nadeel is dat ik em eigenlijk voor woensdag al wilde hebbenquote:
quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 18:20 schreef Sjowhan het volgende:
Had ik haar op kunnen pikken vanaf HS![]()
Achtsja, heb al een lieve vriendin dus doe maar niet hè
Enige wat ik nooit zal doen; vreemd gaanquote:Op maandag 28 april 2008 19:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. L'amour.
Pussy, en dan wel KPD modje hè... :>
En terecht want als je dat doet ben je echt een hufterquote:Op maandag 28 april 2008 19:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Enige wat ik nooit zal doen; vreemd gaan
leugensquote:Op maandag 28 april 2008 20:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hey, geq belde me!!!
Idd, ow het rooie is wat als spam getagged is. Dat is ook niet zichtbaar voor normale bezoekers, alleen voor mijquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:19 schreef Marcell0 het volgende:
Jippeeh!! lang leve de Spam!
Wat een stelletje leipelingen..![]()
Geen idee om captcha oid in te bouwen? Voorkomt vervuiling.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:10 schreef WyriHaximus het volgende:
Hey Jo0Lz zoals belooft een tijdje geleden, de spam die ik in 1 week binnen krijg op me guestbook. Let wel ff op dat het een pleuris groot plaatje is als je het opent. http://servcontent.wyriha(...)netguestbookspam.png
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:10 schreef WyriHaximus het volgende:
Hey Jo0Lz zoals belooft een tijdje geleden, de spam die ik in 1 week binnen krijg op me guestbook. Let wel ff op dat het een pleuris groot plaatje is als je het opent. http://servcontent.wyriha(...)netguestbookspam.png
Draai akismet er voorquote:Op dinsdag 29 april 2008 06:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen idee om captcha oid in te bouwen? Voorkomt vervuiling.
Dan moet die wel boos zijnquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:56 schreef phluphy het volgende:
Waar is Bertje eigenlijk? Zoek? Of is ie boos op jullie?![]()
Hij heeft zich ook teruggetrokken uit het FOK! wp team!
Misschien heeft 'ie een vriendin gekregen en is hij sindsdien gestopt met z'n online bestaan...quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:56 schreef phluphy het volgende:
Wel erg op eisende vriendin, heb ook een vriendin en een aardig online bestaan maar dat is alleen maar groter geworden sinds ik met der hebquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:35 schreef whoops het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie een vriendin gekregen en is hij sindsdien gestopt met z'n online bestaan...
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:56 schreef phluphy het volgende:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:35 schreef whoops het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie een vriendin gekregen en is hij sindsdien gestopt met z'n online bestaan...
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wel erg op eisende vriendin, heb ook een vriendin en een aardig online bestaan maar dat is alleen maar groter geworden sinds ik met der heb.
Ja coolquote:
Jij bent gewoon jaloersquote:
nee we doen niet aan cybersex als we naast elkaar zitten, dat lossen we anders opquote:Op woensdag 30 april 2008 11:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]!
.
[..]. Zou kunnen, maar I doubt it. Hij heeft wel 12 minuten met the miss gebeld..
[..]Dude, cybersex als je naast elkaar zit, is ook niet echt hot toch?
Jullie gaan met elkaar sms'en?quote:Op woensdag 30 april 2008 13:11 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus is oranje![]()
nee we doen niet aan cybersex als we naast elkaar zitten, dat lossen we anders op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ach, moet toch zorgen dat het op kantoor draait hèquote:Op vrijdag 2 mei 200807:26 schreef phluphy het volgende:
Dat meen je niet Sjowhan, volgens mij ben je één van de weinigen. [afbeelding]
Sneu voor je! Hopelijk is de dag snel om en heb jij ook weekend! [afbeelding]
Bij ons wel verplichtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach tsja, ik moet toch mijn geld verdienen. Geen (verplichte) ATV oid.
BERTquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik "werk" vandaag ook, het is toch geen feestdag?
Daar ben je weer!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik "werk" vandaag ook, het is toch geen feestdag?
Hoe weet jij mijn initialen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:20 schreef Geqxon het volgende:
Er....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |