Balen, maar goed te weten waar ik ongeveer aan toe ben. bedankt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
De Merete gordijnen (behalve de blauwe) hebben als sinds november of december leverproblemen.
2 kleuren (dacht dat het de gebleekte en de paarse waren, maar weet het niet zeker) zijn waarschijnlijk niet leverbaar tot week 30![]()
De andere 2 kleuren (bruin & beige?) is nog niet bekend. Er staat altijd in het systeem dat ze t/m de volgende week niet leverbaar zijn, maar dat wordt steeds weer opgeschoven.
Bartquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:39 schreef kalinho het volgende:
[..]
daaar gaat het ook over.
Het is een miljoenenbedrijf maar budget voor een fatsoenlijke spelling en grammatica hebben ze niet. Dát stoort me.
één van mn leidinggevende presteerde het zelfs om in een interne communicatie naar het personeel het woord "tog" erin te verwerken. Kom op![]()
![]()
![]()
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/rooms_ideas/mattress_2006/index.htmlquote:Op maandag 12 mei 2008 21:52 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen, aangezien er al een aantal topics zijn denk ik dat ik mijn vraag ook wel hier kan stellen:
Ik ben van plan om een nieuw bed te kopen, nu ben ik een student en heb het niet zo ontzettend breed. Dus ik heb hier en daar gevraagd wat het voordeligst is, maar ook met een goede kwaliteit.
Kreeg een aantal keer Ikea te horen, eigenlijk alleen maar.
Is dat waar? Want ik heb even op de website gekeken en kom op een kleine 300 euro uit voor een compleet 2 persoons bed!
Alleen twijfel in de kwaliteit.
Kan iemand mij op andere gedachten brengen ?
Die ligt hier in de schuur wegens overbodig!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:03 schreef Laniboekje het volgende:
Komt de LOGGA kapstok ooit weer in de schappen? Nergens te vinden en ik wil hem zo graag!
Ik zou voor het aanbod van Cyan gaan... we verwachten de LOGGA pas in de loop van de zomer (eind juli) terug...quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:03 schreef Laniboekje het volgende:
Komt de LOGGA kapstok ooit weer in de schappen? Nergens te vinden en ik wil hem zo graag!
Dat kan... als je de exacte inbouwmaten meeneemt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:15 schreef JohDan het volgende:
Maakt de IKEA ook uitsparingen voor gaspitten in de Personlig maatwerkbladen van laminaat. Ik ben van plan om NIET bij ikea een gaspit te halen, maar wel het maatwerkblad. Of moet ik de uitsparing zelf eruit zagen, want het is toch opbouw.....
Hartstikke bedankt voor het aanbod! Ik weet niet precies waar jij woont? Maar ik zoek dan inderdaad even op Marktplaats verder in de omgeving van Breda of Utrecht (waar ik ook vaak te vinden ben).quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:39 schreef Cyan het volgende:
Je mag die kapstok zo hebben (althans tegen verzendkosten want we wonen niet in de buurt aan je profiel te zien). Maar op MP wordt er eentje aangeboden in Eindhoven. Dat is misschien wat meer in de richting?
Bellen doen we sowieso niet... SMSen kan alleen als het artikel gepland staat binnen 4 weken weer voorradig te zijn.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:51 schreef suuske343 het volgende:
Weet iemand waneer deze (statiev)
[ afbeelding ]
er weer is in Eindhoven / Son.
Ons Pa moet er 6 halen voor op zijn werk, maar is al 2 keer vergeefs geweest.
Dus ik denk ik schakel het Fok-netwerk even in![]()
Hij kon ook niet gebeld of ge-smst worden, ik dacht dat dat wel kon, of is dat afgeschaft?
quote:Op zondag 18 mei 2008 13:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Zijn er meerdere ikea's 20 juni tot middernacht open ivm midsommar??? Utrecht dus wel, niet dat ik ga werken![]()
Ik hoop dat ze dan ook met actie's gaan komen, anders heb je een winkel met alleen personeel na 22 uurquote:Op zondag 18 mei 2008 13:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Zijn er meerdere ikea's 20 juni tot middernacht open ivm midsommar??? Utrecht dus wel, niet dat ik ga werken![]()
Ja die zijn er wel er werd al gevraagd aan iedereen om na de eigen bezetting bij lcoal marketing te gaan helpen met acties en dingen.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan ook met actie's gaan komen, anders heb je een winkel met alleen personeel na 22 uur
Anders dan laat hem een IKEA zakelijk klantenkaart aanvragen, dan hoeft 'ie ze niet zelf te halenquote:Op zondag 18 mei 2008 12:51 schreef suuske343 het volgende:
Weet iemand waneer deze (statiev)
[ afbeelding ]
er weer is in Eindhoven / Son.
Ons Pa moet er 6 halen voor op zijn werk, maar is al 2 keer vergeefs geweest.
Dus ik denk ik schakel het Fok-netwerk even in![]()
Hij kon ook niet gebeld of ge-smst worden, ik dacht dat dat wel kon, of is dat afgeschaft?
Dan heb je aardig ingebonden wat betreft kwaliteit! Was het zo hard nodig dat nieuwe bureau?quote:Op maandag 19 mei 2008 20:52 schreef athlonkmf het volgende:
Afgelopen weekend voor 1000 euro bij Ikea besteed. Ik wou een galant bureau kopen, maar er waren geen 160cm frames meer te krijgen... heb ik maar een VIKA genomen.
Ja. M'n oude was te hoog, dus ik wou een nieuwe hebben. Ik had een aantal dagen vrij genomen om m'n werkplek+slaapkamer in te richten, dus ik wou direct wat hebben. En ze hadden geen levertijd voor het frame, dus tja...quote:Op maandag 19 mei 2008 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan heb je aardig ingebonden wat betreft kwaliteit! Was het zo hard nodig dat nieuwe bureau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |