ah, dat zal verklaren waarom Amanda nauwelijks wat van haar moeder hoort, die haar adres en nummer wijzigt en Amanda gaar laat koken als Brian haar slaat/wurgt/bespuugt/anaaluitwoont/emotioneel chanteert.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:09 schreef AlienVOL het volgende:
Ja en over Brian en Amanda's familie mogen de ergste insinuaties worden gedaan, ik vind het verschrikkelijk gewoon. En ik weet niet wie het zei: maar Amanda is een streetgirl, maar toch heeft ze méér beschaving in dr donder, dan dit halfzatte zooitje, over het paard getilde selmade familie van Huub en Claire. Want anders zouden ze dit niet normaal vinden allemaal!
die avatar is de foto van snaptnix van volquote:Op woensdag 23 april 2008 19:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Flikker toch lekker op naar dat forum waar je vandaan komt. Of ben je daar niet meer welkom? Wat een poep.
Die wou ik ook pakken maar ik was net te laatquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:22 schreef BarryK het volgende:
Thanks Marrije
Amanda iedere keer met d'r grap over dat ze kijken naar de film "fake marry"
Melissa is trouwens achter volgens mij
Het is Snaptnix van VOL. Snaptnix komt uit dezelfde kring als Ricardo.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
top en tnxx
wilde dit ff kwijt
[..]
die avatar is de foto van snaptnix van vol
Thanx @Marrijie.quote:
Ik zag dat Vuurvliegje op vol exact dezelfde post plaatste.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Het is Snaptnix van VOL. Snaptnix komt uit dezelfde kring als Ricardo.
Tja, dan zijn Amanda en Brian de norm (en niet aso).
En zijn de families van Claire en Huub snobs en over het paard getild (en niet beschaafd).
Dus dat. Het is maar vanuit welke achtergrond je kijkt.
Hij lijkt wat meer zelfreflectie te bezitten en hij komt simpelweg uit een andere cultuur/omgeving. Dat maakt volgens mij het verschil. Maar beiden zijn redelijk verknipt en onaangepast. Misschien Huub nog wel meer dan Brian. Die laatste is nog gezagsgevoelig, terwijl Huub altijd en overal en met iedereen de discussie, het verschil, het dispuut zal opzoeken. Dat is redelijk hopeloos gedrag waarbij je maar zelden je doelen haalt.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:12 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Yep, maar Huub gaat er iets beter mee om door dat "stukje beschaving" wat hij wel lijkt te hebben, maar Brian mist?
O oké, dan heeft Vuurvliegje de avatar van Snaptnix gejat.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zag dat Vuurvliegje op vol exact dezelfde post plaatste.
Ach, dat verklaart veel, thanx voor de info.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef Spaarne het volgende:
En zijn de families van Claire en Huub snobs en over het paard getild (en niet beschaafd).
Oma is al 84!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx @Marrijie.
Oma en Eric, how sweet.![]()
Helemaal mee eens..........quote:Op woensdag 23 april 2008 19:12 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Yep, maar Huub gaat er iets beter mee om door dat "stukje beschaving" wat hij wel lijkt te hebben, maar Brian mist?
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, dat verklaart veel, thanx voor de info.![]()
Huub en Jaap weer on speaking terms.
Hij is gewoon jong en test alles wat los en vast zit, daarom zit hij daar ook op de goeie plek. Ik denk dat hij in de kern goed in elkaar steekt, itt een Brian.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij lijkt wat meer zelfreflectie te bezitten en hij komt simpelweg uit een andere cultuur/omgeving. Dat maakt volgens mij het verschil. Maar beiden zijn redelijk verknipt en onaangepast. Misschien Huub nog wel meer dan Brian. Die laatste is nog gezagsgevoelig, terwijl Huub altijd en overal en met iedereen de discussie, het verschil, het dispuut zal opzoeken. Dat is redelijk hopeloos gedrag waarbij je maar zelden je doelen haalt.
Wat kan Huub anders zeggen, Flens hangt hijgend in zijn nek (figuurlijk dan hè?), kutwijf.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:25 schreef noekje het volgende:
Joris vond de uitzending van gisteren niet geweldig.
J: Jij bent de boosdoener. Dat is niet de realiteit.
H: Top toch!
ik ken snaptnix en weet wie zij is........... poep namelijk met dr enorme flaporenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Mijn eindconclusie: Ik wil ze beiden (plus Amanda) absoluut niet in mijn kennissenkring....quote:Op woensdag 23 april 2008 19:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hij is gewoon jong en test alles wat los en vast zit, daarom zit hij daar ook op de goeie plek. Ik denk dat hij in de kern goed in elkaar steekt, itt een Brian.
Daar zit wel een punt in ja.. Maar toch.. Het grote verschil wat ik blijf zien is dat Brian gedrogeerd moet worden om het niet aan de oppervlakte te laten verschijnen, terwijl het bij Huub net omgekeerd is. Vind ik toch dat Huub er net iets beter mee om gaat, cq iets minder verknipt is. Toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij lijkt wat meer zelfreflectie te bezitten en hij komt simpelweg uit een andere cultuur/omgeving. Dat maakt volgens mij het verschil. Maar beiden zijn redelijk verknipt en onaangepast. Misschien Huub nog wel meer dan Brian. Die laatste is nog gezagsgevoelig, terwijl Huub altijd en overal en met iedereen de discussie, het verschil, het dispuut zal opzoeken. Dat is redelijk hopeloos gedrag waarbij je maar zelden je doelen haalt.
Tsja, what else is new, idem dito zie je in de reguliere. Een van de redenen waarom ik bijna nooit kijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:29 schreef -Blurk- het volgende:
Het verslag bij Boulevard was precies zoals ik verwacht had.
Ruimte genoeg voor Brian, Amanda en Jaap om Huub neer te zetten als zijnde de slechte hond, en en passant zichzelf bijna heilig te verklaren.
klopt je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 april 2008 19:31 schreef noekje het volgende:
Laat Vol en hun users maar lekker daar waar ze horen. Niet in de cos dus.
Het is gewoon zonde van de cos. Gisteravond/vannacht en ook vandaag was het gewoon leuk in de cos, met fans en anti-fans. Laat de cos niet verzieken door één reactie.
Leuke foto! Met die zure bek op de achtergrondquote:Op woensdag 23 april 2008 19:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De Telegraag doet mee..op de voorpagina: http://www.telegraaf.nl/p(...)trouwd___.html?p=1,1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |