quote:ABBA meezingshow:
Kom tussen 20-23.30 uur en zing mee met alle ABBA hits.
Dan denk ik dat er iets niet goed is gegaan, want onze laatjes zijn wel stevig (al hebben we er niets in liggenquote:Op maandag 26 mei 2008 15:00 schreef bohabi het volgende:
[..]
nou zo slim was ik ook nog wel, maar dan kun je toch ook aannemen dat er ook wel wat in het laatje kan of?????![]()
Je kan iig beter ALS pippi langkous, dan MET pippi langkous.quote:Op de foto als Pippi Langkous:
Op de afdeling posters en lijsten kunnen kinderen van 10-20 uur op de foto als Pippi en krijgen direct hun foto mee in een leuk lijstje.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:15 schreef 12bhippy het volgende:
weet een van de IKEA medewerkers misschien wanneer de eetkamerstoel Tobias weer op voorraad is bij de vestiging Heerlen?
Volgens mij is die op dit moment overal uitverkocht!?
Bedankt voor de info! Maar een zwarte tobias? Ik ken alleen de transparante versie? zwart zie ik ook nergens op de site staan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:48 schreef Royyy het volgende:
[..]
De transparante versie komt ergens begin volgende week weer binnen.
De zwarte is in Heerlen tijdelijk uit het assortiment ivm de verbouwing.
Die bovenkast, is die grijs of wit? Is het een EFFEKTIV kast met Besta deurtjes? Wat zijn de afmetingen?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:39 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
VIKA-bureau dus, en EFFEKTIV BESTA-bovenkast met glazen vitrinedeuren (waarbij je de deuren ook als enorme fotolijsten kan gebruiken, maar ik wou deez juist gebruiken als vitrine)
En belicht met DIODER-spotjes. Een totaal aan 5 watt aan stroomverbruik voor licht (boven de kast zijn nog twee dioder-ledbalkjes)
Oh. En een leuk bamboeplantje met bijpassend potje van de IKEA. Omdat de plantenafdeling niet zo goed liep heb ik begrepen
Welk bureau is dat dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:01 schreef Seventees het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de nieuwe collectie die in augustus uit komt?
Wij vragen ons namelijk af of het leuke bureau dat we hebben uitgezocht in de huidige catalogus er nog wel is tegen de tijd dat we hem willen kopen
Als je het Billy hoekbeslag gebruikt om een hoekkast te creeeren komt de kast aan beide kanten 60 cm. uit de wand (als je een 40cm kast gebruikt uiteraard).quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Lieve Ikea-medewerkers (Hoi MM!)
Kan een van jullie me vertellen wat de afmetingen zijn van Billie, de hoekcombinatie? Bij de productinformatie kan ik niet vinden hoe groot ie eigenlijk is...
Euhm dat is er een beetje afhankelijk van of de KARLSTAD hoekbank altijd op bestelling gaat of dat wij die op voorraad in de winkel hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:26 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn vader wil over een week of 2 nieuwe meubel voor de woonkamer gaan kopen, waaronder een Karlstad hoekbank. Nu moet je deze bestellen volgens mij en omdat het ons vrijwel onmogelijk leek om hem zo mee te nemen, wilden we hem laten bezorgen.
Nu vroegen we ons af of het ook mogelijk is om die bank meteen te laten bezorgen met de rest van de meubels die meestal wel op voorraad zijn (dus dat je gewoon meteen een afspraak maakt om alles in 1 keer te laten bezorgen), of dat je daar dan weer een aparte afspraak voor moet maken?
Ik kon dat niet zo duidelijk vinden op de site.
De stoelen van JOKKMOKK zijn wel los verkrijgbaar mits leverbaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:07 schreef yootje het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn de stoelen van Jokkmokk ook los te koop of echt alleen als set te verkrijgen?
Niet te veel! want als je de schroeven te ver indraaid dan heb je op de zitting bultjesquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:50 schreef Curiosity het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de Gilbert stoel?
[ afbeelding ]
Hij zit zo goed als in elkaar alleen moet er aan de onderkant een ijzerplaatje vastgezet worden om de stoelpoten te verstevigen.
Ik heb dit geprobeerd maar volgens mij zijn de schroeven die erbij zitten te kort.
Maar misschien dat iemand weet hoe ik ze er wel op krijg.
Miischien wat druk uitoefenen?
Even een gekke vraag, misschien ook nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet te veel! want als je de schroeven te ver indraaid dan heb je op de zitting bultjes
Galant, heet hij, geloof ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |