Die grap is pas een keer of 5 gemaaktquote:Op woensdag 23 april 2008 18:22 schreef sjimz het volgende:
Je vergeet de UI van jorien in de OP eend!
ach volgend jaar komt hij jullie supporterenquote:Op woensdag 23 april 2008 18:22 schreef sjimz het volgende:
Je vergeet de UI van jorien in de OP eend!
Hopelijk wel, dat betekend dat het goed met Ajax gaatquote:Op woensdag 23 april 2008 18:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach volgend jaar komt hij jullie supporteren
Hoezo dat? Hij is toch ook voor Feyenoord?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk wel, dat betekend dat het goed met Ajax gaat
Hij is mooi wel recordhouderquote:Op woensdag 23 april 2008 18:31 schreef cultheld het volgende:
We zijn niet bang, want Addo is er bij.
Ik bedoel maar. En hij zeurt nooit als ie moet banken, ligt goed in de groep en kan op Eredivisie-niveau prima verdedigenquote:
Nu nog wat goede verdedigers(backs) halen voor in de basisquote:Op woensdag 23 april 2008 18:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. En hij zeurt nooit als ie moet banken, ligt goed in de groep en kan op Eredivisie-niveau prima verdedigen.
Zeker al prefereer ik toch het duo Marcellis - Salcido centraal achterinquote:Op woensdag 23 april 2008 18:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. En hij zeurt nooit als ie moet banken, ligt goed in de groep en kan op Eredivisie-niveau prima verdedigen.
Dat gaat dus nooit gebeuren.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:54 schreef RijstNatie het volgende:
Gomes of Jan Reker eruit?
Jan Reker mag lekker opsouten dus !!!
ik hoop dat ze dat netjes intern houden....quote:Op woensdag 23 april 2008 18:59 schreef mcyodogg het volgende:
Ben benieuwd wat de RvC inhoudelijk van Gomes' verhaal vindt.
Zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:56 schreef -SG- het volgende:
Misschien gaan ze beide wel weg? Gomes wordt verkocht en Reker wordt eruit gekicked stapt zelf op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |