Jij zat onder de verdovende middelen dus?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:52 schreef sir_dalord het volgende:
mijn god dat had ik nou nooit gedacht..
dat er iemand zou zijn die zonder verdovende middelen EN vrijwillig met sven gaat samenwonen
Gezellig hoor.quote:Ik reserveer alvast een kamer in casa soempie. Enige wat ik nodig heb is een stopcontact, geblindeerde ramen en of je eens in de zoveel tijd een stuk vlees naar binnen wilt werpen

Toch wel in de ochtend nog geslapen hoop ik?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:57 schreef MaJo het volgende:
Heb tot 6 uur wakker gelegenBen nu dus doodop...

quote:Op donderdag 24 april 2008 12:54 schreef iamredleader het volgende:
Hey Soempie, goed nieuws!
Eventueel hebben Tinuviel en ik wel wat dingetjes die we nooit meer gebruiken, een oude slaap-bank, wat kastjes en misschien nog wat kleine spulletjes.
Als het allemaal doorgaat, dan hoor ik het wel

* iamredleader werpt een flink stuk dode koe richting sir_dalord *quote:Op donderdag 24 april 2008 12:52 schreef sir_dalord het volgende:
mijn god dat had ik nou nooit gedacht..
dat er iemand zou zijn die zonder verdovende middelen EN vrijwillig met sven gaat samenwonen
Ik reserveer alvast een kamer in casa soempie. Enige wat ik nodig heb is een stopcontact, geblindeerde ramen en of je eens in de zoveel tijd een stuk vlees naar binnen wilt werpen

Ja, en het was ook niet echt vrijwilligquote:Op donderdag 24 april 2008 12:58 schreef Soempie het volgende:
Jij zat onder de verdovende middelen dus?![]()

* sir_dalord verobert de koe in enkele luttele seconden en gromt tevredenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader werpt een flink stuk dode koe richting sir_dalord *

oef!quote:Op donderdag 24 april 2008 13:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 24 april 2008 12:57 schreef MaJo het volgende:

quote:Op donderdag 24 april 2008 12:59 schreef Soempie het volgende:hee, dankje voor het aanbod.
Als we dingen nog nodig hebben hoor je het wel.
![]()
![]()

Ik ben nu ook aan mijn derde provincie bezigquote:Op donderdag 24 april 2008 12:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, wel doodeng.Weer een andere kant van Nederland. Heb al in Noord-Holland, Overijssel en Groningen gewoond.

Dat vraag ik me ook af. Gisteren was het de hele dag superweer en om 16:00 ging het regenen tot 's avonds laat.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vraag me af of je dat rond 17-18uur nog zegt
Hier is het alleen maar bewolkt trouwens.

quote:Op donderdag 24 april 2008 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Dat vraag ik me ook af. Gisteren was het de hele dag superweer en om 16:00 ging het regenen tot 's avonds laat.

*aai-over-bol-smiley*quote:Op donderdag 24 april 2008 12:57 schreef MaJo het volgende:

Dooie koequote:Op donderdag 24 april 2008 13:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]

Dat krijg je met die vegetariersquote:Op donderdag 24 april 2008 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
hey, het begint ineens te betrekken

quote:Op donderdag 24 april 2008 13:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat krijg je met die vegetariers

Dat wat het hier ook tot daarnet. Komt verder wel goed de rest van de week. Volgende week weer veel regen.quote:

Ik ben ook wel benieuwd. En waar was je ook alweer?quote:Op donderdag 24 april 2008 13:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hey Yuri, veilig aangekomen zie ik
Bevalt het in de States?

In de buurt van los angeles.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd. En waar was je ook alweer?

LA heeft wel heeeel veel omliggende dingenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In de buurt van los angeles.

Tot 11 uurquote:Op donderdag 24 april 2008 12:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Toch wel in de ochtend nog geslapen hoop ik?

Moet helaas werken tot 6 uur, anders was ik zeker op je aanbod ingegaanquote:Op donderdag 24 april 2008 13:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
kusje, en als je vanmiddag na 17:00 even voor een kop koffie wil afspreken
ik ben in Utrecht

Vandaag naar caliornia adveture, morgen lekker naar het strand en in het weekend naar san diego zoo en seaworldquote:Op donderdag 24 april 2008 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je nog grootse plannen voor tijdens je vakantie?

Santa claritaquote:Op donderdag 24 april 2008 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
LA heeft wel heeeel veel omliggende dingen

Dat is ook maar 5 uur. En dat na een nacht lang wakker liggen. Dat werkt ook nietquote:

Aah okay. Wij zaten destijds in Santa Monica en Anaheim.quote:

I know... Maar moet werken vandaag dusquote:Op donderdag 24 april 2008 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook maar 5 uur. En dat na een nacht lang wakker liggen. Dat werkt ook niet

Doe je straks toch lekker slapen?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
I know... Maar moet werken vandaag dus

Och armequote:Op donderdag 24 april 2008 13:00 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Ja, en het was ook niet echt vrijwillig
Ik heb nog steeds striemen op mijn rug

Heel toevallig jaquote:

Ik zit nu al 3 uur te pokeren en sta nog steeds op quitte... ook een verspilling van tijd eigenlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Nou ja..zit ik een potje te pokeren...zit er opeens een gast aan mijn tafel. Vraagt 'ie: Nembrionic=eric?
Ik zo: eh ja, wie ben jij dan?
Is het een gast die ik al een paar jaar niet gezien heb

ja soms win je wat soms win je niets.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zit nu al 3 uur te pokeren en sta nog steeds op quitte... ook een verspilling van tijd eigenlijk

Hm... ik zit ook op partypoker dus, ben nu even die steps aan het proberen. Gaat nog wel even duren voordat ik in step 6 zit, ben nu van step 1 naar step 2, terug naar 1, en 3x achter elkaar retry step 1 gegaanquote:Op donderdag 24 april 2008 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ja soms win je wat soms win je niets.
Ik had eergisteren $171 en gisteren ook nog eens $130 voor de dag.
Vandaag heb ik nog niets gewonnen. Ik ben meer een avondspeler gek genoeg.

Ik zit niet PP. Ik zit op Full Tilt. Die steps waar je het over hebt zeggen me dus nietsquote:Op donderdag 24 april 2008 15:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hm... ik zit ook op partypoker dus, ben nu even die steps aan het proberen. Gaat nog wel even duren voordat ik in step 6 zit, ben nu van step 1 naar step 2, terug naar 1, en 3x achter elkaar retry step 1 gegaan
Ochtend/avond maakt me geen zak uit.
p.s. heb jij moneybookers ?

Ah.. apart... er zit op PP ook een nembrionic. Niet een vaak voorkomende nickname dacht ikquote:Op donderdag 24 april 2008 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit niet PP. Ik zit op Full Tilt. Die steps waar je het over hebt zeggen me dus niets
Ik heb geen Moneybookers.

Nou, het zou kunnen zijn dat ik er ooit geregistreerd ben. Maar ik ben er niet actiefquote:Op donderdag 24 april 2008 15:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah.. apart... er zit op PP ook een nembrionic. Niet een vaak voorkomende nickname dacht ik
Even gekeken wat het is. Ik snap het Steps wel. Er is iets soortgelijks.quote:Dat steps is er vast op fulltilt ook wel, maar dan onder een andere naam. Dit is iig het idee.
Ja erg vervelend tegenwoordig. Ik heb Epassporte en die accepteerd ook geen NL banken meer én sinds vorige week ook geen transacties voor pokeren meer.quote:Ik wilde eigenlijk nog wat geld van unibet en partybets naar moneybookers terug zetten voor ik naar de US ga, maar blijkbaar kan je tegenwoordig niet meer vanaf een Nederlandse bank via moneybookers iets naar een gok site zetten. En dat is weer nodig om een opvraging te kunnen doen. Lekker handig allemaal.

Ah.. fulltilt had ik ook een account. De $50 die je no-deposit hier kreeg waren er echter in een halve dag doorheenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het zou kunnen zijn dat ik er ooit geregistreerd ben. Maar ik ben er niet actief
[..]
Even gekeken wat het is. Ik snap het Steps wel. Er is iets soortgelijks.
[..]
Ja erg vervelend tegenwoordig. Ik heb Epassporte en die accepteerd ook geen NL banken meer én sinds vorige week ook geen transacties voor pokeren meer.

lekkerquote:Op donderdag 24 april 2008 15:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah.. fulltilt had ik ook een account. De $50 die je no-deposit hier kreeg waren er echter in een halve dag doorheen
Die van titan poker hebben echter een leuk centje opgeleverd

quote:Op donderdag 24 april 2008 14:03 schreef MaJo het volgende:
Moet helaas werken tot 6 uur, anders was ik zeker op je aanbod ingegaan

Ah nice.. ik had wel eens een paar spelletjes gespeeld, toen kwam ik die site dus tegen waarbij je geld kon krijgen bij registratie zonder dat je zelf wat hoefde te storten. Beetje gaan oefenen, toen op titan van die sit n go's gaan doen met die gratis $50. Daarmee dit gewonnen, en toen was de verslaving geborenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik speel het trouwens nog niet zo lang op FT hoor. Ik speelde nooit voor geld. Maar in Engeland had ik de laatste 1,5 dag geen flikker te doen(de TV was ook stuk) en toen heeft die maat van me $50 gestuurd om mee te spelen. Die heeft 'ie ondertussen terug en ik sta voor

quote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..net iemand eruit geknikkerd, $4 bonus

Oh lekker danquote:Op donderdag 24 april 2008 15:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah nice.. ik had wel eens een paar spelletjes gespeeld, toen kwam ik die site dus tegen waarbij je geld kon krijgen bij registratie zonder dat je zelf wat hoefde te storten. Beetje gaan oefenen, toen op titan van die sit n go's gaan doen met die gratis $50. Daarmee dit gewonnen, en toen was de verslaving geboren

Ga vanavond met vrienden naar de kroeg. Bij ons in de straat wordt een nieuwe kroeg geopend en kun je tussen 20 en 22 uur gratis slempen, dat kan ik dus niet missenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe je straks toch lekker slapen?

quote:Op donderdag 24 april 2008 14:33 schreef Soempie het volgende:
Maandag gaan we naar 2 huisjes kijken.

Moet altijd tot 6 uur werken dus als je even blijft hangen is het een datequote:Op donderdag 24 april 2008 15:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
is niet erg, volgende week misschien

Knetterlam neem ik aan ?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga vanavond met vrienden naar de kroeg. Bij ons in de straat wordt een nieuwe kroeg geopend en kun je tussen 20 en 22 uur gratis slempen, dat kan ik dus niet missenMaar denk dat ik rond tienen wel mijn bed in ga rollen ja

Nee vertel mij watquote:Op donderdag 24 april 2008 15:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Money!
Alhoewel die dollars gewoon niks meer waard zijn

wtfquote:
kidding rightquote:Op donderdag 24 april 2008 10:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga wat A4-tjes perforeren en in een map doen. Als ik laat zien dat ik dat goed kan krijg ik er een studiepunt voor

wtf? Dat zijn wel de betere kroegenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga vanavond met vrienden naar de kroeg. Bij ons in de straat wordt een nieuwe kroeg geopend en kun je tussen 20 en 22 uur gratis slempen, dat kan ik dus niet missenMaar denk dat ik rond tienen wel mijn bed in ga rollen ja

Hm, vanavond niet, en volgende week zit ik eigenlijk helemaal vol... maar de week daarna? We bellen welquote:Op donderdag 24 april 2008 15:24 schreef MaJo het volgende:
Moet altijd tot 6 uur werken dus als je even blijft hangen is het een date
Hoewel ik aanneem dat we allebei volgende week donderdad niet werken

Okee, ik vertel je wel wat.quote:

waarschijnlijk een openingsstuntquote:Op donderdag 24 april 2008 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf? Dat zijn wel de betere kroegen

Ja dat snap ikquote:Op donderdag 24 april 2008 15:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waarschijnlijk een openingsstunttrekt klanten natuurlijk

Zoveel verdien ik niet in een maandquote:Op donderdag 24 april 2008 15:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Okee, ik vertel je wel wat.
Heb net voor 200.000 EUR voor een klant omgewisseld naar US$, tegen een koers van 1,5811.

quote:Op donderdag 24 april 2008 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
Zoveel verdien ik niet in een maand

ah gelukkigquote:

Nou, volgens mij krijg ik bij de Rabo hetzelfde. En dat voor kleinere bedragen.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee? Oh.
![]()
Maar misschien mag je toch klant worden bij mij

Het bedrag was ook irrelevant. De koers juist te meer. Je dollars worden gewoon steeds minder waard, en die trend gaat zich niet wijzigen. Dek je maar vast in, bereid je erop voor, doe er preventief wat aan, maar wees gewaarschuwd!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, volgens mij krijg ik bij de Rabo hetzelfde. En dat voor kleinere bedragen.

Ik weet het. Maar er is gewoon niets dat ik kan doen.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het bedrag was ook irrelevant. De koers juist te meer. Je dollars worden gewoon steeds minder waard, en die trend gaat zich niet wijzigen. Dek je maar vast in, bereid je erop voor, doe er preventief wat aan, maar wees gewaarschuwd!
* iamredleader nu klaar is met nuttig advies *

Dat begrijp je goedquote:

I knowquote:Op donderdag 24 april 2008 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet het. Maar er is gewoon niets dat ik kan doen.

Jij mag toch niet drinken bij je medicijnen?quote:

Officieel niet neequote:Op donderdag 24 april 2008 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij mag toch niet drinken bij je medicijnen?

quote:Op donderdag 24 april 2008 16:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Officieel niet nee![]()
Maar op zich kan het wel, je moet gewoon wat voorzichtiger zijn. Dat is mij dus wel toevertrouwd

pft.. wat een crapzooi moet dat spul dan wel niet zijn zegquote:Op donderdag 24 april 2008 16:39 schreef MaJo het volgende:
Hmmmz zit nog eens te kijken naar de bijwerkingen van de AD die ik gebruik en ik heb ze bijna allemaal
De belangrijkste bijwerkingen zijn:
- maagdarmklachten
- slapeloosheid
- hoofdpijn
- zweten
- trillen
- droge mond
- sufheid
- wazig zien![]()
- bloedingen![]()
- gewichtsverandering![]()
- overgevoeligheid![]()
- rusteloosheid![]()
Lekker dan

AD zijn altijd rotzooiquote:Op donderdag 24 april 2008 16:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
pft.. wat een crapzooi moet dat spul dan wel niet zijn zeg

De meeste wel maar een paar zijn nieuw of erger geworden.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
Maar dat had je daarvoor toch ook al?

Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 24 april 2008 16:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
pft.. wat een crapzooi moet dat spul dan wel niet zijn zeg

Ah okayquote:Op donderdag 24 april 2008 16:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
De meeste wel maar een paar zijn nieuw of erger geworden.
- maagdarmklachten - erger, fijn in combinatie met een spastische darm
- slapeloosheid - erger
- hoofdpijn - nieuw
- trillen - nieuw
- droge mond - nieuw
- sufheid - erger
- wazig zien - nieuw
- gewichtsverandering - nieuw (maar eerder last van gehad)
- overgevoeligheid - dit is het meest toegenomen, ik ben ontzettend schrikachtig. Als iemand me opeens aanraakt dan spring ik letterlijk de lucht inIk schrik me ook dood van random dingen als een tramdeur die dicht gaat
- rusteloosheid - erger
Dus tsja

Hmm.. toch stiekem balen.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..net weer $62 verdiend. Werd eruit geknikkerd op de final table. 8e van de 90.
1ste prijs was $530
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |