ik ben verliefdquote:Op woensdag 23 april 2008 19:47 schreef Prospera het volgende:
Jaap: een vader als u heb ik nooit gehad.
Je mag ten alle tijden met mij een bommetje doen.
Sportieve vent die pa![]()
[ afbeelding ]
Oh maar dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 23 april 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
Wat een rare planning, de gasten moeten nu alweer weg.
Eric wil blijven
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
Brian gaat vechten.
en dat is?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:52 schreef Dementor het volgende:
B en A stappen vanavond in bed en treffen daar een mooie suprise aan
LOSER !!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:56 schreef Carlaa het volgende:
anders vertrekt ie vanavond.. hahahahahahahahahaha.. wat een sukkel!
ketchup.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
LOSER !!!!!!!!!!
HEEFT DIE KWIJL DE HELE DAG LOPEN ZIEKEN GAAT IE DOOR HET LINT VOOR EEN BEETJE JEUKPOEDER
COME ON............
wat een imbeciel is 't ook![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)arri_replanning.html blijft goedquote:Op woensdag 23 april 2008 19:56 schreef Disana het volgende:
Ik sla de persoon voor z'n smoel of ik breek z'n nek, een van de twee.
Dat eerste ben ik wel met je eens.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En eerlijk gezegd. die Bram moet ook met z'n vingers van die spullen afblijven. Een blauw oog gun ik hem wel
Kun je op wachten, Huub moet dit straks ontgelden.quote:
Nou.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En eerlijk gezegd. die Bram moet ook met z'n vingers van die spullen afblijven. Een blauw oog gun ik hem wel
GeenStijl is the bomb.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:59 schreef cobain94 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)arri_replanning.html blijft goed
Ja eigenlijk kan dat ook niet. Maar als Kenny bo Mama Huub mag stoten dan kan een beetje ketchup geen kwaad. Ja tochquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:59 schreef Copycat het volgende:
Brian is de risée van alle realitysoaps bij elkaar. Dát mag dan weer wel in het Guiness Book of Records.
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:56 schreef Kinga het volgende:
Och och och begint ie weer he
"Ik ga nu even bellen, anders vertrek ik vanavond"
Een teken van de godfather...quote:Op woensdag 23 april 2008 20:01 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ketchup, maar ze hebben het dus al opgemerkt en zijn helemaal over de zeik.
[ afbeelding ]
Bram is een lafaard. Eerst tegen Huub een grote muil en dan sneaky Brian's bed bevuilen als buitenstaander. Als hij een kerel is dat stap hij op Brian af....quote:
Maar dat mag ook niet. Van mij dan.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:01 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja eigenlijk kan dat ook niet. Maar als Kenny bo Mama Huub mag stoten dan kan een beetje ketchup geen kwaad. Ja toch
100% zeker wetenquote:Op woensdag 23 april 2008 20:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
script;
BRAM IS NÉT DE POORT UIT........
BRIAN KOMT DE KAMER INSTORMEN, SCHREEWUWEND, WAAR IS HIJ !?
jammer anders had ie hem op zijn bek geslapen
TUURLIJK...........
eens kijken of mijn script een beetje gaat kloppen
Ik gun die gast geen enkele notitie, waar dan ook.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:59 schreef Copycat het volgende:
Brian is de risée van alle realitysoaps bij elkaar. Dát mag dan weer wel in het Guiness Book of Records.
Teruglezen anders blijven we het 100000x herhalen.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik heb het gemist wat heeft bram gedaan dan?
Waarom zou hij, hij is gewoon zo beleefd om de aandacht niet op te eisen.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bram is een lafaard. Eerst tegen Huub een grote muil en dan sneaky Brian's bed bevuilen als buitenstaander. Als hij een kerel is dat stap hij op Brian af....
Dat is al zo vaak gebeurt, je kunt hooguit zeggen dat Bram eerder uitgevoerde acties herhaald. In dit geval een goeie herhaling.quote:Dat zou nu eens iemand bij Huub moeten doen, dan was de wereld te klein.
Brian gaat naar de witte bergen of Amanda aftuigen onder de dekens.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:05 schreef Dementor het volgende:
Ik gok dat Brian naar achter word afgevoerd voor de komende uren.
Mooi!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:06 schreef Prospera het volgende:
Wat heerlijk, beetje ketchup en helemaal over de rooie
Nee, ketchup over Claire heen, zodat Huub flipt, je kent Brian toch ?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:05 schreef -Blurk- het volgende:
De lafaard, wachten tot iedereen weg is en dan straks Huub in elkaar slaan, ik zie het zo voor me
Zou het de kleur zijn?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:06 schreef Prospera het volgende:
Hij gaat zelfmoord plegen als hij niemand mag vermoorden![]()
Oh ja Huub is er ook nog natuurlijk.
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:05 schreef -Blurk- het volgende:
De lafaard, wachten tot iedereen weg is en dan straks Huub in elkaar slaan, ik zie het zo voor me
Dubbele dosisquote:Op woensdag 23 april 2008 20:05 schreef Dementor het volgende:
Ik gok dat Brian naar achter word afgevoerd voor de komende uren.
Lees 3 pagina's terug en je hebt je antwoordquote:Op woensdag 23 april 2008 20:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik heb het gemist wat heeft bram gedaan dan?
Kijken we dezelfde DGK?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou nu eens iemand bij Huub moeten doen, dan was de wereld te klein.
Weer goed voorbeeld dat hij goed ziek is. Hij wilde meteen vechten.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:06 schreef Prospera het volgende:
Hij gaat zelfmoord plegen als hij niemand mag vermoorden![]()
Oh ja Huub is er ook nog natuurlijk.
neequote:
Dit is dan ook echt een heel enge reactie van de rat.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:08 schreef BuffyJan het volgende:
Huuu ik word een beetje bang van Brian nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |