Ermelo?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, ontsnapt uit zo'n gemeente op de Veluwe.
Zoiets als Staphorst, maar dan minder erg. Dat waren haar woorden tenminste.quote:
Ik weet waar je werkt, dus: "You can do better than that."quote:Op donderdag 24 april 2008 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nog wel een cute 36 jarige MILF in de aanbieding hier.
Wel 2 kids.
Huftâh! Ik moet nog 3 uur.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:45 schreef Joene het volgende:
Uurtje nog jongens dan taaien we weer af.
Daarom is ze ook in de aanbiedingquote:Op donderdag 24 april 2008 14:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik weet waar je werkt, dus: "You can do better than that.".
Nou, de meeste vrouwen die een kind hebben gehad laten ook alles qua make-up en kledingkeuze vallen hoor, ze hebben toch al man en kindquote:Op donderdag 24 april 2008 15:02 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben lately (en trouwens eigenlijk niet alleen lately, maar al heel lang niet meer) geen DILF tegengekomen, op een of andere manier blijven mannen helemaal niet zo lang zo mooi geconserveerd als vrouwen.
Moet nog tot 17.00 uur hier en morgen dan ook nog weer. Dan alleen maandag en dinsdag ff en dan pas weer op 7 meiquote:Op donderdag 24 april 2008 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Huftâh! Ik moet nog 3 uur.
Maar dan is het wel weekend..
Ja en?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Moet nog tot 17.00 uur hier en morgen dan ook nog weer. Dan alleen maandag en dinsdag ff en dan pas weer op 7 mei
Ow k_i_i_i_i_h_i_i_m.....quote:Op donderdag 24 april 2008 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, de meeste vrouwen die een kind hebben gehad laten ook alles qua make-up en kledingkeuze vallen hoor, ze hebben toch al man en kind.
What else is new?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow k_i_i_i_i_h_i_i_m.....
Er wil graag iemand in elkaar geslagen worden hier..................
Ook fijn ja!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:Stukken dood dier braden op een nepvuur in een metalen bak in de tuin.
.
Dat is boffen!quote:
Wacht effe, even mijn tuinbroek ophijsenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow k_i_i_i_i_h_i_i_m.....
Er wil graag iemand in elkaar geslagen worden hier..................
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wacht effe, even mijn tuinbroek ophijsen.
Ik ben vroeger nog bijna gestenigd omdat ik wél ingeënt werd.quote:
whehehehe ik heb d'r ook ingeënt whehehehequote:Op donderdag 24 april 2008 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben vroeger nog bijna gestenigd omdat ik wél ingeënt werd..
[..]
[..]
NIET! Want dan ben ik jarigquote:
*zet masker op*quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:09 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ook niet, en volgens mij is het een airbrush van een foto. Geile foto trouwens
quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat het eraan ligt wat je gewend bent gewoon.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat het eraan ligt wat je gewend bent gewoon.
Triest als ouders niet op durven treden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:28 schreef Armageddon het volgende:
zoontje 13 maanden eist alle aandacht op met gekrijs
'af en toen doen ze wel wat met 't kind, maar ze willen ook wel eens 'wat anders' doen'quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:28 schreef Armageddon het volgende:
zoontje 13 maanden eist alle aandacht op met gekrijs
LoLz... hebben ze nou ook nog een plakje kaas op haar hofd gelegd, of is dat het enige dat ik nog mis?quote:
sommige 'ouders' moeten een voortplantingsverbod krijgenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Triest als ouders niet op durven treden.
wat mooiquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:12 schreef GI het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik gisteren aan mijn muur gehangen.
yup.. ik wil zo graag een paar mensen verrot schelden of ze aub hun kinderen ter adoptie aan willen bieden (desnoods op marktplaatsquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:18 schreef Armageddon het volgende:
God wat een mongolen in dat OUD. Ik ga er niet meer kijken ook. Ik krijg er de zenuwetiefus van.
Ik brand mijn vingers er ook niet aan hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:30 schreef Faithy het volgende:
[..]
yup.. ik wil zo graag een paar mensen verrot schelden of ze aub hun kinderen ter adoptie aan willen bieden (desnoods op marktplaats) maargoed.. 'ik heb geen kinderen, dus heb ik er neits over te zeggen, want ik weet niet wat het ouderschap inhoudt, en DUS mag ik er niets over zeggen, want ik ben geen moeder, dus ik weet niet hoe het is, etc. etc. etc. '
een kind?quote:
nou ja, deze toekomstige burgers kunnen dan ook crimineeltjes worden die mijn auto openbrekenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het boeit me ook geen fuck hoe die toekomstige brugbewoners opgevoed worden eigenlijk....
Ze zoeken het maar uit daarzo.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:30 schreef Faithy het volgende:
[..]
yup.. ik wil zo graag een paar mensen verrot schelden of ze aub hun kinderen ter adoptie aan willen bieden (desnoods op marktplaats) maargoed.. 'ik heb geen kinderen, dus heb ik er neits over te zeggen, want ik weet niet wat het ouderschap inhoudt, en DUS mag ik er niets over zeggen, want ik ben geen moeder, dus ik weet niet hoe het is, etc. etc. etc. '
Heuj!quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:18 schreef Armageddon het volgende:
God wat een mongolen in dat OUD. Ik ga er niet meer kijken ook. Ik krijg er de zenuwetiefus van.
Gewoon zijn kamer in, geen TV en PC en zoek het lekker uit.... draait wel bij.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:53 schreef Misstique het volgende:
Zo'n krijsend kind zet je toch gewoon ff op de gang ofzo? En dan in de woonkamer lekker hard de muziek aandoen? Of denk ik dan te simpel..
Achquote:
ja, tof.. en?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:08 schreef MrHayo het volgende:
de zomer mag van mij lang en heet zijn, maar vertrouw dr niet op in ons landje. Daarom maar wat reisjes naar Tunesie en de Costa Brava geboekt
whihiquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
yup!
Teun
Saar
Miep
Buxy
Gilera
Rapido
Ik kan je inmiddels uit ervaring vertellen dat bijvoorbeeld schijten of slapen véél beter gaat zonder een krijsend kind hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
'af en toen doen ze wel wat met 't kind, maar ze willen ook wel eens 'wat anders' doen'![]()
OMFGAMMIH!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
yup!
Teun
Saar
Miep
Buxy
Gilera
Rapido
een kussen dempt het geluid wel denk ikquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kan je inmiddels uit ervaring vertellen dat bijvoorbeeld schijten of slapen véél beter gaat zonder een krijsend kind hoor.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OMFGAMMIH!!
Gilera![]()
Geweldig!!!
En Faif, ik zie nu die foto pas, wat een lief klein kawasakietje!!!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:28 schreef Faithy het volgende:
[..]cute huh?
Als ik ooit twee lelijke katten heb, dan noem ik ze Opel en Aguila
Op het account waarmee je communiceert met intercommit , groot onderhoud in mei.quote:
Hier niet, maar ik heb dan ook geen constant krijsend kind gelukkigquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:26 schreef Faithy het volgende:
[..]
een kussen dempt het geluid wel denk ik![]()
maar is 't heel erg? Of is 't vooral genieten van de kleine?
Ken wel iemand die zn katten DotCom en PuntNL heeft genoemd.quote:
naar het asiel gaan en vragen om 'de twee lelijkste katten die u heeft'quote:
Dan zou ik voor Daihatsu en Cuore gaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:28 schreef Faithy het volgende:
[..]cute huh?
Als ik ooit twee lelijke katten heb, dan noem ik ze Opel en Aguila
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Ken wel iemand die zn katten DotCom en PuntNL heeft genoemd.
Hier heb je er een paar:quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:14 schreef Faithy het volgende:
[..]
tenzij je een kloon bent heb je hier niets te zoeken
n00c, waar is je n00b plaatje![]()
het ligt gewoon aan de oudersquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hier niet, maar ik heb dan ook geen constant krijsend kind gelukkig.
Damn.. dat is een goeie!quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Ken wel iemand die zn katten DotCom en PuntNL heeft genoemd.
of Fiat en Doblo Mobloquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Daihatsu en Cuore gaan. Of Ford en Ka
.
Ow?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:45 schreef Joene het volgende:
Blergh licentie gebeuren uitzoeken
Hier: http://www.itsp.nl/quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:45 schreef Joene het volgende:
Blergh licentie gebeuren uitzoeken
Welke soort licentie en dergelijke.quote:
30 maarquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:47 schreef Armageddon het volgende:
Belt er net weer zoeen bedrijf met IT personeel.
Ik heb hier 30 werkplekken en 5 servers. NEE IK HEB GEEN PERSONEEL NODIG!
NIG toevallig?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:47 schreef Armageddon het volgende:
Belt er net weer zoeen bedrijf met IT personeel.
Ik heb hier 30 werkplekken en 5 servers. NEE IK HEB GEEN PERSONEEL NODIG!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:47 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb hier 30 werkplekken en 5 servers.
Naja servers je weetsquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:09 schreef Joene het volgende:
1 op 6 is eigenlijk best leipe shit A.
whehehequote:Op vrijdag 25 april 2008 13:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Naja servers je weets
Exact
File/print
EDI
Support Desk Pro
Moet kunnen toch?
Isquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope! :)
Spoolprobleem heb ik opgelost door elke nacht de server te rebooten. :')
1 2 | net start spooler |
Draait op je printserver iis?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope daar doet ie het niet op. Vage bende.
Moet je is een keer wanneer dat printprobleem optreedquote:
quote:
Ik zag dat het om een horlogebandje ging van maar 18.5 cm?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Zo, nerd alert!
MP3/4 horloge is binnen. Werkt prima, geluid is goed, beeld is best ok, mits je iets als Family guy of Southpark kijkt, echte films zijn wat priegelig. E-book reader is ok
.
Alleen wel een beetje een groot ding.
I second that..........quote:
ruim zat hoor, kan hem zelfs over mijn bovenarm doen als ik wilquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:34 schreef n00cL30n het volgende:
IDD...
een iisreset /reboot zou wel eens een mooie kunnen zijn.
[..]
Ik zag dat het om een horlogebandje ging van maar 18.5 cm?
Hij zit ook ruim aan de pols, of is het te strak?
Wiequote:
OMFG!!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:14 schreef Faithy het volgende:
ik heb een nieuwe hobby:
De leukste Marktplaats-advertenties... Waarom?
zie bovenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:57 schreef n00cL30n het volgende:
De leukste Marktplaats-advertenties... Waarom?
Bedoelde meer van.. wauw.. wat een berichten ben je tegengekomen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:58 schreef Faithy het volgende:
[..]
zie bovenmijn topic
![]()
enneh. WEEKEND!!!!
Ik ga er lekker vandoor zo!
Batavierenrace here I come!
En dat niet alleen, maar ondertussen ook nog eens mijn geliefde text-only layout helemaal verneuken. Je kunt er niet eens meer mee postenquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:07 schreef k_i_m het volgende:
Wat is dat voor homofiel jankgedoe dat er nu in een lelijk lettertype onderaan staat dat ik accoord ga met de policy met het plaatsen van een bericht?. Het lijkt wel een boodschap van de tweede kamer, die denken ook dat iedereen een mongool is geworden
.
"FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer. "quote:
Ik pas, ik heb al genoeg te doenquote:Op zondag 27 april 2008 01:05 schreef Armageddon het volgende:
Ik zeg, Hosting-gasten aanschrijven. Sponsorts regelen, servers aanschaffen. Mirror trekken van die kankerzooi hier en verder gaan.
Klinkt als een leuk idee... Alleen zit je dan denk ik nog met een startkapitaal?quote:Op zondag 27 april 2008 01:05 schreef Armageddon het volgende:
Ik zeg, Hosting-gasten aanschrijven. Sponsorts regelen, servers aanschaffen. Mirror trekken van die kankerzooi hier en verder gaan.
JIj hebt toch leggende gelden?quote:Op zondag 27 april 2008 09:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk idee... Alleen zit je dan denk ik nog met een startkapitaal?
Ik hou dr nu ook al vanquote:Op maandag 28 april 2008 08:47 schreef Faithy het volgende:
ik weet niet wie hier koffie heeft gezet, maar ik houd van die persoon
sterk! Mn tepel blijft er bijna in staan
en dát had ik nu net nodig...![]()
He ouwe ben je al weer is een beetje uitgeneukt?quote:
Nog lang niet ouwe. Nog lang niet.quote:Op maandag 28 april 2008 08:59 schreef Joene het volgende:
[..]
He ouwe ben je al weer is een beetje uitgeneukt?
Oef...quote:
Hier is het seizoen ook alweer een aantal weken begonnen.quote:Op maandag 28 april 2008 08:59 schreef Joene het volgende:
[..]
He ouwe ben je al weer is een beetje uitgeneukt?
Goed plan! Ik ga ook maar ff halen!quote:Op maandag 28 april 2008 09:15 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb er ook weer zo geen zin in. Eerst maar eens koggie halen.
Wederom een goed moment om een topic binnen te vallen.quote:
Waar blijf je dan?quote:
Maak je niet zo druk manquote:Op maandag 28 april 2008 11:39 schreef n00cL30n het volgende:
Delen ze eigenlijk makkelijk bans uit op R&P?
Inderdaadquote:Op maandag 28 april 2008 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man.
Hooguit notewaardig dit.
Het is ook niet druk maken... Meer gewoon de vraag of ze dit gewoon snel doen. Anders kunnen we zo nog wel ff wat proberen te rekken.quote:Op maandag 28 april 2008 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man.
Hooguit notewaardig dit.
Psies.quote:Op maandag 28 april 2008 11:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En dan heb je een ban op R&P!? Lekker belangrijk!
Heet die gozer van die garagebox toevallig Henk?quote:Op maandag 28 april 2008 12:09 schreef Faithy het volgende:
-knip
quote:Op maandag 28 april 2008 13:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:Rotterdam
.
Met je straten.
Met je stoep.
Met je... bruggen.
bis.
Bewijs maar!quote:Op maandag 28 april 2008 14:10 schreef Joene het volgende:Rotterdam
.
Kankerstad in de oorlog lag je plat.
Och, da's gewoon een beetje stedelijke herontwikkeling met wat hulp van onze Duitse vrinden.quote:
Mwach, gegeven het feit dat alle grote steden van Nederland een beetje Rotterdam aan het kopiëren zijn, is het hier zo slecht nog niet.quote:Op maandag 28 april 2008 15:10 schreef Joene het volgende:
Die herontwikkeling van rotterdam is anders wel mislukt, het is nog steeds een tyfusstad.
Mwah ik heb het gewoon niet op moderne steden als Rotterdam / Eindhoven / almeruh ! enz.quote:Op maandag 28 april 2008 15:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwach, gegeven het feit dat alle grote steden van Nederland een beetje Rotterdam aan het kopiëren zijn, is het hier zo slecht nog niet.
Tja, heb het nogsteeds meer op Haarlem en Alkmaar.quote:Op maandag 28 april 2008 16:02 schreef Joene het volgende:
Ik vind zelf utreg / amsterdam / groningen erg leuk
En welkom!quote:Op maandag 28 april 2008 18:20 schreef Manono het volgende:
*meldt* voor zomers lang en heet
Ben je er nog? Check het topic.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:53 schreef ElizabethR het volgende:
Arma, hoe gaat het met Saar?
Manono! Bedankt!quote:Op maandag 28 april 2008 18:20 schreef Manono het volgende:
Manonoooooooooooooooooooooo !!!!quote:Op maandag 28 april 2008 18:20 schreef Manono het volgende:
Ik ook niet..quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ullo.
Ik heb er echt geen zin in vandaag.
Ik ga morgen gewoon een beetje in de tuin hangen met een boekje en een biertje denk ik.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:49 schreef HeatWave het volgende:
17:30, borrel op het werk, misschien nog wat mensen de kroeg in voor een afzakkertje. Verder hoeft dat Koninginnenacht al jaren niet meer zo van mij.
Maar morgen los.
Kan ook hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon een beetje in de tuin hangen met een boekje en een biertje denk ik.
Dat massale gedoe op koninginnedag hoeft van mij niet.
Same here.... Ik heb alleen geen tuin.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon een beetje in de tuin hangen met een boekje en een biertje denk ik.
Dat massale gedoe op koninginnedag hoeft van mij niet.
quote:Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Blaadjes!! Allemaal blaadjes op de rails..quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja, het regent tenslotte, dus prorail kennende zal er wel weer van alles misgaan.
Verkeerde type water of zo, waardoor de wissels vastroesten, of de seinen kortsluiting maken.
Je had ook last van blaadjes?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb gister nog met de fiets een auto aangereden die zomaar uit een parkeervak kwam zetten..
Daar kunnen mensen zomaar verkeerde conclusies uit trekkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:11 schreef HeatWave het volgende:
de DVD's zijn klaar, de meisjes zijn nerveus voor hun optredens....
Daar ben ik echt ontzettend blij om!!! Ik maakte me echt zorgen om Saarquote:
Gefeli man! Goed om te horen!quote:
Die kutsupermarkten ouwe, die kut supermarkten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:02 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen deze morgen. Welke gek heeft er bedacht dat je na 2 dagen vrij nog even de vrijdag moet werken.
Kunnen die niet eens gewoon twee dagen dicht?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Die kutsupermarkten ouwe, die kut supermarkten.
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kunnen die niet eens gewoon twee dagen dicht?
Lichtverhuurbedrijf hier ook niet hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kunnen die niet eens gewoon twee dagen dicht?
Denk dat ik zometeen gewoon naar huis ga.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Hier is ook echt niemand, niet normaal zo stil....
I
JustMeeeeee, hoe gaatiequote:Op dinsdag 29 april 2008 11:09 schreef just me het volgende:
Hé Manono hoor je nog wel eens iets van Ludo ?
Ja hier dus ook.. Heb wel 2 telefoontjes gehad.. Maar die waren meteen al weer opgelost..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Hier is ook echt niemand, niet normaal zo stil....
I
Jaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:42 schreef Manono het volgende:
Zitten jullie nog op je werk dan?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:42 schreef Manono het volgende:
Zitten jullie nog op je werk dan?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:46 schreef Armageddon het volgende:
Ja![]()
Maar ik ga zo naar huis. Er is hier geen ene klote te doen.
Tussendag vrij nemenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:58 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja eh, zo'n tussendag vrij nemen komt voor hoor, in Nederland..
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:59 schreef HeatWave het volgende:
Het komt idd voor, alleen bij mij ff niet.
Moet gewoon iemand zijn hier, niets aan te doen, leuk is anders.
Integendeel, meestal ben ik degene die maanden van te voren onbeduidende daagjes vrij neemt. Pas 1 week van te voren komt de rest erachter waaromquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:08 schreef Manono het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfden he, die het kamp bewaken
Wees blij dat het alleen de voeding is.. Uit ervaring weet ik dat een brand aardig je weekend/week/werk kan vergallenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik zou vandaag lekker rustig vanuit huis werken, beetje documentatie bijwerken en meer van dat soort klusjes.
En toen fikte er vannacht een voeding uit. Dus nou zit ik alsnog op kantoor. (Helemaal alleen, dat dan weer wel.)
Hij's niet echt de hens in gegaan, maar was wel behoorlijk heet, en stond leuk met z'n 5V te klapperen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Wees blij dat het alleen de voeding is.. Uit ervaring weet ik dat een brand aardig je weekend/week/werk kan vergallen
Johquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hij's niet echt de hens in gegaan, maar was wel behoorlijk heet, en stond leuk met z'n 5V te klapperen.
Resultaat: Een machine die spontaan reboot, op z'n plaat gaat, reboot, in POST blijft hangen, reboot, reboot, half opstart, reboot, 5 minuten draait....
Ik kan je na een ochtend 'schade-herstel' verzekeren dat dit soort gedrag niet bevorderlijk is voor de staat van je Active Directory en SQL databases.
Hoezo mag hij hem niet maken?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:06 schreef Tally het volgende:
Godverdehoerenteringtyfuszooi..
Hij mag hem niet maken.. Voor jan lul gewacht
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:06 schreef Tally het volgende:
Godverdehoerenteringtyfuszooi..
Hij mag hem niet maken.. Voor jan lul gewacht
Hij mag alleen processorts vervangen en bij Tally is het geheugen stuk.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hoezo mag hij hem niet maken?
Met mij gaat het hartstikke goedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:36 schreef Manono het volgende:
[..]
JustMeeeeee, hoe gaatie![]()
Jewel, wellis... het gaat goed met Ludo. Met slechte mensen gaat het toch altijd goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |