abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58348810
Hallo,

Sinds een paar maanden heb ik een leuke, lieve, knappe vriendin waar ik ontzettend gek op ben.
Het gaat echt super goed en ik heb niks te klagen.

Toch kan ik het soms niet laten om naar een ander meisje te gaan die vraagt of ik even langs kom, en dan weet ik hoe laat het is. Het verlangen naar sex is dan zo groot dat ik bijna niet nee kan zeggen.
(Heb nog altijd nee kunnen zeggen maar met veel pijn en moeite)

Het is niet zo dat ik tekort kom bij mijn vriendin maar het verlangen naar sex is dan gewoon zo groot en het is dan puur lust.

Hoe kan dit? vind het namelijk best kut omdat ik haar niet wil bedriegen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jaja84 op 27-04-2008 23:16:49 ]
pi_58348853
nee blijven zeggen lijkt me een goede oplossing..
pi_58348860
Ik zou het eerst je vriendin vertellen.

Misschien ben je niet het type voor een relatie, en als je vriendin om je geeft, zal ze dat begrijpen.
pi_58348875
congratulations you're a boy .
  zondag 27 april 2008 @ 23:00:20 #5
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_58348876
Waarom blijf je in godsnaam bij andere meisjes slapen
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
pi_58348939
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:00 schreef Zeus1981 het volgende:
Heeft hij nog niet gedaan zie OP.

verder tvp
............................
pi_58348969
quote:
Naja blijven slapen hoeft niet eens, het ging mij even om het duidelijk maken van mijn probleem.
Dat ik vaak moeilijk nee kan zeggen naar meisjes die ik makkelijk kan ballen, terwijl ik een leuke vriendin heb waarbij ik niks heb te klagen
  zondag 27 april 2008 @ 23:10:02 #8
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_58349098
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:03 schreef Jaja84 het volgende:

[..]

Naja blijven slapen hoeft niet eens, het ging mij even om het duidelijk maken van mijn probleem.
Dat ik vaak moeilijk nee kan zeggen naar meisjes die ik makkelijk kan ballen, terwijl ik een leuke vriendin heb waarbij ik niks heb te klagen
Oh... ik las de OP als dat TS wel blijft slapen (maar verder niks doet). Maar hij blijft dus ook niet slapen... In dat geval is nee blijven zeggen inderdaad de beste optie...
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
pi_58349167
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:10 schreef Zeus1981 het volgende:

[..]

Oh... ik las de OP als dat TS wel blijft slapen (maar verder niks doet). Maar hij blijft dus ook niet slapen... In dat geval is nee blijven zeggen inderdaad de beste optie...
Ik bedoelde meer het sterk verlangen naar sex hebben met een ander. Als ik blijf slapen is daar uiteraard ook sex bij (is nog niet voorgekomen sinds ik een relatie heb) Maar het idee dat ik er zomaar heen kan gaan en sex hebben met haar maakt me gek...
pi_58349178
ga gezellig filmpje kijken met je vriendin ipv met andere meisjes.
maw zoek het niet op.
als de theorie altijd zo goed werkt en de praktijk niet,waar zit dan de fout?
pi_58349195
quote:
dat kan toch wel...
pi_58349225
je kan altijd nog gigolo worden
pi_58349228
Je hebt een .

Maar je bent een loser als je geen nee kunt zeggen
pi_58349346
Wel zo eerlijk om dit je vriendin te vertellen. Gooit misschien wat overhoop, maar als je eerlijk bent is dat heel veel waard. Je hebt nog niks fout gedaan, je begrijpt je eigen gevoelens niet goed, denk dat een vriendin dat wel heel vreemd vindt maar het wel fijn vindt dat je eerlijk bent...
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_58349427
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:19 schreef Market_Garden het volgende:
Wel zo eerlijk om dit je vriendin te vertellen. Gooit misschien wat overhoop, maar als je eerlijk bent is dat heel veel waard. Je hebt nog niks fout gedaan, je begrijpt je eigen gevoelens niet goed, denk dat een vriendin dat wel heel vreemd vindt maar het wel fijn vindt dat je eerlijk bent...
Eerlijk vertellen?
Kan ik gelijk mijn biezen pakken
pi_58349492
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:21 schreef Jaja84 het volgende:

[..]

Eerlijk vertellen?
Kan ik gelijk mijn biezen pakken
Die eerste smiley in jouw reactie...
Doet mij denken dat jij verbaast bent dat ik noem dat je eerlijk moet zijn..

Is toch een van de belangrijkste dingen in een relatie
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_58349547
Dat is helemaal niet vreemd.
Je kan gewoon een goede, gezonde relatie hebben met iemand waarmee alles perfect gaat en je er absoluut niks aan wilt veranderen, maar als je een heel fijne vrouw ziet dan schieten er gewoon dezelfde gedachten door je hoofd heen als vóór je een vriendin had. Dat kan zijn: "hm, mooie vrouw", maar ook: "zo, daar zou ik zeker wel een keer escapade mee willen hebben" en dit staat allemaal los van hoe mooi, lekker je vriendin is en fantastisch je sex is.

Gewoon, oké.
Vandaar moet je ook pas een relatie aangaan als het echt de moeite waard is en niet standaard en 'wel oké', anders ben je voor niets gebonden.
pi_58349565
jezus christus wat ben jij een slappeling zeg
slotje
pi_58349712
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:27 schreef roze-meisje het volgende:
jezus christus wat ben jij een slappeling zeg
slotje
Agree..
pi_58349741
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:26 schreef OldJeller het volgende:
Dat is helemaal niet vreemd.
Je kan gewoon een goede, gezonde relatie hebben met iemand waarmee alles perfect gaat en je er absoluut niks aan wilt veranderen, maar als je een heel fijne vrouw ziet dan schieten er gewoon dezelfde gedachten door je hoofd heen als vóór je een vriendin had. Dat kan zijn: "hm, mooie vrouw", maar ook: "zo, daar zou ik zeker wel een keer escapade mee willen hebben" en dit staat allemaal los van hoe mooi, lekker je vriendin is en fantastisch je sex is.

Gewoon, oké.
Vandaar moet je ook pas een relatie aangaan als het echt de moeite waard is en niet standaard en 'wel oké', anders ben je voor niets gebonden.
Precies, ik weet nu ook gewoon dat het goed zit tussen ons maar hoe kan ik voorkomen dat het alleen bij gedachten blijft? ik kan haar echt niet bedonderen, dat kan ik niet over mijn hart krijgen.
pi_58349771
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:24 schreef Market_Garden het volgende:

[..]

Die eerste smiley in jouw reactie...
Doet mij denken dat jij verbaast bent dat ik noem dat je eerlijk moet zijn..

Is toch een van de belangrijkste dingen in een relatie
Tuurlijk is eerlijkheid heel belangrijk in een relatie maar als je weet dat ze het zeker gaat beëindigen als je iets verteld dan hou je je toch wel stil neem ik aan
  zondag 27 april 2008 @ 23:36:03 #22
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_58349809
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:33 schreef Jaja84 het volgende:

[..]

Precies, ik weet nu ook gewoon dat het goed zit tussen ons maar hoe kan ik voorkomen dat het alleen bij gedachten blijft? ik kan haar echt niet bedonderen, dat kan ik niet over mijn hart krijgen.
Beetje een tegenstrijdige post. Je zegt dat je haar niet kunt bedonderen, maar ondertussen wil je weten hoe je tegen jezelf in bescherming kan worden genomen .
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_58349895
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:36 schreef Vector_SLD het volgende:

[..]

Beetje een tegenstrijdige post. Je zegt dat je haar niet kunt bedonderen, maar ondertussen wil je weten hoe je tegen jezelf in bescherming kan worden genomen .
Ik bedonder haar pas als ik daadwerkelijk over de grens ga.
  zondag 27 april 2008 @ 23:40:21 #24
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58349911
niks zeggen en gewoon toegeven aan je mannelijke driften, anders word je een ongelukkig mensch.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_58349913
quote:
Op zondag 27 april 2008 22:57 schreef Jaja84 het volgende:
Hallo,

Sinds een paar maanden heb ik een leuke, lieve, knappe vriendin waar ik ontzettend gek op ben.
Het gaat echt super goed en ik heb niks te klagen.

Toch kan ik het soms niet laten om naar een ander meisje te gaan die vraagt of ik even langs kom, en dan weet ik hoe laat het is. Het verlangen naar sex is dan zo groot dat ik bijna niet nee kan zeggen.
(Heb nog altijd nee kunnen zeggen maar met veel pijn en moeite)

Het is niet zo dat ik tekort kom bij mijn vriendin maar het verlangen naar sex is dan gewoon zo groot en het is dan puur lust.

Hoe kan dit? vind het namelijk best kut omdat ik haar niet wil bedriegen.
Als je jezelf niet vertrouwt, vermijd dan de verleiding en ga niet langs bij ''makkelijk te ballen meisjes'' zoals jij het noemt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')