Jij zat onder de verdovende middelen dus?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:52 schreef sir_dalord het volgende:
mijn god dat had ik nou nooit gedacht..
dat er iemand zou zijn die zonder verdovende middelen EN vrijwillig met sven gaat samenwonen
Gezellig hoor.quote:Ik reserveer alvast een kamer in casa soempie. Enige wat ik nodig heb is een stopcontact, geblindeerde ramen en of je eens in de zoveel tijd een stuk vlees naar binnen wilt werpen
Toch wel in de ochtend nog geslapen hoop ik?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:57 schreef MaJo het volgende:
Heb tot 6 uur wakker gelegenBen nu dus doodop...
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:54 schreef iamredleader het volgende:
Hey Soempie, goed nieuws!
Eventueel hebben Tinuviel en ik wel wat dingetjes die we nooit meer gebruiken, een oude slaap-bank, wat kastjes en misschien nog wat kleine spulletjes.
Als het allemaal doorgaat, dan hoor ik het wel
* iamredleader werpt een flink stuk dode koe richting sir_dalord *quote:Op donderdag 24 april 2008 12:52 schreef sir_dalord het volgende:
mijn god dat had ik nou nooit gedacht..
dat er iemand zou zijn die zonder verdovende middelen EN vrijwillig met sven gaat samenwonen
Ik reserveer alvast een kamer in casa soempie. Enige wat ik nodig heb is een stopcontact, geblindeerde ramen en of je eens in de zoveel tijd een stuk vlees naar binnen wilt werpen
Ja, en het was ook niet echt vrijwilligquote:Op donderdag 24 april 2008 12:58 schreef Soempie het volgende:
Jij zat onder de verdovende middelen dus?![]()
* sir_dalord verobert de koe in enkele luttele seconden en gromt tevredenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader werpt een flink stuk dode koe richting sir_dalord *
oef!quote:Op donderdag 24 april 2008 13:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:57 schreef MaJo het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:59 schreef Soempie het volgende:hee, dankje voor het aanbod.
Als we dingen nog nodig hebben hoor je het wel.
![]()
![]()
Ik ben nu ook aan mijn derde provincie bezigquote:Op donderdag 24 april 2008 12:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, wel doodeng.Weer een andere kant van Nederland. Heb al in Noord-Holland, Overijssel en Groningen gewoond.
Dat vraag ik me ook af. Gisteren was het de hele dag superweer en om 16:00 ging het regenen tot 's avonds laat.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vraag me af of je dat rond 17-18uur nog zegt
Hier is het alleen maar bewolkt trouwens.
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Dat vraag ik me ook af. Gisteren was het de hele dag superweer en om 16:00 ging het regenen tot 's avonds laat.
*aai-over-bol-smiley*quote:Op donderdag 24 april 2008 12:57 schreef MaJo het volgende:
Dooie koequote:Op donderdag 24 april 2008 13:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat krijg je met die vegetariersquote:Op donderdag 24 april 2008 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
hey, het begint ineens te betrekken
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat krijg je met die vegetariers
Dat wat het hier ook tot daarnet. Komt verder wel goed de rest van de week. Volgende week weer veel regen.quote:
Ik ben ook wel benieuwd. En waar was je ook alweer?quote:Op donderdag 24 april 2008 13:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hey Yuri, veilig aangekomen zie ik
Bevalt het in de States?
In de buurt van los angeles.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd. En waar was je ook alweer?
LA heeft wel heeeel veel omliggende dingenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In de buurt van los angeles.
Tot 11 uurquote:Op donderdag 24 april 2008 12:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Toch wel in de ochtend nog geslapen hoop ik?
Moet helaas werken tot 6 uur, anders was ik zeker op je aanbod ingegaanquote:Op donderdag 24 april 2008 13:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
kusje, en als je vanmiddag na 17:00 even voor een kop koffie wil afspreken
ik ben in Utrecht
Vandaag naar caliornia adveture, morgen lekker naar het strand en in het weekend naar san diego zoo en seaworldquote:Op donderdag 24 april 2008 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je nog grootse plannen voor tijdens je vakantie?
Santa claritaquote:Op donderdag 24 april 2008 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
LA heeft wel heeeel veel omliggende dingen
Dat is ook maar 5 uur. En dat na een nacht lang wakker liggen. Dat werkt ook nietquote:
Aah okay. Wij zaten destijds in Santa Monica en Anaheim.quote:
I know... Maar moet werken vandaag dusquote:Op donderdag 24 april 2008 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook maar 5 uur. En dat na een nacht lang wakker liggen. Dat werkt ook niet
Doe je straks toch lekker slapen?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
I know... Maar moet werken vandaag dus
Och armequote:Op donderdag 24 april 2008 13:00 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Ja, en het was ook niet echt vrijwillig
Ik heb nog steeds striemen op mijn rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |