Hij komt in de plaats van de Vectra, een VW Phaeton is echt van een totaal andere klasse.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt dit net zoeen ouwelullenboot als de Senator en de Admiral vroegah waren?![]()
Iemand die in een auto in die klasse wil rijden, die wil gewoon geen "Opel" erop hebben staan. Dat is ook een beetje het droevige lot van de VW Phaeton denk ik. Of is deze Insignia een trapje lager bedoeld?
Oh, ik dacht dat het om eenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:38 schreef JK1982 het volgende:
Hij komt in de plaats van de Vectra, een VW Phaeton is echt van een totaal andere klasse.
gingquote:paradepaardje
Dat is-ie ook wel, maar dan op dezelfde manier als de Chroma het paradepaardje van Fiat is.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ik dacht dat het om een
[..]
ging
Ach, Volvo was toch al enkele jaren een zweedse Ford, dus zo erg is het allemaal niet!quote:
Bullshit, ford heeft maar een kleine vinger in de pap, sommige onderstellen zijn wel gedeeld maar de materialen zijn vaak van zwaarder materiaal dan bij ford.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:43 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ach, Volvo was toch al enkele jaren een zweedse Ford, dus zo erg is het allemaal niet!
Alvast 1 pluspunt.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Het positieve is natuurlijk wel dat het er beter uitziet dan de Vectra.
Maar dat is nou juist het gebrek bij Opels, bijna alle nieuwe modellen zien er wel okay uit, maar omdat ze zo f**king veel vekocht worden aan fantasieloze burgermensen hier in Nederland, worden ze vanzelf muf en behebt met een spruitjeslucht.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Het positieve is natuurlijk wel dat het er beter uitziet dan de Vectra.
Het materiaal is iig dunner dan de plaat die je voor je kop hebt...quote:Op donderdag 24 april 2008 16:46 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Bullshit, ford heeft maar een kleine vinger in de pap, sommige onderstellen zijn wel gedeeld maar de materialen zijn vaak van zwaarder materiaal dan bij ford.
dát is dan ook niet zo moeilijk hčquote:Op donderdag 24 april 2008 17:11 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Het materiaal is iig dunner dan de plaat die je voor je kop hebt...
Jammer van de kikkerquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hij komt in de plaats van de Vectra, een VW Phaeton is echt van een totaal andere klasse.
Op deze foto ziet hij er trouwens wel weer aardig uit:
[ afbeelding ]
Maar als ik bovenstaand plaatje zie denk ik: nieuwe 5-serie? (Velgen, C-stijl, die vouw in de zijkant etc...)
De achterkant lijkt er best veel op, sterker nog. Het was het eerste wat in me opkwam toen ik de foto's zag. hee een BMW 5 serie.quote:Op maandag 28 april 2008 12:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vind 'm echt niet op de BMW-5 lijken hoor.
Zo lust ik er nog wel een paar.
Ik denk dat slechts 1 procent in die zogenaamde 'essentia' uitvoering gaat rijden... Als ze die uitrustingsniveau's nog steeds aanhouden.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:17 schreef Geqxon het volgende:
Het ziet er leuk uit, het is alleen jammer dat hij er met 15" stalen velgen, plastic bumpers, hoog-op-de-poten vering, een enkele uitlaat en het gebrek aan een chroomstrip rond de ruiten er totaal niet uit ziet. En aangezien 90% van de leaserijders er zo bij rijdt...
Aziaten zijn dan ook behoorlijk gul met het leveren van standaardopties. Die zijn niet zo hufterig als BMW, een 7-serie van meer van 100.000 euro en dan nog even vrolijk 3 ruggen mogen lappen voor het navigatiesysteem, wat toch iedereen besteld.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:08 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Ik denk dat slechts 1 procent in die zogenaamde 'essentia' uitvoering gaat rijden... Als ze die uitrustingsniveau's nog steeds aanhouden.
Uiteraard presenteert elk automerk haar modellen in de 'top-versie'. Of dat slecht is? Ik vind het wel meevallen. Kijk maar eens naar de nieuwe Mazda 6, die ziet er in elke versie goed uit.
Is dat niet een beetje hetzelfde verhaal als met Skoda? Geef mij persoonlijk maar een Opel of Skoda met weinig of zonder onderhoud, dan een 'BMW' die elke week bij de garage staat...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:23 schreef Alcatrash het volgende:
Ik vind het best een mooie auto, met die lijn in de portieren en de wat bredere heupen. Alleen is de concurrentie minstens zo sterk en niet iedereen wil Opel op z'n autosleutels hebben staan...
En als we dan naar de persfoto kijken:quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:42 schreef j0rrit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Autoweek bericht
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:17 schreef Geqxon het volgende:
Het ziet er leuk uit, het is alleen jammer dat hij er met 15" stalen velgen, plastic bumpers, hoog-op-de-poten vering, een enkele uitlaat en het gebrek aan een chroomstrip rond de ruiten er totaal niet uit ziet. En aangezien 90% van de leaserijders er zo bij rijdt...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 04:47 schreef PNG het volgende:
Verassend. Gaat een klapper worden, let maar op.
Volkswagen scirocco is dan ook een welkome afwisseling in mijn ogen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:20 schreef misteriks het volgende:
suffe design bij VW dat op de duur altijd dezelfde lijnen gebruikt
"I want to believe"quote:Op donderdag 24 april 2008 16:46 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Bullshit, ford heeft maar een kleine vinger in de pap, sommige onderstellen zijn wel gedeeld maar de materialen zijn vaak van zwaarder materiaal dan bij ford.
Hallo die is lelijk zegquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:42 schreef j0rrit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Autoweek bericht
Nope de 2.0 Turbo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:57 schreef matthendriks het volgende:
Ik hoor tegenvallende verhalen over de 1.8 (140 pk)... Heb je die gereden?
Opel heeft mij ook nooit kunnen bekoren, maar de met name de Insignia en in mindere mate de Corsa vind ik zeer geslaagd.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:57 schreef vipergts het volgende:
Als ik een auto zou kopen in die klasse zou zelfs ik in een Opel showroom binnen stappen qua design zitten die jongens echt op de goede weg en dat is wel anders geweest ook.
tja en dat auto op elkaar lijken dat heeft met regelgeving te maken denk ik.
De 5 deurs, (motor nog niet duidelijk) in technical grey of zwart sport uitvoering met pakket (dus 19!!!!! inch velgenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 07:49 schreef JK1982 het volgende:
Kijk, dat zijn leuke berichten Rekkie!![]()
Welke uitvoering? Kleur, motor etc?
Weet nog wel een goeie dealer voor je, alleen die zit een beetje uit de richting (Dronten)
Ja die Skoda zou gekozen worden puur om de praktische redenen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:47 schreef misteriks het volgende:
ruimte heeft die superb wel, maar hij ziet er ouderwets uit. en die hoekige achterkant
ik vind de insignia trouwens het knapst in dat rood (granade red?) wow ! daarin komt z'n lijn het sportiefst uit
Idem!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:16 schreef Rejected het volgende:
Ik vind dit wel een mooie auto moet ik zeggen!
En dan de Sport Tourer in OPC, de ideale Familienwagen.quote:
wat wil je nu zeggen ? dat je trots bent geen smaak te hebben ?quote:
Whahaha, ik ben ook een VW-liefhebber, maar ik zou hier nog geen seconde over na te hoeven denken:de Passat of de Insignia....quote:Op woensdag 15 april 2009 15:03 schreef ShaoliN het volgende:
Ik zit hem sterk te overwegen. Het zou toch wel zo godverdommens tegen mijn geloof zijn om Opel te gaan rijden, maar tering wat een mooi karretje.
Dat was idd op de voorgaande opels allemaal van toepassing. Maar deze Insignia ziet er echt geweldig uit, en dat is vrijwel unaniem te noemen. Toch wel erg knap van Opel vind ik zelf. Heb er niet in gereden, maar zou ook prima moeten zijn. Helemaal de OPC met 325PK 400NM en 4x4 met standaard sper diff op de achterwielenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:11 schreef Lexjuuuh het volgende:
Zwaar overschatte auto, erg teleurstellend, komt zijn verwachtingen absoluut niet na, typisch opel, ziet er leuk uit, maar meer ook niet, voor mensen zonder karakter en smaak...
wat een gelul. je hebt er vast uitgebreide testritten mee gereden. trouwens, loop jij mentaal 20 jaar achter ? jouw fletse opmerking lijkt wel uit 1989 te komen, ...quote:Op woensdag 15 april 2009 16:11 schreef Lexjuuuh het volgende:
Zwaar overschatte auto, erg teleurstellend, komt zijn verwachtingen absoluut niet na, typisch opel, ziet er leuk uit, maar meer ook niet, voor mensen zonder karakter en smaak...
Nee, want dit is wel ene gewaagd designquote:Op woensdag 15 april 2009 18:01 schreef misteriks het volgende:
[..]
wat een gelul. je hebt er vast uitgebreide testritten mee gereden. trouwens, loop jij mentaal 20 jaar achter ? jouw fletse opmerking lijkt wel uit 1989 te komen, ...
ga jij nog wat kwijlen op het fantasieloze en heel gewaagde audi design
Lees de test van autovisie eens jongen.... enne wat Audi design betreft, ik wordt er niet al te warm van hoor, doe mij maar een Alfa Romeo danquote:Op woensdag 15 april 2009 18:01 schreef misteriks het volgende:
[..]
wat een gelul. je hebt er vast uitgebreide testritten mee gereden. trouwens, loop jij mentaal 20 jaar achter ? jouw fletse opmerking lijkt wel uit 1989 te komen, ...
ga jij nog wat kwijlen op het fantasieloze en heel gewaagde audi design
Jij baseert je mening op een test uit de autovisie? Ben je niet in staat om zelfstandig tot een mening te komen?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:31 schreef Lexjuuuh het volgende:
[..]
Lees de test van autovisie eens jongen.... enne wat Audi design betreft, ik wordt er niet al te warm van hoor, doe mij maar een Alfa Romeo dan
4 jaar oud en nogsteeds de mooiste.. knapquote:Op woensdag 15 april 2009 20:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jij baseert je mening op een test uit de autovisie? Ben je niet in staat om zelfstandig tot een mening te komen?![]()
Alfa Romeo 159 is een schitterende auto, maar het model huppelt inmiddels al weer een jaar of 4 rond. Alleen daarom al staat de Opel hoger op het verlanglijstje. Ding rijd prima trouwens.
Nog steeds?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:33 schreef fokkieslim het volgende:
Vroeger had de halve straat een astra,maar nu========================================================================================================================================================================![]()
De nieuwe Astraquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:33 schreef fokkieslim het volgende:
Vroeger had de halve straat een astra,maar nu========================================================================================================================================================================![]()
Ha! invine is een vinex-losert.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:00 schreef invine het volgende:
waar ik woon rijden er al weer stuk of 10-20 van die insignia's rond..
Niet echt.. verre van zelfsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |