abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 april 2008 @ 22:24:51 #151
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_58289470
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:33 schreef WooZ het volgende:

relaxed

Ik krijg hem alleen niet gedownload Ik zie verdomme niet hoe en wat met die katjes heb t al 8 keer geprobeerd en ik moet elke keer opnieuw 2 minute wachten
Geloof dat je alleen de cijfers in moet voeren waar katjes op zitten
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_58289988
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:33 schreef WooZ het volgende:

[..]

relaxed

Ik krijg hem alleen niet gedownload Ik zie verdomme niet hoe en wat met die katjes heb t al 8 keer geprobeerd en ik moet elke keer opnieuw 2 minute wachten
Moet je wel de goede cijfers en letters invoeren
pi_58290661
Beetje jammer hoe het nu allemaal loopt!
Afwachten wat er gaat gebeuren!
pi_58290697
Ben ook benieuwd of er morgen nog wat nieuws naar buiten komt
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58290770
Het vertrouwen in Valckx is tot het dieptepunt gedaald en hij zal vertrekken. Zijn banden met Lemic waren toen al te goed, daarom is hij ook niet betrokken bij de besprekingen met de nieuwe trainer.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_58290780
Reker zal dan wel blijven en Gomes zal dan wel gaan
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58290943
leuke foto's in de OP
pi_58292389
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:11 schreef mcyodogg het volgende:
Maar het ziet er naar uit dat Gomes zijn laatste wedstrijd in een PSV-shirt gespeeld heeft. En dan niet omdat hij hogerop wil of meer geld, maar omdat hij zich zorgen maakt om de club. Tekent hem wel.
Hij denkt zich zorgen te maken om de club, maar 'zijn' Lemic afvallen kan hij natuurlijk niet, dus dat helpt niets aan deze situatie.

Hij zou zich ook verzoenend hebben kunnen uitlaten, maar hij verkiest na "een beroerd eerste halfjaar keepen" op basis van zijn nadien "als vanoudse optreden" zich laatdunkend uit te mogen laten over de interim-trainer. Vergoossen kreeg van Wouters een stuurloos PSV! En dan zou Wouters best hebben mogen blijven, omdat dat Gomes beter uitkwam? Ze konden het wel zelf, leek het wel op ja!

Gomes had in zijn hele PSV tijd nog niet zo beroerd gekeept als in het begin van dit seizoen. In plaats van dat Reker hem dat eens over de oren trekt. Maar nee, er zijn mensen die wel rationeel denken, anders dan zo'n opgestookte Braziliaan. Die uiteraard in de kleedkamer -als redder- altijd beter liggen zal. Eigen trainer, betere spelers, maar rekening houden met het budget van de club ho maar. Alleen zijn wensen tellen!

Kliekjes
pi_58292445
Lemic is echt een fout mannetje
pi_58292528
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:25 schreef dndiek het volgende:
Lemic is echt een fout mannetje
calm down, elk verhaal heeft 2 kanten
pi_58292588
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:30 schreef WooZ het volgende:

[..]

calm down, elk verhaal heeft 2 kanten
quote:
De spelersgroep van PSV is dit seizoen uiteengevallen in twee kampen. Aan de ene zijde staat een groep spelers, onder wie Gomes en Lazovic, die begeleid worden door Lemic. Anderzijds is er een blok met onder anderen aanvoerder Timmy Simons, Danny Koevermans en andere Nederlandse spelers. Die scheuring heeft geleid tot 'manipulatie en chantage' tussen spelers en trainers, zo meldt een bron. Als voorbeeld daarvan geldt de opstelling van Gomes in een kwestie rond Ismail Aissati. De middenvelder werd twee maanden geleden naar het tweede verbannen, nadat hij zou hebben geweigerd om in te vallen tijdens de wedstrijd PSV-De Graafschap. Hierover ontstond een rel tussen enkele spelers en coach Sef Vergoossen. Op aandrang van Gomes werd Aissati niet gestraft. Lemic zou aanvoerder Timmy Simons hebben benaderd om de doelman hierin te steunen. "Als Timmy daarin niet wilde toestemmen, zou Gomes volgens Lemic vier wedstrijden niet keepen," zo stelt een betrokkene.
Lekkere chantage

bron: www.ed.nl
pi_58292639
Gomes heeft toch wel wat sterallures zeg...
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 april 2008 @ 00:48:44 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58292833
hebben we dat weer { scheuring in de groep in het rampjaar dat we met de hakken over sloot tegen Utrecht nog 3e werden was de groep zelfs een eenhied
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58292971
PSV kan anders best zonder Gomes en Lazovic, dat levert geld op bovendien. Echter staat keizer Hiddink dat niet toe, vanachter het gordijn.
pi_58293738
Al krijgen we 15 mil voor Gomes, zonder hem kunnen we niet dat weet ik toch echt wel zeker. Met een Waterreus op goal waren we nooit en te nimmer de afgelopen 2x kampioen geweest
pi_58293786
Ik vind dat Gomes het ook niet echt zuiver speelt (als ik op de berichten af ga) Hij mag dan wel 1000x hebben verklaard dat psv zijn club is blablabla maar hieruit blijkt toch weinig respect imho..
Koning.
pi_58294493
Vanochtend in het ED:

- Valckx weg
- Lemic is de toegang tot de kantoren van PSV en de Herdgang ontzegt
pi_58294552
reker is de boel dus lekker van binnenuit aan het saneren, dat ie es bij zichzelf begint
  vrijdag 25 april 2008 @ 07:37:10 #169
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_58294632
Dat de RvC is ingrijpt en desnoods Gomes, reker en die Lemic wegstuurd/verkoopt..
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_58294665
quote:
PSV en Valckx uit elkaar

EINDHOVEN - PSV heeft donderdag het vertrouwen in technisch manager Stan Valckx opgezegd. Valckx neemt nu de tijd om zich te beraden op diens positie.

Een conflict met algemeen directeur Jan Reker ligt ten grondslag aan de breuk, die niet meer te lijmen lijkt. Valckx heeft nog een contract tot 2010. De vraag is nu hoe beide partijen de arbeidsovereenkomst gaan afwikkelen. Reker en Valckx spraken 's ochtends met elkaar om het gerezen conflict te bespreken. Daaruit kwam naar voren dat het wederzijdse wantrouwen te groot was om nog met elkaar door te gaan. De club verwijt Valckx ondermeer dat hij nauwe banden onderhoudt met agent Vlado Lemic, die de zaakwaarnemer is van zeven PSV-spelers onder wie doelman Gomes. De Braziliaan verklaarde deze week dat de club een wanbeleid voert. Reker herkende daarin de 'toon en houding' van Lemic. Gomes liet weten dat zijn uitlatingen mede gebaseerd zijn op verklaringen van Valckx.
quote:
Vergoossen: 'Conflict met Gomes is uit de wereld'

Wat Sef Vergoossen betreft, is het conflict met doelman Heurelho Gomes uit de wereld. "We hebben gisteren heerlijk getraind.
Ik heb hem aangesproken op zijn uitspraken, voor mij is de zaak uit de wereld."

Vergoossen kreeg deze week in Voetbal International forse kritiek te verwerken van Gomes. "Ik heb hem in het bijzijn van de spelersgroep gevraagd of zijn uitspraken juist waren weergegeven. Dat bevestigde hij. Daarop heb ik intern, zoals het hoort, mijn mening gegeven. De samenwerking hoeft niet beschadigd te zijn. Ik denk dat het wederzijds is. We gaan gewoon door." De coach van PSV zegt 'niet te weten' of Gomes door andere mensen onder druk is gezet. "Ik ben er nu klaar mee. Ben ook niet meer boos", aldus Vergoossen.

Het gesprek tussen Vergoossen en de spelers van PSV duurde niet langer dan tien, vijftien minuten, aldus de coach.

"Ik heb de hele groep nog eens laten weten dat ik vind dat ze zich de afgelopen maanden maximaal heeft geweerd. Dat is de basis geweest onder het kampioenschap. Het is een compliment waard. Deze spelersgroep kent geen misplaatste vedetten."
quote:
'Zaakwaarnemer dreigde met werkweigering'

EINDHOVEN - Zaakwaarnemer Lemic heeft gedreigd dat Gomes vier wedstrijden in de slotfase van het seizoen niet zou spelen als Aissati zou worden teruggezet naar het tweede elftal.
Een anonieme bron binnen de leiding van PSV heeft dat tegenover deze krant verklaard. Lemic zou aanvoerder Simons hebben gedwongen partij te kiezen voor Aissati in een conflict tussen die speler en trainer Sef Vergoossen. De zaakwaarnemer van Aissati is Rodger Linse, die nauw samenwerkt met Lemic. Het incident speelde zich af na de thuiswedstrijd tegen De Graafschap (4-1). Aissati moest tijdens dat duel in de slotminuten invallen voor Ibrahim Afellay. Aissati heeft dat volgens Gomes geweigerd, zo zegt hij deze week in Voetbal International. Die weigering was reden voor Vergoossen om de middenvelder terug te zetten naar het tweede elftal.

Het conflict werd op aandrang van de spelersraad gesust. Gomes verklaart in VI dat hij daarop had aangedrongen. "De trainer vond dat Aissati te weinig respect had getoond naar de spelersgroep", zegt hij. "Maar de spelersgroep was helemaal niks gevraagd. Ik vond dat onterecht en ben met dit verhaal naar Reker en Valckx gegaan."

Volgens Gomes vond Reker het beter als een groepje spelers naar de trainer zou stappen. "Reker wilde er liever niets mee te maken hebben. De volgende dag riep ik Timmy Simons, Carlos Salcido, Ibrahim Afellay en Bas Roorda bij me. We hebben gesproken met de trainer, dat het niet kon op deze manier. In het belang van de titel moesten wij aan onszelf denken en niet aan een trainer die er maar korte tijd zit. Toen heeft de trainer Aissati teruggeroepen om weer te trainen bij het eerste elftal."

De club is van mening dat Lemic hierbij een rol heeft gespeeld. "Hij heeft Timmy ingeschakeld. Als Timmy niet wilde toestemmen in steun voor Aissati, zou Gomes volgens Lemic vier wedstrijden niet keepen", zo stelt een betrokkene.
even wat verhalen van www.ed.nl
pi_58294983
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 02:42 schreef tha_dark het volgende:
Ik vind dat Gomes het ook niet echt zuiver speelt (als ik op de berichten af ga) Hij mag dan wel 1000x hebben verklaard dat psv zijn club is blablabla maar hieruit blijkt toch weinig respect imho..
Maar hij trekt me wel een beerput open van heb ik jou daar. Het was bekend dat Valckx en Reker elkaar niet zo lagen, maar niet dat de verhoudingen zo ernstig verstoord waren.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_58295330
Mijn god, ik ben een dag niet online en het wordt erger en erger
We sure are cute for two ugly people.
pi_58295880
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 07:22 schreef WooZ het volgende:
reker is de boel dus lekker van binnenuit aan het saneren, dat ie es bij zichzelf begint
Dat zou in ieder geval een goed begin zijn .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_58296073
Reker moet maar gewoon weggaan inderdaad. Ook het gedoe met Erwin Koeman afgelopen seizoen (zijn aanstelling als bondscoach van Hongarije deed het me herinneren) vond ik schandalig van de kant van PSV.

Maar toch, Valckx de deur wijzen vind ik een goeie zet. Vette foto trouwens bij het artikel op voetbalzone...

pi_58296175
Sorry voor de dubbelpost:
quote:
'Reker stelde positie ter discussie, Valckx moet weg'
Uitgegeven: 25 april 2008 07:27
Laatst gewijzigd: 25 april 2008 08:05

AMSTERDAM - PSV-directeur Jan Reker heeft recent zijn eigen positie binnen de club ter discussie heeft gesteld. Dat meldt het AD vrijdag.

Omdat de Raad van Commissarissen liet weten Reker volledig te steunen, bleef hij aan.

Vlado Lemic, adviseur van een groot aantal spelers binnen de Eindhovense selectie, krijgt minder bevoegdheden bij PSV. Tussen de invloedrijke Serviër en directeur Reker botert het al lange tijd niet.

Valckx

De positie van technisch manager Stan Valckx lijkt wankel. De oud-speler van de landskampioen zou een goede band hebben met Lemic en lijkt tussen beide partijen in te staan.

Volgens het Brabants Dagblad heeft PSV het vertrouwen in Valckx reeds opgezegd. Hij zou zich nu beraden op zijn positie. Aanleiding voor de breuk zou de slechte werksfeer met Reker zijn.

Ook wordt hem de afgeketste transfer van de Mexicaanse verdediger Francisco Rodrigues verweten. Het contract met Valckx loopt tot 2010.

Vergoossen

Ook trainer Sef Vergoossen mengde zich vrijdag in de Eindhovense soap. "Lemic zit onverantwoord diep in PSV", citeert de Volkskrant hem. Vergoossen zou diverse malen onder druk zijn gezet door de Servische zaakwaarnemer van onder anderen Heurelho Gomes.

"Ga er maar rustig vanuit dat hij bereid is daar ver in te gaan. Of hij me geïntimideerd heeft? Daarover laat ik me niet uit", zegt de Limburgse coach in de krant. Lemic zou de 60-jarige oefenmeester hebben gesommeerd zijn beleid aan te passen.

Technisch beleid

Vergoossen is duidelijk niet gecharmeerd over de werkwijze van Lemic. "PSV maakt technisch beleid en daarvoor ben ik ingehuurd. Als mensen invloed willen uitoefenen op de manier waarop ik mijn werk invul, dan verzet ik me daar met hand en tand tegen."
Ho eens! Dát wist ik niet van Reker. Misschien dat de RvC nu het vertrouwen in hem wél opzegt...
En die Lemic lijkt mij ondertussen niet meer dan een ordinaire mafioso. Als Sef zich er écht zo tegen verzet heeft verdient hij toch wel een pluimpje hoor. Sowieso ben ik er van overtuigd dat Sef misschien wel niet de beste coach is, maar wel een oprecht mens. Zo komt hij over in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')