Nee we hebben een ander plan met jequote:Op maandag 28 april 2008 11:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dus ik ben de toekomstige huwelijkskandidaat??
Als jij het op een vrouwvriendelijke manier kan verwoorden mag je het d'r wat mij betreft vertellen...quote:
* JortK nadenken gaatquote:Op maandag 28 april 2008 12:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Als jij het op een vrouwvriendelijke manier kan verwoorden mag je het d'r wat mij betreft vertellen...
*proest* Ook wat popcorn en bier whoops (kut geen tabcompletion op fokquote:Op maandag 28 april 2008 12:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Als jij het op een vrouwvriendelijke manier kan verwoorden mag je het d'r wat mij betreft vertellen...
ik dacht van 1 naar 0..quote:Op maandag 28 april 2008 13:46 schreef WyriHaximus het volgende:
*zucht* En we zijn weer van 2 vrouwen naar 1 in dit topic, zo word het ook nooit wat.
Je vergeet plurryquote:Op maandag 28 april 2008 13:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht van 1 naar 0..
vrijdag nieuwe pc spulletjes ophalen(hopelijk eerder maar i.v.m. konginnedag en hemelvaart zal dat wel niet lukken)
ach ja iddquote:Op maandag 28 april 2008 13:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je vergeet plurry.
Have fun ik ga zo ff eten scoren voor de komen de 4 dagen. (Hoef ik niet meer naar de winkel voor vrijdags
.)
Had ie maar moeten bellen, of anderzijds het initiatief moeten nemen.quote:Op maandag 28 april 2008 13:46 schreef whoops het volgende:
Wel lullig voor Bertje dat wij alsnog met zijn eventuele prooi aan de haal gaan...
Je kan er naar uit kijkenquote:Op maandag 28 april 2008 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ach ja idd
have fun? kan vrijdag middag pas
Echte nerds posten de specs. dus, post je specs.quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 15:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
Klinkt goed, wanneer mag ik langskomen??
Den Haag Centraal vanavond 7 uurquote:Op maandag 28 april 2008 15:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
Klinkt goed, wanneer mag ik langskomen??
quote:
't Is een pre-installed HP machine (ben het nu aan het opschonen/installeren van onze standaard software);quote:Op maandag 28 april 200814:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Echte nerds posten de specs. dus, post je specs. [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |