ah, dat zal verklaren waarom Amanda nauwelijks wat van haar moeder hoort, die haar adres en nummer wijzigt en Amanda gaar laat koken als Brian haar slaat/wurgt/bespuugt/anaaluitwoont/emotioneel chanteert.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:09 schreef AlienVOL het volgende:
Ja en over Brian en Amanda's familie mogen de ergste insinuaties worden gedaan, ik vind het verschrikkelijk gewoon. En ik weet niet wie het zei: maar Amanda is een streetgirl, maar toch heeft ze méér beschaving in dr donder, dan dit halfzatte zooitje, over het paard getilde selmade familie van Huub en Claire. Want anders zouden ze dit niet normaal vinden allemaal!
die avatar is de foto van snaptnix van volquote:Op woensdag 23 april 2008 19:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Flikker toch lekker op naar dat forum waar je vandaan komt. Of ben je daar niet meer welkom? Wat een poep.
Die wou ik ook pakken maar ik was net te laatquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:22 schreef BarryK het volgende:
Thanks Marrije
Amanda iedere keer met d'r grap over dat ze kijken naar de film "fake marry"
Melissa is trouwens achter volgens mij
Het is Snaptnix van VOL. Snaptnix komt uit dezelfde kring als Ricardo.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
top en tnxx
wilde dit ff kwijt
[..]
die avatar is de foto van snaptnix van vol
Thanx @Marrijie.quote:
Ik zag dat Vuurvliegje op vol exact dezelfde post plaatste.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Het is Snaptnix van VOL. Snaptnix komt uit dezelfde kring als Ricardo.
Tja, dan zijn Amanda en Brian de norm (en niet aso).
En zijn de families van Claire en Huub snobs en over het paard getild (en niet beschaafd).
Dus dat. Het is maar vanuit welke achtergrond je kijkt.
Hij lijkt wat meer zelfreflectie te bezitten en hij komt simpelweg uit een andere cultuur/omgeving. Dat maakt volgens mij het verschil. Maar beiden zijn redelijk verknipt en onaangepast. Misschien Huub nog wel meer dan Brian. Die laatste is nog gezagsgevoelig, terwijl Huub altijd en overal en met iedereen de discussie, het verschil, het dispuut zal opzoeken. Dat is redelijk hopeloos gedrag waarbij je maar zelden je doelen haalt.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:12 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Yep, maar Huub gaat er iets beter mee om door dat "stukje beschaving" wat hij wel lijkt te hebben, maar Brian mist?
O oké, dan heeft Vuurvliegje de avatar van Snaptnix gejat.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zag dat Vuurvliegje op vol exact dezelfde post plaatste.
Ach, dat verklaart veel, thanx voor de info.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef Spaarne het volgende:
En zijn de families van Claire en Huub snobs en over het paard getild (en niet beschaafd).
Oma is al 84!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx @Marrijie.
Oma en Eric, how sweet.![]()
Helemaal mee eens..........quote:Op woensdag 23 april 2008 19:12 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Yep, maar Huub gaat er iets beter mee om door dat "stukje beschaving" wat hij wel lijkt te hebben, maar Brian mist?
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, dat verklaart veel, thanx voor de info.![]()
Huub en Jaap weer on speaking terms.
Hij is gewoon jong en test alles wat los en vast zit, daarom zit hij daar ook op de goeie plek. Ik denk dat hij in de kern goed in elkaar steekt, itt een Brian.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij lijkt wat meer zelfreflectie te bezitten en hij komt simpelweg uit een andere cultuur/omgeving. Dat maakt volgens mij het verschil. Maar beiden zijn redelijk verknipt en onaangepast. Misschien Huub nog wel meer dan Brian. Die laatste is nog gezagsgevoelig, terwijl Huub altijd en overal en met iedereen de discussie, het verschil, het dispuut zal opzoeken. Dat is redelijk hopeloos gedrag waarbij je maar zelden je doelen haalt.
Wat kan Huub anders zeggen, Flens hangt hijgend in zijn nek (figuurlijk dan hè?), kutwijf.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:25 schreef noekje het volgende:
Joris vond de uitzending van gisteren niet geweldig.
J: Jij bent de boosdoener. Dat is niet de realiteit.
H: Top toch!
ik ken snaptnix en weet wie zij is........... poep namelijk met dr enorme flaporenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Mijn eindconclusie: Ik wil ze beiden (plus Amanda) absoluut niet in mijn kennissenkring....quote:Op woensdag 23 april 2008 19:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hij is gewoon jong en test alles wat los en vast zit, daarom zit hij daar ook op de goeie plek. Ik denk dat hij in de kern goed in elkaar steekt, itt een Brian.
Daar zit wel een punt in ja.. Maar toch.. Het grote verschil wat ik blijf zien is dat Brian gedrogeerd moet worden om het niet aan de oppervlakte te laten verschijnen, terwijl het bij Huub net omgekeerd is. Vind ik toch dat Huub er net iets beter mee om gaat, cq iets minder verknipt is. Toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij lijkt wat meer zelfreflectie te bezitten en hij komt simpelweg uit een andere cultuur/omgeving. Dat maakt volgens mij het verschil. Maar beiden zijn redelijk verknipt en onaangepast. Misschien Huub nog wel meer dan Brian. Die laatste is nog gezagsgevoelig, terwijl Huub altijd en overal en met iedereen de discussie, het verschil, het dispuut zal opzoeken. Dat is redelijk hopeloos gedrag waarbij je maar zelden je doelen haalt.
Tsja, what else is new, idem dito zie je in de reguliere. Een van de redenen waarom ik bijna nooit kijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:29 schreef -Blurk- het volgende:
Het verslag bij Boulevard was precies zoals ik verwacht had.
Ruimte genoeg voor Brian, Amanda en Jaap om Huub neer te zetten als zijnde de slechte hond, en en passant zichzelf bijna heilig te verklaren.
klopt je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 april 2008 19:31 schreef noekje het volgende:
Laat Vol en hun users maar lekker daar waar ze horen. Niet in de cos dus.
Het is gewoon zonde van de cos. Gisteravond/vannacht en ook vandaag was het gewoon leuk in de cos, met fans en anti-fans. Laat de cos niet verzieken door één reactie.
Leuke foto! Met die zure bek op de achtergrondquote:Op woensdag 23 april 2008 19:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De Telegraag doet mee..op de voorpagina: http://www.telegraaf.nl/p(...)trouwd___.html?p=1,1
Ze zijn voor mij lood om oud ijzer....ik ga mij niet aan die types vertillen.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:31 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Daar zit wel een punt in ja.. Maar toch.. Het grote verschil wat ik blijf zien is dat Brian gedrogeerd moet worden om het niet aan de oppervlakte te laten verschijnen, terwijl het bij Huub net omgekeerd is. Vind ik toch dat Huub er net iets beter mee om gaat, cq iets minder verknipt is. Toch?
helemaal mee eens!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hij is gewoon jong en test alles wat los en vast zit, daarom zit hij daar ook op de goeie plek. Ik denk dat hij in de kern goed in elkaar steekt, itt een Brian.
Nee, ik kijk ook nooit naar de reguliere, klopt geen hout van, en wekt alleen maar woede bij me op.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, what else is new, idem dito zie je in de reguliere. Een van de redenen waarom ik bijna nooit kijk.
Kut, waarom hebben ze die paupers niet weggefotoshoptquote:Op woensdag 23 april 2008 19:34 schreef BuffyJan het volgende:
Leuke foto! Met die zure bek op de achtergrond![]()
Het hoort ook een beetje bij Jaap, bij Brian was het vanmiddag gewoon lachwekkend.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:39 schreef Dementor het volgende:
Jaap kan terror met een bepaalde stijl uitvoeren.
B en A komen niet verder dan schreeuwen en dreigen.
Claire en Amanda konden avondjurken uitzoeken, dus ik verwacht nog wel een feestje.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:40 schreef SIRA het volgende:
Hebben ze na het etentje nou nog een feestje of houdt het hierna op ?
Mooi zo, B en A zullen wel krijsen persoonlijk bezit 100.000 euro en Brammeke zit lekker thuis.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:42 schreef BuffyJan het volgende:
Bram spuit flink wat ketchup onder t dekbed van Bra en Mannie
Ja, leuk hè? Zo'n man wil je toch knuffelen?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:36 schreef mazaru het volgende:
Ik ben verliefd![]()
Wat vind ik dat toch een schat van een man![]()
[ afbeelding ]
Hmmm, ik weet niet hoor. Ik zie Huub de finale niet echt halen. Als het er dan op aankomt dan kunnen er nog wel stemmen naar Jaap gaan. Daarbij is Jaap bijna het boegbeeld van dgk en zijn er maar heel weinig die echt een stronthekel aan hem hebben. Niet zoals met Huub, Brian of Amanda.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ik gun Jaap echt de winst, het doet zo zijn best.
Maar de kans dat dat gebeurt is helaas niet zo groot.
Dan moet je wel zeker weten dat het poeder werkt, Brian had ook eens zo'n actie, er is geen seconde gekrabt.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:43 schreef Dementor het volgende:
Ze hadden jeukpoeder in het bed van B en A moeten strooien
Counter Terror.
Ik gun het hem ook het allermeest. En ik weet nog niet zonet of hij geen kans maakt. Hij kon wel eens de lachende derde zijn tussen al die stelletjes. In ieder geval vermoed ik dat, als hij er al eerder uit zal gaan, zijn "way out" er eentje zal zijn die ingefluisterd gaat worden door de FEBO. Afkoopsom o.i.d. Jaap is simpelweg "vet ok" in zijn onaangepast gedrag.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ik gun Jaap echt de winst, het doet zo zijn best.
Maar de kans dat dat gebeurt is helaas niet zo groot.
serieus ik heb geen slechte relatie met mijn Pa maar ik zou willen dat ik zo'n Pa als Hubb of Claire had, ik vind het echt twee topkerels qua vader zijn, want verder ken ik ze natuurlijk niet, maar als vader, zou ik zeggen JA DOE MIJ ER OOK MAAR ÉÉn !quote:Op woensdag 23 april 2008 19:35 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Theo heeft het te pakken ... Emo Theo
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:42 schreef BuffyJan het volgende:
Bram spuit flink wat ketchup onder t dekbed van Bra en Mannie
En een goed gesprek mee voeren met een drankje en een sigaartje.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, leuk hè? Zo'n man wil je toch knuffelen?
Ik blijf ervan uitgaan dat de halve finale zo gemanipuleerd wordt dat Claire eruit gaat, en de finalestrijd der titanen tussen Brian en Huub gaat.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet niet hoor. Ik zie Huub de finale niet echt halen. Als het er dan op aankomt dan kunnen er nog wel stemmen naar Jaap gaan. Daarbij is Jaap bijna het boegbeeld van dgk en zijn er maar heel weinig die echt een stronthekel aan hem hebben. Niet zoals met Huub, Brian of Amanda.
Ja, láterquote:Op woensdag 23 april 2008 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
En een goed gesprek mee voeren met een drankje en een sigaartje.
Hier zou Michael Moore wel weg mee weten, Ben Hur had hij ook flink in de tang.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:44 schreef Copycat het volgende:
Bijgelezen weer.
Je kan tegenwoordig ook niet in alle rust je wenkbrauwen laten bijwerken ...
Ik zie Brian er eerlijk gezegd nog wel voor in staat om in de toekomst in een psycho bui zijn collega's neer te maaien met een arsenaal aan wapens. Geheel commando gekleed, a la Columbine.
Erge aantijging, I know, maar die gozer is zo gek als een glazen deur.
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:48 schreef diedirk het volgende:
Hoeveel spelinfo mag huub weer krijgen?!
Dus geen zuipfeest(vechten) vanavond?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
Wat een rare planning, de gasten moeten nu alweer weg.
Eric wil blijven
Zou Huub daar momenteel mee bezig zijn dan? Volgens mij geniet hij gewoon van zijn trouwdag nu.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:48 schreef diedirk het volgende:
Hoeveel spelinfo mag huub weer krijgen?!
Ja, en Huub krijgt vanavond de schuld...quote:
ik ben verliefdquote:Op woensdag 23 april 2008 19:47 schreef Prospera het volgende:
Jaap: een vader als u heb ik nooit gehad.
Je mag ten alle tijden met mij een bommetje doen.
Sportieve vent die pa![]()
[ afbeelding ]
Oh maar dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 23 april 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
Wat een rare planning, de gasten moeten nu alweer weg.
Eric wil blijven
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
Brian gaat vechten.
en dat is?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:52 schreef Dementor het volgende:
B en A stappen vanavond in bed en treffen daar een mooie suprise aan
LOSER !!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:56 schreef Carlaa het volgende:
anders vertrekt ie vanavond.. hahahahahahahahahaha.. wat een sukkel!
ketchup.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
LOSER !!!!!!!!!!
HEEFT DIE KWIJL DE HELE DAG LOPEN ZIEKEN GAAT IE DOOR HET LINT VOOR EEN BEETJE JEUKPOEDER
COME ON............
wat een imbeciel is 't ook![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)arri_replanning.html blijft goedquote:Op woensdag 23 april 2008 19:56 schreef Disana het volgende:
Ik sla de persoon voor z'n smoel of ik breek z'n nek, een van de twee.
Dat eerste ben ik wel met je eens.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En eerlijk gezegd. die Bram moet ook met z'n vingers van die spullen afblijven. Een blauw oog gun ik hem wel
Kun je op wachten, Huub moet dit straks ontgelden.quote:
Nou.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En eerlijk gezegd. die Bram moet ook met z'n vingers van die spullen afblijven. Een blauw oog gun ik hem wel
GeenStijl is the bomb.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:59 schreef cobain94 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)arri_replanning.html blijft goed
Ja eigenlijk kan dat ook niet. Maar als Kenny bo Mama Huub mag stoten dan kan een beetje ketchup geen kwaad. Ja tochquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:59 schreef Copycat het volgende:
Brian is de risée van alle realitysoaps bij elkaar. Dát mag dan weer wel in het Guiness Book of Records.
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:56 schreef Kinga het volgende:
Och och och begint ie weer he
"Ik ga nu even bellen, anders vertrek ik vanavond"
Een teken van de godfather...quote:Op woensdag 23 april 2008 20:01 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ketchup, maar ze hebben het dus al opgemerkt en zijn helemaal over de zeik.
[ afbeelding ]
Bram is een lafaard. Eerst tegen Huub een grote muil en dan sneaky Brian's bed bevuilen als buitenstaander. Als hij een kerel is dat stap hij op Brian af....quote:
Maar dat mag ook niet. Van mij dan.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:01 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja eigenlijk kan dat ook niet. Maar als Kenny bo Mama Huub mag stoten dan kan een beetje ketchup geen kwaad. Ja toch
100% zeker wetenquote:Op woensdag 23 april 2008 20:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
script;
BRAM IS NÉT DE POORT UIT........
BRIAN KOMT DE KAMER INSTORMEN, SCHREEWUWEND, WAAR IS HIJ !?
jammer anders had ie hem op zijn bek geslapen
TUURLIJK...........
eens kijken of mijn script een beetje gaat kloppen
Ik gun die gast geen enkele notitie, waar dan ook.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:59 schreef Copycat het volgende:
Brian is de risée van alle realitysoaps bij elkaar. Dát mag dan weer wel in het Guiness Book of Records.
Teruglezen anders blijven we het 100000x herhalen.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik heb het gemist wat heeft bram gedaan dan?
Waarom zou hij, hij is gewoon zo beleefd om de aandacht niet op te eisen.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bram is een lafaard. Eerst tegen Huub een grote muil en dan sneaky Brian's bed bevuilen als buitenstaander. Als hij een kerel is dat stap hij op Brian af....
Dat is al zo vaak gebeurt, je kunt hooguit zeggen dat Bram eerder uitgevoerde acties herhaald. In dit geval een goeie herhaling.quote:Dat zou nu eens iemand bij Huub moeten doen, dan was de wereld te klein.
Brian gaat naar de witte bergen of Amanda aftuigen onder de dekens.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:05 schreef Dementor het volgende:
Ik gok dat Brian naar achter word afgevoerd voor de komende uren.
Mooi!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:06 schreef Prospera het volgende:
Wat heerlijk, beetje ketchup en helemaal over de rooie
Nee, ketchup over Claire heen, zodat Huub flipt, je kent Brian toch ?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:05 schreef -Blurk- het volgende:
De lafaard, wachten tot iedereen weg is en dan straks Huub in elkaar slaan, ik zie het zo voor me
Zou het de kleur zijn?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:06 schreef Prospera het volgende:
Hij gaat zelfmoord plegen als hij niemand mag vermoorden![]()
Oh ja Huub is er ook nog natuurlijk.
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:05 schreef -Blurk- het volgende:
De lafaard, wachten tot iedereen weg is en dan straks Huub in elkaar slaan, ik zie het zo voor me
Dubbele dosisquote:Op woensdag 23 april 2008 20:05 schreef Dementor het volgende:
Ik gok dat Brian naar achter word afgevoerd voor de komende uren.
Lees 3 pagina's terug en je hebt je antwoordquote:Op woensdag 23 april 2008 20:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik heb het gemist wat heeft bram gedaan dan?
Kijken we dezelfde DGK?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou nu eens iemand bij Huub moeten doen, dan was de wereld te klein.
Weer goed voorbeeld dat hij goed ziek is. Hij wilde meteen vechten.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:06 schreef Prospera het volgende:
Hij gaat zelfmoord plegen als hij niemand mag vermoorden![]()
Oh ja Huub is er ook nog natuurlijk.
neequote:
Dit is dan ook echt een heel enge reactie van de rat.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:08 schreef BuffyJan het volgende:
Huuu ik word een beetje bang van Brian nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |