PS3 gamers vinden het wel best als ze de game op 29 april op kunnen halen en reserveren het dus.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die komt daarna aan de beurt [ afbeelding ]
[..]
Is dat net zoiets als resident evil?quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:29 schreef Sackboy het volgende:
Heeft iemand al de demo van Siren van z'n jappenaccount geplukt?
Als je geen jappenaccount heb kan je hem ook als video bekijken: Part 1 en Part 2
RE is meer actie, dit is pure horror.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:05 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Is dat netzoiets al resident evil?
Krijg nog steeds een connection errorquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:37 schreef ProdigalSon het volgende:
MGO al online? Bij mij lukt het nog niet.. Heb de update wel, ging meteen goed en snel!
Alleen cijfers gebruiken bij je postcode. Geen letters. Gebruik in je Konami ID tevens GEEN hoofletters.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:21 schreef Mindstate het volgende:
Hoe krijg je een KonamiID? Hij zegt de hele tijd dat mijn postcode niet klopt..
Goed bezigquote:Derde generatie heatsink voor PS3 weegt de helft van origineel
Het Japanse Furukawa Electric maakt voor Sony een derde versie van de heatsink die de Playstation 3 koel moet houden. Het nieuwe model weegt met 350 gram slechts de helft van het originele koelblok.
Furukawa toonde de nieuwe heatsink op een Japanse elektronicabeurs. De nieuwe heatsink is al de derde versie die Sony voor de Playstation 3 gebruikt. De eerste woog 700 gram, bij de tweede versie was het gewicht al afgenomen tot 500 gram, terwijl het nieuwe model dat Furukawa toonde nog maar 350 gram weegt. De eerste koeler had bovendien ruim twintig onderdelen, terwijl de nieuwste versie nog maar uit drie elementen bestaat. Waar in de eerste en tweede generatie van de console een enkele grote heatsink werd gebruikt om zowel de Cell als de RSX te koelen, worden beide chips in de derde generatie gekoeld door een aparte heatsink.
Een lichtere koeler is mogelijk doordat Sony de Cell-processor tegenwoordig bakt op 65nm, waar de eerste generatie consoles was uitgerust met een chip met 90nm-technologie. De koelere processor maakt het ook mogelijk om de koperen heatpipes die over het moederbord liepen, uit het design te schrappen. De eerste generatie was uitgerust met vijf heatpipes, de tweede generatie had er nog twee. De nieuwe heatsink van Furukawa voert echter zoveel warmte af dat de buizen niet meer nodig zijn. Ook het stroomverbruik van de Playstation 3 is flink verminderd door de efficiëntere Cell-chip. Cell en RSX verbruiken nu samen 140W, terwijl de eerste generatie nog 200W trok.
Ist al gelukt?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:25 schreef Mindstate het volgende:
Hm gek ja, er staat dat je gewoon letters kan gebruiken. Thx iig..
Ik verwacht helaas ook dat hij gaat tegenvallen. De verwachtingen zijn veel te hoog en Kojima heeft ooit in een interview gezegd dat het spel/verhaallijn het meeste wegheeft van deel 2 en laat ik deel 2 nu net de wat mindere vinden. Het verhaal vond ik iets te complex en vergezocht. Het contrast tussen de "tanker-chapter" en de "plant-chapter" was te groot naar mijn mening.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:04 schreef DooD het volgende:
Ik lees trouwens steeds meer dat MGS4 misschien niet aan de hoge verwachtingen kan gaan voldoen, dit zou toch wel erg sneu zijn om zo deze prachtige reeks af te sluiten
Smaken verschillen. Ik vond deel 2 juist de bestequote:Op vrijdag 25 april 2008 13:16 schreef ProdigalSon het volgende:
[..]
Ik verwacht helaas ook dat hij gaat tegenvallen. De verwachtingen zijn veel te hoog en Kojima heeft ooit in een interview gezegd dat het spel/verhaallijn het meeste wegheeft van deel 2 en laat ik deel 2 nu net de wat mindere vinden. Het verhaal vond ik iets te complex en vergezocht. Het contrast tussen de "tanker-chapter" en de "plant-chapter" was te groot naar mijn mening.
MGS 4 begint geloof ik in een oorlogsgebied. Dat gaat natuurlijk héél goed worden en daar komen de meeste beelden vandaan. Maar er zijn ook nog andere locaties en daar heb ik zo mijn twijfels over.
Nog een Power Unlimited lezer hierquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:04 schreef DooD het volgende:
Ik lees trouwens steeds meer dat MGS4 misschien niet aan de hoge verwachtingen kan gaan voldoen, dit zou toch wel erg sneu zijn om zo deze prachtige reeks af te sluiten
Das waar, smaken verschillen. Ik sprak voornamelijk vanuit mezelf. Deel 3 vind ik dan weer het beste. Het wegdoen van de radar was een goede zet van Kojima.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:23 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vond deel 2 juist de besteDeel 3 vond ik de minste. Dat hele stamina/cure gedoe en eten zoeken vond ik stront irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |