datkomtwaarschijnlijkdoordatikeenoudeSChebgebruiktvoordeOPquote:Op donderdag 24 april 2008 01:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fuck dat, 402 en 403 heb ik er echt wel ingezet
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:42 schreef Soempie het volgende:
Sven vindt m'n nieuwe jurk niet mooi. Heb er 30 goud voor betaald.![]()
* WoW alarm
[ afbeelding ]
Hij is die ukkepuk naast me.
Preciesquote:Op woensdag 23 april 2008 23:52 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik ben geen feminist, dat plaatje is gewoon leuk.
Is dat drukkershumor?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zag net op een boekensite die rotkop van Sonja Bakker voorbij komen van het boek "Bereik je ideale gewicht". Ben ik de enige die vindt dat ze redelijk gezet is?
Ah...duidelijke gevalletje van Freudiaanse jaloersheid. Bang dat Sven een ander leuk gaat vinden. En concurrentie moet je niets van hebben dus die maak je af.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:33 schreef Soempie het volgende:
Goed, meneer Phil, ik droomde dat ik een huis ging bekijken met m'n vriendje. Degene die er al woonde gaf ons een rondleiding. Eenmaal bij de keuken aangekomen verscheen er een hystirische dame. Er werd ons verteld dat ze om de zoveel maanden verscheen en dat ze ook elke keer vermoord werd.Dus, ik pak een aardappelschilmesje en steek dat in haar rug.
Uiteindelijk werd het een bloederig zooitje en besloten werd haar lijk in de bijkeuken te dumpen.
![]()
De scheve schilderijen staan voor "de scheve schaats". Wederom bang dat Sven dat zou doen.quote:Vervolgens komt de eigenaar van het pand binnnen. Hij stapt over het lijk, ziet een schilderij hangen en gaat door het lint omdat het scheef hangt. Wij snel alle schilderijtjes recht hangen in huis.Vervolgens ging de eigenaar met een kettingzaag alle muren binnen halveren. Dat vonden we wel mooi en we besloten het huis te kopen.
![]()
![]()
Aha, I see.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had te maken met een bewust gesaboteerde OP bij topic 402 en dus heb ik ook meteen gemeld dat ik er geen moeite voor zou doen. Wel had ik toen topic 401 in de OP er bij gezet...
En dat siert jequote:En over rozen en MaJo gesproken, ik ben hoogstwaarschijnlijk de enige die daadwerkelijk rozen aan MaJo geschonken heeft...
quote:En goedenmorgen btw...
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Past mooi in de collectie bij
[ afbeelding ]
In vergelijking met Dr. Phil voel ik met een beetje een waarzegster met een glazen bol ten opzichte van ééntje die het echt kanquote:Op donderdag 24 april 2008 11:50 schreef Soempie het volgende:
@ verklaring Nem![]()
Natuurlijk vroeg ik uitleg aan Dr. Phil en niet aan jullie beunhazen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Ik moet contact opnemen met de studieadviseurs in Utrecht, NijmegenDe studieadviseur hier zei dat het niet zoveel problemen moet geven om over te kunnen stappen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:11 schreef Soempie het volgende:
Maar verder als in: gewoon echt verder!!!! In Groningen zou ik een half jaar vertraging oplopen en daar niet.
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:15 schreef Soempie het volgende:
Enige maar is dat ik nu wel die laatste vakken moet halen hier, anders gaat het feest niet door.
daar heb je een puntquote:Op donderdag 24 april 2008 12:16 schreef Soempie het volgende:
Maar hee, een betere stok achter de deur kun je niet hebben. Die vakken moeten wel lukken.
Ik heb toch al meubulair?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je al waar je je meubulair vandaan gaat halen?
Daar vul je toch geen huis mee?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb toch al meubulair?Ik begrijp niet wat je bedoelt.
Ik zou eerder zeggen: waar ga je een huis vandaan halen?
Dat dus.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:19 schreef Nembrionic het volgende:
En nu ben je de hele dag zo excited dat je aan het einde van de dag met een gloeiend hoofd zit alsof je de hele dag in de zon hebt gezeten.
Ehm, nee? Nouja Sven heeft ook een bed, een tafeltje, twee kasten en een bureau.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar vul je toch geen huis mee?
Een uur lopen betekent voor mij momenteel een nachtmerrie.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb zin in een terras. Ik ga zo straks lekker een uur lopen
Ikea natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 12:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ehm, nee? Nouja Sven heeft ook een bed, een tafeltje, twee kasten en een bureau.We kunnen in elk geval 2 kamertjes vullen.
![]()
Maar wilde je me iets aanraden ofzo?
Ik vind het best rot voor je. Ik weet een klein beetje wat het is en het is gewoon geen pretje.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een uur lopen betekent voor mij momenteel een nachtmerrie.
Heb continue ruzie met mijn krukken, wil sneller dan zij willen...
Ik ben dus niet de enige die dat heeftquote:
Als kind ziet bijna alles er leuk uit dat niet leuk is.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:25 schreef Soempie het volgende:
Toen ik klein(er) was leek het me altijd enorm leuk om met krukken te mogen lopen.
Ja, wel doodeng.quote:
Vraag me af of je dat rond 17-18uur nog zegtquote:Op donderdag 24 april 2008 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
het is trouwens weer SUPERweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |