Daarom.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik "werk" vandaag ook, het is toch geen feestdag?
Ik ben ook dan aan het werk, netzoals (veel) meer collega'squote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:27 schreef Geqxon het volgende:
Maandag ga ik ook weer werken. Ook dat is geen officiële feestdag, ondanks dat veel mensen lui zijn en niet gaan werken.
Hell no.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:10 schreef Geqxon het volgende:
Grappig om te zien hoe jullie in paniek raken als ik een weekje weg ben.
gewoon beide aangesloten en werkt..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:17 schreef mschol het volgende:
ik zit met het volgende dillemma:
1) mijn moederbordhandleiding ( van de GA-MA770-DS3) zegt dat ik zowel de 4pins 12v connector moet aansluiten als de 20 + 4 pins moederbord connector
2) voeding (zalman, 460watt, weet zosnel type niet) waarschuwed dat wanneer ik die 4 pins moederbord connector aansluit dat ik de 12v niet moet aansluiten...
ik snap het niet helemaal meer.... iemand die mij wat hulp kan bieden?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:38 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb zelfs een SMSje gekregen.
Omdat ik niet aan sociale interactie doe.quote:
Wat wil je dan, dat ik je een SMS stuur met hoe zwoel je wel niet bent?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gek hé, dat het niet zo opschiet met die vriendinnen.
Je bent nog steeds op je pik getrapt he?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ach kom, wie had ook alweer de buttfuck paint gemaakt?
Jezus wat en klote stripquote:Op zondag 4 mei 2008 13:11 schreef Geqxon het volgende:
Al kan niemand zo goed met Paint omgaan als Eric van Electric Retard
Dachten, we weten het. Dat er ziekere geesten aanwezig zijn (JortK/Electric retard) op deze aardkloot is geen verrassing..quote:Op zondag 4 mei 2008 13:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan dachten jullie dat ik een zieke geest had.
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:11 schreef Geqxon het volgende:
Al kan niemand zo goed met Paint omgaan als Eric van Electric Retard
Ik woog vanochtend verdomme 39 kilo. Ik wil minder wegen.quote:10 Geboden
1) Als je niet dun bent, dan ben je niet aantrekkelijk.
2) Dun zijn is belangrijker dan gezond zijn.
3) Je moet kleren kopen, laxeer middelen gebruiken, verhonger jezelf, doe iets om dunner te lijken.
4) Eet niet zonder jezelf schuldig te voelen.
5) Je zult geen dikmakend voedsel eten zonder jezelf daarna te straffen
6) Je zult calorieën tellen.
7) Wat de weegschaal zegt is het belangrijkste.
8) Gewicht verliezen is goed, aankomen is slecht.
9) Je kan nooit te dun zijn.
10) Dun zijn en niet eten zijn tekens van succes.
Meer kotsen dusquote:Op zondag 4 mei 2008 16:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik woog vanochtend verdomme 39 kilo. Ik wil minder wegen.
Water is echt goedquote:Op zondag 4 mei 2008 16:56 schreef Geqxon het volgende:
Die Pro-Ana websites zijn absurd.
Ik eet zelf overigens op het moment een boterham of 8 per dag, een forse portie avondeten, regelmatig een snack, mieters veel water en soda, en ik ben kerngezond.
Beat that, ana-bitches!
quote:Gisteren ging het goed. Avond eten kon ik gelukkig overslaan. Had alleen wat sla op, vooraf een bakje yoghurt met sinaasappel en halve appel.
Vandaag tot nu toe:
O: niets. 3 kwartier hardlopen
M: bakje magere yoghurt met sinaasappel, albran en roosvicee laxo. En de rest kon ik beter niet meer doen..; 1 cracker met beetje light pindakaas, oerbrood korstje met beetje eiersalade.. ouch
T: 6 minuten buikspieroefeingen. En flink stuk op de mountainbike door het bos. Daarna had ik ontzettende honger.. dus een dun plakje peperkoek en een cracker met een glas water en kop groene thee.
quote:Damn! Mijn zus, vader en moeder zijn 3 dagen achter elkaar jarig , dus ik ben de hele tijd taart aan het eten, Ik haat het!! •••
al 2x overgegeven vandaag, voel me zo dik, kan wel janken sad
quote:Het gaat zooooo goed! Ik ben echt heel trots en blij enzo
O: peer met yogh
T: -
M: kiwi en appel
A: salade (was 200 kcal in totaal)
Dus het gaat heel heel goed! Vandaag heb ik ook veel gesport en ik kan echt serieus ALLE snacks weerstaan, al meer dan een week lang bijna! Ik voel me zo ontzettend sterk. En elke keer als ik 'nee' ergens tegen weet te zeggen, ook al staat het recht voor mn neus, of wordt er vreselijk op aangedrongen dat ik het neem, heb ik het gevoel dat ik alles aankan. joyful
quote:O: 1 kiwi en 1 glas water
M: 1 beker cup a soup
A: ?
quote:Ik heb mijn eigen anaboy! smack
hij is 13 net als ik en 1.65m hij weegt 37kg
hij steunt mij in het afvallen, samen gaat het echt veel makkelijker
het is echt veel fijner als je zelf ana bent en een ana vriend of vriendin hebt,
je kunt er samen over praten en elkaar steunen en helpen
XxXies Brenda
O MY GAWD!quote:heey mensen-ik ben een 15'jarige jongen,ben 1.82 en 52 kilo..hoe wordt ik dunner? iemand tips van bepaald eten(weet nooit zo goed waar nu juist wel veel calorieen inzitten of waar in juist weer niet..en die labels op supermarkt artikelen zijn ook niet te vertrouwen
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:43 schreef WyriHaximus het volgende:
Die ana sletjes doen me denken aan de hoeren gister avond, ook allemaal amper met wat rondingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |