Jullie gaan met elkaar sms'en?quote:Op woensdag 30 april 2008 13:11 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus is oranje![]()
nee we doen niet aan cybersex als we naast elkaar zitten, dat lossen we anders op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ach, moet toch zorgen dat het op kantoor draait hèquote:Op vrijdag 2 mei 200807:26 schreef phluphy het volgende:
Dat meen je niet Sjowhan, volgens mij ben je één van de weinigen. [afbeelding]
Sneu voor je! Hopelijk is de dag snel om en heb jij ook weekend! [afbeelding]
Bij ons wel verplichtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach tsja, ik moet toch mijn geld verdienen. Geen (verplichte) ATV oid.
BERTquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik "werk" vandaag ook, het is toch geen feestdag?
Daar ben je weer!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:45 schreef Geqxon het volgende:
Hoe weet jij mijn initialen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:20 schreef Geqxon het volgende:
Er....
Daarom.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben ook dan aan het werk, netzoals (veel) meer collega'squote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:27 schreef Geqxon het volgende:
Maandag ga ik ook weer werken. Ook dat is geen officiële feestdag, ondanks dat veel mensen lui zijn en niet gaan werken.
Hell no.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:10 schreef Geqxon het volgende:
Grappig om te zien hoe jullie in paniek raken als ik een weekje weg ben.
gewoon beide aangesloten en werkt..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:17 schreef mschol het volgende:
ik zit met het volgende dillemma:
1) mijn moederbordhandleiding ( van de GA-MA770-DS3) zegt dat ik zowel de 4pins 12v connector moet aansluiten als de 20 + 4 pins moederbord connector
2) voeding (zalman, 460watt, weet zosnel type niet) waarschuwed dat wanneer ik die 4 pins moederbord connector aansluit dat ik de 12v niet moet aansluiten...
ik snap het niet helemaal meer.... iemand die mij wat hulp kan bieden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |