het volgende:

[..]

nou zo slim was ik ook nog wel, maar dan kun je toch ook aannemen dat er ook wel wat in het laatje kan of?????
Dan denk ik dat er iets niet goed is gegaan, want onze laatjes zijn wel stevig (al hebben we er niets in liggen ).
pi_58977223
quote:
Op de foto als Pippi Langkous:
Op de afdeling posters en lijsten kunnen kinderen van 10-20 uur op de foto als Pippi en krijgen direct hun foto mee in een leuk lijstje.
Je kan iig beter ALS pippi langkous, dan MET pippi langkous.

Wij hadden der in Sliedrecht vroeger 1 die altijd uit het vet werd gehaald bij feestdagen; Na 5 woorden had ik al het liefst heel stelling 8 op haar laten vallen
Ik weet niet of het een universele pippi was, dus dat meer mensen opeens haar weer terugherkennen?
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_58998534
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 13:15 schreef 12bhippy het volgende:
weet een van de IKEA medewerkers misschien wanneer de eetkamerstoel Tobias weer op voorraad is bij de vestiging Heerlen?
Volgens mij is die op dit moment overal uitverkocht!?

De transparante versie komt ergens begin volgende week weer binnen.
De zwarte is in Heerlen tijdelijk uit het assortiment ivm de verbouwing.
pi_58998825
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 21:48 schreef Royyy het volgende:

[..]

De transparante versie komt ergens begin volgende week weer binnen.
De zwarte is in Heerlen tijdelijk uit het assortiment ivm de verbouwing.
Bedankt voor de info! Maar een zwarte tobias? Ik ken alleen de transparante versie? zwart zie ik ook nergens op de site staan.
Heb je daar misschien een foto van?
pi_58999166
De zwarte versie is nieuw en komt officieel pas vanaf 1 augustus in het assortiment
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_58999942
Ah , vond 'm inderdaad ook nergens op de site.

Bij ons staat hij wel al in het systeem (normaal gesproken staan nieuwe artikelen er nooit zo lang vantevoren in), en er staat bij dat hij ivm de verbouwing voorlopig niet beschikbaar is
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:48:11 #233
3185 Adelante
To let it go now
pi_59000384

Een SULTAN matras dat een Hästens verslaat in een Zweeds onafhankelijk testonderzoek
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_59002814
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:39 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

VIKA-bureau dus, en EFFEKTIV BESTA-bovenkast met glazen vitrinedeuren (waarbij je de deuren ook als enorme fotolijsten kan gebruiken, maar ik wou deez juist gebruiken als vitrine)

En belicht met DIODER-spotjes. Een totaal aan 5 watt aan stroomverbruik voor licht (boven de kast zijn nog twee dioder-ledbalkjes)

Oh. En een leuk bamboeplantje met bijpassend potje van de IKEA. Omdat de plantenafdeling niet zo goed liep heb ik begrepen
Die bovenkast, is die grijs of wit? Is het een EFFEKTIV kast met Besta deurtjes? Wat zijn de afmetingen?
pi_59002923
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:55 schreef Adelante het volgende:

[..]

erg he
pi_59005725
Weet iemand hoe het zit met de nieuwe collectie die in augustus uit komt?
Wij vragen ons namelijk af of het leuke bureau dat we hebben uitgezocht in de huidige catalogus er nog wel is tegen de tijd dat we hem willen kopen
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_59008323
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:01 schreef Seventees het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de nieuwe collectie die in augustus uit komt?
Wij vragen ons namelijk af of het leuke bureau dat we hebben uitgezocht in de huidige catalogus er nog wel is tegen de tijd dat we hem willen kopen
Welk bureau is dat dan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_59009390
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Lieve Ikea-medewerkers (Hoi MM! )

Kan een van jullie me vertellen wat de afmetingen zijn van Billie, de hoekcombinatie? Bij de productinformatie kan ik niet vinden hoe groot ie eigenlijk is...
Als je het Billy hoekbeslag gebruikt om een hoekkast te creeeren komt de kast aan beide kanten 60 cm. uit de wand (als je een 40cm kast gebruikt uiteraard).
pi_59011570
Ow god... IKEA op Youtube...
pi_59016404
Mijn vader wil over een week of 2 nieuwe meubel voor de woonkamer gaan kopen, waaronder een Karlstad hoekbank. Nu moet je deze bestellen volgens mij en omdat het ons vrijwel onmogelijk leek om hem zo mee te nemen, wilden we hem laten bezorgen.

Nu vroegen we ons af of het ook mogelijk is om die bank meteen te laten bezorgen met de rest van de meubels die meestal wel op voorraad zijn (dus dat je gewoon meteen een afspraak maakt om alles in 1 keer te laten bezorgen), of dat je daar dan weer een aparte afspraak voor moet maken?
Ik kon dat niet zo duidelijk vinden op de site.
E.
pi_59022190

Zijn de stoelen van Jokkmokk ook los te koop of echt alleen als set te verkrijgen?
pi_59022516
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 17:26 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn vader wil over een week of 2 nieuwe meubel voor de woonkamer gaan kopen, waaronder een Karlstad hoekbank. Nu moet je deze bestellen volgens mij en omdat het ons vrijwel onmogelijk leek om hem zo mee te nemen, wilden we hem laten bezorgen.

Nu vroegen we ons af of het ook mogelijk is om die bank meteen te laten bezorgen met de rest van de meubels die meestal wel op voorraad zijn (dus dat je gewoon meteen een afspraak maakt om alles in 1 keer te laten bezorgen), of dat je daar dan weer een aparte afspraak voor moet maken?
Ik kon dat niet zo duidelijk vinden op de site.
Euhm dat is er een beetje afhankelijk van of de KARLSTAD hoekbank altijd op bestelling gaat of dat wij die op voorraad in de winkel hebben.

Wanneer alles uit voorraad leverbaar is dan kun je alles bij elkaar sprokkelen (zelf pakken in het zelfbedieningsmagazijn, laten verzamelen uit het afgesloten magazijn) en bij de transportbalie op transport zetten. Tot 100kg > 29.-, 100 tot 300kg > 59.-, 300kg of meer > 89.-.

Wanneer we de bank standaard alleen op bestelling hebben wordt deze sowieso zonder kosten bij je thuis bezorgd. Wellicht kan de rest dan in 1x meegeleverd worden, dat kunnen ze in de winkel voor je nakijken. Over de rest van de artikelen betaal je dan wel transportkosten. De bezorging via deze weg duurt ongeveer 2 tot 3 weken.

Transportfolder
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:07 schreef yootje het volgende:
[ afbeelding ]

Zijn de stoelen van Jokkmokk ook los te koop of echt alleen als set te verkrijgen?
De stoelen van JOKKMOKK zijn wel los verkrijgbaar mits leverbaar.
De set heeft qua productie meer prioriteit dan de losse stoelen. Ik geloof dat de losse stoelen pas weer geproduceerd gaan worden tegen het einde van het jaar...
pi_59023196
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:43 schreef Bartjebart het volgende:
Ow god... IKEA op Youtube...

vrijdag 30 mei 2008 @ 22:50:24 #244
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_59023226
Heeft er iemand ervaring met de Gilbert stoel?

Hij zit zo goed als in elkaar alleen moet er aan de onderkant een ijzerplaatje vastgezet worden om de stoelpoten te verstevigen.
Ik heb dit geprobeerd maar volgens mij zijn de schroeven die erbij zitten te kort.

Maar misschien dat iemand weet hoe ik ze er wel op krijg.
Miischien wat druk uitoefenen?
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_59023800
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:50 schreef Curiosity het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de Gilbert stoel?
[ afbeelding ]

Hij zit zo goed als in elkaar alleen moet er aan de onderkant een ijzerplaatje vastgezet worden om de stoelpoten te verstevigen.
Ik heb dit geprobeerd maar volgens mij zijn de schroeven die erbij zitten te kort.

Maar misschien dat iemand weet hoe ik ze er wel op krijg.
Miischien wat druk uitoefenen?
Niet te veel! want als je de schroeven te ver indraaid dan heb je op de zitting bultjes
  vrijdag 30 mei 2008 @ 23:29:48 #246
139677 Curiosity
pi_59024101
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 23:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Niet te veel! want als je de schroeven te ver indraaid dan heb je op de zitting bultjes
Even een gekke vraag, misschien ook niet

ALs ik naar de afbeelding kijk zie je duidelijk dat de schroef de helft kleiner is als de bijgeleverde, kan ik hier van uit gaan of is zo'n plaatje niet op schaal.

Ik heb al een andere schroef geprobeerd maar die was iets te dun maar qua lengte wel goed, maar ik heb geen zin om voor in dit geval 16 schroefjes weer helemaal naar Ikea te rijden.

Dit is de 1e keer dat ik meemaak dat iets niet klopt, naar mijn idee dan, misschien passen ze wel .

Wie heeft deze stoelen ook?
pi_59025322
Ik hoorde gister van collega's dat Wesley Sneijder van de week onze vestiging met een bezoekje had vereerd (hij vroeg een directe collega waar de kinderkledinghangertjes lagen )
  zaterdag 31 mei 2008 @ 15:14:30 #248
139677 Curiosity
pi_59031816
Probleem van de stoel is opgelost.
pi_59035373
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Welk bureau is dat dan?
Galant, heet hij, geloof ik.