Die grap is pas een keer of 5 gemaaktquote:Op woensdag 23 april 2008 18:22 schreef sjimz het volgende:
Je vergeet de UI van jorien in de OP eend!
ach volgend jaar komt hij jullie supporterenquote:Op woensdag 23 april 2008 18:22 schreef sjimz het volgende:
Je vergeet de UI van jorien in de OP eend!
Hopelijk wel, dat betekend dat het goed met Ajax gaatquote:Op woensdag 23 april 2008 18:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach volgend jaar komt hij jullie supporteren
Hoezo dat? Hij is toch ook voor Feyenoord?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk wel, dat betekend dat het goed met Ajax gaat
Hij is mooi wel recordhouderquote:Op woensdag 23 april 2008 18:31 schreef cultheld het volgende:
We zijn niet bang, want Addo is er bij.
Ik bedoel maar. En hij zeurt nooit als ie moet banken, ligt goed in de groep en kan op Eredivisie-niveau prima verdedigenquote:
Nu nog wat goede verdedigers(backs) halen voor in de basisquote:Op woensdag 23 april 2008 18:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. En hij zeurt nooit als ie moet banken, ligt goed in de groep en kan op Eredivisie-niveau prima verdedigen.
Zeker al prefereer ik toch het duo Marcellis - Salcido centraal achterinquote:Op woensdag 23 april 2008 18:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. En hij zeurt nooit als ie moet banken, ligt goed in de groep en kan op Eredivisie-niveau prima verdedigen.
Dat gaat dus nooit gebeuren.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:54 schreef RijstNatie het volgende:
Gomes of Jan Reker eruit?
Jan Reker mag lekker opsouten dus !!!
ik hoop dat ze dat netjes intern houden....quote:Op woensdag 23 april 2008 18:59 schreef mcyodogg het volgende:
Ben benieuwd wat de RvC inhoudelijk van Gomes' verhaal vindt.
Zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:56 schreef -SG- het volgende:
Misschien gaan ze beide wel weg? Gomes wordt verkocht en Reker wordt eruit gekicked stapt zelf op?
Ik denk dat Tottenham binnekort wel met een zak geld op de proppen komt.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:17 schreef WooZ het volgende:
Er zal zich eerst een club moeten melden voor Gomes
als hij echt in de verkoop gaat zullen er wel veel meer clubs komen, zeker aangezien het geen biedingsstrijd hoeft te worden en je alleen maar aan de clausule hoeft te voldoenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat Tottenham binnekort wel met een zak geld op de proppen komt.
Hoeveel clubs kunnen en willen zoveel geld uitgeven voor een keeper?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als hij echt in de verkoop gaat zullen er wel veel meer clubs komen, zeker aangezien het geen biedingsstrijd hoeft te worden en je alleen maar aan de clausule hoeft te voldoen
15 mil is een schijntje voor heul veul clubsquote:Op woensdag 23 april 2008 19:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoeveel clubs kunnen en willen zoveel geld uitgeven voor een keeper?
Niet als je naar de transfertrends voor doelmannen kijkt.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:50 schreef WooZ het volgende:
[..]
15 mil is een schijntje voor heul veul clubs
Topclubs uit Engeland, Spanje, Italië en een enkele club van verderquote:Op woensdag 23 april 2008 19:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoeveel clubs kunnen en willen zoveel geld uitgeven voor een keeper?
Stam was ook ooit duur voor Man U maar tegenwoordig vliegen de verdedigers voor knalprijzen over de toonbank.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet als je naar de transfertrends voor doelmannen kijkt.
In Italie en in Spanje zijn de topclubs denk ik niet echt op zoek.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Topclubs uit Engeland, Spanje, Italië en een enkele club van verder
AC Milan vergeten?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
In Italie en in Spanje zijn de topclubs denk ik niet echt op zoek.
Dan blijft er alleen Engeland over.
Ik denk dat het tussen Arsenal en de Spurs zal gaan als het ooit zover komt.
Hebben ze hem niet op ware grootte?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:22 schreef ruud.nl het volgende:
[ afbeelding ]
¤ 6,95
[ afbeelding ]
¤ 12,50
Die sleutelhanger wil ik hebben!
dat is een Alcides-exclusivequote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:57 schreef KELDER het volgende:
[..]
dat is een Alcides-exclusive
verguld en ingelegd met diamantjes
hij draagt hem om zn enkel.
Maar jij koos er voor om niet het betaald voetbal in te gaan .. en lekker achter de computer te kruipen.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:19 schreef xminator het volgende:
Gomes stelt niets voor... als ik een keeper was in Nederland zou ik zelfs beter zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |