En een goed gesprek mee voeren met een drankje en een sigaartje.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, leuk hè? Zo'n man wil je toch knuffelen?
Ik blijf ervan uitgaan dat de halve finale zo gemanipuleerd wordt dat Claire eruit gaat, en de finalestrijd der titanen tussen Brian en Huub gaat.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet niet hoor. Ik zie Huub de finale niet echt halen. Als het er dan op aankomt dan kunnen er nog wel stemmen naar Jaap gaan. Daarbij is Jaap bijna het boegbeeld van dgk en zijn er maar heel weinig die echt een stronthekel aan hem hebben. Niet zoals met Huub, Brian of Amanda.
Ja, láterquote:Op woensdag 23 april 2008 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
En een goed gesprek mee voeren met een drankje en een sigaartje.
Hier zou Michael Moore wel weg mee weten, Ben Hur had hij ook flink in de tang.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:44 schreef Copycat het volgende:
Bijgelezen weer.
Je kan tegenwoordig ook niet in alle rust je wenkbrauwen laten bijwerken ...
Ik zie Brian er eerlijk gezegd nog wel voor in staat om in de toekomst in een psycho bui zijn collega's neer te maaien met een arsenaal aan wapens. Geheel commando gekleed, a la Columbine.
Erge aantijging, I know, maar die gozer is zo gek als een glazen deur.
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:48 schreef diedirk het volgende:
Hoeveel spelinfo mag huub weer krijgen?!
Dus geen zuipfeest(vechten) vanavond?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
Wat een rare planning, de gasten moeten nu alweer weg.
Eric wil blijven
Zou Huub daar momenteel mee bezig zijn dan? Volgens mij geniet hij gewoon van zijn trouwdag nu.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:48 schreef diedirk het volgende:
Hoeveel spelinfo mag huub weer krijgen?!
Ja, en Huub krijgt vanavond de schuld...quote:
ik ben verliefdquote:Op woensdag 23 april 2008 19:47 schreef Prospera het volgende:
Jaap: een vader als u heb ik nooit gehad.
Je mag ten alle tijden met mij een bommetje doen.
Sportieve vent die pa![]()
[ afbeelding ]
Oh maar dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 23 april 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
Wat een rare planning, de gasten moeten nu alweer weg.
Eric wil blijven
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
Brian gaat vechten.
en dat is?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:52 schreef Dementor het volgende:
B en A stappen vanavond in bed en treffen daar een mooie suprise aan
LOSER !!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:56 schreef Carlaa het volgende:
anders vertrekt ie vanavond.. hahahahahahahahahaha.. wat een sukkel!
ketchup.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
LOSER !!!!!!!!!!
HEEFT DIE KWIJL DE HELE DAG LOPEN ZIEKEN GAAT IE DOOR HET LINT VOOR EEN BEETJE JEUKPOEDER
COME ON............
wat een imbeciel is 't ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |